יום שישי, 29.03.2024 שעה 01:09

אקס מן: רנדל יוכיח לאלבה ברלין שהיא טעתה?

פורוורד מכבי ת"א, שעבר תקופה רעה בשורות האקסית, מקווה לחגוג על חשבונה ביורוליג הערב ב-21:15 (חי ב-ONE): "הקבוצה שהכי מפוצצת באירופה"

|
רנדל.
רנדל. "אסור לנו לנוח" (יניב גונן)

פחות מיממה לאחר שמכבי תל אביב סיימה את מסע הקדם עונה בארה"ב בתבוסה כואבת לברוקלין נטס, בראיין רנדל התרווח על הכורסה וצפה בשידור ישיר של קבוצתו לשעבר אלבה ברלין, שאותה יפגוש  עם מכבי תל אביב הערב ב-21:15 (המשחק ישודר בשידור ישיר באתר ONE) במחזור השלישי בבית 2.

אלבה ברלין אירחה ב-O2 ארנה בגרמניה את ליידי גאגא על הקווים ואת אלופת ה-NBA, הסאן אנטוניו ספרס, על הפרקט. כשעתיים לאחר מכן, רנדל נותר בשוק טוטאלי כאשר שחקניו של המאמן סשה אוברדוביץ' קלעו סל ניצחון מדהים על הבאזר בדרך לניצחון 93:94 ענק.

רנדל נזכר איך סיים שנתיים מאכזבות בשורות הפועל ירושלים וחתם בברלין ב-2012. הוא רשם שש נקודות, שמונה כדורים חוזרים וחסימה אחת ב-26 דקות בסך הכל בשני ניצחונות יורוליג על סיינה ושאלון.

אלא שאז, רגליו השבריריות של האמריקאי קרסו שוב, הוא נחתך על ידי אוברדוביץ' ונשלח הביתה לטפל בדורבן ברגל.

סשה אוברדוביץ´ (גיא בן זיו)
אוברדוביץ´. חתך את רנדל ושלח אותו הביתה לטפל בדורבן ברגלו (גיא בן זיו)
 

ארבעה חודשים לאחר מכן, ארז אדשלטיין לקח הימור והנחית את הפורוורד בתל אביב. לא במכבי, בהפועל. רנדל, שחתם בגרמניה על חוזה לחודשיים עבור 200 אלף דולר סך הכל, במידה והיה צולח את תקופת המבחנים, הגיע לסיכום עם האדומים על עסקה של 39 אלף דולר לשלושה חודשים. מאז, הקריירה של רנדל פורחת. ניצחון על מכבי, העפלה לסדרת הגמר של הליגה הישראלית, חוזה אצל אלופת אירופה וכעת, הזדמנות מצוינת לנקום באקסית. 

מצד אחד, מכבי תופיע לראשונה עונה בסגל מלא הכולל את אלכס טיוס, סופו שחורציאניטיס ודווין סמית', ותנסה לשפר עמדות אחרי התבוסה במוסקבה בשבוע שעבר. מנגד, הפסד נוסף, שני ברציפות ביורוליג, מול קבוצה שעד כה לא ניצחה במפעל האירופי, יחשב לאכזבה גדולה ויוריד את גיא גודס ושחקניו למאזן 2:1.

"אני משתדל להימנע ממחשבות על נקמה. זה לא בריא עבורי ובטח לא למכבי במשחק כל כך חשוב. אני נלחם בהן כי זה לא פרודוקטיבי למטרה הכוללת של הקבוצה", אמר רנדל בשיחה עם ONE. בניגוד לג'רמי פארגו, שעזר דווקא לצסק"א בשעה שניסה להעמיד אותה על טעותה, רנדל מעדיף לתת למשחק לזרום לכיוונו.

ארז אדלשטיין (רדאד ג´בארה)
אדלשטיין. הנחית את רנדל בתל אביב (רדאד ג´בארה)
 

"אלבה מאוד מזכירה לי את הקבוצה שעמה שיחקתי. יש להם עדיין אותו המאמן, השיטה יחסית דומה, זו אולי הקבוצה הכי אגרסיבית ומפוצצת באירופה, אבל אני רוצה לנצח כי זה ישאיר אותה הרחק מאחור ללא ניצחונות ויציב אותנו בעמדת זינוק להמשך הדרך", הוסיף רנדל.

בשורות אלבה כמה שחקנים בולטים. אחד מהם הוא הגארד-פורוורד האמריקאי רג'י רדינג (1.96 מטר), שנבחר בעונה שעברה לזר המצטיין בבונדסליגה ולפורוורד השנה והוביל את אלבה עד לסדרת גמר הפלייאוף. בקדם עונה הוא הניף את הגביע הגרמני.

רדינג, למי שלא יודע, אחראי יותר מכולם על הקאמבק הגדול של ברלין מול סאן אנטוניו. שלשה גדולה של האמריקאי חמש שניות לסיום צמצמה את ההפרש מהספרס לנקודה אחת בלבד.

פארגו (משה חרמון)
פארגו. עזר לצסק"א בשעה שניסה להעמיד אותה על טעותה (משה חרמון)
 

טים דאנקן, שחקן שעבר משחק או שניים צמודים בקריירה, ניגש להוציא את הכדור, אך רדינג ניצל את מוטות ידיו הארוכות, חטף את המסירה, והריץ את ג'מאל מקליין לזריקת ניצחון עם הלוח שצללה פנימה. "אלבה מאוד מסוכנת, היא קבוצה איכותית ואנחנו נצטרך להגביר הילוך מהמשחק נגד נהריה ומהר. אסור לנו לנוח, חייבים לפתוח בפול גז", סיכם רנדל.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */