יום שישי, 29.03.2024 שעה 01:31

יובל אבידור חוגג (עמית מצפה)

צפו: 0:1 דרמטי לעכו, הפועל בפלייאוף התחתון

דרמה: יובל אבידור המחליף כבש לראשונה העונה ושלח את הפועל ת"א למאבקי הישרדות. ביטון החמיץ פנדל שלא היה, שער חוקי של האדזיץ' נפסל

יום שבת, 28/02/2015, 17:00אצטדיון בלומפילד - 2,200 צופיםליגת העל - מחזור 24
הפועל ת"א
החמצת פנדל דודו ביטון (73)
הסתיים
1 0
שופט: אורן סימניאן (ציון: 8)
שער יובל אבידור (94)
הפועל עכו
ליגת העל 14-15
 פלייאוף עליון 
7032-6736מכבי ת"א1
6438-5336עירוני ק"ש2
6240-6336הפועל ב"ש3
5143-4836בית"ר ירושלים4
5037-5136מכבי חיפה5
4841-3436מכבי פ"ת6
 פלייאוף תחתון 
4444-4333בני סכנין1
4240-3633הפועל ת"א2
4154-4633מכבי נתניה3
3936-3533הפועל רעננה4
3842-2833הפועל עכו5
3447-2533הפועל חיפה6
3259-4333הפועל פ"ת7
3151-3233מ.ס אשדוד8
לוח משחקים
  • הפועל עכו
  • 0 - 1
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • 0 - 0
  • מכבי פ"ת
  • הפועל רעננה
  • 0 - 2
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • בני סכנין
  • הפועל פ"ת
  • 1 - 0
  • בית"ר ירושלים
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • עירוני ק"ש
  • מכבי חיפה
  • 1 - 2
  • מכבי נתניה
הרכבים וציונים
 
 

מצבה הרע של הפועל תל אביב בליגת העל הסתבך הערב (שבת) אפילו יותר, אחרי שהיא הפסידה 1:0 בחוץ להפועל עכו בתוספת הזמן משער של יובל אבידור במסגרת המחזור ה-24. ועכשיו זה רשמי: האדומים יהיו בפלייאוף התחתון.

אחרי התצוגה הנהדרת נגד מכבי חיפה, הציפיות מהאדומים עלו, אך על הדשא הייתה רק קבוצה אחת, הפועל עכו, ששלטה לחלוטין בכל שלבי המשחק וניצחה לראשונה העונה בביתה בצדק.

אגב, זו גם הייתה הפעם הצפוניים ניצחו לראשונה מאז ה-1:3 על האדומים בסיבוב הקודם. שחקניו של אלי כהן לא הצליחו ליצור כמעט אף מצב ראוי ובניגוד גמור לאופי הלוחמני שעליו דיבר המאמן במסיבת העיתונאים לפני המשחק, נראו חסרי תשוקה מול הקבוצה הצפונית, שעשתה ככל העולה על רוחה.

מי שעוד לא ירצה לזכור את המשחק הזה הוא השופט אורן סימניאן, שסיפק תצוגה חלשה מאוד ועלול לשלם על כך ביוקר.

הפועל עכו גוברת על הפועל תל אביב

ראשית, הוא פסל שער חוקי של אמיר האדזיץ', אחר כך נתן פנדל גבולי להפועל ת"א (שגם אותו לא הצליחה לנצל) ולבסוף לא הרחיק את בן רייכרט ושגיב יחזקאל, שפגעו כל אחד בתורו בשניר משען. הקשר ביצע עבירה שהצדיקה כרטיס צהוב שני, בעוד החלוץ שלח מרפק לפניו של מגן עכו.

יורגן קולין מאוכזב (עמית מצפה)
יורגן קולין מאוכזב (עמית מצפה)
 

מחצית ראשונה
השופט אורן סימיניאן הוציא את ההתמודדות לדרכה.

אוהדי הפועל עכו (עמית מצפה)
אוהדי הפועל עכו (עמית מצפה)
 

דקה 7: כל זכר ליכולת הנהדרת של הפועל ת"א מהמשחק נגד מכבי חיפה לא קיים בינתיים. האדומים מתקשים לצאת מחצי המגרש שלהם בזכות הלחץ של הצפוניים. 

יוסי דורה (עמית מצפה)
יוסי דורה מקדים את שי אבוטבול (עמית מצפה)
 

דקה 14: איזו החמצה ענקית למארחת, שבינתיים שולטת לחלוטין במשחק. דניאל בורחל פרץ באגף שמאל, לא ספר את שי אבוטבול האיטי ומסר כדור טוב לרחבה. אחמד קאסום הגיע אליו ונתן לו לקפוץ באוויר, אבל הבעיטה שלו מ-5 מטרים הלכה החוצה. 

אלי כהן (עמית מצפה)
אלי כהן (עמית מצפה)
 

דקה 19: הפועל עכו עוד תשלם על ההחמצות הללו. אמיר אבוניל נשלח לכדור ארוך באגף השמאלי, לא התקשה מול אברהם צ'קול ומסר כדור רוחב נהדר לאמייה טגה, אך הוא בעט מ-18 מטר מעל המסגרת.

אוהדי הפועל ת&qout;א (עמית מצפה)
אוהדי הפועל ת"א (עמית מצפה)
 

דקה 20: סוף סוף מצב לאדומים. האורחים קיבלו כדור חופשי, שהורחק בידי הגנת עכו והגיע לישראל זגורי. הקשר הרים היטב לרחבה ומתן אוחיון התרומם גבוה מעל כולם ונגח לפינה, אבל דודו גורש קלט.

אחמד קאסום (עמית מצפה)
קאסום עם הכדור (עמית מצפה)
 

דקה 27: המזל הגדול של הפועל ת"א הוא שההתקפה של עכו חלשה מאוד, אבל לא הייתי בונה על זה לאורך זמן. קרן של המארחת הגיעה לאבוניל, אפולה אדל לא יצא, אבל הכדור פגע בקשר ויצא.

שלומי דורה (עמית מצפה)
שלומי דורה (עמית מצפה)
 

דקה 28: רגע גדול של מחלוקת. אמיר האדזיץ' כבר חגג את הראשון של קבוצתו אחרי שהגיע ראשון להגבהה נהדרת של אבוניל ונגח פנימה, אבל סימניאן טען שהחלוץ עשה עבירה על אוחיון בדרך ופסל את השער.

השער שנפסל (עמית מצפה)
האדזיץ` נוגח פנימה (עמית מצפה)
 

אמיר האדזיץ´ מתוסכל (עמית מצפה)
ונותר מתוסכל אחרי פסילת השער (עמית מצפה)
 

דקה 38: מי פה נועלת הטבלה? הקבוצה של שלומי דורה עשתה ככל העולה על רוחה ורק חוסר המחץ בהתקפה שלה מנע ממנה את הראשון עד כה. בהזדמנות נהדרת נוספת, הרחקה רעה של הגנת האדומים הגיעה ליוסי דורה, שמ-10 מטרים בעט כדור חלש לידיו של אדל.

מחצית שנייה
דקה 52: מי שחשב שההפסקה תביא איתה שינוי ביחסי הכוחות, התבדה. כדור ארוך של גורש מצא את האדזיץ' לא מכוסה והחלוץ ניסה לבעוט בוולה ממרחק של 25 מטר, אך זה לא היה בכיוון.

ישראל זגורי בועט (עמית מצפה)
ישראל זגורי בועט (עמית מצפה)
 

דקה 61: הפועל עכו זכתה לעבירה על סף הרחבה, אבל סימניאן פסל את שני הניסיונות הראשונים להוציא את הכדור. בשלישי איגור יובאנוביץ' דווקא בעט מדויק, אבל אדל הגיב נהדר והדף.

דקה 62: אדל הוציא התקפה מתפרצת של האדומים, שבסיומה קיבל ביטון הגבהה נהדרת מזגורי, אך נגח החוצה מ-13 מטר.

דודו ביטון ומושיקו מישאלוף (עמית מצפה)
דודו ביטון מול מושיקו מישאלוף (עמית מצפה)
 

דקה 64: שלומי דורה היה הראשון להבין שחייבים שינוי במשחק ועשה את החילוף הראשון שלו כשהוציא את אחיו, יוסי, והכניס את עדי קונסטנטינוס במקומו.

קאסום אוחז בספורי (עמית מצפה)
קאסום אוחז בספורי (עמית מצפה)
 

דקה 71: הפועל ת"א כל כך חלשה, שאפילו מחצי מצבים עכו כמעט כבשה. עדי קונסטנטינוס המחליף התנהל במרכז המגרש, ניצל החלקה של אחד משחקני האדומי וניסה לבעוט מ-20 מטר, אבל הכדור חלף ליד הקורה.

דקה 72: חילוף ראשון בשורות האורחת: אלי כהן החליט שנמאס לו והכניס את שגיב יחזקאל במקום רמזי ספורי. זה יביא את השינוי המיוחל?

דניאל בורחל ואברהם צ´קול  (עמית מצפה)
בורחל מול אברהם צ´קול (עמית מצפה)
 

דקה 73, הפועל ת"א החמיצה פנדל: כנראה שיש צדק לפעמים בעולם, לפחות במובן הספורטיבי. האדומים קיבלו כדור עונשין מ-11 מטר אחרי ספק עבירה על זגורי, אך גורש עצר את הבעיטה של ביטון.

ביטון מחמיץ את הפנדל (עמית מצפה)
ביטון מחמיץ את הפנדל (עמית מצפה)
 

דקה 76: הפנדל כנראה העיר את האדומים, שכמעט כבשו בחלוף שלוש דקות בלבד. כדור קרן הגיע לשלומי אזולאי, שבעט וולה מתוך הרחבה שמצא רק את הרשת החיצונית של הגורש.

דקה 79: חילוף שני בשורות הצפוניים, שחושבים על התקפה: אבוניל פינה את מקומו ליובל אבידור, שינסה לנצל את המהירות שלו כדי להפתיע את האדומים.

דקה 82: מכה להפועל עכו. בורחל נפצע ופונה מהמגרש. ציון צמח, שהחלים בעצמו מפציעה ארוכה העונה, נכנס במקומו דקה לאחר מכן.

שון גולדברג בפעולה (עמית מצפה)
שון גולדברג בפעולה (עמית מצפה)
 

דקה 87: יחזקאל המחליף היה יכל לקנות את עולמו כשנותר לבד ברחבה, אך בעט כדור חלש שאותו לא התקשה גורש להדוף. לאחר מכן ביצע אלי כהן את השינוי השני במשחק, כשאזולאי פינה את מקומו לאמידו באלדה.

דקה 92: שגיאה כפולה נוספת של סימניאן ושוב פעם לטובתה של הפועל ת"א. השופט התעלם מפגיעה ברורה של רייכרט בשניר משען ומיד לאחר מכן שגיב יחזקאל שלח מרפק מכוון לפניו של אותו משען, אך השופט לא הגיב.

דקה 94, 0:1 להפועל עכו: וואו, איזה סיום דרמטי. כשכבר נראה היה כי אנחנו בדרך לחלוקת נקודות, בא יובל אבידור וטרף את הקלפים בתחתית. קאסום נשלח באגף, ניצל את היעדר השמירה ומסר כדור רוחב מצוין לחלוץ, שדחק מקרוב את שער הניצחון של קבוצתו.

אבידור כובש (עמית מצפה)
אבידור כובש (עמית מצפה)
 

יובל אבידור חוגג (עמית מצפה)
וחוגג (עמית מצפה)
 

הפועל ת"א: אפולה אדל, אברהם צ'קול, יורגן קולין, מתן אוחיון, שון גולדברג, שי אבוטבול, בן רייכרט, רמזי ספורי, ישראל זגורי (אמידו באלדה, 87), שלומי אזולאי ודודו ביטון. 

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, מושיקו מישאלוף, אדי גוטליב, דניאל בורחל (ציון צמח, 83), יוסי דורה (עדי קונסטנטינוס, 64), ברניסלב יובאנוביץ', אמייה טגה, אמיר אבוניל (יובל אבידור, 79), אחמד קאסום ואמיר האדזיץ'.

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה