יום חמישי, 28.03.2024 שעה 10:55

סלע: זו הייתה השנה הכי יציבה שלי, מרגיש מוכן

במסיבת עיתונאים רשמית של איגוד הטניס, המחבט מספר 1 נשמע אופטימי והתייחס לאליפות ישראל: "מקווה לזכות בתואר". גלושקו: "הכנה טובה לאוסטרליה"

|
וינטרוב, גלושקו וסלע במסע
וינטרוב, גלושקו וסלע במסע"ת (חגי ניזרי)

אליפות ישראל בטניס לזכר יעקב אוחנה נפתחה אמש (שני) במרכז לטניס רעננה. בשמינית גמר הגברים, אלוף ישראל המכהן והמדורג 99 בעולם, דודי סלע פגש את אורן מוטובסל בן ה-47. סלע גבר על מוטובסל בתוצאה 2:6 ו-1:6.  

באותה העת, אלופת ישראל המכהנת, יוליה גלושקו, המדורגת 154 בעולם שהעפילה אוטומטית לשלב רבע גמר נשים, פגשה את חברתה הטובה קרן שלמה, בניסיון מוצלח לשמור אצלה את התואר. גלושקו הביסה את שלמה בתוצאה 3:6 ו-6:7.

לאחריה פגשה אולגה פרידמן האוקראינית בת ה-16 שקיבלה דרכון ישראלי לאחרונה ומסומנת כהבטחה הבאה של הטניס, פגשה את עופר לנקרי והובילה בסט הראשון 3:6, אך לנקרי הפיינסליסטית של השנה שעברה, התאוששה במהלך שתי המערכות הבאות וניצחה בהן 0:6 ו-3:6.

חצאי הגמר יערכו ביום חמישי כאשר משחקי הגמר מתוכננים ביום שישי, תחילה הנשים ולאחר מכן הגברים.

היום (שלישי) התקיימה מסיבת עיתונאים של איגוד הטניס בסימן אליפות ישראל בטניס, בראשותו של מנכ״ל איגוד הטניס, שלמה גליקשטיין, ומנהל רשות הספורט, עיריית רעננה, אלה ביאר. הטניסאים דודי סלע, יוליה גלושקו ומחבט מספר 2, שנעדר מאליפות ישראל השנה בעקבות פציעה שסוחב, אמיר וינטרוב, נכחו אף הם באירוע. 

דודי סלע באליפות ישראל (חגי ניזרי)
דודי סלע באליפות ישראל. יוסיף עוד תואר? (חגי ניזרי)
 

דודי סלע סיפר: "אני חושב שהשנה הזאת שלי הייתה הכי יציבה שלי עד לדיוויס מול ארגנטינה, לאחריו השתנו התוכניות שלי אבל סיימתי את השנה בצורה טובה במאה הראשונים ואני מקווה ששנה הבאה תהיה יותר מוצלחת ואני מרגיש אליה מוכן". לגבי אליפות ישראל הוסיף: "יש כמה שחקני נוער ממש טובים, כיף לשחק פה בארץ ואני מקווה לזכות בתואר ושאמיר יחלים וישחק בדיוויס מול רומניה".

לאחר שנעדר מהאליפות, אמיר וינטרוב התייחס למצבו הבריאותי: "אני שלושה חודשים אחרי הניתוח שני, אני עובר פיזיותרפיה יום יום. אני שמונה חודשים בחוץ זה הרבה יותר קשה מלשחק טניס כל השנה".

וינטרוב (חגי ניזרי)
וינטרוב. חוזר אחרי תקופה ארוכה (חגי ניזרי)
 

המבחט מספר 2 של ישראל סיפר: "לאט לאט אתחיל לחזור. לראות את אליפות ישראל מהצד זה דבר מדהים אחרי כל שנות היריבות ביני לבין דודי. אני רוצה לאחל ליוליה ודודי שנת 2015 מדהימה. שיוליה תחזור לטופ 100 ודודי לטופ 50".

לקראת מפגש הגמר בנשים, סיפרה יוליה גלושקו: "פחות חושבת על התואר. לא השתתפתי בתחרות כבר חודשיים וקמתי הבוקר עם כאב בטן. אני עוד לא יודעת מול מי אני בחצי גמר אבל זאת הכנה טובה לאוסטרליה".

לגבי המיקום שלה בעולם: "אני מאוכזבת מהמיקום שלי כרגע אבל אני עם המון מוטיבציה לעבוד יותר קשה ואני יודעת שאני יכולה להיות בטופ מאה כי הייתי שם. הצניחה בדירוג זה תהליך, אולי לא ערבבתי מספיק בין התחרויות, זה טניס יש הרבה עליות וירידות כל השנה".

גלושקו (חגי ניזרי)
גלושקו: "מאוכזבת מהמיקום שלי" (חגי ניזרי)
 

יו"ר האיגוד שלמה גליקשטיין התייחס לקבלת תעודת הזהות של פרידמן: "אנחנו בודקים כל מיני אפשרויות לגרום לשחקנים עם דרכון ישראלי להיות חלק מהטניס כך גם לגבי אולגה פרידמן המדורגת בעשרים הראשונות בנוער, המשפחה שלה הגיעה לישראל ויש לה כוונות לבסס את העתיד שלה בישראל ואנחנו רוצים שתייצג אותנו ותשחק עבור ישראל אני מקווה שהמאמצים האלו יצלחו".

לגבי ההמשך הוסיף: "בשלב הזה אנחנו עוד בשיחות ועוד כלום לא סגור. הבית והמרכז של הטניס הוא בהדר יוסף. מרכז הפועל ת״א יוצא למכרז. אם יתאפשר לנו להקים שם מרכז למצויינות נשמח לעשות את זה אבל זה דבר שכרגע נמצא בחיתולים".  

מסע&qout;ת טניס (חגי ניזרי)
גליקשטיין: "מתקיימות עם אנדי שיחות, יש רצון שהוא ימשיך" (חגי ניזרי)
 

לגבי המשימה הקרובה של הנבחרת, גביע הדיוויס ברומניה הוסיף סלע: "אני חושב שאנחנו יכולים להיות גם בבית 2 אם לא משחקים בחוץ. לנו עדיף לשחק על מגרשים קשים". 

גליקשטיין סיפר: "אנחנו כאיגוד, רוצים שהשחקנים הכי טובים ישחקו כולל אנדי, אבל הוא פרש מטניס. מתקיימות איתו שיחות כדי לשכנע אותו ויש לנו רצון שימשיך לשחק".  

פרידמן חובטת (חגי ניזרי)
אולגה פרידמן חובטת (חגי ניזרי)
 

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */