יום שישי, 29.03.2024 שעה 17:26

שחקני הפועל פ"ת חוגגים (מרטין גוטדאמק)

מתאוששים: 1:3 להפ' פ"ת על מ.ס אשדוד בחוץ

המלאבסים חיברו ניצחון שני ברצף, דוידוב (עצמי), כהן ואבו זייד כבשו, סולארי צימק בפנדל. אסולין ואל חמיד הורחקו, בקל ייעדר מול מכבי. צפו בתקציר

יום שבת, 25/10/2014, 19:30אצטדיון ה-יא - 2500 צופיםליגת העל - מחזור 5
הפועל פ"ת
שער עצמי אלכסנדר דוידוב שער עצמי (9)
כרטיס אדום ליאור אסולין (64)
שער שגיב כהן (87)
שער חסן אבו זייד (94)
הסתיים
1 3
שופט: עידן לייבה
כרטיס אדום חאתם עבד אלחמיד (64)
פנדל דויד סולארי (91)
מ.ס אשדוד
ליגת העל 14-15
 פלייאוף עליון 
7032-6736מכבי ת"א1
6438-5336עירוני ק"ש2
6240-6336הפועל ב"ש3
5143-4836בית"ר ירושלים4
5037-5136מכבי חיפה5
4841-3436מכבי פ"ת6
 פלייאוף תחתון 
4444-4333בני סכנין1
4240-3633הפועל ת"א2
4154-4633מכבי נתניה3
3936-3533הפועל רעננה4
3842-2833הפועל עכו5
3447-2533הפועל חיפה6
3259-4333הפועל פ"ת7
3151-3233מ.ס אשדוד8
לוח משחקים
  • מכבי פ"ת
  • 4 - 0
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל רעננה
  • מ.ס אשדוד
  • 3 - 1
  • הפועל פ"ת
  • מכבי נתניה
  • 1 - 2
  • בני סכנין
  • עירוני ק"ש
  • 0 - 1
  • הפועל חיפה
  • הפועל עכו
  • 4 - 1
  • מכבי ת"א
  • הפועל ת"א
  • 2 - 0
  • בית"ר ירושלים
הרכבים וציונים
 
 

הפועל פתח תקווה ממשיכה להתאושש וגברה הערב (שבת) באיצטדיון הי"א 1:3 על מ.ס אשדוד, לה הנחילה הפסד בכורה בליגה.

החניכים של עידן בר-און היו טובים בהרבה לאורך המשחק ועלו ליתרון כבר בדקה התשיעית משער עצמי של אלכסנדר דוידוב הסרבי. הקבוצה מתחתית הטבלה יכולה הייתה להכפיל את התוצאה, אולם גיא דיין ושחר הירש לא השכילו לכבוש.

אשדוד, שהייתה חלשה מאוד במחצית הראשונה, התאוששה מעט בשנייה אולם לא השכילה להבקיע והמלאבסים עקצו עם שער של המחליף שגיב כהן (87), שנכנס דקה קודם לכן.

שתי הקבוצות נותרו בעשרה שחקנים בדקה ה-62 אחרי שעמית לייבה הרחיק את ליאור אסולין וחאתם עאבד אל חמיד, שהתעמתו ביניהם לאחר שהחלוץ הוותיק נכנס בפראות במגן האשדודי.

דויד סולארי צימק בפנדל בתוספת הזמן, אולם חסן אבו זייד ניצל את העובדה שהאשדודים ניסו להשוות, כבש את ה-1:3 וקבע ניצחון לאורחים והפסד בכורה לחניכים של ניר קלינגר.

קלינגר: "אנחנו צריכים לחשוש שהקבוצה לא תיכנס למשבר"
אשדוד המשיכה לקבל בשורות רעות שכן קשר הקבוצה, רועי בקל, נפצע בברכו ויחמיץ את מכבי ת"א באמצע השבוע. הקשר יעבור מחר בדיקת MRI ובקבוצה מקווים שמדובר במתיחה בלבד בברך שמאל ולא בקרע ברצועה.

צפו בהפועל פ"ת מנצחת 1:3 באשדוד

מאמן הקבוצה, ניר קלינגר, היה מאוכזב: "כשאתה משחק רק 45 דקות ובמחצית הראשונה אתה לא קיים בעיקר מבחינה התקפית זה מה שקורה למרות שבמחצית השנייה חזרנו למשחק ואם היינו עושים את הדברים טוב יותר ועם אמונה היינו חוזרים למשחק אבל זה קורה".

"מגיע לקהל הזה קבוצה בליגת העל"

בהתייחס לשאלה אם קבוצתו זלזלה בפתח תקווה אמר: "אין לנו זכות לזלזל באף קבוצה פשוט תפסנו יום חלש וזה לא הספיק וצריך להתקדם הלאה וזה חלק מהכדורגל. לאור המשחק היום אנחנו צריכים לחשוש שהקבוצה לא תיכנס למשבר או למרה שחורה ויש לנו בעיות. צריך להתמודד וזה חלק מהמשחק. אני מקווה שהשחקנים ידעו להרים את עצמם למשחק מול מכבי ת"א". על הקהל שמיעט להגיע אמר: "אני מניח שממוצע הצופים בכל המגרשים ירד היום וזה פגע גם בנו ואני מקווה שבמשחקים הבאים יגיעו יותר".

ניר קלינגר. &qout;זה מה שקוה שמשחקים רק 45 דקות&qout; (מרטין גוטדאמק)
ניר קלינגר. "זה מה שקורה שאתה משחק רק 45 דקות" (מרטין גוטדאמק)
 

מנגד, עידן בר-און, מאמן הפועל פתח תקווה, היה מרוצה מטבע הדברים: "הגענו למשחק מאוד קשה כי אשדוד קבוצה מצויינת בטח בבית היא קבוצה מאומנת וחזקה. הגענו להוציא נקודות והגיע לנו לנצח כי שיחקנו כדורגל חיובי".

על השינוי בשני המשחקים האחרונים: "לקח לנו זמן להתחבר כי אנחנו קבוצה חדשה שנבנתה מאפס וגם ההגרלה לא האירה לנו פנים ושיחקנו עם קבוצות חזקות בפתיחת העונה אבל מצאנו את האיזון אחרי הפגרה ואני שמח שאנחנו עושים את זה. לחצים יהיו גם בהמשך העונה וגם עליי יש לחצים ואני יודע לעמוד בהם. לקחנו נקודות במקום נורא קשה אבל יש עוד הרבה עבודה לפנינו והמון לשפר".

עידן  בר און. שיחקנו כדורגל חיובי (מרטין גוטדאמק)
עידן בר און." שיחקנו כדורגל חיובי" (מרטין גוטדאמק)
 

המאמן הצעיר החמיא לקהל קבוצתו, שכאלף מאוהדיה הגיעו למשחק: "מילה טובה מגיעה לקהל שלנו שהגיע בכמויות אדירות ונתן לנו דחיפה עצומה ומגיעה להם קבוצה טובה בליגת העל. המטרה היא להישאר בליגה ואני אשמח שהיא תעשה זאת בצורה חלקה וטובה".

מחצית ראשונה
המגן עמירן שקלים, לשעבר שחקן אשדוד, קיבל פרחים לפני פתיחת המשחק מקפטן אשדוד, יא יא פטי.

דקה 1: השופט עידן לייבה הוציא לדרך את המשחק באיצטדיון היא באשדוד לעייני 2500 צופים.

זריהן מול אורמוש. המקומיים לא קיימים (מרטין גוטדאמק)
זריהן מול אורמוש בפתיחת המשחק (מרטין גוטדאמק)
 

דקה 4: ניסיון ראשון דווקא של האורחים מהמלאבס. מייקל טוקורה הניגרי ניסה את מזלו מ-25 מ', אך הכדור הלך גבוה מעל השער. האם זה הסימן לכך שחניכיו של עידן בר-און הצעיר ימשיכו את המומנטום מניצחון הבכורה בשבוע שעבר?

דקה 5, הפועל פתח תקווה עולה ל-0:1. האם אנחנו בדרך להפתעה? קבוצתו של קלינגר, שעדיין לא נוצחה העונה, מוצאת עצמה בפיגור מוקדם לאחר שער עצמי של הקשר הסרבי,אלכס דוידוב, שדחק כדור רוחב של שחר הירש לשערו הוא בסיומה של התקפה מתפרצת יוצאת מן הכלל של האורחים.

דוידוב מול הפועל פ&qout;ת. שער עצמי מוקדם לסרבי (מרטיק גוטדאמק)
דוידוב מול הפועל פ"ת. שער עצמי מוקדם לסרבי (מרטיק גוטדאמק)
 

דקה 18: החבר'ה של בר-און ממשיכים להיות טובים יותר. שוב שחר הירש, שפתח באגף השמאלי, העביר רוחב מהאגף היישר אל רגליו של הקשר בעל בעיטות הפצצה גיא דיין, אולם הכדור של האחרון הלך מעל המשקוף. החניכים של קלינגר בהלם.

דקה 25: ספק פנדל לזכות אשדוד. כובש השער העצמי דוידוב טען לנגיעת יד, אולם עידן לייבה השופט לא קיבל את הטענות ואף הוציא כרטיס צהוב לסרבי, שממשיך להיות במרכז העניינים מהסיבות הלא נכונות.

הירש, אסולין ודוידוב (מרטין גוטדאמק)
הירש, אסולין ודוידוב. האורחים טובים בהרבה (מרטין גוטדאמק)
 

דקה 31: הפעם ספק פנדל לזכות פ"ת. כדור ארוך של קובי מוסא מצא את הירש, ממצטייני המשחק, שדהר לבדו מול מרציאנו, אולם נעצר על ידי סירושטיין בספק עבירה בתוך הרחבה. אשדוד לא במשחק.

דקה 39: איפה אשדוד? אסולין בכדור ארוך מצא את הירש, האחרון השאיר לדיין שבעט חזק מותוך הרחבה אולם שוער הנבחרת, אופיר מרציאנו, הדף מצוין והציל את הדרומיים ממבוכה גדולה עוד יותר.

מירקו אורמוש. תופקד בעמדת המגןה השמאלי (מרטין גוטדאמק)
מירקו אורמוש. תופקד בעמדת המגן השמאלי (מרטין גוטדאמק)
 

דקה 42: שוב גיא דיין, שוב בחוץ. הקשר בעט כדור חופשי מ-25 מ' אלכסונית משערו של מרציאנו היישר לקורה.

דקה 45: עידן לייבה שרק למחצית לקול שריקות בוז של הקהל המקומי, לאור היכולת החדשה של קבוצתם.

אלטמן מול סירושטיין (מרטין גוטדאמק)
אלטמן מול סירושטיין (מרטין גוטדאמק)
 

מחצית שנייה
דקה 55: אשדוד השתפרה אולם היא עדיין לא מצליחה לאיים באופן ממשי על שערו של קאלה הוותיק.

דקה 58: האשדודים מראים סימני חיים. צ'קול המחליף קיבל כדור באגף השמאלי והעביר למרכז הרחבה לקינדה, אשר השאיר לזריהן הצעיר שממצב מצוין בעט לרשת החיצונית.

דקה 62: אל חמיד ואסולין הורחקו. שתי הקבוצות נותרו בעשרה שחקנים אחרי עימות בין הין החלוץ הוותיק למגן הנבחרת, שהגיע אחרי שהאחרון דחף את אסולין. הדחיפה הגיעה בעקבות תיקול חריף של החלוץ על המגן סמוך לדגל הקרן. רועי בקל הוסט לעמדת המגן הימני במקום אל חמיד.

דקה 73: דוד סולארי, שנכנס כמחליף במחצית על חשבונו של מיכאל אוחנה, בעט מ-25 מטרים אולם הכדור שלו הלך מעל המשקוף.

דקה 82: הפתח תקוואים כמעט עוקצים. קובי מוסא, אקס מכבי ת"א, בכדור גדול מצא את אלטמן המחליף, שהיתל בסירושטיין והגיע לבדו מול מרציאנו, אולם השוער המקומי יצא נפלא ומנע שער בטוח.

מוסא וטוקורה (מרטין גוטדאמק)
מוסא מול סולארי (מרטין גוטדאמק)
 

דקה 83: אשדוד כמעט חוזרת. ניב זריהן, בנו של חלוץ העבר יגאל זריהן, מצא ברחבה את המחליף אור אינברום, אולם קאלה האורח יצא משערו ובלם מצוין את האחרון.

דקה 87, 0:2 להפועל פתח תקווה. מהלך מצוין של המחליפים הסתיים בשני. הפתח תקוואים יצאו למתפרצת, חוגי, שנכנס כמחליף לפני פחות מעשר דקות, פרץ באגף השמאלי, חדר לרחבה וכשהוא מול מרציאנו העביר רוחב לעברו של מחליף נוסף, שגיב כהן, שכבש מול שער ריק אחרי שהוא נמצא פחות מדקה על המגרש.

שחקני הפועל פ&qout;ת חוגגים (מרטין גוטדאמק)
שחקני הפועל פ"ת חוגגים (מרטין גוטדאמק)
 

דקה 90, אשדוד מצמקת ל-2:1. החלטה שערורייתית של השופט עידן לייבה שהעניק פנדל לאשדודים לאחר שאורמוש ליטף" את אור אינברום הצעיר ברחבה. דוד סולארי כבש הנקודה הלבנה. האם אשדודים בדרך לקאמבק מדהים?

סולארי מצמק בפנדל (רויטרס)
סולארי מצמק בפנדל (רויטרס)
 

דקה 94, 1:3 להפועל פתח תקווה. ואוו. דווקא אחרי שאשדוד צימקה פתח תקווה יצאה למתפרצת שבמהלכה אלטמן המחליף קיבל את הכדור באגף השמאלי והעביר כדור רוחב שנבלם, אולם אבו זייד השתלט ומ-15 מ' בעט לקורה ופנימה. ניצחון גדול להפועל פ"ת.

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, חאתם אל חמיד, יא יא פטי, מיקי סירושטיין, ג'ואן אושינאווה (דוד סולארי, 46'), אלכס דוידוב, רועי בקל (אור אינברום, 77'), גדי קינדה, מיכאל אוחנה (רחמים צ'קול, 46'), ניב זריהן וירו בלו

הפועל פ"ת: קאלה דרשלר, קובי מוסא, מבה צ'מאזי, אורי פסו, מירקו אורמוש, מייקל טוקורה, חסן אבו-זייד, גיא דיין (עומרי אלטמן, 69'), דור כוכב (שגיב כהן, 86'), שחר הירש (דור חוגי, 79') וליאור אסולין.

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה