יום חמישי, 28.03.2024 שעה 14:55

עאבד ואלקיים חוגגים (ניסן עייש)

עשתה עליה סיבוב: 0:1 לעירוני ק"ש על אשדוד

המוליכה לא הרשימה, אך נגיחה של עאבד (44) הספיקה לה לניצחון בפתיחת הסיבוב השני. בכר: "לוקח רק את התוצאה", קלינגר: "מאוד מתוסכל". צפו בתקציר

יום שבת, 20/12/2014, 18:00אצטדיון קריית שמונה - 3,500 צופיםליגת העל - מחזור 14
מ.ס אשדוד
הסתיים
1 0
שופט: גל ליבוביץ (ציון: 12)
שער אחמד עבאד (44)
עירוני ק"ש
ליגת העל 14-15
 פלייאוף עליון 
7032-6736מכבי ת"א1
6438-5336עירוני ק"ש2
6240-6336הפועל ב"ש3
5143-4836בית"ר ירושלים4
5037-5136מכבי חיפה5
4841-3436מכבי פ"ת6
 פלייאוף תחתון 
4444-4333בני סכנין1
4240-3633הפועל ת"א2
4154-4633מכבי נתניה3
3936-3533הפועל רעננה4
3842-2833הפועל עכו5
3447-2533הפועל חיפה6
3259-4333הפועל פ"ת7
3151-3233מ.ס אשדוד8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 0 - 1
  • הפועל עכו
  • עירוני ק"ש
  • 0 - 1
  • מ.ס אשדוד
  • הפועל פ"ת
  • 0 - 0
  • הפועל רעננה
  • בני סכנין
  • 1 - 1
  • מכבי חיפה
  • מכבי נתניה
  • 2 - 0
  • הפועל ת"א
  • מכבי ת"א
  • 0 - 3
  • מכבי פ"ת
  • בית"ר ירושלים
  • 3 - 0
  • הפועל ב"ש
הרכבים וציונים
 
 

עירוני קריית שמונה שמרה הערב (שבת) על המקום הראשון בליגת העל, אחרי שגברה 0:1 בביתה על מ.ס. אשדוד במסגרת המחזור ה-14, שפתח את הסיבוב השני.

המוליכה היא אולי לא הקבוצה המרשימה מכולן, אבל לבטח זאת שמוציאה יותר טוב מאחרות עד כה את המקסימום מעצמה. למרות משחק חלש מאוד והעובדה כי כמעט ולא הגיעו להזדמנויות, שחקניו של ברק בכר יצאו שוב עם ידם על העליונה בזכות נגיחה מדויקת של אחמד עאבד.

אחרי ה-2:2 במחזור הקודם נגד הפועל עכו, הקבוצה הצפונית ידעה כי היא עלולה לשלם בירידה למקום השני בטבלה אם תמעד מול החבורה של ניר קלינגר והוכיחה אופי רב כששמרה שוב על הבית ונותרה בלתי מנוצחת.

מנגד, אחרי תקופה נהדרת וההדחה מחצי גמר גביע הטוטו, הקבוצה הדרומית מתחילה לאבד לאט לאט גובה גם בליגה ורשמה משחק שני ברציפות ללא ניצחון ושלישי בכל המסגרות. בפעם המי יודע כמה, קבוצתו של קלינגר הוכיחה כי משחקי החוץ לא מאירים לה פנים ונראה כי היא חוזרת לפרופורציות.

קרית שמונה חוזרת לנצח מול אשדוד

בכר: "אני לוקח רק את התוצאה"
מאמן עירוני קריית שמונה, ברק בכר, סיפר על הרגשתו לאחר הניצחון: "זה מסוג המשחקים שמה שאתה לוקח זה התוצאה. אם נסכם את המשחק, שלטנו בחצי הראשון אבל לא היינו מסוכנים. אשדוד סגרו והמצב האמיתי היחידי היה של עאבד במחצית השנייה. לאחר מכן ירדנו לאחור ושיר צדק נפצע. אין ספק שנלחצנו במיוחד מהמצבים הנייחים של אשדוד. התוצאה כמובן הכי חשובה לאחר שבוע שעבר שאיבדנו נקודות".

ברק בכר (ניסן עייש)
ברק בכר (ניסן עייש)
 

בכר הוסיף: "כששחקן כמו שיר נפצע כנראה שיש לכך השפעה פסיכולוגית וזה מלחיץ. יש לנו עשרה ימים עד הפועל תל אביב, נראה מה עם קאסיו ומה עם שיר וגם אם שניהם לא יוכלו לשחק לא נבכה ונעשה התאמות. יש הרבה פצועים אבל זה חלק מהעניין, יש לא מעט קבוצות עם פציעות ואצלנו אלו פציעות שקשה למנוע אותן".

קלינגר גוער בשחקניו (רדאד ג´בארה)
קלינגר גוער בשחקניו (רדאד ג´בארה)
 

מאמן המפסידה, ניר קלינגר, התייחס גם הוא למשחק: "אני מאוד מתוסכל מהמשחק. היינו יותר טובים, שלטנו והפעלנו לחץ על קרית שמונה וחבל שספגנו שער לפני המחצית. המחצית השנייה שלנו הייתה פנטסטית. הגענו למצבים טובים ולדעתי הייתה גם יד ברחבה. היו לנו מספיק מצבים לחזור לפחות לתיקו, אך לצערי לא עשינו זאת. בחצי השני שיחקנו טוב והייתה דילמה אם בכלל לעשות חילופים".

מחצית ראשונה
גל ליבוביץ' הוציא את המשחק לדרך באצטדיון העירוני בק"ש.

דקה 4: פתיחה חזקה של המוליכה, שלוחצת את הדרומיים בחצי המגרש שלהם. אופיר מזרחי היה הראשון לנסות ולאיים על המסגרת כשבעט מ-20 מטר, אך הכדור לא הלך למסגרת.

אוהדי ק&qout;ש ואשדוד (ניסן עייש)
אוהדי ק"ש ואשדוד (ניסן עייש)
 

דקה 13: הקבוצה האורחת יצאה למתפרצת מהירה ורק התערבות של טובראנו פינאס ברגע האחרון מנעה מירו בלו להגיע למצב של אחד על אחד מול גיא חיימוב.

אוהדי ק&qout;ש (ניסן עייש)
אוהדי ק"ש (ניסן עייש)
 

דקה 26: משחק מאכזב באצטדיון בקריית שמונה. הציפיות למפגש צמרת ושערים רבים לא הצדיקו את עצמן עד כה, כששתי הקבוצות הניעו את הכדור במרכז השדה בלבד ולא מתאמצות יותד מדי לשנות את התוצאה. 

טובראנו פינאס על הדשא (ניסן עייש)
טובראנו פינאס פגוע על הדשא (ניסן עייש)
 

דקה 32: סוף סוף הזדמנות. עירוני ק"ש יצאה למתפרצת שנעצרה בעבירה על דוד מנגה כ-18 מ' מהשער. החלוץ לקח בעצמו את הכדור החופשי, אבל הבעיטה שלו הלכה מעל המשקוף של מרציאנו.

חיימוב מזנק  (ניסן עייש)
חיימוב מזנק לכדור קרן (ניסן עייש)
 

חיימוב מאגרף (ניסן עייש)
ומאגרף (ניסן עייש)
 

דקה 44, 0:1 לעירוני ק"ש: בדיוק כשכבר היה נראה ששתי הקבוצות יירדו להפסקה בתוצאה מאופסת, המוליכה כבשה את הראשון. מזרחי פרץ באגף ימין והרים כדור חזק וחד למרכז הרחבה. אחמד עאבד הקדים את כולם והכניע את מרציאנו בנגיחה מדויקת מ-6 מ'.

עאבד והחברים חוגגים (ניסן עייש)
עאבד והחברים חוגגים (ניסן עייש)
 

מחצית שנייה
דקה 55: בשעה טובה, האורחים יצרו איום על השער. חאתם עבד אלחמיד הרים כדור טוב מצד ימין, דוד סולארי התרומם מעל כולם ונגח, אבל חיימוב היה במקום וקלט.

אוהדי ק&qout;ש (ניסן עייש)
אוהדי ק"ש (ניסן עייש)
 

דקה 56: מכה לעירוני ק"ש: הבלם שיר צדק, שנפגע כמה דקות קודם לכן בבטנו, נפל על הדשא ולא יכול היה להמשיך. מאחר שלברק בכר לא היו אופציות על הספסל, הקשר מינדאוגאס פאנקה נכנס במקום צדק ותופקד במרכז ההגנה. 

דקה 58: דקות טובות של אשדוד, שהחלה לקחת את השליטה לידיה. אלכנסדר דוידוב הגביה כדור ממרחק של 30 מ' מהשער, סולארי המשיך בנגיחה, אבל היא פגשה רק את הקורה.

עזאם ועבד אלחמיד (ניסן עייש)
עבד אלחמיד חוטף לעזאם (ניסן עייש)
 

דקה 64: הלחץ של האורחים נמשך. עופר ורטה עלה לעזרת ההתקפה, הרים את הכדור מצד ימין היישר לראשו של (ניחשתם נכון) סולארי, שנגח מדויק מ-6 מ', אבל חיימוב שוב הוכיח שיש לו אינסטינקטים נהדרים והדף. 

מנגה עם הכדור (ניסן עייש)
מנגה עם הכדור (ניסן עייש)
 

דקה 70: חילוף ראשון במ.ס. אשדוד: קלינגר, שראה כי קבוצתו לא הצליחה לפרוץ את שערה של המוליכה, הכניס את אחד מתגליות הסיבוב, ניב זריהן, במקומו של מיכל אוחנה.

דקה 71: המוליכה פשוט נעלמה מהמגרש מאז שער היתרון שלה ולא הופיעה עד כה למחצית השנייה. כדור חופשי לאשדוד כ-18 מ' אלכסונית מהשער נלקח בידי דוידוב, אבל הבעיטה שלו פגעה בראשו של אחד משחקני ק"ש ויצאה לקרן.

פינאס נגד ורטה (ניסן עייש)
פינאס מנסה לעבור את ורטה (ניסן עייש)
 

דקה 74: קלינגר הימר על כל הקופה: המאמן הוציא את המגן רחמים צ'קול והכניס במקומו את מוראד אבו ענזה, שישתף פעולה בהתקפה עם זריהן וירו בלו.

דקה 76: מתפרצת של עירוני ק"ש תפסה את אשדוד לא מוכנה, אבל היא ניצלה בשנייה האחרונה. מזרחי מסר מצד שמאל לדוד מנגה והוא בעט כדור טוב מ-5 מ' שבו הצליח מרציאנו רק לגעת, אבל ורטה הציל מהקו. 

אופיר מרציאנו (ניסן עייש)
מרציאנו מוציא מתפרצת (ניסן עייש)
 

דקה 80: חילוף שני בשורות עירוני ק"ש: מבשל השער, מזרחי, ירד ובמקומו נכנס אדריאן רוצ'ט.

דקה 82: קלינגר עושה הכל כדי לשנות את התוצאה: תום מונד נכנס במקומו של עבד אלחמיד. הוא יצליח להביא את השינוי?

עאבד מול קינדה (ניסן עייש)
גדי קינדה שומר על עאבד (ניסן עייש)
 

דקה 86: בכר סיים את החילופים שלו: דור ג'אן הצעיר החליף את עאבד כדי להכניס מעט אנרגיות לקבוצה הצפונית.

עירוני ק"ש: גיא חיימוב, עודד אלקיים, דין מימוני, שיר צדק (מינדאוגאס פאנקה, 56), טובראנו פינאס, וובה בראון, עאהד עזאם, רועי קהת, דוד מנגה, אחמד עאבד (דור ג'אן, 86) ואופיר מזרחי (אדריאן רוצ'ט, 80).

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יאיא פטי, מיקי סירושטיין, רחמים צ'קול (מוראד אבו ענזה, 74), אלכסנדר דוידוב, גדי קינדה, חאתם עבד אלחמיד (תום מונד, 82), מיכאל אוחנה (ניב זריהן, 70), דוד סולארי וירו בלו.

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה