יום שבת, 20.04.2024 שעה 01:09
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 0 - 0
  • מכבי חיפה

צפו: 0:1 למכבי ת"א על הפ' חיפה, יצחקי חזר

גם בהרכב חסר וכשהיא שלא מרשימה, האלופה העפילה לגמר גביע הטוטו משער של בן חיים (12) ותפגוש את מכבי חיפה. החלוץ שב לשחק אחרי 10 חודשים

|
ברק יצחקי ושחקני מכבי ת
ברק יצחקי ושחקני מכבי ת"א מודים לקהל (יניב גונן)

זה לא היה חלק וגם לא יפה במיוחד, אבל התוצאה נשארת זהה: מכבי תל אביב גברה הערב (רביעי) 0:1 על הפועל חיפה בחצי גמר גביע הטוטו  לעיני כ-2,850 צופים ותפגוש את מכבי חיפה בקרב על התואר.

למרות הרכב חסר וללא הכוכב הגדול ערן זהבי, הקבוצה של פאקו אייסטרן שוב ידעה לצאת עם ידה על העליונה, כשניצלה שער של טל בן חיים בפתיחת המשחק כדי להעפיל לגמר.

הצהובים לא הרשימו, במיוחד לא בצד ההגנתי, ולמרות שהגיעו להרבה מצבים לא היו רחוקים מלספוג את השוויון, כשרק חוסר המחץ של האדומים-שחורים בהתקפה מנע מהם הארכה.

הרגע המרגש של הערב נרשם כשברק יצחקי, שנפצע לפני כעשרה חודשים במהלך החימום למשחק בליגה האירופית נגד פ.צ באזל, שב לשחק אחרי עשרה חודשים וזכה לתשואות רמות מהקהל.

מנגד, שחקניו של ראובן עטר המשיכו את היכולת הרעה מהתבוסה בדרבי ואיבדו את התואר שבו זכו לפני שתי עונות. לצערם, אין להם יותר מדי זמן להתאושש שכן כבר בסוף השבוע היא תפגוש לקרב תחתית לוהט את הפועל עכו.

צפו במכבי מנצחת 0:1 את הפועל חיפה

מחצית ראשונה
דקה 10: זה לא הקצב שאליו האלופה הרגילה אותנו. הצהובים, בהרכב חסר, התקשו להגיע למצבים, בעוד שחקני הפועל חיפה לא הצליחו לצאת מחצי המגרש שלהם כמעט.

דקה 12, 0:1 למכבי ת"א: כדור ארוך שהוגבה לרחבה מצא את ראשו של עדן בן בסט, שנגח בצורה לא טובה לרוחב השער. הגנת האדומים-שחורים התקשתה להרחיק וטל בן חיים היה שם וניצל את זה כדי להעלות את האלופה ליתרון.  

בן חיים חוגג (יניב גונן)
בן חיים חוגג (יניב גונן)
 

דקה 15: עוד הזדמנות נהדרת לצהובים. דור פרץ, שפתח ב-11 על חשבונו של איתן טיבי, נתן כדור עומק מצוין למהראן ראדי, אבל הבעיטה של הקשר מ-10 מטרים עפה גבוה מעל שערו של ניב אנטמן.

דקה 17: מה יהיה עם ההגנה של האדומים-שחורים? כדור עומק נוסף מצא את טל בן חיים ברחבה. הקשר/חלוץ מעד, הצליח להתייצב ולעבור את השומר שלו, אבל הבעיטה שלו פגעה ברגל של אחד משחקני הפועל חיפה ויצאה לקרן.

אוהדי מכבי ת&qout;א (יניב גונן)
אוהדי מכבי ת"א (יניב גונן)
 

דקה 23: בשעה טובה, הזדמנות ראשונה להפועל חיפה. אור אוסטוינד להטט באגף שמאל ושחרר בעיטה חזקה ומסובבת שמצאה את ברק לוי מוכן בין הקורות.

פאקו אייסטרן (יניב גונן)
פאקו אייסטרן (יניב גונן)
 

דקה 24: הצד הימני של הגנת הפועל חיפה הוא נקודת החולשה שלה עד כה. עומרי בן הרוש פרץ באגף והרים כדור מדויק לגאל מרגוליס, שנגח מ-7 מ' מעל המשקוף.

יצחקי וייני (יניב גונן)
ברק יצחקי ושרן ייני על הספסל (יניב גונן)
 

דקה 26: האדומים-שחורים התעוררו? בתוך שלוש דקות, שחקניו של עטר ייצרו הזדמנות שנייה, כשאוסטוינד שוב היה במרכז העניינים. הקשר נכנס לרחבה מצד ימין ומסר כדור רוחב מסוכן, אבל ברק לוי הקדים את טוסיין ריקטס והדף.

בן בסט נאבק בסרדל (יניב גונן)
בן בסט נאבק בלירן סרדל (יניב גונן)
 

דקה 31: גם כשההגנה של מכבי ת"א נתפסה במערומיה, ריקטס לא הצליח לנצל זאת. התקפה מתפרצת של האדומים-שחורים הסתיימה בכדור רוחב נהדר של הישאם כיוואן לחלוץ, שתוך כדי נפילה הפציץ את המשקוף מ-5 מ'.

ראובן עטר (יניב גונן)
ראובן עטר (יניב גונן)
 

דקה 32: אוסטוינד, שלא קיבל עד כה סיוע גדול מחבריו, ניסה להבקיע בעצמו בבעיטה יומרנית. הקשר התקדם עד למרחק 25 מ' מהשער, ראה שברק לוי מעט מחוץ לקורות וניסה להפתיע אותו, אבל הוא הגיע היטב וקלט את הכדור.

עומרי בן הרוש (יניב גונן)
בן הרוש עם הכדור (יניב גונן)
 

דקה 41: אצל ערן זהבי זה לא היה קורה. בפעם המי יודע כמה, הגנת הפועל חיפה הרחיקה בצורה רעה, ניקולה מיטרוביץ' אמר תודה והגביה כדור טוב לבן בסט. החלוץ, שלא זכה לדקות רבות לאחרונה, התמהמה ועד שבעט, אחד משחקניו של עטר עמד בדרכו ובלם את הניסיון שלו.

מחצית שנייה
דקה 48: אין ספק שחל שינוי לטובה במשחק של הפועל חיפה. הקבוצה של עטר, שוב איימה על המסגרת ושוב היה זה אוסטוינד. קרן קצרה של הצפוניים הגיעה לרגליו של הקשר שחתך פנימה מצדה השמאלי של הרחבה, אבל בעט לשמיים.

אוהדי הפועל חיפה (יניב גונן)
אוהדי הפועל חיפה (יניב גונן)
 

דקה 51: לירן סרדל עוד ישלם ביוקר על החורים הללו. מגן הפועל חיפה חלם ואפשר לבן חיים לקבל כדור עומק נהדר מדן איינבינדר ולחדור לרחבה, אבל הבעיטה שלו נהדפה בידי אנטמן.

דקה 57: איזו החמצה של דור פרץ. הבלם הצעיר היה יכול לקנות את עולמו כשהגיע ראשון לכדור חופשי של ראדי ונותר לבד במרחק של 5 מ', אבל הצליח לנגוח רק החוצה.

גאל מרגוליס בועט (יניב גונן)
גאל מרגוליס בועט (יניב גונן)
 

דקה 62: בן חיים כבר היה יכול לסיים את המשחק הזם עם שלישייה קלילה. הקשר/חלוץ קיבל את הכדור באגף שמאל, חתך למרכז כמו הוא אוהב, אבל הבעיטה שלו מ-18 מ' פספסה במעט את המסגרת של אנטמן.

דקה 69: רגע של מחלוקת. יואב זיו עלה לעזרת ההתקפה, פרץ באגף שמאל כשהוא ספק הוכשל בידי גל כהן, אבל השופט דניאל בר נתן לא שרק.

לירן סרדל ודור פרץ (יניב גונן)
סרדל מנסה לעצור את פרץ (יניב גונן)
 

דקה 75: המשחק הזה יעלה לצהובים ביוקר? כדור שהוגבה לרחבה הורחק בידי ברק לוי, אבל הבלם קרלוס גארסיה נפגע תוך כדי המהלך ונאלץ לצאת כשהוא חבוש בראשו.

קרלוס גארסיה (יניב גונן)
גארסיה יורד מהדשא (יניב גונן)
 

דקה 86: וואו, זה היה יכול להיות שער מדהים ומפתיע. מהראן לאלה המחליף ניצל איבוד כדור טיפשי של נוסא איגייבור ליד רחבת הצהובים ושחרר פצצה שפגשה את המשקוף של ברק לוי.

דקה 87: זו הרגע שלו חיכו כל אוהדי מכבי ת"א: ברק יצחקי שב מפציעה אחרי עשרה חודשים בחוץ והחליף את בן בסט לקול תשואות הקהל הצהוב.

יצחקי עולה לשחק (יניב גונן)
יצחקי עולה לשחק (יניב גונן)
 

ברק יצחקי (יניב גונן)
יצחקי וקיאנסקאס (יניב גונן)
 

דקה 92: מה עוד האדומים-שחורים צריכים? סרדל ניצל את החופשיות שקיבל משחקני מכבי ת"א, חדר לרחבה מצד שמאל והוציא כדור רוחב, שאליו הגיע לאלה, אבל הוא בעט מקרוב רק לידיו של ברק לוי, שקלט.

ברק יצחקי מרוצה (יניב גונן)
ברק יצחקי מודה לקהל (יניב גונן)
 

מכבי ת"א: ברק לוי, יואב זיו, קרלוס גארסיה (שרן ייני, 78), דור פרץ, עומרי בן הרוש, ניקולה מיטרוביץ', דן איינבינדר (בן רייכרט, 69), מהראן ראדי (נוסא איגייבור, 62), גאל מרגוליס (דור מיכה, 58), טל בן חיים ועדן בן בסט (ברק יצחקי, 87).

הפועל חיפה: ניב אנטמן, לירן סרדל, טדאס קיאנסקאס, גל כהן, אורן ביטון, רועי שוקרני, יובל שבתאי (חיים מגרלשווילי, 79), אלמוג אוחיון (מהראן לאלה, 58), אור אוסטוינד (קובי דג'אני, 79), הישאם כיוואן (סמסון אובי-בוסה, 72) וטוסיין ריקטס.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */