יום חמישי, 28.03.2024 שעה 13:55

גודס: ההבדל הוא באיכות, זו לא הליגה שלנו

בסיום התבוסה 84:61 לצסק"א מוסקבה, מאמן מכבי ת"א התייחס לפערי הרמות בין השתיים: "סמית' היה היחידי שהוכיח שהוא מתאים לרמות הללו". צפו בתקציר

|
גודס מאוכזב (רדאד ג`בארה)
גודס מאוכזב (רדאד ג`בארה)

לאחר הקאמבק הגדול מול לימוז' במחזור היורוליג הקודם, צסק"א מוסקבה הביסה הערב (חמישי) מכבי תל אביב 61:84 שהשלימה 30 ימים ללא ניצחון ביתי בליגה ואירופה. התצוגה המביכה של הצהובים בהיכל ביד אליהו, הגיעה לשיאה עם הנתון הבא שמציג 33% מטווח שתי הנקודות, שבאו לידי ביטוי עם 13 קליעות מתוך 39 זריקות.

בסיום, המאמן גיא גודס התייחס לפערי הרמות בין השתיים: "זו האיכות של קבוצה שמכוונת מאוד גבוה ומתקיפה עם איכות של שחקנים גבוה, הם שמרו מצוין והורידו אותנו ל-33 אחוזים, צריך לתת קרדיט להגנה שלה. תמיד היה להם מישהו בצבע שחסם ומנע מאיתנו לחזור".

המאמן סיפר על סף השבירה הנמוך של הצהובים: "ברגע שהיו עצירות, כל טעות שעשינו הובילה לסלים קלים שלהם. ההבדל הוא האיכות, צסק"א מביסה את כולם. ידענו את זה ורצינו להתמודד איתם שווה בשווה אבל האיכות שוב ניצחה. אם נבטיח את מקומנו בטופ 16 נסתכל משם הלאה, אבל עדיין לא עשינו את זה".

לגבי יכולתו של פארגו, שקלע שבע נקודות וסיים עוד יום חלש מול האקסית, אמר גודס: "אני לא חושב שזה רק ג'רמי היה חלש".

צסק''א מוסקבה משפילה את מכבי ת''א

"השחקן היחיד שהוכיח שהוא שייך לרמות הללו זה דווין סמית'", אמר גודס, "לקו האחורי שלנו היה קשה מאוד מולם, זו לא הליגה שלנו בזמן הזה. המטרה שלנו היא להבטיח את ההעפלה לטופ 16".

"מצפה מכולם שירימו את הרמה שלהם"

לגבי השינויים שהסגל במכבי צפוי לעבור הוסיף גודס: "שינויים זה משהו שעובר בראש, אנחנו צריכים להתחזק אנחנו מחפשים שחקנים איכותיים שכן ישדרגו אותנו וזה לוקח זמן למצוא אבל אין ספק שאנחנו צריכים עזרה. קודם כל אנחנו צריכים לקבל בחזרה את בריאן רנדל, שהוא מאוד חשוב למערך של הקבוצה פצוע שבועיים ואני בטוח שהחזרה שלו תעזור לנו, ואולי כשהוא יחזור נייצב עצמנו לרמות הגבוהות. לא נביא שחקנים שלא ישדרגו אותנו".

יוגב אוחיון, שסיים יום חלש עם שלוש נקודות לאחר ההצגה בצרפת, התייחס למצבת הפצועים הארוכה של בצהוב: "אין ספק שזה חסרון, כל שחקן שנעדר אצלנו יש לו חשיבות עליונה. אנחנו מקווים שהפצועים יחזרו במהרה, אבל כרגע זה מה יש ואנחנו צריכים להראות יותר טוב, זה לא תירוץ".

פארגו ואוחיון (רדאד ג´בארה)
גודס: "אני לא חושב שרק ג'רמי היה חלש" (רדאד ג´בארה)
 

הקהל הביתי החליט לעזוב את ההיכל במהלך הרבע האחרון, אך הקפטן העדיף להתעסק בכדורסל: "לא שמתי לב לזה, אני מעדיף להתעסק באיך שאנחנו נראים. אם הם הרגישו לא בנוח להישאר ולתמוך בנו אז אין לי מה להגיד", לגבי האפשרות שחיזוק יגיע הוסיף: "אני חושב שכרגע אנחנו חסרים וצריכים תוספת כוח. אנחנו עם סגל חסר וזה דיי קשה, אבל אנחנו מקצוענים ואנחנו צריכים לעשות את הטוב ביותר עם מה שיש".

על העוצמה של היריבה, שעדיין לא הפסידה העונה באירופה אמר אוחיון: "צסק"א מאוד איכותית, היא הראתה כמה טובה היא התקפית והגנתית והיא משמשת כרף מוטיבציה עבורנו לקראת ההמשך", ולסיכום סיפר על הגעגועים לגיא פניני: "גיא חסר לנו מאוד, החוכמה שלו, המנהיגות והדרך שהוא פותח את ההגנה. אנחנו צריכים להשלים עם זה שהוא יחזור רק בתום העונה ולעשות את המיטב עד אז".

קרל היינס, שסיים עם תשע נקודות עבור האורחת אמר: "שיחקנו בצורה טובה מאוד, במיוחד בחלק ההגנתי. אני חושב ששמרנו טוב, תמיד שאתה פוגש את מכבי אתה רוצה לשחק חזק, אני שמח שניצחנו ונראנו טוב".

איטודיס (רדאד ג´בארה)
איטודיס. נותר מושלם (רדאד ג´בארה)
 

מאמן צסק"א, דימיטריס אידטודיס, שנותר מושלם באירופה הוסיף בסיום: "המאזן שלנו ביורוליג לא נותן לנו שום דבר מעבר להעפלה, יש לנו המון עבודה לקראת המשך המאבקים לקראת השלב הבא".             

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */