יום שני, 20.05.2024 שעה 06:30
ליגת העל לנוער 23-24
7120-5430מכבי פ"ת1
5633-7230מכבי חיפה2
5240-5530הפועל ת"א3
4731-4430מכבי נתניה4
4730-4029בני סכנין5
4338-3930בני יהודה6
4238-5030מכבי ת"א7
4245-4430מ.ס. אשדוד8
4037-4330הפועל כפ"ס9
3644-3430הפועל ב"ש10
3645-2430הפועל חיפה11
3662-3729הפועל רעננה12
3249-3930הפועל ראשל"צ13
3147-2830הפועל חדרה14
2550-2829הפועל רמה"ש15
2143-2129עירוני ק"ש16
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • רביעי, 15/05, 17:00
  • הפועל רמה"ש
  • הפועל רעננה
  • רביעי, 15/05, 18:00
  • עירוני ק"ש
  • הפועל ב"ש
  • 2 - 2
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • 5 - 0
  • מכבי חיפה
  • מכבי נתניה
  • 1 - 2
  • הפועל כפ"ס
  • הפועל ראשל"צ
  • 3 - 2
  • מ.ס. אשדוד
  • הפועל ת"א
  • 0 - 4
  • הפועל חיפה
  • בני יהודה
  • 1 - 1
  • מכבי פ"ת

0:4 למכ' חיפה על ב"ש, 0:8 למכ' ת"א על נס ציונה

ליגת העל לנוער: חבשי, עוואד, מרגיה ודרוויש נתנו לאברהם אבוקרט ("הכי הטובים יגיעו לבוגרת") ניצחון 6 רצוף. רביעיה ליונתן כהן בשורות הצהובים

|
שחקני מכבי חיפה חוגגים (מרטין גוטדאמק)
שחקני מכבי חיפה חוגגים (מרטין גוטדאמק)

אחרי מחצית ראשונה מאופסת מכבי חיפה התפוצצה בווסרמיל היום (שבת) על הפועל ב"ש עם 0:4 גדול.

המחצית הראשונה הייתה די חלשה והאירוע המרכזי במחצית הראשונה היה כאשר רז רחמים, בנו של מנכ"ל הפועל ב"ש בהווה ושוערה בעבר, אסי, נגע בכדור בידו מחוץ לרחבה בכוונה ברורה אך ניר כוכב בחר להוציא לו צהוב בלבד.

האורחים התקשו גם בפתיחת המחצית השנייה אבל נגיחה של חבשי (67) פרצה את הסכר. עוואד הוסיף תוך זמן קצר (73) לאחר שגיאה גדולה של רחמים. פארס מרגיה התכבד בשלישי (86) עם נגיחה לאחר שהגיע לכדור החוזר מההדיפה של רחמים. הקינוח היה שייך לוואליד דרוויש (89) שחטף את הכדור ומול רחמים ללא התקשה וגילגל פנימה.

זה היה הניצחון השישי ברציפות של הירוקים והם שמרו על הסטטוס קוו בצמרת עם יתרון של שתי נקודות על פני מכבי ת"א.

ביטון:"יש לנו בעיה מנטלית"
מאמן הפועל ב"ש, שמעון ביטון, הגיב על התבוסה: "במחצית הראשונה הייתה עמידה טקטית טובה ויצאנו בצורה מסודרת להתקפות אבל חסר לנו מחץ וזה בלט וחוסר בחלוץ שמריח שערים. במחצית השנייה משחק ההגנה שלנו היה לקוי והתפרקנו. אנחנו ניתן על זה את הדעת ונקווה שזה לא יחזור". 

אבוקרט: "הטובים יגיעו לבוגרת"

מגן העבר המשיך: "למעט מכבי חיפה ומכבי ת"א כל הקבוצות בליגה הם באותה רמה. אפשר היה להפתיע אבל זה לא הספיק למחצית אחת ויש בעיה מנטאלית בקבוצה אחרי שספגנו את השער הראשון. הליגה שלנו היא לא רק שתי הקבוצות הללו וננסה להביא את הנקודות שלנו במקום אחר".

שמעון ביטון (מרטין גוטדאמק)
שמעון ביטון (מרטין גוטדאמק)
 

המאמן דיבר על שחקניו: "רוב השחקנים ששיחקו היום נטלו חלק באימוני הבוגרים שם היו הרבה יותר טובים אבל כדי להגיע לשם הם צריכים להיות טובים בנוער. השחקנים הם הרבה יותר טובים ממה שהם הציגו במחצית השנייה וצריכים לעבוד איתם על זה כי זה לא מתאים להתפרק בצורה כזאת".
מאמן מכבי חיפה, אברהם אבוקרט, היה מאוד מרוצה מטבע הדברים: "הפועל באר שבע היא קבוצה מאוד מאומנת שהקשתה עלינו את החיים במחצית הראשונה אבל במחצית השנייה באנו דרוכים ומוכנים יותר והיכולת שלנו הכריעה את המשחק".

אברהם אבוקרט (מרטין גוטדאמק)
אברהם אבוקרט (מרטין גוטדאמק)
 

קשר העבר של הירוקים נתן מבט כללי על תפקידה של קבוצת הנוער: "האחריות של המאמנים שלנו במחלקת הנוער שיהיו שחקנים טובים ודואגים לזה שכל הזמן השחקנים יהיו מוכנים לקבוצה הבוגרת. המטרה של מכבי חיפה בכל קבוצות הגיל היא לקחת תארים וזה ברור מאליו. השחקנים הכי טובים יגיעו בסוף לקבוצת הבוגרים ותראה שיהיו עוד שחקנים שיעשו את הדרך בעתיד לקבוצה הבוגרת".

מחצית ראשונה
דקה 8: טעות גדולה של השופט יגאל כוכב. רז רחמים יצא לכדור ארוך שהגיע מהגנת חיפה והדף את הכדור הרחק מחוץ לרחבת ה-16. השופט לא שלף את האדום והעניק בעיטה חופשית בלבד. רז מאיר ניגש לכדור החופשי מרחק 22 מטרים מהשער אך רחמים ירד והדף, זנטי נגח את הריבאונד מקרוב החוצה.

דקה 13: המארחים הגיעו למשחק. התקפה טובה של האדומים הסתיימה כאשר עמית גבאי הגיע עם השתלט עם חזהו לכדור שהוגבה לעברו מצד שמאל אך האחרון ברח לו במקצת וב"ש פיספסה את ההזדמנות.

דקה 14: הקצב הטוב נמשך והפעם הזדמנות לזכות הירוקים. עמית זנטי קיבל כדור רוחב מהצד הימני של הרחבה במצב נוח אולם מס' 9 בירוק לא הוריד את הגוף היטב והכדור עף גבוה מעל השער לעבר מדבריות הנגב.

רן רובין עם הכדור (מרטין גוטדאמק)
רן רובין עם הכדור (מרטין גוטדאמק)
 

דקה 37: אם חיפה תכבוש לא נופתע אז זה יהיה עמית זנטי. השחקן הדומיננטי בשורות הירוקים עשה מבצע יפה כאשר פרץ מצד ימין שכהוא משאיר מאחור את ההגנה הבאר שבעית. מ-22 מטרים זווית אלכסונית זנטי בעט כדור אך זה היה חלק מדי ורחמים לא התקשה ללקט אותו.

דקה 40: ב"ש מנסה גם היא לעלות על לוח התוצאות וכמו האורחת גם היא מנסה מרחוק.  עמראן אל קרינאווי התנהל עם הכדור עמוק בשטח של הירוקים ומ-22 מטרים בעט את הכדור אבל הניסיון חסר את העוצמה הדרושה וטל בומשטיין לא התקשה לקלוט את הכדור.

טל בומשטיין עם הכדור (מרטין גוטדאמק)
טל בומשטיין עם הכדור (מרטין גוטדאמק)
 

דקה 44: איזה פספוס של חיפה. נטע לביא פרץ מצד ימין ומתוך הרחבה מסר כדור רוחב לעבר איתן וולבלום אך הכדור לא התלבש היטב לאחרון על הרגל והתגלגל אל מחוץ למסגרת השער.

דקה 45: שוב חיפה מנסה אבל הפעם רחמים עצר את הירוקים. עללא ג'אפר הקפיץ כדור נהדר מצד ימין, רז מאיר התרומם נהדר ונגח חזק גבוה אבל השוער הבאר שבעי באינסינקט נהדר הדף  לקרן.

בראל חג´ג מנסה לעצור את נטע לביא (מרטין גוטדאמק)
בראל חג´ג מנסה לעצור את נטע לביא (מרטין גוטדאמק)
 

מחצית שנייה
דקה 61: ההחמצה של המשחק. עמית זנטי החיפאי ביצע מבצע נהדר בצד ימין והגביה את הכדור בדיוק מושלם לראשו של מוחמע עוואד אבל האחרון לא היה מספיק מדויק ומשני מטרים נגח את הכדור החוצה.

דקה 67, מכבי חיפה עולה ל-0:1. כששחקני ההתקפה נכשלים טוב שיש בלמים שיודעים לעשות את העבודה. רז מאיר הגביה כדור חופשי נהדר מצד ימין מרחק 20 מטרים מהשער ועיאד חבשי, הבלם שכבר שיחק בשורות הבוגרים בעבר, נגח עמוק מתוך הרחבה פנימה.

מכבי חיפה חוגגת (מרטין גוטדאמק)
מכבי חיפה חוגגת (מרטין גוטדאמק)
 

דקה 68: החיפאים רוצים לסגור את הסיפור ולנצל את המומנטום. עמית זנטי נכנס עם הכדור לתוך הרחבה ובעט נהדר אבל רז רחמים הדף בזינוק נהדר שגם אביו, שוער העבר, אסי, לא היה מתבייש בו.

דקה 74, מכבי חיפה עולה ל-0:2. הירוקים מכפילים בעזרתו האדיבה מאוד של רז רחמים. אור דדיה סיבך במעט את השוער המקומי עם מסירה אחורנית אבל רחמים סיבך את המצב יותר כאשר במקום להעיף החוצה ניסה לעבור את עוואד. החיפאי ניצל את מצוקתו של השוער המקומי, חטף את הכדור ושם את הכדור, תרתי משמע, בתוך הרשת.

מוחמד עוואד חוגג (מרטין גוטדאמק)
מוחמד עוואד חוגג (מרטין גוטדאמק)
 

דקה 86, מכבי חיפה עולה ל-0:3. ב"ש בדרך לתבוסה. ים כהן המחליף בעט כדור חזק מתוך הרחבה שנהדף על ידי רחמים אבל על הכדור החוזר עט בנגיחה פארס מרגיה ושלח את הכדור פנימה.

דקה 89, מכבי חיפה עולה ל-0:4. עכשיו זאת תבוסה רשמית. וואליד דרוויש, מחליף נוסף, חטף את הכדור להגנת ב"ש, חדר לרחבה ומהקצה האלכסוני של רחבת החמש גילגל פנימה מול רחמים האומלל.

מוחמד עוואד ורז רחמים (מרטין גוטדאמק)
מוחמד עוואד ורז רחמים (מרטין גוטדאמק)
 

הפועל ב"ש: רז רחמים, אור דדיה, עמית ביטון, אבירם אוחנה, בראל חג'ג' (עומר בן שאנן, דן ביטון, רן רובין, עמית גבאי, מוסה טראבין, עמראן אל קרינאווי (יקיר אלפי) וליאל ספורטס (רותם בודה).

מכבי חיפה: טל בומשטיין, דניאל טוויזר, עיאד חבשי, עללא ג'אפר, שי בן דוד, מוחמד עוואד (יניב בריק), נטע לביא (וואליד דרוויש), עמית זנטי (מיכאל בן ברוך), יונתן לוי, איתי וולבלום ורז מאיר (פאריס מרגיה).

מכ' ת"א הביסה 0:8 את נס ציונה, הפ' ת"א הפסידה
התוצאה של המחזור העשירי הגיעה ללא ספק מהמפגש של מכבי ת"א ועירוני נס ציונה שבו הביסו, רמסו, השפילו או כל תיאור אחר בחוץ הצהובים  0:8 את עירוני נס ציונה.

יונתן כהן עם רביעייה מדהימה (22, 54, 79 ו-89), שקד אזולאי (27), מאוויס צ'יבוטה (38), מתן חוזז (44) ועומרי הרמתי (78) קבעו את התוצאה של המשחק שהם, וגם שחקני נס ציונה, יזכרו עוד שנים רבות.

יונתן כהן חוגג (משה חרמון)
יונתן כהן חוגג (משה חרמון)
 

תוצאה מפתיעה הגיעה מחודרוב שם ניצחה מכבי פ"ת האורחת 0:1 את הפועל ת"א משער של נון ביטון (60).

בית"ר ירושלים התאוששה מההפסד למכבי חיפה בשבוע שעבר וגברה בבית וגן 1:2 על הפועל פ"ת. לבית"ר כבשו לביתר אבישי כהן ואור זהבי. מנגד הבקיע יוסי סלליך. דניאל סעדיה הורחק משורות האורחים (78). 

במשחק נוסף עירוני ק"ש והפועל חיפה סיימו  ב-1:1 במשחק שנערך בקרית שמונה. עידן גולן כבש לזכות האורחים, עומר פריוב למארחים.

מכבי המקומית גברה בנתניה 0:1 על הפועל ר"ג משער של ניר עזרי (57). תוצאות נוער.

עוד שני משחקים נוספים נערכו היום. מ.ס אשדוד הביסה 1:4 את הפועל ראשל"צ. בית"ר נס טוברוק והפועל רעננה נפרדו ב-1:1. 

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */