יום שישי, 19.04.2024 שעה 09:31
ארי שמאי

הסיבה שמכבי פוצצה את הדרבי

ארי שמאי בטור אישי ל-ONE: ורמוט והפועל היו מנצחים את מכבי בלי זהבי. בהצלחה לסכנין - אנו אדומים, דת ולאום לא חשובים. בני יהודה? האשמה באשקלון

1. מה נגיד ומה נאמר, אל אל הפועל, גם שני שערים יפים ופנדל מפוקפק, גם משחק שוטף והתקפי נטול רגשי נחיתות כנגד הקבוצה המצויינת של באר שבע, ולא ימאס לנו להגיד, לא חשבנו לפני ארבעה חודשים שתהיה לנו קבוצה כזו. ולא שלא יכולנו להפסיד בעשר הדקות האחרונות, אבל זה בדיוק העניין. עד כה מגשימים ברקוביץ' ודומב את חזונו ההתקפי של ברקוביץ' הפרשן, שמוכיח כי בינתיים הוא לא החליף משנה ארוכת שנים רק בגלל שהחליף את המיקרופון במשרוקית.

ועכשיו, אנחנו מבינים טוב מתמיד למה דאגו הקרויפים לפוצץ את המשחק. הפועל הזו, עם ורמוט, היתה מנצחת את מכבי ההיא, בלי זהבי. ולפני שאתם משתוללים בתגובות אחי המכביסטים, שאלו את עצמכם וגם ענו לעצמכם בכנות מה הייתם שמים על זה בווינר. לו רק היה ניתן.

2. וזה המקום גם לטעון שגם לו צודקת סברתו של ידידינו אבי נמני כי היד של בוזגלו היתה מחוץ לרחבה, והיא לא אגב, הרי שבעינינו לא היה מקום לשריקת כדור העונשין מכיוון שמדובר בכדור ירוי מטווח של שני מטרים. ואם כבר להיות הגונים עד הסוף ולא לנקוט במכביזם מבית מדרשו של שמעון, אולי הגיעה בעיטת עונשין לזכותה של באר שבע במחצית הראשונה. אבל אני בטוח שאחי המכביסטים לא יתלוננו היום על חכמון, ורק אירוני הוא שטעות נדירה של שופטים לטובת הפועל, משחקת דווקא לטובתו של מיץ' גולדהאר. מזל שאנחנו לא מאמינים בקונספירציות.

3. "ושמח" היה בבלומפילד לא רק היום, לצערינו גם אתמול היתה שם "שמחה" לא קטנה, בכיכובם של חלק רעשני ובלתי מבוטל של אוהדי בני יהודה, שדאג במשך מחצית שלמה לקלל את הנביא מוחמד, המאסטרו טועמה, הראיס אבו סובחי ואחי הערבים בכלל, לאו דווקא בסדר הזה. ועכשיו כולם מתנפלים על מועדון הכדורגל החביב על פי רוב מהשכונה החביבה כמעט תמיד, ושוכחים שדמאיו וחבריו, כמו גם חלק ניכר מהאוהדים שהתנגד ל"חגיגה", לא יכולים לשאת באחריות לאווירה המכוערת השוטפת את ארצינו לאחרונה.

מהומה ביציעי בני יהודה. הם לא אשמים, האשמה היא במדינה (משה חרמון)
מהומה ביציעי בני יהודה. הם לא אשמים, האשמה היא במדינה (משה חרמון)
 

אז לפני שאתם מתנפלים על בני יהודה ודורשים להוריד להם נקודות, תזכרו שהאחריות שלהם להמון שצעק היום את שצעק, שווה לאשמה שהם נושאים באשר למעשה הבלתי חוקי של ראש עיריית אשקלון בדבר הפסקת עבודתם של לא מעט ערבים בעירו. ובזה את בני יהודה אי אפשר להאשים, ושוב נגיד תודה לאציל הנפש השרמנטי רוני שאטן, הראשון שהחתים ערבי מוסלמי בבני יהודה. אז מומלץ בזאת לידידי עוה"ד ניר רשף שלא לבקש להוריד להם נקודות, וגם על רדיוסים אפשר לוותר, מי כמוך יודע שדמאיו ואבוקסיס לבטח לא אחראים לסופה המשתוללת כאן לאחרונה. אם כבר אשקלון אשמה, ואני מדבר על ראש העיר שלה, ולא על הקבוצה.

4. ומחר יהיה שמח בסכנין, למרות שהרשו לי להמר שבשל הכוננות המוגברת של המשטרה, יעבור המשחק בסופו של דבר בשקט, מלבד כל מיני שירי נאצה ושנאה שאותם כבר הבנתם שאי אפשר למנוע. וטוב שקציני תחנת משגב ירדו מההחלטה המזעזעת בדבר סגירת המגרש, כי בשביל אירועים כאלו בדיוק יש לנו משטרה, וטוב גם שההצעה לאסור הכנסת דגלי ישראל למגרש התמוגגה לה (אם בכלל היתה קיימת מלכתחילה ) חיש מהר.

נציגי המשטרה בשביל המילוט. טוב שהם לא  (עמית מצפה)
נציגי המשטרה בשביל המילוט. שיבקשו לבנות מחלף 4 נתיבים (עמית מצפה)
 

כי במדינה מתוקנת לא דורשים מקבוצת כדורגל לסלול דרך אספלט כתנאי לקיום משחק, וטוב שנעצרנו כאן, אחרת עוד היו קציני המטה הצפוני דורשים מאבו יונס להקים בפעם הבאה מחלף של ארבעה נתיבים ומנחת תעופה קטן. בהצלחה להפועל מחר מול בית"ר. ואל תצעקו שאני גזעני, גם אם מרמורק למשל היתה משחקת מול נתניה לדוגמא, היינו תומכים בנצחון של "הפועל" על בית"ר. אנחנו פשוט אדומים, דת ולאום חשובים לנו פחות.

5. ונסיים את הטור הזה בברכות למהראן ללה על השער השני בתוך שבועיים, וללירוי צעירי על שער בכורה בהפועל פתח תקווה. אוהבים אותך מהראן, אחד מגדולי שחקנינו והאיש שלולא השער שלו בקריית אליעזר, לא היה מניף ואליד באדיר צלחת בטדי. וגם אותך לירוי (ד"ש לאמא ואבא) אנחנו אוהבים, אחד מהמוכשרים שבשחקנים, שלולא השער שלו מול מכבי חיפה, לא היינו חווים את המאושר שברגעים, ועוד בירושלים הקדושה והמאוחדת. ושקט ושבוע טוב לכל הצדיקים מכל הדתות.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
ONE CHAMPIONSHIP
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים