יום שני, 06.05.2024 שעה 14:11
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7224-6531מכבי ת"א1
6823-6932מכבי חיפה2
5828-5132הפועל ב"ש3
5342-4432הפועל חיפה4
4337-3532מכבי בני ריינה5
3639-2931בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4036-3431הפועל ירושלים1
3545-3231מכבי נתניה2
3436-4430בית"ר ירושלים3
3343-2630הפועל חדרה4
3355-3530מכבי פ"ת5
3049-3431הפועל ת"א6
3044-2430מ.ס אשדוד7
2444-2331הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 0 - 2
  • הפועל ב"ש
  • מכבי בני ריינה
  • 5 - 1
  • מכבי חיפה
  • בני סכנין
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי ת"א
  • הפועל ת"א
  • שבת, 11/05, 18:00
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי נתניה
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל חדרה
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 11/05, 18:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל פ"ת

סופית: מכבי ת"א תארח את בית"ר י-ם בסמי עופר

המנהלת אישרה לצהובים לארח את הרדיוס בחיפה, מחיר כרטיס: 50 ש"ח. איגייבור סגר חשבון אחרי ה-0:3 על הפ' חיפה: "המבקרים לא מבינים". צפו בתקציר

|
אצטדיון סמי עופר. יארח את מכבי - בית
אצטדיון סמי עופר. יארח את מכבי - בית"ר (עמית מצפה)

אוהדי מכבי ת"א, ברוכים הבאים לאצטדיון סמי עופר. האלופה תגיע לראשונה למגרש החדש בחיפה למשחק מול בית"ר ירושלים לאחר שהמנהלת אישרה לה לקיים את עונש הרדיוס בעקבות אירועי הדרבי מול הפועל ת"א בו. הקבוצה עצמה הודיעה כי הכרטיסים למשחק יימכרו במחיר אחיד של 50 ש"ח.

בינתיים, במכבי ת"א השתיקו את המבקרים לאחר ה-0:3 על הפועל חיפה. מי שספג ביקורת יותר מכל שחקן אחרי הוא הקשר נוסא איגייבור. אמש (שבת), הוא השלים שוב 90 דקות בהרכב של פאקו אייסטרן.

הניגרי אומנם בישל, אך לאורך המשחק נתקל בקריאות בוז מהיציע לעברו ולאחר שקולו לא נשמע מזה תקופה ארוכה, איגייבור החליט לסגור חשבון עם כל המבקרים. "המאמן הוא זה שמחליט מי משחק ומי לא. אני לא מקשיב למה שאנשים חושבים ולא חושב על זה. אני חושב רק על הקבוצה שלי ועושה מה שהמאמן מבקש", פתח איגייבור את דבריו.

בשבועות האחרונים הקשר ספג ביקורות רבות מהתקשורת ומהאוהדים ועל כך הייתה לו בטן מלאה: "אנשים מדברים, אבל הם לא תמיד יודעים מה הם אומרים. המאמן מבקש ממני לעשות דברים מסויימים, לפעמים הוא יכול לבקש ממני למסור עשרה כדורים אחורנית, אז אני מוסר. אבל האוהדים ומי שמדבר לא יודע את זה והם צועקים".

זהבי לוהט, 0:3 למכבי על הפ' חיפה

"אני לא חושב על הצעקות שמגיעות מהקהל, אני חושב רק על לבצע את הוראות המאמן. כשהוא רוצה ממני להיות הגנתי אני משחק הגנתי, וכשהוא מבקש ממני לצאת קדימה אני יוצא קדימה. אני לא נותן מקום לביקורות להשפיע עליי כי אני לא חושב על זה. כשאני משחק אני לא מתייחס לדברים האלה ואתם יכולים לראות זאת על המגרש. אני עושה מה שהמאמן מבקש, אבל אם מישהו רוצה לבקר אותי, זאת זכותו. שיחקתי בליגות גדולות יותר בעבר, אז למה שאני אבוא לישראל ואפחד ממה שצועקים לעברי? זה לא מזיז לי".

איגייבור התייחס לביטחון שאייסטרן מעניק לו לאחרונה עם מקום קבוע ב-11: "הדבר הכי חשוב הוא כשהמאמן נותן לך ביטחון ולשחק. זה מה שחשוב, לא מה שצועקים לעברי או אומרים עליי. למה אני משחק יותר לאחרונה? תשאלו את המאמן ומה הוא רואה ממני שגורם לו לבחור בי. אני מתאמן טוב ומנסה לעשות הכל כמו שצריך על המגרש והמאמן מחליט. זאת לא שאלה שצריך להפנות אליי".

"אנחנו ברי מזל שיש לנו את זהבי"

אך למרות שהוא פותח לאחרונה באופן קבוע, איגייבור נמצא במועדון בו הכל יכול להשתנות בשנייה. על המצב הלא פשוט בין הרכב לספסל או יציע אמר: "אני חושב שזה יכול להיות קשה. שחקן שלא חזק מנטלית, יכול לאבד את הביטחון שלו, אבל עבורי, אני אוהב את האתגר הזה ולכן זה לא מטריד אותי".

איגייבור נשאל על כך שהקבוצה לא ספגה נגד הפועל חיפה והאם זה כי היריבה הייתה חלשה או כי מכבי שינתה דברים בגישה שלה: "אני לא חושב שיש דבר כזה יריבה חלשה. עשינו דברים שונים, סגנון המשחק שלנו השתנה הפעם. שיחקנו מאוד התקפי במשחקים הקודמים והפעם היינו יותר מבוקרים בסגנון המשחק שלנו וזה עזר".

שחקני מכבי ת&qout;א חוגגים (רדאד ג´בארה)
שחקני מכבי ת"א חוגגים (רדאד ג´בארה)
 

על ההסתגלות שלו למכבי אמר: "אני מתחיל להבין את חבריי לקבוצה יותר ומתחיל להתרגל אליהם יותר ממה שהיה בהתחלה, ככה שמבחינתי אני מרגיש טוב".

אך איגייבור לא היה הסיפור המרכזי אמש, שכן מבחינת מכבי ת"א היא הצליחה לצמק את הפער מקריית שמונה לארבע נקודות עם עוד הצגה גדולה של ערן זהבי, שממשיך לשפר בכל שבוע את שיא הכיבושים שלו. בסיום הצהיר אייסטרן כי "זאת זכות שהוא איתנו ואני מקווה שהוא יישאר איתנו", וזהבי מצידו אמר על הדברים האלה: "כיף לשמוע את זה ממאמן שהיה ברמות הכי גבוהות וראה קצת שחקני כדורגל. אני במכבי ת"א, מאושר וטוב לי כאן".

עדן בן בסט חוגג (רדאד ג´בארה)
עדן בן בסט חוגג (רדאד ג´בארה)
 

"אני לא מסכים שהליגה קטנה עליי. כיף לי וזה הבית שלי", המשיך זהבי. "המועדון נותן לי ביטחון, השחקנים עוזרים ומפרגנים וזה דבר שקשה למצוא במקומות אחרים. הייתי בחו"ל וחוויתי את הליגה האיטלקית ואני חושב שעשיתי את הניסיון שלי. יש לי עוד מטרות להשיג במכבי ת"א ואחרי שאשיג את הכל, נראה".

כ-10,000 אוהדי מכבי הגיעו אמש למשחק הרדיוס בנתניה ותמכו בשחקנים, אך מי שהתרגש יותר מכולם ממפגן התמיכה שלהם היה הבלם, קרלוס גארסיה, שביקש להעביר מסר דרך התקשורת לקהל: "אני רוצה להגיד תודה רבה לאוהדים. אין לי מילים כדי להודות להם על התמיכה במשחק, על התמיכה בקריית שלום, ברחוב. זה אומר המון עבורי. בזמנים הקשים ביותר שעברתי בקריירה הם תמכו בי ואני חייב להודות להם. תודה לכל עובדי המועדון ולשחקנים, לאישתי ומשפחתי, לחברים שלי בישראל. אני חייב להודות לכל האנשים האלה".

קרלוס גארסיה (רדאד ג´בארה)
קרלוס גארסיה (רדאד ג´בארה)
 

בקבוצה להכשיר את חואן פאבלו, שסובל מפציעה בזרת בידו, כאשר מי שיחכה להזדמנות נוספת הוא ברק לוי שאמש הפגין יכולת טובה בין הקורות.
 

אסור לפספס
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
נגןהיתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
היתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */