יום חמישי, 28.03.2024 שעה 14:47

שחקני הפועל ת"א חוגגים (משה חרמון)

צפו: 2:3 דרמטי להפ' ת"א על ב"ש בדקה ה-93

הצגה בבלומפילד עם מאור בוזגלו על תקן הגיבור הטראגי: איקנדה ואבוטבול קבעו 0:2, בוזגלו ענה עם צמד אבל נגיעת יד שלו הובילה לפנדל ו-ורמוט כבש

יום שבת, 22/11/2014, 17:00אצטדיון בלומפילד - 9,000 צופיםליגת העל - מחזור 9
הפועל ב"ש
שער מאור בוזגלו (70)
שער מאור בוזגלו (77)
הסתיים
3 2
שופט:(ציון: 10)
שער הרמוני איקנדה (36)
שער שי אבוטבול (59)
פנדל גילי ורמוט (94)
הפועל ת"א
ליגת העל 14-15
 פלייאוף עליון 
7032-6736מכבי ת"א1
6438-5336עירוני ק"ש2
6240-6336הפועל ב"ש3
5143-4836בית"ר ירושלים4
5037-5136מכבי חיפה5
4841-3436מכבי פ"ת6
 פלייאוף תחתון 
4444-4333בני סכנין1
4240-3633הפועל ת"א2
4154-4633מכבי נתניה3
3936-3533הפועל רעננה4
3842-2833הפועל עכו5
3447-2533הפועל חיפה6
3259-4333הפועל פ"ת7
3151-3233מ.ס אשדוד8
לוח משחקים
  • הפועל ת"א
  • 2 - 3
  • הפועל ב"ש
  • הפועל חיפה
  • 1 - 1
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • 0 - 0
  • הפועל עכו
  • מכבי נתניה
  • 0 - 1
  • הפועל רעננה
  • מ.ס אשדוד
  • 0 - 1
  • מכבי חיפה
  • בני סכנין
  • 0 - 1
  • בית"ר ירושלים
  • עירוני ק"ש
  • 1 - 2
  • מכבי ת"א
הרכבים וציונים
 
 

הפועל תל-אביב חזרה הערב (שבת) לבלומפילד לראשונה מאז הדרבי הטראומטי, אבל הפעם יצאה משם עם חיוך כשרשמה 2:3 דרמטי ומלא אירועים על סגנית האלופה, הפועל באר-שבע, במשחק מטורף במסגרת המחזור התשיעי בליגת-העל.

החניכים של אסי דומב ירצו לזכור בעיקר את 70 הדקות הראשונות של המשחק, בהן הספיקו להוביל 0:2 משני שערים נפלאים. הרמוני איקנדה היה הראשון לעשות זאת עם בעיטה אדירה מ-30 מטרים ולא מעט עזרה מאוסטין אג'ידה החולמני (34), אבוטבול הכפיל בבעיטה חופשית נפלאה בדקה ה-59.

נראה היה שהתל-אביבים מטיילים לניצחון, אבל מאור בוזגלו לא ויתר ולקח את האחריות על כתפיו. בדקה ה-70 הוא צימק את התוצאה עם בעיטה נהדרת לפינה הרחוקה של דני עמוס, שבע דקות אחר-כך הוא קבע שוויון עם עוד בעיטה מרשימה לרשת של שוער הפועל, שגם נפצע כמה דקות מאוחר יותר ופינה את מקומו לתום אלמדון.

בוזגלו היה הגיבור של ב"ש באותן דקות, אבל עמוק בתוך תוספת הזמן הוא הפך לגיבור טראגי. נגיעת יד שלו, ספק בתוך הרחבה, העניקה למארחים פנדל אותו תירגם גילי ורמוט לשער ניצחון מתוק במיוחד, שהעניק לאדומים, לראשונה העונה, ניצחון שני ברציפות. מנגד, החבורה של אלישע לוי טעמה לראשונה העונה טעמו של הפסד.

הפועל ת"א מנצחת 2:3 את ב"ש

האם הגיע פנדל להפועל מול ב"ש?

מחצית ראשונה
שופט המשחק, אלי חכמון, הוציא את המפגש לדרך לעיני 9,000 צופים בבלומפילד.

דומב: אין ספק שהגיע לנו לנצח

אוהדי הפועל ת&qout;א (משה חרמון)
אוהדי הפועל ב"ש (משה חרמון)
 

ברדה ואבוטבול לפני שריקת הפתיחה (משה חרמון)
ברדה ואבוטבול לפני שריקת הפתיחה (משה חרמון)
 

דקה 6: אף קבוצה לא הצליחה להשתלט על המשחק כבר בדקות הפתיחה, אבל באר שבע הצליחה להיות זו שמאיימת לראשונה על השער. מאור מליקסון פרץ קדימה ומצא את רועי גורדנה, אקס הפועל התמהמה על סף הרחבה אבל הכדור הגיע לגל אראל, שבעט החוצה.

דקה 15: הקהל הביתי לא מספיק לאדומים, שעדיין לא הצליחו לספק ולו בעיטה אחת לעבר השער של הקבוצה האורחת. שובל גוזלן, שפתח בחוד, ממעט לקבל כדורים, ישראל זגורי לא הצליח להערים על ההגנה הבאר-שבעית.

גוזלן מול חובאן (משה חרמון)
גוזלן מול חובאן (משה חרמון)
 

דקה 20: הזדמנות טובה מאוד לב"ש. מאור בוזגלו פרץ לרחבה וספק הוכשל ע"י הרמוני איקנדה, רועי גורדנה עט על הריבאונד ובעט חזק מתוך הרחבה אבל הכדור עלה גבוה מעל השער.

דקה 23: סוף סוף הזדמנות ראשונה להפועל. הגנת ב"ש לא הצליחה להרחיק כדור מסוכן שהוגבה לרחבה, מוחמד אבו אל היג'א הניף את הרגל מ-20 מטרים אבל שלח את הכדור מעל המסגרת של אוסטין אג'ידה.

מאור מליקסון (משה חרמון)
מאור מליקסון (משה חרמון)
 

דקה 28: גילי ורמוט, שכיכב במשחק הנבחרת מול בוסניה, קיבל הזדמנות אדירה לקבוע יתרון מקומי אחרי שקיבל כדור נהדר מזגורי בתוך הרחבה, אבל כשל בניסיון למצוא את הפינה הרחוקה של אג'ידה.

דקה 30: ופתאום, הפועל במומנטום. ב"ש הלכה אחורה והמארחת ניצלה זאת כדי להניע בשקט את הכדור ולחפש את הפרצה. גוזלן התרומם היטב ונגח כדור טוב, אבל גם הוא לא מצא את המסגרת.

דקה 34, 0:1 להפועל ת"א: וואו, שער כזה לא רואים בכל יום. הרמוני איקנדה, שתופקד בעמדת הבלם, פרץ עד למרחק 30 מטרים מהשער, הניף את הרגל ושלח כדור מדוד לחיבורים הקרובים של אג'ידה, שפשוט חלם ונתן לכדור להיכנס. מועמד ודאי לשער המחזור בלי צל של ספק.

הרמוני איקנדה חוגג (משה חרמון)
הרמוני איקנדה חוגג (משה חרמון)
 

דקה 43: זגורי היה חייב להכפיל את התוצאה אחרי שהשתלט היטב על כדור קופץ 16 מטרים מהשער והטעה את בן ביטון, אבל הבעיטה שלו שלחה כדור חלש שאפילו לא שרק ליד הקורה של אג'ידה.

דקה 45+1: הפועל עלולה להתחרט על ההחמצות האלה. גילי ורמוט, בעוד פעולה נהדרת, שלח את גוזלן לאחד על אחד מול אג'ידה, אבל החלוץ הצעיר שלח את הכדור ברשלנות לקורה והחוצה.

מחצית שנייה
דקה 53: בוזגלו ניסה לקחת את המשחק על עצמו ולהחזיר את באר שבע למשחק, אבל כמו חבריו לקבוצה פשוט לא הצליח לאפס את הכוונת. בעיטה אלכסונית שלו חלפה סמוך לקורה של עמוס, אבל לא מהצד הנכון.

דקה 59, 0:2 להפועל ת"א: היום האדומים הולכים על שערים ממרחק. סוארס ביצע עבירה 20 מטר מהשער של אג'ידה ושלח את שי אבוטבול לבעוט את הכדור החופשי. הקפטן סובב כדור מופלא לפינה הרחוקה של הניגרי, שנכנע בפעם השנייה.

שחקני הפועל ת&qout;א חוגגים עם אבוטבול (משה חרמון)
שחקני הפועל ת"א חוגגים עם אבוטבול (משה חרמון)
 

דקה 66: גם אליניב ברדה התעורר. הקפטן של ב"ש הצליח להשתלט על כדור בתוך הרחבה ולבעוט חזק. אבל הכדור שלו פגש רק ברשת החיצונית של עמוס. ב"ש מתחילה ללחוץ.

דקה 70, ב"ש צימקה ל-2:1: והנה, סגנית האלופה שוב במשחק. מאור בוזגלו הפעלתן הגיע ראשון לכדור שניתז מהראש של ברדה, בעט בנגיעה נהדרת מהאווויר ושלח את הכדור לפינה הרחוקה של עמוס. יש לנו משחק.

מאור בוזגלו בועט (משה חרמון)
מאור בוזגלו בועט (משה חרמון)
 

דקה 77, ב"ש חזרה ל-2:2: והנה שוב בוזגלו לקח את המושכות ואיזן את התוצאה עם עוד שער נהדר. הפעם מס' 11 בכחול פשוט הניף את הרגל מסף הרחבה ושלח כדור מדוד לפינה של עמוס שרק ליווה את הכדור במבט.

דקה 84: עוד חדשות רעות להפועל ת"א. דני עמוס נפצע אחרי שיצא לא טוב לכדור קרן, נשכב על הדשא וסימן כי הוא לא יכול להמשיך. תום אלמדון נכנס במקומו והפנים של אסי דומב אמרו הכל.

מאור בוזגלו חוגג (משה חרמון)
מאור בוזגלו חוגג (משה חרמון)
 

דקה 90: שלומי אזולאי היה חייב לשים את הכדור בפנים ולתת להפועל ת"א ניצחון דרמטי, אבל קרס תחת הלחץ של וויליאם סוארס והשיג רק קרן ממצב נהדר. איזה תסכול חווים כאן האוהדים של הפועל ת"א.

דקה 93, פנדל להפועל ת"א שעלתה ל-2:3: מי היה מאמין? מאור בוזגלו, הטוב בשורות ב"ש, נגע ביד ספק בתוך הרחבה ואלי חכמון סימן על הנקודה הלבנה. גילי ורמוט לא התקשה לשלוח את הכדור לפינה של אג'ידה בדרך לניצחון מתוק.

שחקני הפועל ת&qout;א חוגגים (משה חרמון)
שחקני הפועל ת"א חוגגים (משה חרמון)
 

הפועל ת"א: דני עמוס, מוחמד אבו אל היג'א, הרמוני איקינדה, סארי פאלח, ליאור לוי, שי אבוטבול, לוקאס סאשה, ישראל זגורי, גילי ורמוט, רמזי ספורי ושובל גוזלן (שלומי אזולאי, 76').

הפועל ב"ש: אוסטין אג'ידה, בן ביטון, אובידו הובאן, ויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה, ג'ון אוגו, גל אראל (סיראז' נסאר, 46'), מאור מליקסון (יוסף אבו לבן, 64'), רועי גורדנה, מאור בוזגלו ואליניב ברדה.

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה