יום שישי, 19.04.2024 שעה 04:48
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • רביעי, 24/04, 20:30
  • מכבי נתניה
  • מכבי פ"ת
  • שלישי, 30/04, 19:00
  • הפועל נוף הגליל

צפו: אחי נצרת ברבע הגמר אחרי 1:2 על אשדוד

הקבוצה מהלאומית סיפקה הפתעת ענק עם שערים של אקסברד (31) וגומז (75). סולארי רק צימק (89). יחזקאל: "לא נפלנו מהם, נחפש אלטרנטיבה לעידו"

|
שחקני אחי נצרת חוגגים ניצחון ענק (עמית מצפה)
שחקני אחי נצרת חוגגים ניצחון ענק (עמית מצפה)

מכבי אחי נצרת אירחה הערב (חמישי) את מ.ס. אשדוד במסגרת שלב שמינית הגמר של גביע המדינה, והדהימה עוד קבוצה מליגת העל עם 0:2 מרשים בדרך לשלב רבע הגמר.

המחצית הראשונה הייתה בשליטה של המקומיים שבאו על שכרם כאשר עידו אקסברד, במשחק הפרידה שלו לפני המעבר לקזחסטן, קבע יתרון בדקה ה-31. במחצית השנייה חניכיו של ניר קלינגר לחצו על השער של אחי נצרת, אך התקשו להגיע למצבים ממשיים לכיבוש.

בדקה ה-75 מתפרצת קטלנית של הקבוצה המתגוננת הסתיימה בשער השני אותו דחק דויד גומז מקרוב ושלח את האוהדים ביציעים לפתוח בחגיגות.

בדקה ה-89 התקוות של האורחים התחדשו כשכדור מוגבה של דויד סולארי מקצה הרחבה עבר את קו השער לפני שניתז בחזרה החוצה, והקוון סימן על שער. בסיום זה לא הספיק.

אחי נצרת מדהימה את אשדוד עם 1:2

יחזקאל: "לא נפלנו מאשדוד", קלינגר: "מאוכזב, זה הגביע"
אחרי ההעפלה לרבע הגמר, אמר מאמן המנצחת ניסן יחזקאל: "מעבר לניצחון אני שמח שיחקנו טוב ולא נפלנו מאשדוד שהיא קבוצה עמוסת כשרון ושחקנים צעירים שידברו עוד בעתיד. הסתכלנו להם בלבן של העיניים ואני מאוד מרוצה מהבחורים שלי".

מאמן נצרת הוסיף: "זה היופי בגביע. עם הגרלה טובה ויום בלי עננים אתה פתאום בחצי גמר וגמר. במשחקים כאלה נגד קבוצות איכותיות יותר צריך לדעת לסגור נכון ולצאת למתפרצות. פעמיים ניצלו את המתפרצות ואני מאוד שמח. מחר יש לי כאב ראש חדש, בני יהודה. עומד בפנינו שבוע שרק אלוהים יודע איך נעבור אותו עם הסגל הקצר שלנו".

יחזקאל:הסתכלנו לאשדוד בלבן בעינים

יחזקאל הביט קדימה לקראת המשך המאבקים בלאומית: "עכשיו, התפקיד שלי זה להנחית את השחקנים על הקרקע מהר ולא להסתנוור מהניצחון של היום. בני יהודה זו משוכה גבוהה ברמה של ליגת העל. נתכונן ואני מאוד מקווה שנצליח וניקח נקודות כדי להבטיח את הפליאוף העליון".

לגבי עזיבתו של עידו אקסברד: "האמת עוד לא יצא לי לחשוב על זה זה בא בהפתעה. לא התעסקתי בזה אלא במשחק. אני מתחיל להיות מוטרד וצריך לחפש אלטרנטיבה אחרת. הסקורר הכי גדול של הקבוצה הולך ואני מקווה שאני אמצא משהו טוב בשוק. אני מאחל לו בהצלחה ואני האחרון שאטרפד לו. אני לא יודע איך נעבור את הימים האלה בלעדיו".

ניסן יחזקאל חוגג (עמית מצפה)
ניסן יחזקאל חוגג. יסתדר ללא אקסברד? (עמית מצפה)
 

אמרי זייד התייחס לתנודות הרבות ביכולת של נצרת: "זה כדורגל, יש עליות ויש ירידות. חשוב למצוא את האיזון ואני בטוח שנעשה את זה כי יש לו צוות מקצועי מצוין. בגביע תמיד באים בטירוף אבל צריך להביא את זה גם לליגה". לגבי המפגש מול המוליכה אמר: "בני יהודה קבוצה מצוינת ואנחנו נבוא שלא פחות מהטירוף והיכולת של היום ואני מאמין בקבוצה ובשחקנים שאנחני נעשה את זה".

מן העבר השני, ניר קלינגר אמר: "מאוד מאוד מאכזב. באנו מוכנים לפחות על פניו לפני המשחק. דיברנו על ההדחות של קבוצות מליגת העל וזה קשה. היריבות מליגה לאומית עם שחקנים מנוסים ומוטיבצית שיא. אני חושב שזה עמד בעורכינו כי פעמיים לא היו מרוכזים בהגנה, בעיקר השער הראשון ואחר כך היו צריכים לרדוף אחרי אחי נצרת שקיבלה מוטיבציה וזה הפך ליותר קשה".

שחקני נצרת חוגגים (עמית מצפה)
שחקני נצרת חוגגים (עמית מצפה)
 

מאמן אשדוד הסביר: "זה טיבם של משחקי גביע, מאוד מאכזב אבל אלו החיים וצריך לדעת להתמודד גם עם זה. אני חושב שפתחנו את המחצית השנייה טוב מאוד והיינו בשליטה, ואז במתפרצת הראשונה ספגנו את השער השני. זה גם לא הוריד אותנו והמשכנו לתקוף אבל היינו פזיזים ולא מדויקים בחלק הקדמי".

ניר קלינגר מאוכזב (עמית מצפה)
קלינגר: "טיבם של משחקי גביע" (עמית מצפה)
 

מחצית ראשונה
אורן סימניאן הוציא את המשחק לדרך באצטדיון בעילוט, לעיני 1,300 צופים.

שופטי המשחק (עמית מצפה)
פתיחת המשחק בעילוט (עמית מצפה)
 

אוהדי אחי נצרת (עמית מצפה)
אוהדי מכבי אחי נצרת (עמית מצפה)
 

דקה 7: פתיחה טובה של המארחת מהליגה הלאומית. נגיחה טובה של אמרי זייד מכדור חופשי איכותי של אמגד סולימאן נהדפה באופן איכותי על ידי אופיר מרציאנו.

אופיר מרציאנו (עמית מצפה)
אופיר מרציאנו. המקומיים בוחנים את ערנותו (עמית מצפה)
 

דקה 8: כדור הקרן סובב לרחבה וסביטי לפיניה היה רחוק כסנטימטר מלהגיע לכדור ולדחוק אותו לרשת באופן סנסציוני.

אלכס דוידוב מול אבו רביע (עמית מצפה)
אלכס דוידוב מול אבו רביע (עמית מצפה)
 

דקה 12: חניכיו של קלינגר הגיעו בשעה מוצלחת להתמודדות. ניב זריהן פרץ מצוין באגף הימני ומצא את ירו בלו, אך החלוץ המסוכן בעט לרשת החיצונית.

מאבק על הכדור (עמית מצפה)
מאבק על הכדור (עמית מצפה)
 

דקה 22: מבצע אישי נהדר של מיכאל אוחנה שחדר לרחבה תוך שהוא גובר על שני שחקני הגנה, הסתיים בבעיטה מהפינה השמאלית של הרחבה אל עבר הרשת החיצונית של עומרי אלון.

דקה 31, 0:1 למכבי אחי נצרת: הקבוצה הביתית יצאה במהירות להתקפה לאחר כדור חופשי. עוביידה אבו רביע נשלח באגף הימני, פרץ נהדר והכניס כדור מדוד לתוך הרחבה שם עידו אקסברד בנגיעה כבש משמונה מטרים.

אקסברד חוגג את השער (עמית מצפה)
אקסברד חוגג את השער (עמית מצפה)
 

אחי נצרת חוגגת יתרון (עמית מצפה)
אחי נצרת חוגגת את השער (עמית מצפה)
 

דקה 35: זריהן זיהה שעומרי אלון נמצא מחוץ לשער וניסה להפתיע מ-35 מטרים, אך הכדור היומרני לא היה מספיק חזק והשוער קלט בקלילות.

דקה 36: עלי חטיב קיבל כדור נפלא בתוך הרחבה, ניסה לעבור את ג'יאן אושינווה וספק הוכשל. השופט החליט להמשיך את המשחק ללא שריקה על אף שהיה נראה כי אכן מדובר בכדור עונשין מ-11 מטרים.

אושינווה מול חטיב (עמית מצפה)
אושינווה מול חטיב (עמית מצפה)
 

דקה 42: טעות חריפה של בלמי המארחת כמעט איפשרה לאוחנה לכבוש את השוויון, אך הבעיטה שלו, שנבעטה מתוך רחבת החמש, נעצרה אצל אלון שעושה לבינתיים את עבודתו על הצד הטוב ביותר.

אבו רביע עוצר את זריהן (עמית מצפה)
אבו רביע עוצר את זריהן (עמית מצפה)
 

דקה 44: חטיב פרץ למרכז מהאגף הימני ובעט כדור מסוכן מכ-30 מטרים, אך הכדור חלף על פני הקורה הימנית והחוצה.

מחצית שנייה
דקה 49: עם פתיחת המחצית השנייה, חניכיו של ניר קלינגר נראים מעט טוב יותר, ומחזיקים בכדור, לרוב בחצי המגרש של אחי נצרת, שבניגוד למחצית הראשונה מעדיפה ללכת לאחור.

עומרי אלון משתלט (עמית מצפה)
עומרי אלון משתלט (עמית מצפה)
 

דקה 59: הזדמנות מצוינת להכפלת התוצאה. אנס דבור מצא את עצמו עם הכדור כששני חברים לצידו מול שני שחקני הגנה בלבד של האורחים מהדרום. דבור החליט ממצב טוב כי עדיף לבעוט, אך כדורו החזק היה למרכז השער ושוער הנבחרת אופיר מרציאנו הדף והציל את הדרומיים.

דקה 61: דוד גומז קיבל כדור בקצה השמאלי של הרחבה של מרציאנו. האחרון חתך ימינה וסובב כדור נפלא, אך אותה בעיטה חמקה מעט מעל השער והחוצה.

שחקני אחי נצרת מתגוננים (עמית מצפה)
שחקני אחי נצרת מתגוננים (עמית מצפה)
 

דקה 68: כדור קרן של הקבוצה מעיר הנמל הוגבהה למרכז הרחבה, ומיכאל אוחנה הגיע אל הכדור תוך ביצוע בעיטת מספרת מרשימה, אך לצערו הכדור חמק מעט מעל המשקוף של שערה של הקבוצה הביתית.

דקה 75, 0:2 למכבי אחי נצרת: מתפרצת קטלנית של המארחים. סלימאן נע עם הכדור ושיתף בשמאל את דאבור. האחרון מצא במסירת רוחב נהדרת את דויד גומז שלא איכזב והכניע מקרוב את מרציאנו בנגיעה.

שחקני אחי נצרת חוגגים, אשדוד מאוכזבים (עמית מצפה)
שחקני אחי נצרת חוגגים, אשדוד מאוכזבים (עמית מצפה)
 

דקה 78: כמעט השלישי של אחי נצרת. כדור עומק של סלימאן הגיע לחטיב בתוך הרחבה שניסה להבקיע עם העקב אך מצא את הרשת החיצונית.

דקה 89, מ.ס. אשדוד מצמקת ל-2:1: דויד סולארי הרים כדור מהקצה השמאלי של הרחבה, הכדור פגע בקורה הפנימית ויצא החוצה, אך הקוון סימן שהכדור עבר את קו השער והשופט סמיניאן סימן על השער המצמק של האורחת.

קלינגר מאוכזב (עמית מצפה)
קלינגר תופס את הראש בסיום (עמית מצפה)
 

בנצרת חוגגים, באשדוד לא מאמינים (עמית מצפה)
בנצרת חוגגים, באשדוד לא מאמינים (עמית מצפה)
 

ג´קי בן זקן מאוכזב (עמית מצפה)
ג´קי בן זקן מאוכזב (עמית מצפה)
 

מכבי אחי נצרת: עומרי אלון, בר אביטן, אנס דאבור, לפיניה סביטי, עוביידה אבו רביע, אדהם האדיה (אלן מסודי, 88'), אמרי זייד, אמג'ד סולימאן, עלי חטיב (ג'אבר חביב, 80'), דוד גומז, עידו אקסברד (ספואן חילו, 92').

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטיה, יא יא פטי, ישראל ראש, ג'יאן אושינווה (מורד אבו ענזה, 66'), אלכס דוידוב, גדי קינדה, ניב זריהן (טום מונד, 80'), אור אינברום (דויד סולארי, 58'), מיכאל אוחנה, ירו בלו. 

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */