יום חמישי, 18.04.2024 שעה 23:36
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

אימון בכורה לגיא לוי, אסר על הכנסת טלפונים

צעדים ראשונים למאמן בית"ר: "צר לי על קורצקי, אלי טביב ראוי לקבל דין וחשבון". השחקנים יקבלו דף נהלים מסודר, מלכה או רפואה ימונו לעוזר המאמן

|
גיא לוי ושחקניו באימון הבכורה (רדאד ג`בארה)
גיא לוי ושחקניו באימון הבכורה (רדאד ג`בארה)

בית"ר ירושלים ערכה הבוקר (חמישי) מסיבת עיתונאים להצגת מאמן הקבוצה החדש גיא לוי, שהועברה בשידור חי בערוץ ONE, ערוץ 50, ערוץ 550 ב-HD ללקוחות הוט, וגם כאן אצלנו באתר.

המועדון מהבירה עברה טלטלה קשה בימים האחרונים ולאחר אכזבה מצד הבעלים אלי טביב באשר ליכולת המקצועית של הקבוצה שרשמה ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון, מנחם קורצקי ראה את הדרך החוצה.

כעת מי שיחליפו הוא לא אחר ממאמן בני סכנין לשעבר גיא לוי. ללוי ניסיון לא מבוטל כמאמן בליגת העל וטביב יקווה שעם הדמות החדשה על הקווים, בית"ר ירושלים תוכל להיראות כפי שדמיין.

נקודת הפתיחה של לוי לא פשוטה שכן הקבוצה שנמצאת במומנטום שלילי בליגה גם הודחה מגביע המדינה ואם לא די בכך, ספגה עונש של הפחתת נקודה בפועל בגין התפרעות אוהדיה.

המאמן החדש החליט על נהלים חדשים בבית וגן ואסר על הכנסת טלפונים למתחם האימונים. "את הטלפונים שלכם תשאירו באוטו", אמר לשחקנים. בנוסף, המאמן דרש מחניכיו יותר רצינות והם צפויים לקבל בהמשך דף נהלים מסודר על פי משנתו.

לוי: המטרה היא עדיין פלייאוף עליון

קצין התקשורת של המועדון, אושרי דודאי, פתח את דבריו: "לפני המסע"ת, המועדון רוצה להתייחס לריסוס כתובות הנאצה במוסדות ההתאחדות לכדורגל. המועדון מגנה כל פעולת אלימות והשחתה מכל סוג שהיא. בתגובת המועדון על העונש הלא פרופורציונאלי שהוכיח שאין מידתיות ושוויון, הודענו כי ענישה שכזו רק תתסיס ותכשיר את הקרקע לפעולות כאלה. אנו מצרים על כך ונשתף פעולה כדי שדברים כאלה לא יקרו אצלנו ובכדורגל הישראלי בכלל, אבל צריך לעשות בדק בית במוסדות בית הדין של ההתאחדות לכדורגל ולהיווכח שאין שוויון, יש קבוצות שוות יותר וקבוצות שוות פחות ובית"ר נמנת עם הפחות. תמוהה בעיננו ההחלטה והענישה של בית הדין להפחית נקודה ולסגור את האצטדיון למשחק אחד. הודנו בעבירות וקשה להתכחש אליהן, אך מתוך הכרה והודעה שאנחנו עושים ככל שניתן במועדון כדי לבער את הנגע הרע של האלימות והגזענות".

לאחר הפתיח, גיא לוי נשא את דבריו: "באתי לעבוד, אני לומד את הקבוצה בשלב זה ולא הכנתי את עצמי לדיבורים ארוכים. שמח שהגעתי לבית"ר, זה המועדון הכי גדול בארץ וזו זכות בשבילי להגיע למקום כזה. מודה לאלי טביב שבחר בי לתפקיד. צר לי על מנחם. הוא לא מידידיי הקרובים אך כשמפוטר מאמן זו לא הרגשה טובה, אני מכיר את ההרגשה הזו ואני מאחל לו הצלחה בהמשך הדרך. יש פה קבוצה טובה שצריך להחזיר לה את השמחה. יש למועדון הזה עתיד ורוד וטוב, והשנה צריך להיצמד למטרות - פלייאוף עליון. חשוב שהקהל יהנה מכדורגל פתוח ואטרקטיבי כי זה מה שהוא רוצה וזה מה שנספק לו. אני בתחילת הדרך ועדיין לומד את הקבוצה והשחקנים. אני מצפה לשיתוף פעולה טוב".

גיא לוי (גיא בן זיו)
גיא לוי: "עדיין לומד את הקבוצה" (גיא בן זיו)
 

כשהתבקש להתייחס לקהל המעורב של בית"ר ירושלים, אמר: "האוהדים של בית"ר זה כוח רציני ביותר ואני רוצה שהם יראו קבוצה טובה. באתי כדי לעזור למערכת לתפעל עצמה בצורה הכי טובה. אני לא הסיפור, רק באתי לעזור. מאמין שתהיה לנו דרך טובה. כדורגל בלי קהל לא שווה כלום. בית"ר בנויה על הקהל שלה צריך לקחת את הקהל הזה למקום שיהיה פקטור חיובי, הוא שווה נקודות. אם נספק את הסחורה ונשחק כדורגל טוב לשביעות רצונו של הקהל, הכל יהיה בסדר. נעבוד על התוצאות שניתן על המגרש. אנסה שהקבוצה תשחק התקפי ועם תעוזה".

על הבעלים המעורב אלי טביב, אמר: "אני מכיר את אלי כבר הרבה מאוד שנים. אלי משקיע מכספו האישי מהבית והוא ראוי להיות מעורב, זה עובד ככה בכל הקבוצות. זה לא שונה ממכבי חיפה או מהפועל באר שבע. אני עובד של בית"ר ושל אלי טביב והוא ראוי לקבל דין וחשבון גם על דברים מקצועיים. זה לא מפליא, זה לא חדש. טביב לא בכדורגל מאתמול, הוא בכדורגל שנים רבות. הוא יודע מה הגבול ומבין בכדורגל, אני לא אהווה איזושהי בעיה בנושא הזה בכלל, עושים מזה משהו שלא קיים".

אוהדי בית&qout;ר ירושלים (רדאד ג´בארה)
אוהדי בית"ר ירושלים: "שווים נקודות" (רדאד ג´בארה)
 

"כל אחד יכול לעמוד על דעתו", הוסיף המאמן, "השאלה היא איך אתה עושה את זה. בסופו של דבר צריך שיתוף פעולה בין אנשים. לכל אחד יש את המחשבה שלו וזכותו של כל אחד לחשוב בצורה שונה, אך בסופו של דבר המילה האחרונה היא של בעל הבית. אלי ואני רואים את התמונה באותה צורה". על שיחת ההצטרפות של המאמן, אמר: "סקרנו את כל הנושאים, זה לא היה רק כסף אלא גם עניינים מקצועיים. אלי היה במיאמי אז עשינו את הדברים בטלפון. זה לקח זמן ודיברנו על הקבוצה ורק אחר כך עברנו לפן הכלכלי".

"אנחנו עדיין חושבים על חיזוק", המשיך לוי. "אבל אני חושב שיהיה טפשי מצדנו לזרוק סתם כסף על שחקנים שיקראו להם 'פלופ'. אין בעיה להקפיץ לכאן שחקן בשביל ספין תקשורתי שלא שווה כלום, אך ברור לכולם שצריך להתחזק. על זה לא תקום או תיפול הקבוצה, אך אנחנו זקוקים לחלוץ. המועמדים רלוונטים בצורה זו או אחרת וכשיתאים לנו מישהו נצרף אותו".

אלי טביב (יניב גונן)
אלי טביב. "לא בכדורגל מאתמול, הוא מבין עניין" (יניב גונן)
 

על ההגעה למועדון בסדר גודל כזה לראשונה בקריירה, הוסיף: "אני שמח להגיע. יש התרגשות מסוימת, אבל אני מודע לעבודה שיש לעשות. אני מתרכז בפן המקצועי ולא בהתרגשות. הייתי בהצלחות ובאכזבות אני לא בכדורגל מאתמול. בסופו של יום אמדד בתוצאות על המגרש עם כל הדברים שמסביב".

לוי גם חשף את דעתו הנוכחית על בית"ר: "הקבוצה היא קבוצה טובה. במשחקים האחרונים ראינו שיש בעיה של ניצול השליטה במגרש להבקעה, אבל בעיקרון בראייה לטווח הארוך לקבוצה יש בסיס ללכת חזק וטוב מאוד בצמרת הכדורגל הישראלי. אני יודע שצריך תוצאות מיידיות, צריך לנצח משחקים".

גיא לוי. ערך אימון בכורה בבית וגן (רדאד ג´בארה)
גיא לוי. ערך אימון בכורה בבית וגן (רדאד ג´בארה)
 

מיד לאחר מסיבת העיתונאים, לוי ערך אסיפת קבוצה לפני האימון בה אמר לשחקנים: "טביב וקורצקי בנו כאן קבוצה באופן חכם. אני רואה קבוצה טובה שבעתיד צריכה לחזור ולהיות בטופ של הכדורגל הישראלי. אנחנו צריכים להביא את היכולת הטובה שלכם ואת החזקת הכדור לכיבוש שערים וניצחונות. זה שם המשחק בכדורגל. בית״ר זה מועדון גדול, דבר שצריך לקבל ביטוי. הרבה שחקנים רוצים להגיע לכאן. אין לי כוונה להביא שלושה-ארבעה שחקנים על הראש שלכם, אנחנו רוצים חיזוק נקודתי. אני אתן לכם את הבמה להצליח". בין היתר, דיבר המאמן על דגשים בנושא המשמעת בתוך המועדון ועל הדרישה שלו לגבי מקצוענות.

ל-ONE נודע כי מאמן הנוער סמי מלכה או קובי רפואה ימונו לעמדת עוזר המאמן. השחקנים אגב, רוצים את דוד אמסלם בעמדה הזו. גליינור פלט, שהיה מועמד להגיע לקבוצה מעיר הבירה, חתם בסופו של דבר בקבוצה ההולנדית גו אהד איגלס.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */