יום שני, 20.05.2024 שעה 09:14

הפועל ב"ש חוגגת ניצחון אדיר (מרטין גוטדאמק)

מלכת המדבר: צפו ב-0:4 של ב"ש על הפ' חיפה

עמדו והריעו להתקפה הנהדרת של הדרומיים: בוזגלו פתח עם טיל אדיר, גורדנה הכפיל וארבייטמן חתם את התוצאה עם צמד. האורחים בתצוגת נפל, עטר מתחת לקו

יום שבת, 06/12/2014, 19:30אצטדיון וסרמיל - 7,000 צופיםליגת העל - מחזור 12
הפועל חיפה
הסתיים
4 0
שופט:(ציון: 13)
שער מאור בוזגלו (12)
שער רועי גורדנה (19)
שער שלומי ארבייטמן (43)
שער שלומי ארבייטמן (48)
הפועל ב"ש
ליגת העל 14-15
 פלייאוף עליון 
7032-6736מכבי ת"א1
6438-5336עירוני ק"ש2
6240-6336הפועל ב"ש3
5143-4836בית"ר ירושלים4
5037-5136מכבי חיפה5
4841-3436מכבי פ"ת6
 פלייאוף תחתון 
4444-4333בני סכנין1
4240-3633הפועל ת"א2
4154-4633מכבי נתניה3
3936-3533הפועל רעננה4
3842-2833הפועל עכו5
3447-2533הפועל חיפה6
3259-4333הפועל פ"ת7
3151-3233מ.ס אשדוד8
לוח משחקים
  • מכבי חיפה
  • 3 - 1
  • עירוני ק"ש
  • הפועל רעננה
  • 1 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל עכו
  • 2 - 1
  • מכבי נתניה
  • הפועל ב"ש
  • 0 - 4
  • הפועל חיפה
  • מ.ס אשדוד
  • 1 - 3
  • הפועל ת"א
  • מכבי פ"ת
  • 2 - 1
  • הפועל פ"ת
  • מכבי ת"א
  • 1 - 1
  • בית"ר ירושלים
הרכבים וציונים
 
 

הפועל באר שבע הציגה הערב (שבת) את אחד ממשחקיה הטובים ביותר שידעה בשנים האחרונות. חניכיו של אלישע לוי גברו 0:4 על הפועל חיפה האומללה והורידו את חניכיו של ראובן עטר אל מתחת לקו האדום, זאת במשחק שנערך בווסרמיל במסגרת המחזור ה-12 בליגת העל.

אחרי התיקו מול עירוני קריית שמונה שגרם לאובדן המקום השני, החבורה מבאר שבע התפוצצה על כר הדשא. כבר מדקות הפתיחה ניתן היה לראות את השליטה של המקומיים, שפתחו ללא אליניב ברדה כיוון לא עבר מבחן כשירות, אך נכנס כמחליף בדקה ה-60.

12 דקות מהפתיחה הגיע הרגע היפה ביותר של המשחק. מאור בוזגלו הבלתי נגמר השתלט על הכדור 25 מטרים מקו השער ושלח טיל אדיר, יפהפה, ענק, לחיבורי שערו של פרמיסיל קובאר האומלל. בוזגלו כבש את שערו השביעי העונה ורק לצורך האדרת פערי הכוחות - מדובר במספר הכיבושים הכולל של האורחת עד כה. מדובר בשער הראשון בקריירה של הקשר לרשתה של האורחת מהכרמל.

הבליץ הבאר שבעי לא פסק ושבע דקות משער היתרון, הגיע רועי גורדנה שהצדיק את מקומו בהרכב, השתלט על כדור עומק נהדר של אובידיו חובאן, ניצל יציאה רעה של השוער הצ'כי והקפיץ מעליו באומנות. ההגנה של הפועל חיפה הייתה רעה וחדירה לאורך כל דקות המשחק, למרות מערך שלושת הבלמים איתו פתח עטר.

צפו: ב"ש מביסה 0:4 את הפועל חיפה

עוד לפני השריקה לסיום המחצית היה זה שלומי ארבייטמן על תקן הכובש. ג'ון אוגו שלח את החלוץ במסירה נהדרת, אושרי רואש וחיים מגרלשווילי כשלו בסגירה וארבייטמן גלגל את השלישי של האדומים בדקה ה-43. עם פתיחת חציו השני של המשחק שוב היה זה ארבייטמן שמצא את הרשת. הפעם בוזגלו על תקן המבשל עם מסירה מצד ימין, החלוץ שלח את הרגל בזמן וקבע 0:4 בדקה ה-49, שנשמר עד לסיום.

שני צדדים למטבע - הצד המנצח שיכול להיות מאוד מרוצה ממשחק ההתקפה הקטלני, מתמיכת האוהדים ומהמומנטום הנהדר, אך בעיקר - צד שיכול להיות מרוצה משחקן אדיר בשם בוזגלו שמצוי בתקופה פנטסטית.

הפועל ב&qout;ש חוגגת (מרטין גוטדאמק)
הפועל ב"ש חוגגת (מרטין גוטדאמק)
 

הצד השני של המטבע צריך להיות מוטרד בהרבה. הפועל חיפה של עטר נראית רע, ללא שחקני הגנה והתקפה מוכשרים, עם יכולת אישית מוגבלת ועם הרבה מקום לעבודה. במחזור הבא יפגשו האדומים מחיפה את הירוקים מחיפה, בדרבי ראשון ומסקרן במיוחד באצטדיון סמי עופר.

מחצית ראשונה
לירן וקסברגר הוציא את המשחק לדרך באצטדיון וסרמיל באיחור של חמש דקות, לאחר שהמארחים ערכו טקס לזכרו של יניב אסרף, שוטר ואוהד הקבוצה שנהרג בתאונת דרכים והעניקו פרחים לקובי דג'אני, אקס הקבוצה שפתח בהרכב האורחים.

הטקס לזכרו של יניב אסרף (מרטין גוטדאמק)
הטקס לזכרו של יניב אסרף (מרטין גוטדאמק)
 

אוהדי הפועל באר שבע (מרטין גוטדאמק)
אוהדי הפועל באר שבע (מרטין גוטדאמק)
 

אוהדי הפועל חיפה (מרטין גוטדאמק)
אוהדי הפועל חיפה (מרטין גוטדאמק)
 

ראובן עטר ומאיר בן מרגי (מרטין גוטדאמק)
ראובן עטר ומאיר בן מרגי (מרטין גוטדאמק)
 

אלישע לוי (מרטין גוטדאמק)
אלישע לוי (מרטין גוטדאמק)
 

דקה 9: המשחק נפתח עם גישושים מצד שתי הקבוצות, ללא סיכון ממשי. אובידיו חובאן בעט מ-30 מטרים, כדור שפגע באחד משחקני הגנת חיפה והמשיך החוצה לקרן שלא נוצלה.

דקה 12, ב"ש עלתה ל-0:1: אי אפשר לעצור את השחקן הזה, פשוט אי אפשר. מאור בוזגלו השתלט על מסירת רוחב מרחק 25 מטרים מקו שערה של הפועל חיפה, ניער בקלות את לירן סרדל ושלח טיל אדיר לחיבורים. פרמיסיל קובאר נותר חסר אונים, את השער הזה צריך לשלוח היישר למצעד שערי העונה.

הפועל ב&qout;ש חוגגת (מרטין גוטדאמק)
הפועל ב"ש חוגגת (מרטין גוטדאמק)
 

דקה 17: האורחים ניסו לחזור למשחק. דג'אני השתלט על כדור תועה ומ-30 מטרים בעט מהאוויר החוצה.

גורדנה מול דג´אני (מרטין גוטדאמק)
גורדנה מול דג´אני (מרטין גוטדאמק)
 

דקה 19, ב"ש עלתה ל-0:2: חגיגה גדולה של המארחים. אובידיו חובאן שלח כדור עומק ארוך מחצי המגרש שלו, רועי גורדנה הקדים את חוליית ההגנה החיפאית, השתלט על הכדור וניצל יציאה רעה מאוד של קובאר כדי להקפיץ מעליו באומנות, להכפיל את התוצאה עם שערו הרביעי העונה ולהרים את היציעים באוויר.

רועי גורדנה חוגג (מרטין גוטדאמק)
רועי גורדנה חוגג (מרטין גוטדאמק)
 

דקה 24: חניכיו של עטר בניסיון מעניין. טוסיין ריקטס דהר לאורך אגף ימין ומסר כדור שטוח אחורנית. יובל שבתאי הגיע מהקו האחורי ובעט בנגיעה כדור חזק לפינה הימנית, אוסטין אג'ידה הדף מצוין.

אובידיו חובאן (מרטין גוטדאמק)
אובידיו חובאן (מרטין גוטדאמק)
 

דקה 28: בוזגלו התנהל עם הכדור ברחבה והריץ את חובאן לאורך צד שמאל. האחרון הגיח ראשון ובעט לשער, אך יציאה טובה של קובאר מנעה שער נוסף. מנגד, ריקטס ניסה מזלו מ-25 מטרים, אך הכדור של הקנדי המשיך גבוה מעל השער.

חובאן מול קובאר (מרטין גוטדאמק)
חובאן מול קובאר (מרטין גוטדאמק)
 

דקה 43, ב"ש עלתה ל-0:3: אחרי דקות ארוכות ללא מצבים מסוכנים, ההגנה החדירה של האורחים שוב נפרצה, הובכה וספגה. ג'ון אוגו שלח מסירת עומק שטוחה ומצוינת לעברו של שלומי ארבייטמן שהצליח להתנער משמירה כושלת של חיים מגרלשווילי ואושרי רואש, הקדים את קובאר ושלח כדור שהתגלגל לאיטו עד שפגש בקורה השמאלית ופנימה.

ארבייטמן כובש (מרטין גוטדאמק)
ארבייטמן כובש (מרטין גוטדאמק)
 

מחצית שנייה
דקה 48: האורחים עשו סימנים של חזרה עם ההתקפה הראשונה של המחצית השנייה. הישאם כיוואן הריץ את לירן סרדל בצד ימין. המגן הצעיר העלה כדור גובה לרחבה שנהדף ע"י אג'ידה היישר למהראן ללה, שמתוך הרחבה בעט בשלומיאליות החוצה.

גל כהן (מרטין גוטדאמק)
גל כהן מרחיק את הכדור (מרטין גוטדאמק)
 

דקה 49, ב"ש עלתה ל-0:4: עמדו והריעו לאחד ממשחקי ההתקפה הטובים בליגה. בוזגלו, מי אם לא הוא, דהר עם הכדור בכנף ימין והעביר מסירת חצי גובה למרכז הרחבה. ארבייטמן הקדים את רואש, שלח את הרגל, הסיט את הכדור לפינה הרחוקה והכניע את קובאר בשנית.

ארבייטמן חוגג (מרטין גוטדאמק)
ארבייטמן חוגג (מרטין גוטדאמק)
 

דקה 52: חניכיו של אלישע לא מרחמים על אלה של עטר. גורדנה העביר את הכדור למאור מליקסון שהשאיר לבוזגלו, אך האחרון בעט מתוך הרחבה החוצה.

דקה 55: כדור חופשי מסוכן של מאור מליקסון מ-30 מטרים כמעט והרעיד את הרשת, אך הבעיטה של הקשר המשיכה אל מחוץ למסגרת.

ארבייטמן מול סרדל (מרטין גוטדאמק)
ארבייטמן מול סרדל (מרטין גוטדאמק)
 

דקה 61: ניסיון אדיר של חובאן. הקשר הרומני הניף את הרגל ושלח כדור לחיבור מ-25 מטרים, קובאר זינק נהדר והדף לקרן.

דקה 74: הפועל חיפה ניסתה לצמק. סטיבן כהן השתלט על הכדור בתוך הרחבה ובעט חזק, אג'ידה הדף מצוין והוציא את המקומיים למתפרצת, בסופה נותר יוסף אבו לאבן לבדו מול קובאר. אלא שהמחליף התמהמה מול השוער הצ'כי, ששוב הדף מצוין.

ערבובייה ברחבה (מרטין גוטדאמק)
ערבובייה ברחבה (מרטין גוטדאמק)
 

הפועל ב"ש: אוסטין אג'ידה, בן ביטון, טומיסלב פאיוביץ', וויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה, אובידיו הובאן, ג'ון אוגו (גל אראל, 77'), רועי גורדנה (אליניב ברדה, 60'), מאור מליקסון, מאור בוזגלו ושלומי ארבייטמן (יוסף אבו לאבן, 65').

הפועל חיפה: פרמיסיל קובאר, לירן סרדל, אושרי רואש, גל כהן, טדאס קיאנסקאס (אור אוסטוינד, 46'), חיים מגרלשווילי, קובי דג'אני, יובל שבתאי, הישאם כיוואן (רועי שוקרני, 69'), טוסיין ריקטס ומהראן ללה (סטיבן כהן, 55').

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון