יום רביעי, 17.04.2024 שעה 02:29
ליגה סקוטית 23-24
7826-8033סלטיק1
7423-7232גלאזגו ריינג'רס2
6234-4633הארטס3
5134-4333קילמרנוק4
4343-3833סט. מירן5
4054-4432דנדי6
3951-4433היברניאן7
3751-4633מאת'רוול8
3549-3533אברדין9
3146-2433סט. ג'ונסטון10
3056-3233רוס קאונטי11
1859-2233ליבינגסטון12
לוח משחקים
  • סלטיק
  • 0 - 0
  • סט. ג'ונסטון
  • היברניאן
  • 3 - 2
  • ליבינגסטון
  • קילמרנוק
  • 1 - 1
  • סט. מירן
  • מאת'רוול
  • 4 - 2
  • אברדין
  • רוס קאונטי
  • 1 - 0
  • הארטס
  • דנדי
  • רביעי, 17/04, 22:00
  • גלאזגו ריינג'רס

רפאלוב לוהט, ניר ביטון מצטיין וסלליך מספר

דירוג הליגיונרים: כוכב ברוז' כבש את הפסגה, קשר סלטיק כיכב עם שני בישולים בזאגרב והקיצוני של מאריבור מדבר על החוויה האירופית והקשר עם טבארס

|
ליאור רפאלוב. הליגיונר המצטיין ממשיך לככב
ליאור רפאלוב. הליגיונר המצטיין ממשיך לככב

אחרי שבועות נהדרים של השגרירים שלנו, השבוע הנוכחי היה מעט פחות טוב. בניגוד לשבוע שעבר, השבוע הסתפקנו בשני שערים: אחד של סינטיהו סלליך, השני של ליאור רפאלוב שממשיך ללהוט. בנוסף, התוצרת השבועית של הליגיונרים שלנו הניבה גם שלושה בישולים, שניים מהם של ניר ביטון ואחד של רוברטו קולאוטי.

עם זאת, צריך לעשות להם מעט הנחה. עומר דמארי חלה במחלת הנשיקה וצפוי להיעדרות ממושכת, מונס דאבור לא נכלל בסגל של גראסהופרס שהתקשתה מאוד בלעדיו, פטרולול נמצאת במצב רע מאוד וכל הקבוצה מתקשה לתפקד, לא רק טוטו תמוז.

עם זאת, אפשר להתעודד מכך שסינטיהו סלליך ממשיך את העונה הנהדרת שהוא חווה במאריבור. אייל גולסה ממשיך להשתפר ולשחק יותר ויותר במדי מוליכת טבלת הליגה היוונית, פאוק סלוניקי וגם ניר ביטון פתח בהרכב סלטיק לראשונה מאז חודש ספטמבר. וכאמור השגריר בכושר הכי טוב כרגע הוא ליאור רפאלוב.

כמו כן, קיבלנו השבוע גם אירוע מעט ביזארי, כאשר המשחק של וולין לוצק, בה משחק גל שיש, הופסק. שיש, ששיחק בעבר בהפועל תל אביב ולא היה שותף כמובן לדרבי שפוצץ כאן בארץ, חווה משחק מפוצץ באוקראינה, לאחר שאוהד פרץ לדשא עם אבוקה, רץ לעבר השופט וגרם למהומה רבתי על כר הדשא.

ראיון שבועי - סנטיהו סלליך
השבוע שוחחנו עם קשרה של מאריבור, סינטיהו סלליך, לאחר ההדחה של האלופה הסלובנית משלב הבתים של ליגת האלופות. בנוסף לחוויה האירופית במפעל הבכיר ביבשת, סלליך סיפר גם על ההתאקלמות בסלובניה, הקשר המיוחד עם מרקוס טבארס והחלום על הנבחרת.

סינטיהו סלליך, כשעזבת את הארץ היו לא מעט אנשים שפקפקו בהחלטה הזאת וביכולת שלך להצליח, איך עשית את זה?
"תשמע זה קשה לעזוב את הארץ בגלל המשפחה והחברים. לחיות במדינה אחרת זה לא פשוט בכלל, אבל הכנתי את עצמי ודיברתי איתם על זה שזה יכול להיות מאוד קשה. הם הבינו אותי והיו שם לצידי והכל עבר מצוין".

סלליך באימון (טוויטר) (מערכת ONE)
סלליך: "לא נתקלתי בשום דבר שקרוב לגזענות" (טוויטר)
 

איך הייתה ההתאקלמות בקבוצה?
"הגעתי והם כבר התחילו את המשחקים שלהם, ככה שהמצב לא היה פשוט בכלל, אבל עשיתי הכל כדי לסגור את הפערים. השחקנים והצוות המקצועי פה עשו הכל בשביל שלא יחסר לי דבר ושאני לא אהיה לבד ובעיקר שלא אעבור את ההתחלה שלי בבדידות וזה היה מאוד יפה מצידם".

כששיחקת בארץ עברת תקופה לא כך פשוטה, במיוחד בבית"ר ירושלים, מה קרה שם?
"הייתי שייך למכבי חיפה וממנה יצאתי ל-3 עונות השאלה שבכל אחת מהן הצלחתי והוכחתי שאני יכול ומסוגל לשחק בליגת העל. יש לי הערכה ענקית לחיפה וליענק'לה שחר שנתן לי את ההזדמנות הראשונה שלי לבוא לידי ביטוי כשחקן מקצועי. לגבי בית"ר, לכל שחקן ולכל קבוצה יש את התקופה הלא טובה שלה ובתור קבוצה לא הצלחנו להביא את עצמנו לידי ביטוי. בבית"ר רוצים תוצאות ואם אין, אז קורים דברים אחרים. הקהל קצת הקשה בתקופות מסוימות, אבל זאת גם הייתה חוויה טובה בסה"כ ואני שמח שיצא לי לשחק במועדון כזה גדול".

בסלובניה יצא לך להיתקל בגזענות?
"אני לא נתקלתי בשום דבר שאפילו קרוב לזה".  

איך אתה מסתדר שם מבחינת אוכל וכשרות?
"מבחינת אוכל אני משתדל לשמור על כשרות וזה מאוד קשה. בגלל זה אגב, אני כמעט ולא אוכל בשר. אני נוסע הרבה לדודו ביטון ועושה איתו ועם חברה שלו קידוש. מעבירים את ימי שישי בכיף, אז כל השאר זה באמת שטויות".

סלליך (טוויטר) (מערכת ONE)
סלליך: "זה חלום גדול לשחק מול צ'לסי" (טוויטר)
 

הקבוצה דואגת לך להכל?
"יש לי דירה והכל מסודר ונהדר, אין לי מילה רעה אחת להגיד. כל שבוע שואלים אותי אם חסר לי משהו. אני באמת מרגיש שהגעתי למקום מבורך".

אתה נמצא בתקופה נהדרת לאחרונה, איך התרגלת כל כך מהר למעמד היוקרתי הזה של ליגת האלופות?
"כשהגעתי לשם ידעתי שיהיה סיכוי שנגיע לליגת האלופות וממשחק למשחק אפשר היה לראות שהקבוצה הזאת מיוחדת. עברנו את מכבי ת"א ולאחר מכן את סלטיק אז אתה מתחיל להבין שאתה מתקרב לזה ושזוהי הרמה שלך בתור קבוצה. היה לנו מאוד חשוב להוכיח שאנחנו חלק מהמפעל ושלא נבוא לבזות את עצמנו וזה אכן מה שעשינו".

מבחינה אישית יותר, איך זה לשחק נגד קבוצה ענקית כמו צ'לסי?
"כשאתה מגיע לליגת האלופות אז אתה לוקח את זה בחשבון. כמובן שזה חלום גדול וזה מדהים מבחינתי. זה פשוט כבוד. לפני המשחק התרגשתי מאוד מאוד וחשבתי על זה הרבה ובמשחק אתה מרגיש את זה גם, אבל לאט לאט זה נעלם ואתה מרגיש כאילו זה משחק רגיל. אבל אם הייתי צריך לסכם את זה אז הייתי אומר שזאת אחת החוויות העוצמתיות שיש".

סלליך מודה לקהל (טוויטר) (מערכת ONE)
סלליך: "כל שחקן רוצה להיות בנבחרת" (טוויטר)
 

אתה בקשר טוב עם שחקני הקבוצה?
אני ומרקוס טבארס בקשר טוב במיוחד. נושא היהדות מרתק אותו אז אנחנו מדברים על זה הרבה. בלי קשר אני נפגש גם עם שחקנים אחרים, יושבים בבר ונהנים. מאוד שקט פה אבל זה דווקא כיף. מאריבור היא עיר מאוד קטנה, בקושי 100 אלף איש וכולם דוחפים את הקבוצה".  

אתה רואה את ההצלחה של הנבחרת, לא היית רוצה לקחת חלק בקמפיין הזה?
"כל שחקן רוצה להיות בנבחרת. זאת שאיפה ברורה. אם זה יקרה, אז אני מאוד אשמח, אני רק יכול לקוות להמשיך ביכולת הזו ואם אמשיך ככה, אהיה עקבי ואשמור על רמה גבוהה אני גם בטוח שזה יקרה".

מה לגבי העתיד?
"יש לי חוזה לעוד שנתיים אחרי העונה הזאת בסלובניה. כרגע אני רוצה להישאר פה כי מאוד טוב לי, בהמשך אין לדעת מה יהיה".

דירוג שבועי
מקום ראשון – ליאור רפאלוב 
השגריר הכי לוהט שלנו. ליאור רפאלוב נמצא בכושר אדיר, ומדי שבוע מוכיח לנו שמקומו צריך להיות ב-11 של אלי גוטמן ויותר מכך שהוא שחקן לגיטימי באירופה. אחרי השער בגביע באמצע השבוע שעבר, הוא אמנם לא כבש בליגה, אך סייע לקלאב ברוז' להשיג ניצחון 1:2 חשוב על זולטה וארחם שפתח פער של ארבע נקודות בפסגת הטבלה הבלגית.

רפאלוב (מערכת ONE)
רפאלוב. פשוט לוהט
 

הרגע של השבוע מבחינתו של הקשר היה שער הניצחון הדרמטי בליגה האירופית בדקה ה-88. רפאלוב, שנכנס כמחליף בדקה ה-71, הבקיע כאמור את השער המנצח ב-1:2 על הלסינקי שהעלה את קבוצתו מהמקום הראשון בבית. עוד חותמת לעונה האדירה שלו.

מקום שני – סינטיהו סלליך 
מדהים. רק כך אפשר להגדיר את העונה שחולפת על סלליך עד כה. הקשר שמיעט לשחק בארץ, עבר בין קבוצות ולא מצא את עצמו, פורח העונה במדי אלופת סלובניה.

רבים תהו כאשר סלליך יצא לאירופה, אמרו שיחזור במהרה, שייעלם מנוף הכדורגל שלנו, אך הוא הוכיח כמה כולם טעו. השבוע, הקשר המשיך את העונה הפנטסטית שלו כאשר כבש את שערו השני העונה בסלובניה בניצחון 1:4 של מאריבור על ראדומלייה.

סלליך (מערכת ONE)
סלליך. שער שני בסלובניה
 

סלליך, שכבש את השער השלישי של מאריבור, היה מעורב בשער הראשון של קבוצתו כאשר בעיטה שלו נהדפה על ידי השוער ודמיאן בוהאר המשיך את הריבאונד. בדקה ה-63 הוא ירד לספסל וזכה לתשואות רבות מהאוהדים. סלליך גם פתח באמצע השבוע בליגת האלופות מול שאלקה והשלים 65 דקות. רק שימשיך להציג את היכולת הזאת.

מקום שלישי – ניר ביטון
פתח השבוע בהרכב סלטיק בפעם הרביעית העונה בליגה ובפעם הראשונה מאז חודש ספטמבר. בעוד בירם כיאל עשוי לעזוב את אלופת סקוטלנד בחודש ינואר, קשר מ.ס. אשדוד לשעבר עושה סימנים של מי שחוזר לכושר כשהשלים 90 דקות בליגה וסייע לסלטיק לנצח 0:1 את מאת'רוול ולהגדיל את הפער בפסגה לארבע נקודות.

ביטון חוגג עם החברים (רויטרס)
ביטון חוגג עם החברים. שני בישולים ומשחק מצוין בזאגרב (רויטרס)
 

אחרי שפתח בליגה, ביטון קיבל את הקרדיט גם בליגה האירופית, פתח, השלים 90 דקות וגם בישל פעמיים. לצערו, סלטיק הפסידה 4:3 לדינמו זאגרב בחוץ, אך אלופת סקוטלנד תתנחם בעובדה שהיא העפילה לשלב הבא. האם הוא ימשיך לקבל את האשראי במדי סלטיק? ימים יגידו.

מקום רביעי – עידן וייצמן
הבלם של סימורק סגר עוד שבוע נהדר בגולה. הקבוצה של וייצמן לא תרצה לזכור את המשחק האחרון בו הפסידה 2:1, אך הבלם הישראלי, שלא מצא קבוצה בארץ כאשר יצא לחו"ל, בישל בפעם השנייה העונה. גם הוא, כמו סינטיהו סלליך, נמצא בכושר נהדר וגם אם משחק בליגה לא כל-כך מוכרת, הוא מוכיח מדי שבוע שחייבים לשים לב אליו.

עידן ויצמן במדי סימורק (האתר הרשמי של סימורק) (מערכת ONE)
עידן ויצמן. עוד שבוע נפלא בליגה האזרית (האתר הרשמי של סימורק)
 

וייצמן סיפק השבוע בישול מרשים מאוד על מגרש שלם. השחקן הישראלי הכי פעיל ברשתות החברתיות מראה לנו שגם על הדשא יש לו מה למכור. שהוא לא קוריוז של ציוצים בטוויטר. גוטמן שם אליו לב כבר, או שווייצמן צריך לצייץ לו?

מקום חמישי – אייל גולסה
אין ספק בכלל שהליגיונר המשתדרג של התקופה האחרונה הוא לא אחר מאשר אייל גולסה. אחרי השנה הנוראית שחווה במכבי חיפה כאשר היה מנודה, הוא שוב פורח על המגרש ומוכיח כמה כישרון יש לו ברגליים. גולסה גורם לאנשים לזכור מדוע רבים דיברו עליו כהבטחה גדולה, וגם מדוע לאציו רצתה להחתים אותו לפני מספר שנים.

גולסה חוגג עם החברים (מערכת ONE)
גולסה חוגג עם החברים. בראשות הטבלה היוונית
 

הקשר הצעיר שגדל בטוברוק פתח במדי פאוק אך לצערו קבוצתו ספגה הפסד מפתיע לקסאנטי. עם זאת פאוק עדיין מוליכה את הטבלה בפער של 4 נקודות ולעומת מכבי חיפה המדשדשת, לגולסה יש סיכוי אמיתי לזכות העונה באליפות. בליגה האירופית מול גנגאן, גולסה פתח משחק חמישי ברציפות והשלים 53 דקות, אך לצערו קבוצתו הודחה מהמפעל אחרי הפסד 2:1 ביתי לצרפתים. לפחות כעת הם יתמקדו בליגה המקומית.

דירוג כללי
מקום 1 (ללא שינוי): ביברס נאתכו – צסק"א מוסקבה (רוסיה)
משחקים: 19, פתח בהרכב: 17, דקות: 1,514, שערים: 9, בישולים: 6.
(השבוע: בליגה - השלים 90 דקות ב-0:1 על קובאן קרסנודאר, בליגת האלופות – שיחק 65 דקות ב-3:0 לבאיירן מינכן).

מקום 2 (ללא שינוי): טוטו תמוז – פטרלול פלוישטי (רומניה)
משחקים: 21, פתח בהרכב: 21, דקות: 1,804, שערים: 13, בישולים: 5.
(השבוע: השלים 90 דקות ב-2:2 עם קונקורדיה).

טוטו תמוז (מערכת ONE)
טוטו תמוז. 90 דקות מול קונקורדיה
 

מקום 3 (עלייה של מקום אחד): ליאור רפאלוב – ברוז' (בלגיה)
משחקים: 19, פתח בהרכב: 12, דקות: 1,253, שערים: 6, בישולים: 6.
(השבוע: בליגה - השלים 90 דקות ב-1:2 על זולטה וארחם, בליגה האירופית – שיחק 19 דקות וכבש ב-1:2 על הלסינקי).

מקום 4 (ירד מקום אחד): עומר דמארי – אוסטריה וינה (אוסטריה)
משחקים: 13, פתח בהרכב: 13, דקות: 1,162, שערים: 10, בישולים: 5.
(השבוע: לא היה בסגל ב-4:2 לרד בול זלצבורג).

מקום 5 (עלייה של מקום אחד): רמי גרשון - גנט (בלגיה)
משחקים: 17, פתח בהרכב: 17, דקות: 1,530, שערים: 1, בישולים 0.
(השבוע: השלים 90 דקות ב-0:0 עם גנק).

מקום 6 (עלייה של מקום אחד): טל בן חיים – צ'רלטון (אנגלית ראשונה)
משחקים: 19, פתח בהרכב: 19, דקות: 1,710, שערים: 0, בישולים: 0.
(השבוע: השלים 90 דקות ב-1:1 עם נוטינגהאם פורסט).

מקום 7 (ירד שני מקומות): מונס דאבור - גראסהופרס (שווייץ)
משחקים: 21, פתח בהרכב: 21, דקות: 1,890 שערים: 6, בישולים: 6 .
(השבוע: לא היה בסגל ב-1:0 ליאנג בויז).

טל בן חיים (טוויטר) (מערכת ONE)
טל בן חיים. 90 דקות מול נוטינגהאם (טוויטר)
 

מקום 8 (ללא שינוי): תומר חמד – אלמריה (ספרד)
משחקים: 13, פתח בהרכב: 10, דקות: 823, שערים: 1, בישולים: 1. 
(השבוע: שיחק 45 דקות ב-5:2 לאייבר).

מקום 9 (עלייה של מקום אחד): אייל גולסה – פאוק סלוניקי (יוון)
משחקים: 9, פתח בהרכב: 6, דקות: 586, שערים: 0, בישולים: 0.
(השבוע: בליגה - השלים 90 דקות ב-4:2 לקסנטי, בליגה האירופית – שיחק 53 דקות ב-2:1 לגנגאן).

מקום 10 (ירד מקום אחד): בן שהר – ווילם II (הולנד)
משחקים: 14, פתח בהרכב: 14, דקות: 1,114, שערים: 3, בישולים: 2. 
(השבוע: השלים 90 דקות ב-5:0 לאייאקס).

בן שהר (מערכת ONE)
בן שהר. 90 דקות מול אייאקס בארנה
 

מקום 11 (ללא שינוי): רוברטו קולאוטי – א.א.ק לרנקה (קפריסין)
משחקים: 10, פתח בהרכב: 7, דקות: 699, שערים: 4, בישולים: 1 .
(השבוע: השלים 90 דקות ובישל ב-1:3 על אפולון לימסול).

מקום 12 (עלייה של שני מקומות): סינטיהו סלליך - מאריבור (סלובניה)
משחקים: 22, פתח בהרכב: 13, דקות: 1,236, שערים: 2, בישולים: 4.
(השבוע: בליגה - שיחק 63 דקות וכבש ב-1:4 על רדומליה, בליגת האלופות – שיחק 65 דקות ב-1:0 לשאלקה).

מקום 13 (ללא שינוי): עידן ויצמן – סימורק (אזרבייג'אן)
משחקים: 14, פתח בהרכב: 14, דקות: 1,212, שערים:1, בישולים: 1.
(השבוע: השלים 90 דקות ובישל ב-2:1 לסומקאיט).

שכטר (טוויטר)  (מערכת ONE)
שכטר. לא זכה לדקות מול האלופה (טוויטר)
 

מקום 14 (עלייה של 2 מקומות): ניר ביטון – סלטיק (סקוטלנד)
משחקים: 11, פתח בהרכב: 6, דקות: 612, כבש: 1, בישל: 2. 
(השבוע: בליגה - השלים 90 דקות ב-0:1 על מאת'רוול, בליגה האירופית – השלים 90 דקות ובישל פעמיים ב-4:3 לדינמו זאגרב).

מקום 15 (ירד 3 מקומות): איתי שכטר – נאנט (צרפת)
משחקים: 12, פתח בהרכב: 6, דקות: 477, שערים: 1, בישולים: 0.
(השבוע: ישב על הספסל ב-2:1 לפאריס סן ז'רמן).

מקום 16 (ירד מקום 1) אבי ריקן – פ.צ. ציריך (שוויץ)
משחקים: 7, פתח בהרכב: 5, דקות: 444, שערים: 1, בישולים: 2.
(השבוע: בליגה - לא היה בסגל ב-2:1 לת'ון, בליגה האירופית – לא היה בסגל ב-3:0 לבורוסיה מנשנגלדבאך).

אבי ריקן במדי ציריך (20min.ch) (מערכת ONE)
אבי ריקן. עדיין לא נכלל בסגל של ציריך (20min.ch)
 

מקום 17 (ללא שינוי): דודו ביטון – מאריבור (סלובניה)
משחקים: 10, פתח בהרכב: 3, דקות: 305, שערים: 1, בישולים: 0.
(השבוע: בליגה - שיחק 17 דקות ב-1:4 על רדומליה, בליגת האלופות – לא היה בסגל ב-1:0 לשאלקה).

מקום 18 (ללא שינוי): בירם כיאל – סלטיק (סקוטלנד)
משחקים: 13, פתח בהרכב: 4, דקות: 476, שערים: 0, בישולים: 0. 
(השבוע: בליגה - לא היה בסגל ב-0:1 על מאת'רוול, בליגה האירופית – לא היה בסגל ב-4:3 לדינמו זאגרב).

בירם כיאל (מערכת ONE)
בירם כיאל. נותר מחוץ לסגל של סלטיק
 

מקום 19 (עלייה של מקום אחד): קני סייף - גנט (בלגיה)
משחקים: 9, פתח בהרכב: 1, דקות:237, שערים:1, בישולים: 1.
(השבוע: השלים 90 דקות ב-0:0 מול גנק).

מקום 20 (ירידה של מקום אחד): עשהאל בן שבת – קרקיירה (יוון)
משחקים: 4, פתח בהרכב: 4, דקות: 349, שערים: 0, בישולים: 1.
(השבוע: לא היה בסגל ב-1:1 עם ארטומיטוס). 

מקום 21 (ללא שינוי) : רם שטראוס – סלמינה (קפריסין)
משחקים: 4, פתח בהרכב: 4, דקות: 360.
(השבוע: ישב על הספסל ב-1:1 מול א.א.ל. לימסול).  

מקום 22 (עלייה של שלושה מקומות): גל שיש – וולין (אוקראינה)
משחקים: 6, פתח בהרכב: 5, דקות: 471, שערים: 0, בישולים: 0.
(השבוע: שיחק 90 דקות במשחקה וולין מול מטאליסט חארקוב שפוצץ). 

גל שיש (מערכת ONE)
גל שיש. מקרה ביזארי מול מטאליסט
 

מקום 23 (ירד מקום אחד): ניסו קפילוטו – קבוצה: סנט. גאלן (שווייץ)
משחקים: 6, פתח בהרכב: 5, דקות: 498, שערים: 0, בישולים: 0.
(השבוע: ישב על הספסל ב-0:2 על סיון).  

מקום 24 (ירד מקום אחד): אלירן עטר – ריימס (צרפת)
משחק: 1, פתח בהרכב: 0, דקות: 10, שערים: 0, בישולים: 0.
(השבוע: לא היה בסגל ב-3:2 לגנגאן).  

מקום 25 (ירד מקום אחד): גיא אסולין – מאיורקה (ספרדית שנייה)
משחקים: 5, פתח בהרכב: 0, דקות: 94, שערים: 0, בישולים: 0.
(השבוע: לא היה בסגל ב-1:0 לריאל בטיס).

מקום 26 (ללא שינוי): שי חדד – פטרלול פלוישט (רומניה)
משחקים: 1, פתח בהרכב: 1, דקות: 32, שערים: 0, בישולים: 0.
(השבוע: לא היה בסגל ב-2:2 מול קונקורדיה).

שי חדד (מערכת ONE)
שי חדד. לא נכלל בסגל של פטרלול
 

מקום 27 (ללא שינוי): ניר מנצור – אייה נאפה (קפריסין)
משחקים: 1, פתח בהרכב:0 , דקות: 3, שערים: 0, בישולים: 0.
(השבוע: לא היה בסגל ב-0:0 עם אתניקוס).

לא מדורג: דן מורי – ויטסה (הולנד)
עוד לא שותף העונה בליגה.
(השבוע: לא נכלל בסגל ב-2:2 עם טוונטה).  

לא מדורג: אלמוג כהן – אינגולשטאדט (גרמנית שניה)
עוד לא שותף במדי קבוצתו בליגה בשל פציעה.
(השבוע: לא היה בסגל ב-0:1 על ליפציג).

 לא מדורג: לוטם זינו – ת'ון (שווייץ)
עוד לא שותף העונה בליגה בשל פציעה.
(השבוע: לא היה בסגל ב-1:2 על ציריך).

אסור לפספס
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */