יום חמישי, 28.03.2024 שעה 16:11
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5526מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3133-2826הפועל ירושלים1
3048-3126מכבי פ"ת2
2841-2926מכבי נתניה3
2838-2126הפועל חדרה4
2637-2926הפועל ת"א5
2534-3426בית"ר ירושלים6
2242-2026מ.ס אשדוד7
1939-2026הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

אלישע: המשחק הוכרע ע"י חכמון, זה לא פנדל

אחרי ה-3:2 להפ' ת"א, המאמן שכח שגם ב"ש נהנתה מפנדלים גבוליים השנה: "רוצים להפסיד כשצריך, לא ככה". דומב: "היה מהנה, קשה ו-ורמוט". צפו בתקציר

|
אלישע לוי. כועס על השיפוט (משה חרמון)
אלישע לוי. כועס על השיפוט (משה חרמון)

הפועל תל אביב הוכיחה הערב (שבת) שלמרות כל הבעיות במועדון, הקבוצה לא מתכוונת לוותר על צמרת ליגת העל, לאחר שגברה באצטדיון בלומפילד 2:3 על הפועל באר שבע בתום משחק דרמטי והפכפך.

האדומים היו מסוכנים מאוד בהתקפה וגם עלו ליתרון בדקה ה-34 משער נפלא של הרמוני איקנדה בטיל מ-30 מטרים לחיבורי השער של אג'ידה. בדקה ה-59 זה כבר היה 0:2 לאחר שער של שי אבוטבול בבעיטה חופשית. אלא שמאור בוזגלו לא ויתר ובשני שערים נהדרים תוך 7 דקות קבע 2:2.

אלא שבתוך תוספת הזמן בוזגלו הפך לגיבור הטראגי כאשר נגיעת יד שלו על סף הרחבה הובילה לשריקה של אלי חכמון לבעיטת עונשין מ-11 מטרים, בהחלטה שנויה במחלוקת של השופט, שכן ספק עם הנגיעה הייתה בתוך הרחבה או מחוצה לה. גילי ורמוט כבש את שער הניצחון מהנקודה הלבנה.

מאמן הפועל ת"א, אסי דומב, החמיא בסיום לכוכב הקבוצה כשאמר: "היה משחק גדול, משחק טוב. היה מהנה, קשה וגילי ורמוט. ללא ספק זה ניצחון מתוק, היה משחק מאוד מהנה וטוב מהתחלה. אני שמח שידענו לנצל את הטעויות של היריב. הגענו להמון הזדמנויות, צריך לדעת לנצל יותר ולהבקיע. אבל אם מסכמים את המשחק התוצאה משקפת, היינו יותר טובים וזה לא פשוט כי ב"ש קבוצה מצוינת. השחקנים היום נתנו 100 אחוז מעצמם".

הפועל ת"א מנצחת 2:3 את ב"ש

"אמרתי לשחקנים שהדבר שיעשה את ההבדל בינם לבין שחקנים בקבוצה היריבה זה שיסתכלו להם בגובה העיניים וירוצו יותר וירצו יותר ואז אתה יותר טוב ומנצח. זה מה שקרה היום".

האם הגיע פנדל להפועל מול ב"ש?

על המטרות של הקבוצה אמר: "אני לא מכיר הצהרת כוונות, אני מכיר לבוא למגרש, לעבוד קשה, לנצח, להסתכל לכל קבוצה בגובה העיניים, לא בשחצנות ולא בפחדנות, לעשות את העבודה כמו שצריך, כמו שמסבירים כל השבוע והתוצאות יבואו. רק נותר לי לשמוח אחרי המשחק. אני מאושר מבפנים".

דומב: אין ספק שהגיע לנו לנצח

גילי ורמוט, כובש שער הניצחון, אמר בסיום: "באמת היה משחק גדול, מהנה, עבדנו, רצנו, הייתה התלהבות, אווירה טובה, משחק טוב, היינו נמרצים, השתוללנו והניצחון הזה של כולם. ידענו להתגונן טוב, ללחוץ טוב ולהביך אותם במתפרצות. ב"ש היא קבוצה לא פחות טובה ועשינו ניצחון גדול. יצרנו המון מצבים שזה הכי חשוב, אני שמח שבסוף הצלחנו לנצח למרות שבסיום נראה היה שזה בורח מאיתנו. אין ספק שזה משחק שאנחנו צריכים להמשיך ממנו הלאה, לקחת את הביטחון ולהתקדם".

על המטרות אמר: "הייתי מחכה עם צמרת, אנחנו צריכים להראות שאנחנו יציבים, שבוע הבא בחיפה מחכה לנו משחק קשה מאוד. אנחנו עוד צריכים להשתפר ולהיות יותר רציניים, כדי לדעת אם לקבוצה הזו יש יותר אופי מאשתקד נצטרך לנצח עוד כמה משחקים. נעבור משחק משחק וכשנצטרך להצהיר, נצהיר. כרגע אנחנו צוברים נקודות כדי להבטיח את הפלייאוף העליון קודם כל. אם נמשיך לצבור נקודות בקצב הזה, המטרות ישתנו".

אסי דומב. מרוצה (משה חרמון)
אסי דומב. מרוצה (משה חרמון)
 

ובאופן אישי? ורמוט התייחס לשבוע החלומי שהיה לו: "אני מרגיש בתקופה טובה, גם לפני הנבחרת הרגשתי כך, אני מרגיש במצב פיזי טוב עם ביטחון ועכשיו זה מתחבר ואני שמח. יש הרבה רגעים לא שמחים בקריירה ויש כאלה טובים, אני מקווה שיהיו כמה שיותר". 

למי שהסתכל על יציעי בלומפילד במהלך המשחק היום מול הפועל באר שבע, לבטח שם לב שמשהו חסר, כשכל השלטים שמפארים את היציעים האדומים במהלך השנים, לא נתלו ביציע ולמעשה, אף לא הובאו לאצטדיון ע"י האוהדים. מסתבר שהמשטרה לקחה החלטה בעקבות אירועי הדרבי שלא יכניסו יותר שלטים ליציעים, והאוהדים התרעמו על כך, אך הקשיבו לשוטרים ולא הגיעו עם הציוד.

גילי ורמוט (חגי ניזרי)
גילי ורמוט (חגי ניזרי)
 

אחד האוהדים סיפר: "אנחנו מבינים את הפחד של המשטרה לאחר המקרה בדרבי, זה משהו רגעי שיחלוף, אנחנו מאמינים שכבר במשחק הבא יתנו לנו להכניס את השלטים שוב". בקרב חלק מאוהדי הקבוצה היו כאלה שהתלוצצו נוכח ההחלטה: "לפחות עכשיו לא מדברים יותר על השלט "מייצגים את הפועל ולא את ישראל, כי הוא פשוט לא נמצא".

מן הצד השני, מאמן הפועל ב"ש אלישע לוי שכח כנראה שגם קבוצתו נהנתה מלא מעט פנדלים גבוליים השנה ומצא את האשם להפסד: "חבל. המשחק הזה הוכרע על-ידי השופט. היה משחק טוב, חזרנו ל-2:2 היו התקפות מצד לצד. הוא עומד מטר ליד, הוא בעט את הכדור על הגוף, פגע ביד אולי, לא שורקים על זה פנדל. חבל, זה החלטה שמכריעה את המשחק, לא היה לנו זמן להגיב. חבל".

אלישע לוי (משה חרמון)
אלישע לוי (משה חרמון)
 

"היה משחק טוב, הכדורגל הישראלי צריך להיות מרוצה, שתי קבוצות טובות, כדורגל מאוד התקפי וחבל שאנו צריכים לדבר על השופט כי קבוצה באה, משקיעה, עושה מאמצים גדולים. רוצים להפסיד כשצריך, לא במצב כזה. בלי שום קשר הקבוצה שיחקה טוב היום, היינו ראויים לנקודה, גם יכולנו לנצח, חבל. אנחנו נמשיך הלאה לבוא, לעשות את הדברים כפי שאנו עושים אותם טוב. חכמון שיראה בטלוויזיה וישפוט".

מאיגוד השופטים נמסר כי ביום רביעי תקיים הוועדה המקצועית של איגוד השופטים ישיבה, במהלכה יידונו האירועים מהמשחק בין הפועל ת״א להפועל ב״ש. לאחר שהוועדה תבחן את הדברים היא תפרסם את החלטותיה.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */