יום שישי, 29.03.2024 שעה 05:32
לוח משחקים
  • שטרסבורג
  • 74 - 79
  • עירוני נס ציונה

החיזוק הגיע: מנסה בונסו חתם בהפועל ירושלים

אלון הבטיח חיזוק ומיד הנחית את הבריטי, שהיה בעבר קרוב למכבי אך נפל בבדיקות הרפואיות. רייט אחרי ה-82:78 לבאנביט: "עדיין יש הזדמנות"

|
מנסה בונסו. החיזוק של הפועל ירושלים (GettyImages)
מנסה בונסו. החיזוק של הפועל ירושלים (GettyImages)

רגע אחרי שרשמה הפסד חמישי בשישה משחקים עם 82:78 לבאנביט והתרחקה צעד נוסף ממפעל היורוקאפ, בעלי הפועל ירושלים אורי אלון אישר ל-ONE הבוקר כי החתים את הפאוור-פורוורד הבריטי, פופס מנסה-בונסו. 

אלון עצמו פרסם לפנות בוקר סטטוס בפייסבוק המודיע על הצטרפותו של מנסה-בונסו, ששיחק אשתקד בגלאטסאריי הטורקית, במדיה העמיד ממוצעים של 8.9 נקודות ו-6.2 כדורים חוזרים.

מנסה-בונסו, קפיץ אנושי ממוצא גנאי, היה בעבר קרוב מאוד למכבי תל אביב אך לא צלח את הבדיקות הרפואיות ושוחרר. בעונה האחרונה בטורקיה הגיע עד לגמר הפלייאוף המקומי אך גלא סירבה לשחק מול פנרבחצ'ה ואיבדה את תואר האליפות.

במהלך הפגרה חתם מנסה-בונסו באולימפיאקוס היוונית, אך חוזהו טורפד משום שהשחקן סירב לעבור בדיקות רפואיות מקיפות על בגבו.  לאחר מכן חתם הבריטי על חוזה להצטרף למחנה האימונים של הדנבר נאגטס מה-NBA אולם שוחרר אחרי 48 שעות.

פופס מנסה בונסו (שי לוי)
פופס מנסה בונסו בימיו הספורים במכבי. עכשיו הוא בבירה (שי לוי)
 

כעת, השחקן שסבל לאורך הקריירה מפציעות, נוחת הישר לסיר הלחץ בבירה. מוליכת הליגה הישראלית מדורגת כעת במקום החמישי בטבלה עם מאזן 5:1, כאשר בחודש הקרוב מחכים לה שלושה משחקי חוץ קשים מאוד מול וולווגראד ברוסיה, פרטיזן בלגרד בסרביה וריטאס וילנה בליטא. וולווגראד רשמה אמש ניצחון מרשים על פלוישטי וכעת שתי הקבוצות מחזיקות באותו המאזן (3:3) וממוקמות במקום השלישי והרביעי, במרחק שני משחקים מעל ירושלים.

מאמן הפועל ירושלים, דני פרנקו, התייחס להחתמה של מנסה בונסו: "אני שמח על ההצטרפות של פופס למשפחת הפועל. האנרגיות, האתלטיות והנוכחות שפופס מביא ודאי שיתרמו לנו. נעשה מאמץ לשלב אותו בהקדם האפשרי. אני רוצה להודות לאורי אלון והנהלת הפועל ירושלים על המאמץ וההשקעה שנעשים כאן".

"זה הפסד קשה לעיכול. ברור לכל שהסיכויים שלנו להעפיל לסיבוב הבא נמוכים מאוד, אבל עדיין יש לנו חלון הזדמנות. אנחנו חייבים לנצח בשבוע הבא ברוסיה", אמר ברייסי רייט והתייחס לערב עגום נוסף במסעות הקבוצה באירופה.

ברייסי רייט (אורן בן חקון)
ברייסי רייט: "חייבים לנצח ברוסיה" (אורן בן חקון)
 

"ניצחון מאוד, מאוד חשוב עבורנו", אמר מאמן באנביט, זוראן לוקיץ', שקיבל חמישה שחקנים בספרות כפולות והתעלות של צ'אק דייויס ואי.ג'י רולינג במאני טיים עם 20 ו-19 נקודות בהתאמה. "ידענו שמדובר במשחק גורלי עבור הפועל ושיש עליהם לחץ לנצח. אומנם לא שיחקנו כדורסל מבריק אבל ברגעי ההכרעה עשינו מהלכים חכמים, קלענו קליעות עונשין, וזה הספיק לניצחון".

מנגד, ירושלים שוב הציגה משחק בו הכל עובר סביב דונטה סמית' ושוב נתקעה מול קבוצה איכותית ומאוזנת בהרבה. אולם בסופו של דבר חזר על עצמו הניגון. ברגע שהאדומים היו צריכים לבצע עצירה חשובה בהגנה או לקלוע סל מכריע בהתקפה, הרגליים והידיים רעדו.

שחקני ירושלים מאוכזבים (אורן בן חקון)
שחקני ירושלים מאוכזבים. לא קל באירופה (אורן בן חקון)
 

דני פרנקו ניסה לגוון מקצועית והכניס את רייט בחמישייה על חשבון יותם הלפרין, שירד לספסל. הראשון הגיב למהלך מצוין, אך השני היה רע מאוד וסיים עם אפס בטור הנקודות והאסיסטים.

ללא האפשרות לעלות עם רייט מהספסל, החמישייה השנייה של ירושלים הייתה חלשה מאוד כאשר טוני גפני, בר טימור ויניב גרין חברו לעשר נקודות וריבאונד בודד, לעומת 32 נקודות ו-14 ריבאונדים שקיבלה באנביט מהספסל.    

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */