יום שבת, 20.04.2024 שעה 06:44
לוח משחקים
  • רומא
  • חמישי, 02/05, 22:00
  • באייר לברקוזן
  • מארסיי
  • חמישי, 02/05, 22:00
  • אטאלנטה

אברטון, נאפולי, פיורנטינה וטוטנהאם בשלב הבא

ליגה אירופית: מחזור לסיום שלב הבתים, גורלות נחרצים. 45 דק' לגולסה ב-0:2 של פאוק, שעדיין יכולה להעפיל. 27 דק' לרפאלוב ב-0:0 של ברוז' וטורינו

|
אברטון חוגגת. גם היא בשלב הבא (רויטרס)
אברטון חוגגת. גם היא בשלב הבא (רויטרס)

משחקי המחזור החמישי בליגה האירופית יצאו הערב (חמישי) לדרך עם מספר מפגשים מסקרנים במיוחד, ששינו את תמונת המצב באשר לזהות העולות לשלב 32 האחרונות.

בית 1: הכל עדיין פתוח בבית 1, זאת לאחר שוויאריאל ובורוסיה מנשנגלדבאך נפרדו ב-2:2. תחילה לוסיאנו ויאטו חדר לרחבה לאחר חילופי מסירות ומול השוער שלח את הרגל בזמן, הקדים את שחקני ההגנה וקבע 0:1 לספרדים, אך במחצית השנייה רפאל השווה (55). דניס צ'רישב החזיר את היתרון לוויאריאל (63), אך שוב מנשנגלדבאך מצאה את השוויון משער של גרניט שאקה בדקה ה-67, שחתם את תוצאת המשחק. במשחק נוסף, פ.צ. ציריך ללא אבי ריקן הפצוע, גברה 1:3 על אפולון לימסול.

בית 2: קלאב ברוז' של ליאור רפאלוב נפרדה ב-0:0 מטורינו. הקשר הישראלי פתח על הספסל ונכנס בדקה ה-63, אך לא הצליח לסייע יתר על המידה והבלגים ינסו להבטיח את ההעפלה לשלב הבא במחזור השישי. במשחק נוסף באותו הבית, גברה ה.י.ק. הלסינקי 1:2 על פ.צ. קופנהאגן.

בית 3: טוטנהאם ובשיקטאש הבטיחו מקומן בשלב הבא. האנגלים גברו 0:1 על פרטיזן בלגרד משער של בנג'מין סטאמבולי בדקה ה-49, אך לא זו הייתה גולת הכותרת מהמשחק. אוהד התרנגולים פרץ למגרש בעיצומו של המשחק, שהופסק ל-9 דקות. במשחק נוסף, אסטרס טריפוליס ובשיקטאש נפרדו ב-2:2.

בנג´מין סטאמבולי (רויטרס)
בנג´מין סטאמבולי חוגג את שער הניצחון (רויטרס)
 

בית 4: סלטיק של בירם כיאל וניר ביטון נחלה 3:1 לרד בול זלצבורג. שני הקשרים הישראלים נותרו על הספסל לכל אורך המשחק. אלאן (7 ו-13) ונאבי קייטה (90) כבשו לזכות האוסטרים, סטפן יוהאנסן רק צימק (30). בתוך כך, השתיים העפילו רשמית לשלב הבא, זאת בעקבות ה-0:1 של אסטרה ג'יורג'יו על דינמו זאגרב במשחק המקביל.

בית 5: במשחק שפתח את הערב, גברה דינמו מוסקבה 1:2 על פנאתינאיקוס והבטיחה את העלייה לשלב הבא מהמקום הראשון. היוונים מנגד, יחתמו את הבית במקום האחרון כשהם עם נקודה בלבד. מרקוס ברג העלה את היוונים ליתרון בדקה ה-14, אך שערים של וויליאם ויינקוור (55) ואלכסיי איבנוב (61) הפכו את התוצאה. כזכור, מוסקבה שהתקשתה בשלב המוקדמות מול עירוני קריית שמונה, רושמת מאזן מושלם בינתיים בבית 5, עם חמישה ניצחונות מתוך חמישה משחקים.  המשחק בין אשטוריל לפ.ס.וו. איינדהובן הופסק במחצית בעקבות מזג האוויר.

ליאור רפאלוב (רויטרס)
ליאור רפאלוב. ברוז' יכולה להבטיח העפלה במחזור הבא (רויטרס)
 

בית 7: פיינורד הפתיעה את סביליה, גברה עליה 0:2 בבית והעפילה למקום הראשון בבית 7. אחרי מחצית נטולת שערים, יינס טורנסטרה כבש את הראשון של ההולנדים (56), אל אחמדי הכפיל שבע דקות לסיום (83). במשחק נוסף, רייקה גברה על סטנדרד ליאז', גם היא בתוצאה 0:2.

בית 8: אברטון הבטיחה את העלייה מהמקום הראשון, כשגברה 0:2 על וולפסבורג. בדקה ה-33 רומולו לוקאקו חתם מתפרצת בשער ענק. החלוץ הבלגי השתלט על הכדור בקו חצי המגרש, פתח בדהירה לעבר השער, ניער את שחקני ההגנה ובעט מדויק מול השוער פנימה. קווין מיראלש הכפיל בדקה ה-75. במשחק שנערך קודם לכן, קרסנודאר וליל נפרדו ב-1:1.

בית 9: ספרטה פראג ונאפולי הבטיחו את העלייה לשלב הבא, כשנפרדו ב-0:0, השלימו 10 נקודות כל אחת ויכולות להגיע למחזור הסיום של שלב הבתים רגועות לחלוטין. במשחק נוסף מאותו הבית, סלובן ברטיסלבה נחלה 3:1 ליאנג בויז.

דובאן זפאטה (רויטרס)
דובאן זפאטה. נאפולי בשלב הבא (רויטרס)
 

בית 10: דינמו קייב הבטיחה את מקומה בשלב הבא לאחר שגברה 0:2 על ריו אבה. ג'רמיין לאנס (53) ומיגל ואלוסו (78) כבשו. אלבורג שמרה על סיכויי העפלה עם 0:1 על סטיאווה בוקרשט משער של תומאס אנבולדסן בדקה ה-72.

בית 11: פיורנטינה גם היא בשלב הבא אחרי 1:2 על גנגאן. קומה בבאקאר פתח את המשחק נהדר והעלה את האיטלקים ליתרון תוך פחות מדקה. הפתיחה הסוערת של האיטלקים תורגמה גם לשער השני, חמש דקות אחריו, כאשר מרקו מארין חתום על הכיבוש (6). דקה לסיום המחצית הראשונה, פיורנטינה נותרה בעשרה שחקנים לאחר שחוזה מריה בסאנטה ביצע עבירה ברחבה על השחקן האחרון של הצרפתים בדרכו לשער, וקלאודיו ביביו צימק מהנקודה (46).

פאקו סלוניקי של אייל גולסה עלתה למקום השני על חשבונה של גנגאן, לאחר שגברה 0:2 על דינמו מינסק. הקשר הישראלי פתח על הספסל, אך נכנס במחצית כשהתוצאה הייתה מאוזנת ועזר ליוונים להשיג את הניצחון. סטפנוס אנתיאסידיס כבש צמד לקראת דקות הסיום (82 ו-88) והפך את המשחק הבא לקריטי במיוחד עבור קבוצתו.

גולסה משקיף (רויטרס)
גולסה משקיף. 45 דקות לקשר (רויטרס)
 

בית 12: לוקרן גברה 0:1 על לגיה ורשה, שכבר הבטיחה את העפלתה במחזור הקודם, משער מוקדם של האנס ואנקן (7). טרבזונספור גברה 1:3 על מטאליסט חרקוב.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */