יום שישי, 29.03.2024 שעה 03:32
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5526מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3133-2826הפועל ירושלים1
3048-3126מכבי פ"ת2
2841-2926מכבי נתניה3
2838-2126הפועל חדרה4
2637-2926הפועל ת"א5
2534-3426בית"ר ירושלים6
2242-2026מ.ס אשדוד7
1939-2026הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

ערן לוי: מה שקרה עם איאד אבו עביד זה מכוער

קפטן מכבי נתניה ביקר את אוהדי בית"ר אחרי ה-0:2: "צריך לתת על זה את הדעת". רוני לוי: "יש לי על מי לסמוך". קאיודה: "אשמח להישאר". צפו בתקציר

|
כוסות שתייה מושלכות לעבר אבו עביד (רדאד ג`בארה)
כוסות שתייה מושלכות לעבר אבו עביד (רדאד ג`בארה)

מכבי נתניה ממשיכה לככב בעידן רוני לוי והערב (שני) רשמה הקבוצה את ניצחונה השני ברצף עם 0:2 ביתי על בית"ר ירושלים הודות לשערים יפים של רן רול בדקה ה-41 וערן לוי בדקה ה-81.

עם זאת, גם כמה אירועים מכוערים נרשמו במשחק. אחד מהם היה על המגרש, כאשר איציק כהן ראה כרטיס אדום בדקה ה-49 לאחר ששלח אגרוף לעבר פניו של מגנה של נתניה, איאד אבו עביד. השני היה מחוץ למגרש - אוהדי בית"ר קיללו את אותו אבו עביד לאורך כל המשחק, קראו לעברו "מחבל", ואף זרקו עליו מצתים וכוסות שתייה, שפגעו בו.

מיד בסיום המשחק אבו עביד הנסער מיהר לרדת לחדר ההלבשה ואמר לחבריו כשהוא בסערת רגשות: "קראו לי מחבל, זרקו עליי חפצים, מה זה הדבר הזה?".

הקהל קרא בשמו ואנשי נתניה ניסו לעצור בעדו, ואף רצו בהמשך לחדר ההלבשה כדי לקרוא לו, ולאחר מספר דקות חזר המגן הנסער אל כר הדשא כדי להודות לאוהדים.

מכבי נתניה מנצחת 0:2 את בית"ר

מאמן מכבי נתניה, רוני לוי, נשאל בסיום על האירועים המכוערים סביב המגן הימני שלו והתייחס לכך גם הוא: "רוב הקהל בבית"ר הוא קהל טוב, אבל יש חלק שאותו צריך לגנות ואני מגנה כמובן את ההתנהגות הזו ומקווה שהרוב המוחלט של אוהדי בית"ר יידע גם הוא לגנות אותם".

על שני הניצחונות הרצופים מאז שהגיע אמר רוני לוי: "זה היה משחק קשה מאוד, בית"ר קבוצה חזקה מאוד, מאומנת ומאורגנת עם המון יכולת. אני שמח שהצלחנו. מגיעה מילה טובה לשחקנים שידעו להיות יחד, מאוד מאורגנים, טקטיים, מלוכדים וצריך להמשיך את זה. אמנם זו לא הקופסא, שם גדלנו, אבל היה משחק ביתי ראשון עם הרבה לחץ ומתח. חששנו מהמשחק ומגיעה מילה טובה לשחקנים שלמרות כל הפצועים עשו את העבודה כמו שצריך. זה מראה שיש על מי לסמוך. אני אומר לשחקנים - הכי חשוב להתמיד ולהמשיך".

כשדיבר על השינוי ביכולת תחת הדרכתו ועל המצב בנתניה אמר המאמן: "אני לא אוהב לדבר על מה היה. היה מאמן פנטסטי לפניי, שאני מאוד אוהב ומעריך, ועשה דברים נהדרים. אנחנו יודעים שנתניה בסיטואציה לא נעימה. להגיע ערב משחק שאתה לא יודע אם הרוש משחק או לא ופתאום הבלם נפצע והסגל קצר ושיחקו שלושה או ארבעה שחקנים שלא שיחקו הרבה זמן, זה לא פשוט. אנחנו כל הזמן עובדים קשה ביום-יום וחושבים על המשחק הקרוב. כמובן שיש אסטרטגיה לעתיד ורוצים לשפר דברים, אבל נעסוק בזה בהמשך".

איציק כהן חובט בעיאד אבו עביד (רדאד ג´בארה)
איציק כהן חובט באיאד אבו עביד (רדאד ג´בארה)
 

על יכולתו של החלוץ שלו, לארי קאיודה, שבישל את שני השערים, אמר המאמן: "הוא באמת שחקן מיוחד, עם המון פוטנציאל. אני רוצה לקחת לעצמי טיפה קרדיט - אם אני מאמן שחקן כזה עד סוף השנה, הוא יכול להגיע לרמות הכי גבוהות. יש כמה דברים שצריך ללמד אותו מבחינתי, אבל יש בו המון פוטנציאל".

קאיודה עצמו אמר בסיום: "אשמח להישאר פה, לי אין בעיה. הראש שלי עכשיו בנתניה, אני לא רוצה שזה ייפסק. אנשים אומרים 'לארי הולך' וזה גורם לשחקן לאבד פוקוס. אבל עכשיו הראש שלי בנתניה". קאיודה גם פרגן לערן לוי על השער: "אני יודע שהוא יכול לעשות את זה. הוא קפטן טוב מאוד ואני שמח מאוד שנתתי בישול-גול היום. מסרתי שני בישולים, אני מאוד שמח".

איאד אבו עביד עם המצת שפגע בו (רדאד ג´בארה)
איאד אבו עביד עם המצת שפגע בו (רדאד ג´בארה)
 

ערן לוי עצמו אמר לאחר המשחק: "עשינו משחק טוב נגד קבוצה מאוד טובה, לא התחלנו את המשחק טוב, הם שלטו יותר ב-20 הדקות הראשונות, אין ספק שיש שינוי ורואים אותו, אמרנו שהגיע צוות חדש בלי קשר לצוות הקודם ובטח לא לפגוע. יש צוות חדש, שיטה חדשה, עבודה אחרת לגמרי. אנחנו מאוד שמחים, עובדים על המגרש, רואים את זה ואנחנו שמחים שלקחנו 3 נקודות".

על הכרטיס האדום שקיבל איציק כהן והחפצים שהושלכו לעבר אבו עביד אמר לוי: "כל מה שקרה עם איאד זה לא יפה לכדורגל, זה מכוער. אני עשיתי את תפקידי כקפטן הקבוצה. אנחנו לא צריכים לריב עם שחקני בית"ר. העדפתי שנזוז משם כמה שאפשר. ניסיתי להוציא את כדור החוץ וראינו מה קרה. אין מה לעשות, זה חלק מהכדורגל. יש מי שצריך לתת על זה את הדעת".

לוי גם התייחס לאירועים המכוערים והגזעניים סביב חברו לקבוצה: "אבו עביד לא ביקש לרדת מהמגרש ולא ביקש לפוצץ את המשחק. אבו עביד הגיע לשלב שזה לא היה לו נוח כי זה לא דבר פשוט לעמוד ולהתעלם כשזורקים עליך חפצים, זרקו עליו עשרות חפצים! הוא לא רצה לרדת מהמגרש ואני מדגיש את זה כי זה סתם לעשות עוול לילד. אני הייתי שם וניהלתי איתו דו שיח והוא בוודאות לא ביקש לרדת מהמגרש. הוא בחור חזק והוא עבר משהו לא פשוט".

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */