יום שישי, 19.04.2024 שעה 06:38

שער בכורה לביטון, דמארי חגג בפנדל, דאבור כבש

החלוץ עלה כמחליף ומצא את הרשת ב-0:4 של מאריבור, 90 דק' לסלליך. שער 8 לדמארי ב-0:4 על אדמריה. 90 דק' ושער לדאבור ב-2:3 של גראסהופרס

|
דודו ביטון. סוף סוף שער בסלובניה (טוויטר)
דודו ביטון. סוף סוף שער בסלובניה (טוויטר)

לאחר החמצת הפנדל מוקדם יותר השבוע במשחק הגביע של מאריבור, דודו ביטון החזיר את החוב היום (שבת) לאחר שכבש ב-0:4 מול קופר במחזור ה-18 בסלובניה.

האלופה הסלובנית יצאה למפגש מול הקבוצה שמדורגת במקום השביעי והמשיכה במרדף אחרי המוליכה, דומז'אלה. מרקוס טבארס הבלתי נגמר פתח בדקה ה-12, ז'אן פיליפ מנדי הכפיל (28) וארגוס הברזילאי הוסיף (38).

ביטון, שעלה כמחליף בדקה ה-82 הספיק לחזות בכדור אדיר של סנטיהו סולליך למשקוף (שהשלים 90 דקות).

הרגע של החלוץ הגיע בדקה ה-89 כשכבש את שערו הראשון בסלובניה, בתקווה שיגיעו עוד שערים רבים בדרך.

באנגליה,  טל בן חיים השלים 90 דקות ב-0:0 של צ'רלטון מול מילוול במסגרת המחזור ה-18 בליגת המשנה האנגלית.

טל בן חיים (מערכת ONE)
טל בן חיים. סלע איתן בהגנה של צ'רלטון
 

צ'רלטון נותרת במקום התשיעי כשהיא על מפתן הכניסה למאבקי העלייה. נמשיך באי הבריטי, בירם כיאל עלה כמחליף בדקה ה-59 ב-1:2 של סלטיק על אברדין.

האלופה הסקוטית נעזרה בשערים של אנתוני סטוקס (45) לאחר בישול של קריס קומונס, ג'ון גודייטי השבדי הכפיל בדקה ה-54, דיויד קלארקסון הצליח רק לצמק בדקה ה-58. ניר ביטון, נותר על הספסל.

בירם כיאל (מערכת ONE)
בירם כיאל. זכה לדקות בניצחון של האלופה הסקוטית
 

ברוסיה, צסק"א מוסקבה, ללא ביברס נאתכו הפצוע, נכנעה לקרסנודאר 2:1. ארי כבש צמד מהיר (4 ו-6) עבור המארחת, רומן ארמנקו הנפלא הצליח רק לצמק בדקה ה-14. קרסנודאר עוקפת את צסק"א בטבלה והיא מדורגת במקום השני עם 27 נקודות לאחר 14 מחזורים בפער שתי נקודות מהקבוצה של נאתכו.

עומר דמארי ממשיך להפציץ. החלוץ שכבש בניצחון הנבחרת על בוסניה בסמי עופר לא עוצר והוסיף שער נוסף ב-0:3 של אוסטריה וינה על אדמריה במחזור ה-16 בליגה האוסטרית.

בחצי הראשון לא זכינו לשערים, אך בדקה ה-61 דמארי ניצל פנדל כדי לתת לקבוצה שלו יתרון, שער שמיני לחלוץ העונה, זאת לאחר שריצ'ארד וינדביכלר שהכשיל הורחק בכרטיס אדום. היתרון המספרי דחף את אוסטריה קדימה ודניאל רוייר הכפיל (68), אלכסנדר גורגון (71 ו-82) שחתם את תוצאת הסיום.  

דמארי (מערכת ONE)
דמארי. שער שמיני למפציץ של גוטמן
 

בקפריסין, אופלוס גברה 1:2 על אי נאפה, ללא ניר מנצור שלא נכלל בסגל של קבוצתו שאיבדה נקודות חשובות במאבקי התחתית. נאפה מדורגת במקום ה-11 והלפני האחרון בליגה הבכירה באי השכן.

בשווייץ, ציריך, ללא אבי ריקן הפצוע, סיימה ב-1:3 על סיון. הקבוצה של הקשר הישראלי מעפילה זמנית למקום הראשון על חשבון באזל של פאולו סוזה, לה יש משחק חסר. דן מורי לא נכלל בסגל של ויטסה ארנהיים, שנכנעה 1:0 לאלקמאר משער של ארון יוהאנסון בדקה ה-14 במחזור ה-13 בליגה ההולנדית.

במשחק נוסף בשוויץ, גראסהופרס יחד עם מונס דאבור ניצחה בביתה 2:3 את לוצרן ועלתה למקום השישי בטבלה. החלוץ הישראלי פתח עם שער בדקה ה-32, יוריק ראבט הכפיל, אך שני שערים מהירים של האורחת בדקות 50 ו-57 השוו את התוצאה וכשהיה נראה שהמשחק בדרך לחלוקת נקודות, פידאן אליטי קיבל כרטיס אדום בלוצרן בדקה ה-81 ושתי דקות לאחר מכן החלוץ הברזילאי קאיו כבש את השלישי של המארחים וחתם את התוצאה.

דאבור (מערכת ONE)
דאבור חוגג עם חבריו
 

בבלגיה, גנט יחד עם רמי גרשון שפתח והשלים 90 דקות וקני סייף שנכנס כמחליף בדקה ה-75, שמרה על מקומה בצמרת הגבוהה לאחר שהביסה 0:4 את סרקל ברוז' מהתחתית. ברכט דג'אגרה, בניטו ראמאן, לוראן דפוטרה ודוד פולט כבשו בחגיגה של גנט.

במשחק נוסף בבלגיה, קלאב ברוז' ניצלה את הפסדה של אנדרלכט מוקדם יותר ועלתה למקום הראשון בטבלה, אחרי שניצחה בביתה 2:4 את בוורן מהתחתית. ליאור רפאלוב פתח והשלים 90 דקות ואף הוסיף בישול יפה לתומאס מונייה בדקה ה-68. עוד כבשו לברוז': רובסון שער עצמי, טימי סימונס בפנדל ו-רוד וורמר חתם עם הרביעי. שערים של רובסון ו-רנוד אמונד לא סייעו לאורחת.

בהולנד, בן שהר פתח ב-1:1 הביתי של ווילם II עם אקלסיור בטרם פינה את מקומו לטרל אונדאן בדקה ה-65. טום ואן וירט העלה את האורחים ליתרון (64), שער של כריסטיאנו ארמנטרוס בפנדל (67) קבע חלוקת נקודות.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */