יום שישי, 19.04.2024 שעה 08:23

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים (עמית מצפה)

קורסת: צפו ב-0:1 של מכבי פ"ת על מכבי חיפה

בלבול ספסל את בניון, עזרא ועמאשה, אבל שחקניו המשיכו את הצלילה שלהם עם הפסד11 בליגה, דימוב כבש (34). אוהדי מכבי חיפה קראו לבלבול להתפטר

יום שבת, 31/01/2015, 17:00אצטדיון סמי עופר - 15,302 צופיםליגת העל - מחזור 20
מכבי פ"ת
שער דניאל דימוב (34)
הסתיים
0 1
שופט:(ציון: 18)
מכבי חיפה
ליגת העל 14-15
 פלייאוף עליון 
7032-6736מכבי ת"א1
6438-5336עירוני ק"ש2
6240-6336הפועל ב"ש3
5143-4836בית"ר ירושלים4
5037-5136מכבי חיפה5
4841-3436מכבי פ"ת6
 פלייאוף תחתון 
4444-4333בני סכנין1
4240-3633הפועל ת"א2
4154-4633מכבי נתניה3
3936-3533הפועל רעננה4
3842-2833הפועל עכו5
3447-2533הפועל חיפה6
3259-4333הפועל פ"ת7
3151-3233מ.ס אשדוד8
לוח משחקים
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי פ"ת
  • בני סכנין
  • 0 - 2
  • הפועל חיפה
  • הפועל פ"ת
  • 1 - 1
  • מכבי נתניה
  • הפועל ב"ש
  • 0 - 3
  • הפועל עכו
  • בית"ר ירושלים
  • 1 - 3
  • עירוני ק"ש
  • הפועל רעננה
  • 0 - 2
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • הפועל ת"א
הרכבים וציונים
 
 

העונה המסויטת שעוברת על מכבי חיפה נמשכת. הירוקים הפסידו היום (שבת) 1:0 בביתם למכבי פתח תקווה במסגרת המחזור ה-20 בליגת העל והפתרון לא נראה באופק.

אחרי ההדחה המוקדמת מגביע המדינה, הירוקים קיוו להתאושש על חשבון המלאבסים, אך הציגו יכולת מבישה, כמעט ולא איימו על השער ונראו חסרי אונים מול הקבוצה של רן בן שמעון.

מרקו בלבול בחר לספסל את יוסי בניון, חן עזרא ו-וויאם עמאשה כדי לזעזע מעט את המערכת, אבל אחרי 45 דקות הבין שגם זה לא עזר והכניס את השלושה, שלא הצליחו להושיע את קבוצתם.

אם מישהו חיפש הוכחה נוספת לחולשתם של הירוקים, הוא קיבל אותה אחרי שהם הפסידו בפעם השנייה העונה בליגה למלאבסים, שעל אף פערי הרמות והתקציב לא נפלו מהם ולא היו רחוקים מלהכפיל את יתרונם.

אוהדי מכבי חיפה, שתמכו העונה באופן חסר תקדים בקבוצתם, כבר לא היו יכולים יותר להסתיר את אכזבתם וקראו לבלבול להתפטר, כשלשחקנים הם שרים 'אין לכם כבוד, תורידו את החולצה'. מנגד, לפני המשחק הם עשו מחווה לקפטן לשעבר, יניב קטן, כשהניפו דגל שבו התנוסס דיוקנו.

מפורקת: צפו בהפסד נוסף של מכ' חיפה

אגב, מאמן נבחרת וויילס, כריס קולמן, הגיע למשחק כדי להתרשם מהאצטדיון לקראת המשחק של הוולשים נגד ישראל במארס.

מרקו בלבול: היום לא שיחקנו כדורגל
שחקני מכבי פ&qout;ת חוגגים (עמית מצפה)
שחקני מכבי פ"ת חוגגים (עמית מצפה)
 
אוהדי מכבי חיפה (עמית מצפה)
אוהדי מכבי חיפה במחווה לקטן (עמית מצפה)
 

אוהדי מכבי חיפה (עמית מצפה)
אוהדי מכבי חיפה (עמית מצפה)
 

יעקב שחר ואבי לוזון (עמית מצפה)
יעקב שחר ואבי לוזון (עמית מצפה)
 
מרקו בלבול (עמית מצפה)
מרקו בלבול (עמית מצפה)
 

מחצית ראשונה
דקה 10: לרובן ראיוס נמאס מהמשחק המשעמם והשבלוני של קבוצתו והוא החליט לקחת את העניינים לידיים. הקשר הספרדי פרץ במרכז המגרש ובעט בימין מ-20 מטר, אך איתמר ניצן קלט.

שמעון אבוחצירה (עמית מצפה)
שמעון אבוחצירה מנסה לעבור את ניצן (עמית מצפה)
 

דקה 22: השעמום הגדול בסמי עופר נמשך. הקבוצה של רן בן שמעון פתחה במערך הגנתי מעובה והצליחה לעצור עד כה את ההתקפה של הירוקים, שנראתה עובדת עצות.

קמארה שומר על יעקובוביץ´ (עמית מצפה)
מוחמד קמארה שומר על יובל יעקובוביץ´ (עמית מצפה)
 

דקה 23: בשעה טובה, המלאבסים הגיעו למשחק. יובל יעקובוביץ' ניצל רגע די נדיר שבו קבוצתו תקפה, התקדם עד למרחק של 25 מ' מהשער, אבל הבעיטה העוצמתית שלו הייתה לא בכיוון.

רן בן שמעון (עמית מצפה)
רן בן שמעון (עמית מצפה)
 

דקה 31: בשעה טובה, הירוקים הגיעו למשחק. אלעד גבאי ניצל היעדר שמירה באגף הימני והגביה כדור כ-30 מ' אלכסונית מהשער היישר לראשו של אבוחצירה, שנגח היטב וסחט הדיפה מניצן.

עידן ורד (עמית מצפה)
ורד רודף אחרי יעקובוביץ' (עמית מצפה)
 

דקה 34, 0:1 למכבי פ"ת: דווקא כשנראה היה שהירוקים הצליחו להשתחרר מעט מהתקופה הרעה בליגה עם הניצחון על ב"ש, הם חזרו לסורם. מרואן קבהא הרים לרחבה, דדי בן דיין נגח ודניאל דימוב בעט כדור אדיר שפגע במשקוף של ולדימיר סטויקוביץ' ונכנס פנימה.

מכבי פ&qout;ת חוגגת (עמית מצפה)
שחקני מכבי פ"ת חוגגים (עמית מצפה)
 

דקה 39: הירוקים לא הצליחו עד כה ליצור התקפות מסוכנות והסתפקו בבעיטות מרחוק. אחרי שראיוס ניסה את מזלו, הפעם היה זה תורו של מיצ'ל, שהפציץ מ-22 מ', אבל הכדור שלו פספס במעט את המסגרת של ניצן.

מחצית שנייה
דקה 45: שני המאמנים החליטו לבצע את השינוי הראשון שלהם בהפסקה. יוסי בניון נכנס במקום מיצ'ל כדי לתגבר את ההתקפה של הירוקים, בעוד מושיקו לוגסי תפס את מקומו של גיא מלמד.

ידין ומשומר ביציע (עמית מצפה)
ידין ומשומר ביציע (עמית מצפה)
 

דקה 54: כעשר דקות בתוך המחצית השנייה והשער של הירוקים לא נראה באופק. שחקניו של מרקו בלבול אומנם לוחצים את המלאבסים, אבל היכולת ההתקפית שלהם מבישה.

דקה 55: להגנתו של בלבול ייאמר, שהוא לא חיכה זמן רב כדי לעבור למערך התקפי יותר בתקווה להשוות. מאמן מכבי חיפה הוציא את אבוחצירה המאכזב והכניס במקומו את חן עזרא. השינוי יגיע?

בן דיין וגבאי (עמית מצפה)
בן דיין נאבק בגבאי (עמית מצפה)
 

דקה 57: הירוקים לוחצים חזק, אבל דווקא המלאבסים כמעט התקרבו לשני. צמד אדריכלי השער הראשון, קבהא ובן דיין, שוב שיתפו פעולה, כשהקשר הרים לרחבה והמגן נגח היטב מ-10 מ', אבל סטויקוביץ' הגיב בזמן והדף לקרן.

דקה 58: חילוף שני בשורות מכבי פתח תקווה: בן שמעון הוכיח שהוא לא מתבטל בפני הירוקים והכניס את החלוץ יואכים מונונגה במקומו של יעקובוביץ'.

אוהדי מכבי פ&qout;ת (עמית מצפה)
אוהדי מכבי פ"ת (עמית מצפה)
 

דקה 61: בלבול מהמר על כל הקופה. המאמן ביצע את החילוף השלישי שלו בתוך 16 דקות בלבד, כשהכניס את וויאם עמאשה על חשבונו של עידן ורד. אוהדי מכבי חיפה, שלא אהבו את החילוף, הגיבו בשריקות בוז.

ראיוס פורץ (עמית מצפה)
ראיוס פורץ (עמית מצפה)
 

דקה 65: חילופי מסירות נהדרים בהתקפה של הירוקים כמעט הולידו את השוויון. בניון מסר לראיוס, שהעביר את הכדור לעזרא והוא השאיר לאלון תורג'מן, שבעט מדויק מ-17 מ', אבל ניצן שוב היה במקום והדף. 

יוסי בניון (עמית מצפה)
קבהא עוצר את בניון (עמית מצפה)
 

דקה 79: המלאבסים כמעט עקצו את הירוקים בפעם השנייה, אחרי שדניאל דימוב עלה לעזרת ההתקפה ובעט היטב מ-20 מ'. סטויקוביץ' הדף למרכז הרחבה, אבל למזלו דקל קינן הרחיק את הסכנה.

אוהדי מכבי חיפה (עמית מצפה)
אוהדי מכבי חיפה (עמית מצפה)
 

דקה 80: גם בן שמעון השלים את מכסת החילופים שלו. מאמן מכבי פ"ת שם לב לעייפות של קבהא, ללא ספק אחד מהשחקנים הטובים ביותר של המלאבסים והכניס את גידי קניוק במקומו.

מושיקו לוגסי (עמית מצפה)
לוגסי עם הכדור (עמית מצפה)
 

דקה 85: כמה קרוב, ככה רחוק. טאלב טוואטחה החל את ההתקפה של מכבי חיפה בצד שמאל והגביה לרחבה. הגנת המלאבסים הרחיקה בצורה רעה היישר לרגלו של עזרא, שבעט כדור שניתז מאחד משחקני האורחת לכיוון השער, אבל עמאשה לא הצליח להגיע ראשון ולדחוק פנימה.

תורג´מן פורץ (עמית מצפה)
תורג´מן פורץ (עמית מצפה)
 

דקה 90: בן שמעון יצטרך לשלוח זר פרחים לניצן, אחרי שהשוער הציל אותו מהפסד כשהדף נגיחה של תורג'מן מ-3 מ' ודאג שהירוקים ייצאו מאוכזבים מהמשחק הזה.

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים (עמית מצפה)
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים (עמית מצפה)
 

מכבי חיפה: ולדימיר סטויקוביץ', אלעד גבאי, אוראל דגני, דקל קינן, טאלב טוואטחה, מיצ'ל (יוסי בניון, 45), מוחמד קמארה, עידן ורד (וויאם עמאשה, 61), רובן ראיוס, שמעון אבוחצירה (חן עזרא, 55) ואלון תורג'מן.

מכבי פ"ת: איתמר ניצן, דור אלו, עומר דנינו, דניאל דימוב, איבן הרצג, דדי בן דיין, בראיין גרזיץ', מרואן קבהא (גידי קניוק, 80), יובל יעקובוביץ' (יואכים מונונגה, 58), גיא מלמד (מושיקו לוגסי, 45) ועידן שמש.

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס