יום חמישי, 28.03.2024 שעה 19:21

ריאל אל' העולם לקבוצות אחרי 0:2 על סן לורנסו

אלופת אירופה שמה חותמת נוספת על היותה הקבוצה הלוהטת בתבל וקטפה תואר 3 ב-2014 בזכות שערים של ראמוס (37) ובייל (51). סימן לבאות?

|
ריאל מדריד חוגגת את הזכייה בגביע
ריאל מדריד חוגגת את הזכייה בגביע

אם למישהו היה ספקות, ריאל מדריד הוכיחה הערב (שבת) כי היא הקבוצה הלוהטת בתבל, אחרי שניצחה 0:2 את סן לורנסו הארגנטיאנית בגמר אליפות העולם לקבוצות וזכתה בתואר רביעי ב-2014.

החבורה של קרלו אנצ'לוטי, שמתכוונת להסתער גם העונה על כל התארים האפשריים, נראתה בלתי עצירה למרות ששיחקה דקות רבות בהילוך שני ואפשרה ליריבתה לתקוף.

הבלאנקוס, שהביסו את קרוס אסול בחצי הגמר, נעזרו בשני שערים ב-15 דקות כדי לבסס את שליטתם במגרש ולא התאמצו יתר על המידה כדי להגדיל את התוצאה, כשהם מאריכים את רצף הניצחונות שלהם ל-22 ולא נראה כי יש קבוצה שיכולה לעצור אותם כרגע.

מלבד השמחה של הזכייה באליפות העולם, זה היה ערב מרגש במיוחד עבור שוער ריאל מדריד, איקר קסיאס, שקטף את התואר היחיד שהיה חסר לו בקריירה.

אוהדי ריאל מדריד (מערכת ONE)
אוהדי ריאל מדריד
 

ספ בלאטר וכריסטיאנו רונאלדו (מערכת ONE)
ספ בלאטר וכריסטיאנו רונאלדו לוחצים ידיים לפני המשחק
 

מחצית ראשונה
דקה 2: הבלאנקוס הקטלניים הוכיחו פעם נוספת כמה הם מסוכנים כשכמעט כבשו כבר בחלוף שתי דקות בלבד. טוני קרוס חטף את הכדור ליד רחבת סן לורנסו ומסר כדור עומק טוב לכריסטיאנו רונאלדו, אך הבעיטה של הפורטוגלי פספסה את המסגרת של סבסטיאן טוריקו.

דקה 5: הלחץ הכבד של ריאל מדריד נמשך: בעיטה חופשית שנפסקה לטובתה כ-23 מטר מהשער נלקחה בידי רונאלדו, ששחרר כדור שפג באחד משחקני סן לורנסו, אבל נקלט בידי טוריקו.

אוהדי ריאל מדריד  (מערכת ONE)
אוהדי ריאל מדריד
 

דקה 18: שליטה מוחלטת של אלופת אירופה. רונאלדו, מי אם לא הוא, ייצר מצב נוסף על השער של טוריקו כשניגש לכדור חופשי, אך פגע באחד משחקני הקבוצה הארגנטינאית ויצא לקרן.

גארת´ בייל (רויטרס)
בייל עם הכדור (רויטרס)
 

דקה 33: כמה שהם מסוכנים בהתקפות מתפרצות. הספרדים חטפו את הכדור במרכז המגרש, בנזמה רץ 30 מ' ומסר לגארת' בייל, אבל הציב אותו בזווית קשה והוולשי הצליח רק לבעוט לגופו של טוריקו.

דקה 37, 0:1 לריאל מדריד: מישהו באמת חשב אחרת? הלחץ האדיר של הבלאנקוס בא לידי ביטוי סוף סוף כשסרחיו ראמוס הגיע ראשון לכדור קרן של קרוס ונגח מ-5 מ' פנימה.

סרחיו ראמוס (טוויטר) (מערכת ONE)
ראמוס נוגח פנימה (טוויטר)
 

סרחיו ראמוס (טוויטר) (מערכת ONE)
ורץ לחגוג (טוויטר)
 

דקה 42: חוסר מזל לקבוצה הספרדית: במהלך מסירה שלו לאחד מחבריו, מרסלו מתח את השריר ברגלו ולא יכול היה להמשיל. פאביו קונטראו נכנס במקומו.

מחצית שנייה
דקה 51, 0:2 לריאל מדריד: אוי אוי אוי טוריקו. השוער הארגנטינאי התקשה להתמודד עם בעיטה חלשה של בייל מתוך הרחבה ואפשר לבלאנקוס לחגוג בפעם השנייה.

גארת´ בייל (טוויטר) (מערכת ONE)
בייל חוגג (טוויטר)
 

דקה 53: תגידו מזל טוב לסן לורנסו, שיזמה מצב ראשון על שער הספרדים. אנזו קלינסקי קיבל את הכדור, התקדם עד למרחק של 17 מ' מהשער ובעט, אבל איקר קסיאס הדף לקרן. 

דקה 66: הזדמנות נוספת לקבוצה הארגנטינאית, שגילתה שהשד לא כל כך נורא והחלה לתקוף. עמנואל מאס קיבל את הכדור בצדה השמאלי של הרחבה ובעט כדור חזק ושטוח, אבל קסיאס היה במקום וקלט.

דניאל קרבחאל ועמנואל מאס (רויטרס)
דניאל קרבחאל מכשיל את עמנואל מאס (רויטרס)
 

דקה 73: שיתוף פעולה נהדר בין בייל לבנזמה כמעט הסתיים בשער השלישי של אלופת אירופה. הוולשי ראה את הצרפתי חופשי וסובב לו כדור עם החלק החיצוני של הנעל, אבל החלוץ בעט החוצה מ-8 מ'.

דקה 83: קסיאס לא יוותר בקלות על התואר היחיד שעוד חסר לו בקריירה. השוער הספרדי הנהדר הוכיח פעם נוספת למה הוא נחשב לאחד הטובים בעולם כשירד היטב לבעיטה של קלינסקי מ-13 מ' והדף.

אוהדי סן לורנסו (רויטרס)
אוהדי סן לורנסו (רויטרס)
 

דקה 88: החופש שהבלאנקוס מאפשרים לשחקני היריבה עוד יעלה להם ביוקר. ג'וליו בופריני עלה לעזרת ההתקפה, התגבר על ראמוס ובעט כדור מסובב שפספס את המסגרת של קסיאס במעט.

ריאל מדריד: איקר קסיאס, דניאל קרבחאל (אלבארו ארבלואה, 73), סרחיו ראמוס (רפאל וראן, 89), פפה, מרסלו (פאביו קונטראו, 44), טוני קרוס, איסקו, חאמס רודריגס, גארת' בייל, כריסטיאנו רונאלדו וקארים בנזמה.

סן לורנסו: סבסטיאן טוריקו, ג'וליו בופריני, מריו יפס (מאורו סטו, 61), וולטר קננמן, עמנואל מאס, נסטור אורטיגוזה, חואן מרסייה, אנזו קלינסקי, פאבלו בריינטוס, גונסאלו ורון (לאנדרו רומאניולי, 57) ומרטין קאטורוקיו (מאורו מאטוס, 68). 

אוקלנד סיטי זכתה במקום ה-3 אחרי ניצחון בפנדלים על קרוס אסול
במשחק על המקום השלישי, ניצחה אוקלנד סיטי 2:4 בפנדלים את קרוס אסול המקסיקנית אחרי 1:1 בתום 120 דקות והפכה לקבוצה האוקיאנית הראשונה שזוכה במדליה במפעל הזה. 

שחקני אוקלנד סיטי חוגגים (טוויטר) (מערכת ONE)
שחקני אוקלנד סיטי חוגגים את הניצחון בפנדלים (טוויטר)
 

ראיין דה פרייס העלה את הניו זילנדים ל-0:1 בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, אבל ז'ואו רוחס השווה את התוצאה בדקה ה-57 ושלח את המשחק להארכה ופנדלים, שם כבר לא עמד לקבוצתו המזל.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */