יום שישי, 19.04.2024 שעה 04:10

"ג'ורדי? יכול להיות שהוא מועמד לתפקיד שלי"

מנג'ר פאוק סלוניקי, זיסיס וריזאס, מתייחס לראשונה לשמועות על עתידו: "זה לא מזיז לי", וגם ותוקף את התקשורת: "לא מעוניינים בקרלוס, זה שקר"

|
ווראייזס. שובר שתיקה לראשונה (האתר הרשמי של פאוק)
ווראייזס. שובר שתיקה לראשונה (האתר הרשמי של פאוק)

התקשורת היוונית ובמיוחד זאת שבסלוניקי מתעסקת לאחרונה רבות במנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף, ובאפשרות שהוא מחזיק בהצעה מפאוק, אשר נשיאה החדש הוא אקס הצהובים, ג'ק אנגלידיס. 

בחודשים האחרונים התפרסמו שלל כתבות על האפשרות שקרויף יעבור לפאוק, כאשר ביוון אף ציטטו אותו מספר פעמים כמי שאומר שעתידו לעונה הבאה עדיין לא נקבע ושהוא ידע יותר לגבי עתידו האישי לקראת חודשים פברואר-מארס.

בזמן שבמכבי טוענים שאין הצעה עבור קרויף, גורמים בפאוק ממשיכים להתעקש בפני התקשורת המקומית שההולנדי קיבל פנייה גם אם היא לא רשמית, וששם רוצים לראות אותו מחליף את זיסיס וריזאס, המנהל המקצועי הנוכחי של המועדון.

לפני שבועיים, התפרסמו דיווחים בסלוניקי לפיהם לא רק קרויף נקשר עם פאוק, אלא גם בלם מכבי ת"א אשר מסיים חוזה בתום העונה, קרלוס גארסיה. הקול היחיד שלא נשמע באותם הראיונות או כתבות הוא של זיסיס וריזאס שהיום (רביעי), הסכים להעניק ראיון ל-ONE ולספר על השמועות, התחושות האישיות שלו, העבודה עם אנגלידיס, הסקאוטינג על שחקנים ישראלים נוספים וכמובן על הישראלי היחיד כרגע בפאוק - אייל גולסה.

ג´ורדי קרויף (האתר הרשמי של מכבי ת&qout;א)
ג´ורדי קרויף. "השמועות עליו לא מפריעות לי" (האתר הרשמי של מכבי ת"א)
 

ואם יש דבר שעולה מהשיחה עם המנהל המקצועי היווני, זה שהוא לא ממש אוהב את ההתעסקות בעתידו ובכך שכולם כבר הכתירו לו מחליף. וכשהוא שומע שהשיחה שהוא מקבל היא מישראל, תחילה הוא מופתע וקצת נרתע אך בסופו של דבר מסכים להשיב לשאלות: "תשמע, אני חושב שג'ורדי עושה את העבודה שלו והוא עושה עבודה טובה. אני מכבד אותו מאוד כקולגה גם כאדם. שמעתי עליו רק מילים חמות וטובות מג'ק, אבל לגבי מה שכותבים? לי אין שליטה על זה ולמען האמת, גם לא ממש אכפת לי".

"אני עושה את העבודה שלי ואת מה שאני צריך לעשות כמנהל המקצועי של פאוק", הוא ממשיך. "מאז שהגיע הבעלים החדש יש הרבה פרסומים, אבל לי זה לא מזיז ולא משנה. אתה צריך להבין שלא מתפקידי להגיב על השאלות האלה והידיעות הללו".

אבל אתה חלק מהמועדון. אתה יודע אם השמועות האלה נכונות?
"אם אתה שואל את דעתי האישית, אז אני לא חושב שהשמועות האלה נכונות. אבל, אני באמת לא יודע מה נכון ומה לא. כמועדון, לא דיברנו עד היום ולו פעם אחת על זה שג'ורדי קרויף יחליף אותי".

ג´ק אנגלידיס (רדאד ג´בארה)
ג´ק אנגלידיס. "אני מאוד אוהב אותו" (רדאד ג´בארה)
 

אז ממה שאני מבין, אתה אומר שמדובר בסה"כ בשמועות ושהמועמדות שלו לא עלתה על הפרק?
"יכול להיות שהוא מועמד וייתכן מאוד שהיה דיון כזה בין הבעלים לנשיא. אבל אני לא יודע מה יש להם בראש ואם הרעיון הזה עלה בשיחות ביניהם. לי עד היום לא אמרו כלום בנושא".

זה נשמע שאתה קצת פגוע מזה שמתעסקים כל הזמן בעתיד שלך וכבר מסמנים לך מחליף.
"זה הכדורגל. הייתי 20 שנה שחקן פעיל, אח"כ קיבלתי את התפקיד בפאוק ואני יודע כמה המקצוע הזה דינמי. אתה לא יודע מה יוליד מחר ותמיד יש את הפתח הזה שמישהו יבוא ויחליף אותך. השמועות על ג'ורדי? אגיד לך שוב, זה לא ממש מפריע לי".

אתה תישאר שם בעונה הבאה? יש לך חוזה?
"אי אפשר לדעת, אתה לא יכול לדעת מה יקרה איתך כי זה הכדורגל. לי אין חוזה, אני לא מתעסק בחוזים", הוא עונה וצוחק מהצד השני של הקו,

קרלוס גארסיה (רדאד ג´בארה)
קרלוס גארסיה: "אנחנו לא מעוניינים בו" (רדאד ג´בארה)
 

אך יש נקודה שכן הצליחה להכעיס מאוד את המנהל הספורטיבי של פאוק. מדובר בדיווחים על ההתעניינות בקרלוס גארסיה, אותה הוא מכנה בפשטות - שקר. "אין שום התעניינות מצידנו בקרלוס גארסיה. אנחנו מעריכים מאוד את השחקן, אבל זה לא נכון. קראתי בתקשורת שלנו שהוא הוזכר כמועמד ושפנינו אליו, אבל זה ממש לא נכון וחשוב לי להגיד את זה".

בתחילת העונה כולם היו מופתעים מעזיבתו של ג'ק אנגלידיס לפאוק, בה קיבל את התפקיד היוקרתי כנשיא המועדון. בדומה להולנדי שאמר זאת בעבר, גם ליווני יש מילים חמות על אקס הצהובים. "אני מאוד אוהב את ג'ק, אני אוהב את השינוי שהוא עושה ואני חושב שהפרוייקט שהבעלים כאן החל צריך מישהו כמו ג'ק. אנחנו מתקדמים ועושים צעדים כדי להגיע לרמה אירופית טובה כי זאת המטרה שלנו והכיוון תחתיו הוא חיובי".

הקשר הישראלי לפאוק גדל בשנה האחרונה. מלבד הסיפורים עם אנשי מכבי, ישנו גם אייל גולסה שמשחק במועדון וביברס נאתכו שהיה שם בעבר. ונשאלת השאלה, האם זוהי רק ההתחלה? "יש כמה שחקנים ישראלים בכדורגל הישראלי שאנחנו עוקבים אחריהם", מצהיר וריזאס. "הם נמצאים תחת מעקב כמו שחקנים אחרים שאנחנו שמים עליהם עין, ככה שאתה לא יכול לדעת מה העתיד טומן אבל אנחנו בהחלט עוקבים אחרי כדורגלנים ישראלים".

אייל גולסה
אייל גולסה. "הוא מתקדם"
 

ומה לגבי הרכש האחרון בקיץ? "אייל גולסה הוא כישרון גדול, הוא צריך את הזמן שלו כי הוא לא שיחק הרבה זמן והיה מחוץ למגרשים. עד עכשיו הוא שיחק בכמה משחקים דקות משמעותיות, הוא מתקדם, ואני מאמין בו מאוד ובכך שהוא יכול לתרום לנו כקבוצה", חותם וריזאס את השיחה.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */