יום שישי, 29.03.2024 שעה 00:54
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5526מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3133-2826הפועל ירושלים1
3048-3126מכבי פ"ת2
2841-2926מכבי נתניה3
2838-2126הפועל חדרה4
2637-2926הפועל ת"א5
2534-3426בית"ר ירושלים6
2242-2026מ.ס אשדוד7
1939-2026הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

בן חיים: עם כל הפסטיבל, אנחנו עדיין במקום הראשון

במכבי ת"א ממשיכים לענות לביקורות. החלוץ לפני סכנין ב-19:20: "יש רצון מיוחד לנצח". פאקו נגד מבקרי איגייבור: "הוא לא אשם". אלי כהן בהרכב התקפי

|
מיכה ובן חיים. עדיין בפסגה (רדאד ג`בארה)
מיכה ובן חיים. עדיין בפסגה (רדאד ג`בארה)

עם רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון, מכבי תל אביב תארח הערב (שבת, 19:20) את בני סכנין באצטדיון בלומפילד ותנסה לעלות בחזרה על דרך המלך וגם לפתוח לפחות באופן זמני פער של ארבע נקודות על עירוני קריית שמונה שבמקום השני.

בעקבות הלו"ז הצפוף שקבע לצהובים משחק ביום שבת האחרון, ביום רביעי וביום שבת הזה שוב, קיבלו אמש (שישי) השחקנים של פאקו אייסטרן יום חופש. הם יתכנסו בבוקר לאימון הקבוע שלהם ביום המשחק, אך אם ביום רגיל תמונת ההרכב של הצהובים היא דבר מסובך להבנה, הפעם זה קשה עוד יותר.

ומה שיהיה קשה לא פחות, היא המשימה שבפני הצהובים - לחזור למסלול הניצחונות ולשים את היכולת החלשה מהתקופה האחרונה בצד. "אני לא חושב שהיכולת מארבעת המשחקים האחרונים תשפיע עלינו", אמר המאמן פאקו אייסטרן. "אנחנו נחכה ונראה אם יהיה שיפור ביכולת. נכון שאנחנו באופן עקבי לא היינו מספיק טובים בארבעת המשחקים האחרונים, אבל לפני כן היינו ברצף של שבעה משחקים שבהם היינו טובים באופן עקבי. מה אני מתכוון לשנות כדי שזה שוב יקרה? נראה, אעבוד על זה עם הצוות שלי ועם השחקנים שלי".

תיקו דרמטי בין ק"ש למכבי ת"א בגביע

פאקו אף נשאל על כך ששוב נשמעו קולות נגד נוסא איגייבור לאחר התיקו בק"ש והחלק שלו בסגירה את שחקני הקישור של המארחים בהתקפה שהולידה את השוויון, וניצל את הבמה כדי לתקוף שוב את אלה שמבקרים את הניגרי. "הוא לא אשם. אני חושב שאתם תמיד מאשימים את נוסא איגייבור, אבל היו 11 שחקנים על המגרש", אמר פאקו, שכנראה למד לקח אחרי שהפיל את האשמה על השחקנים בהפסד להפועל חיפה. "על המגרש משחקים מהחלק של השוער ועד החלוץ, אני לא אצביע על אף שחקן כאשם במה שקרה בק"ש".

החלוץ, טל בן חיים, התראיין לאתר הרשמי של הקבוצה לקראת המשחק: "ביום שבת חוזרים לבלומפילד ובאים כמו תמיד כדי לנצח. נכון שאנחנו בתקופה פחות טובה, אך גם לנו זה יכול לקרות. אנחנו לרוב מנצחים ועם כל הפסטיבל סביב הקבוצה אנחנו עדיין במקום הראשון, עשינו תוצאה מצוינת בק"ש ואנחנו עדיין בעניינים בגביע המדינה".

דוד מנגה ונוסא איגייבור (נעם מורנו)
דוד מנגה ונוסא איגייבור. פאקו נגד מבקריו (נעם מורנו)
 

"אני חושב שאנחנו יודעים מספיק טוב שבתקופה האחרונה אנחנו לא מציגים את הכדורגל שאנחנו צריכים ורוצים להציג. עם זאת אנחנו קבוצה חזקה, כולנו מגובשים וחזקים ואני בטוח שנצא מהמצב הזה כבר בשבת", המשיך בן חיים. לאחר המשחק האחרון בגביע אמר שרן ייני שמכבי תל אביב תצטרך לנצח עם אופי, דבר איתו בן חיים מסכים: "שרן צודק במיליון אחוז. אנחנו צריכים לנצח כדי להחזיר את הביטחון שלא כל כך אבד, אך כאשר לא מנצחים ארבעה משחקים אוטומטית יש סוג של רצון מיוחד לנצח".

"מעבר לזה המשחק בשבת חשוב מאוד חשוב לקראת הפלייאוף. זה משחק שהוא מיוחד מהרגיל כי שוב, זו תקופה שבדרך כלל לא מגיעה אצלנו, אך כמה משחקים לא ניצחנו ובגלל זה את המשחק הקרוב אנחנו רוצים לנצח הרבה יותר".

טל בן חיים. עדיין במקום הראשון (נעם מורנו)
טל בן חיים: "זו תקופה שבד"כ לא מגיעה אצלנו" (נעם מורנו)
 

הבלם, איתן טיבי, התראיין גם כן לאתר הרשמי של הקבוצה לקראת המשחק: "יש לנו בשבת משחק חשוב מאוד שאנחנו צריכים לעבור אותו עם אופי ויש לקבוצה הזו אופי. הוכחנו זאת במהלך העונה הזו וגם בעונות הקודמות ואין לי ספק שנראה את האופי הזה גם בשבת".

טיבי הבהיר כי התקופה האחרונה לא משפיעה וניצל את ההזדמנות כדי להבהיר מה הוא חושב על המבקרים: "בתוכנו השחקנים כל אחד מאוד מאמין בשני וזה דבר חשוב מאוד למועדון כדורגל ובמיוחד לנו בסיטואציה בה אנחנו נמצאים. אני חושב שאנשים קצת הלכו רחוק מדי עם כל מה שקורה היום במכבי ויותר מדי מנסים לצאת בכותרות נגד המועדון ונגד הקבוצה".

איתן טיבי ושמעון אבוחצירה (נעם מורנו)
איתן טיבי. עונה למבקרים (נעם מורנו)
 

"מכבי תל אביב זה מועדון חזק שיודע להתמודד עם הדברים האלה וזה לא יזיז לו מה אנשים מבחוץ אומרים. אנחנו יודעים מה אנחנו שווים ומה אנחנו נותנים במגרש. לפעמים הולך יותר ולפעמים פחות אבל יש לנו דרך והדרך זו לא תשתנה, לא משנה מה אנשים יגידו ואיך ידברו. זה הדבר החשוב ביותר מבחינתנו".

כולל המשחק בגביע, שלושה מארבעת המשחקים האחרונים בהם מכבי לא ניצחה היו מחוץ לבית. על החזרה לבלומפילד אמר הבלם: "אין ספק שהקהל שלנו זה הדבר החשוב ביותר עבורינו, אנחנו תמיד צריכים אותו והוא תמיד לצידנו גם ברגעים קשים. הקהל עד היום לא אכזב אותנו ואני מאמין שגם במשחק הקרוב הוא ייתן את התצוגה שהוא רגיל לתת".ה

הרכב התקפי בסכנין, זבידאת במקום עותמאן המורחק
בבני סכנין מאמינים שניתן להפתיע בבלומפילד ולחזור עם שלוש נקודות במשחק מול המוליכה. אלי כהן לא חושש מהיריבה בידיעה שיש לסכנין רק מה להרוויח ויעלה עם מערך התקפי ביותר כדי להשיג הכרעה.

גדיר (עמרי שטיין)
גדיר (עמרי שטיין)
 

למרות פערי האיכות בסגלים בין שתי הקבוצות, בסכנין יציגו חוליית התקפה מהמהירות בליגה שיכולה להביך את הגנת מכבי ת"א, שסופגת לא מעט שערים בחודש האחרון. מוחמד כליבאת, פיראס מוגרבי ומוחמד גדיר יפתחו בחוד כאשר דייגו קאצ'ובה ישלים את החולייה הקדמית. עטאא ג'אבר, שהחלים מפציעה, יפתח בקישור האחורי.

בהגנה יהיה שינוי אחד כאשר מוחמד זבידאת ישחק כמגן ע"ח עלי עותמאן המורחק. ניצחון של סכנין יעמיד את הקבוצה במצב טוב לקראת הישורת האחרונה של הליגה.

הרכב משוער: רן קדוש, מוחמד זבידאת, איציק כהן, איאד חבשי, איגור יובאנוביץ', עטאא ג'אבר, חאמד גנאים, דייגו קאצ'ובה, מוחמד כליבאת, פיראס מוגרבי ומוחמד גדיר.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */