יום שלישי, 16.04.2024 שעה 17:06

24:35 להפ' ראשל"צ על נס ציונה, מכבי ת"א ניצחה

המוליכה לא התקשתה בבית, האלופה הזיעה עם 26:29 על הרצליה. חולון נחלצה מהמקום האחרון בזכות 25:27 על אשדוד, 30:37 למכבי ראשל"צ על רחובות

|
כדוריד  (איגוד הכדוריד, דוד פליגל (מערכת ONE)
כדוריד (איגוד הכדוריד, דוד פליגל (מערכת ONE)

המחזור ה-9 בליגת ווינר בכדוריד התקיים היום (שישי), עם 5 משחקים (בשל השתתפותה של רמת השרון בבולגריה במשחקי גביע האתגר האירופי מול דוברודיה המקומית - רמה"ש ניצחה 22:30). המשחק שפתח אותו באשדוד סיפק הפתעה בדמות ניצחון חוץ של מ.כ חולון שדורגה במקום האחרון ערב המחזור.

ב'בית מכבי', 12 דקות טובות שהציגה מכבי ראשל"צ בהגנה הספיקו לה לברוח ולנצח 30:37 את רחובות, שירדה למקום האחרון. בעוד מכבי ראשל"צ התבססה במקום השלישי, הפועל ראשל"צ שגברה על נס ציונה ומכבי ת"א שניצחה בהרצליה שמרו על הסטטוס קוו והפרש 2 הנקודות.

הפועל אשדוד - מ.כ חולון 27:25 (12:13)
המחצית הראשונה הייתה בשליטה של אשדוד, שכבר הוליכה בהפרש של 4 שערים, אבל השינוי הגיע בפתיחת המחצית השנייה כשחולון הפכה את התוצאה והובילה כבר 14:19 בדקה ה-44, כשלמעשה היא מחזיקה את המקומיים על שער בודד ב-14 דקות. זאת, הרבה בזכותו של טולי ליבגוט השוער, אחיו של המאמן דני ליבגוט שהתפטר.

בחולון שנחלצה מהמקום האחרון עמדו גם היום על הקווים היו"ר טוביה יוגב ועוזר המאמן סרגיי סביצקי, אבל בקבוצה עדיין מסרבים לקבל את התפטרותו של ליבגוט, שנעדר כבר משחק שני ברציפות. בחולון אף רכשו עבורו כרטיס טיסה לאנגליה ליום חמישי, לשם תצא הקבוצה לצמד משחקים בגביע האתגר, כשהכוונה לשכנע את המאמן לשוב.

מכבי ראשל"צ – רחובות 30:37 (17:19)
מחצית ראשונה צמודה, נטולת הגנות, שכללה בעיקר מבול שערים של 36 שערים בסה"כ. במחצית השנייה, מכבי ראשל"צ נעלה את השער (ספגה רק שני שערים ב-12 הדקות הראשונות), פתחה מבערים ועלתה ל-18:25. היא כבר הגדילה את ההפרש לדו-סיפרתי, אבל ניקולה סקורוביץ', הבוסני של רחובות שהיה אמור לשחק העונה במכבי ראשל"צ - צימק. במכבי ראשל"צ בלט דניאל פרידמן. 

דניאל פרידמן (יניב גונן)
דניאל פרידמן (יניב גונן)
 

בני הרצליה  - מכבי  ת"א 29:26 (14:15)
האלופה, למרות מסכת הפצועים שלה (דן נתן ומילאן מירקוביץ'), פתחה טוב והוליכה 1:4, אבל הרצליה לא ויתרה והצליחה להפוך את התוצאה - 9:10 בדקה ה-23, כשהיתרון הזעיר נשמר עד להפסקה. מכבי התעשתה במחצית השנייה ועלתה ל-21:25 בדקה ה-45, אבל הרצליה לא נשברה ושבה להוביל - 25:26. הסיום כאמור היה של האלופה שבשורותיה הרבו לכבוש - ולדי קופמן עם 8 שערים, ובויאן בוטוליה עם 9.

הפועל  ראשל"צ  - נס ציונה 24:35 (11:15)
המוליכה לא התקשתה מול הרכב הטלאים של נס ציונה (חסרה את צמד הזרים הסרבים מילוסביץ' ובואישיץ', ואת ברק פריד הפצועים). ניב פישלוביץ (שעמד בשער נס ציונה בעונה שעברה) היה הבולט בהפועל, יחד עם פיליפ מריאן, ירמי סידי וסשה צ'ודונובסקי שהצטיינו בהתקפה. הפועל שומרת על פער שתי הנקודות ממכבי ת"א בראשות הטבלה. עידן מימון אגב לא שיחק היום בגלל פציעה, כך שעדיין חסרים לו 8 שערים כדי להגיע ל-3000 שערי ליגה.

עידן מימון (יניב גונן)
עידן מימון. לא שיחק בגלל פציעה (יניב גונן)
 

אס"א ת"א - הפועל ר"ג 25:23 (13:11)
אס"א הגיעה למשחק עם נתון מבטיח מבחינתה, 3 ניצחונות ביתיים במאזן מושלם, ובהפרש ממוצע של 10 שערים; ומנגד ר"ג אחרי שני הפסדים רצופים וללא המרכז הפצוע אריאל רוזנטל והמקשר ולדימיר זיאק שנפגע. אס"א עוד פתחה טוב והוליכה ביתרון של שני שערים, אבל ר"ג הפכה וכבר הוליכה ביתרון שיא של 5 שערים. אז איך מנצחים באוניברסיטה? אין חכם כבעל ניסיון. האקס שזכה עם אס"א ב-3 גביעי מדינה, איציק חליפי הבקיע 12 שערים לזכות ר"ג.

איציק חליפי (מערכת ONE)
איציק חליפי
 

בגביע האתגר האירופי, א.ס רמת השרון, במשחק היסטורי בגביע אירופה, השיגה ניצחון בבולגריה על דוברודיה 22:30 (6:13). השוער בויאן ליוביסיץ' היה המצטיין במשחק. ומחר (שבת) יתקיים הגומלין.

אסור לפספס
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */