יום שישי, 19.04.2024 שעה 20:19
לוח משחקים
  • רומא
  • 1 - 2
  • מילאן
  • אטאלנטה
  • 1 - 0
  • ליברפול
  • מארסיי
  • 0 - 1
  • בנפיקה ליסבון
  • ווסטהאם
  • 1 - 1
  • באייר לברקוזן

לוזון וליאז' יתארחו אצל פיינורד, ברוז' מול הלסינקי

ליגה אירופית: המאמן ינסה להשיג ב-20:00 ניצחון שני, רפאלוב מחפש 3 נק'. ריקן וציריך מול גלדבאך, סלטיק תארח את זאגרב, גם גולסה מחפש ניצחון

|
גיא לוזון. ישיג ניצחון מול פיינורד?
גיא לוזון. ישיג ניצחון מול פיינורד?

המחזור השני של הליגה האירופית ייצא היום (חמישי) לדרך (המשחקים ייערכו ב20:00 וב-22:05) כאשר מספר ליגיונרים יקחו חלק במשחקים, וביניהם ליאור רפאלוב וקלאב ברוז', פ. צ . ציריך ואבי ריקן, פאוק סלוניקי ואייל גולסה, סלטיק עם ניר ביטון ובירם כיאל וכן גיא לוזון וקבוצתו סטנדרד ליאז'.

בבית 1 יארחו ציריך ואבי ריקן את בורוסיה מנשגלדבאך. הקבוצה של הקשר הישראלי הפסידה במחזור הראשון 3:2 בחוץ לאפולון לימסול והיא חייבת ניצחון כדי להישאר בעניינים. הקבוצה מגרמניה שצברה נקודה במחזור הראשון, רוצה לרשום ניצחון במשחק החוץ הלא פשוט בשווייץ. במשחק הנוסף בבית, תנסה אפולון לימסול להפתיע בחוץ את ויאריאל.

בבית 2, קלאב ברוז' וליאור רפאלוב, שסיימו במשחק הראשון בתיקו מול טורינו, ינסו להשיג 3 נקודות במשחק החוץ מול הלסינקי, שהפסידה במחזור הפתיחה לקופנהאגן. במשחק הנוסף בבית, תארח טורינו את קופנהאגן, שתנסה להישאר מושלמת.

המשחק המרכזי של בית 3 יהיה ללא ספק בין טוטנהאם לבשיקטאש. הטורקים, שהודחו מליגת האלופות ע"י קבוצה לונדונית אחרת, ארסנל, ינסו להשיג את הניצחון הראשון בליגה האירופית דווקא בלונדון אצל טוטנהאם. התרנגולים, שסיימו בתיקו במשחק הראשון, ינסו להשיג ניצחון בבית לעיני הקהל שלהם. במשחק נוסף בבית, תארח אסטרס טריפוליס, שהדיחה את מכבי ת"א, את פרטיזן בלגרד.

אבי ריקן. ציריך תשיג ניצחון ראשון בבתים?  (20min.ch)
אבי ריקן. ציריך תשיג ניצחון ראשון בבתים? (20min.ch)
 

במוקד העניין מבחינת הזווית הישראלית בבית 4, יהיה המשחק של סלטיק בבית מול דינמו זאגרב. קבוצתם של ניר ביטון ובירם כיאל שסיימה בתיקו מול רד בול זלצבורג, תנסה להשיג ניצחון ראשון במפעל לעיני הקהל הביתי. במשחק הנוסף בבית, תארח אסטרה ג'ורג'יו את רד בול זלצבורג.

ניר ביטון. סלטיק תתמודד מול דינמו זאגרב
ניר ביטון. סלטיק תתמודד מול דינמו זאגרב
 

בבית 5 יתמודדו שתי מנצחות המחזור הראשון, פ.ס.וו איינדהובן ודינמו מוסקבה, ברוסיה, כאשר לפחות אחת מהקבוצות לא תישאר מושלמת אחרי המחזור השני. במשחק הנוסף בבית, אשטוריל תארח את פנאתינאיקוס ושתיהן ינסו להשיג נקודות ראשונות בשלב הבתים של הליגה האירופית.

אינטר, שהובסה 4:1 על ידי קליארי ביום ראשון, תנסה להתאושש בזירה האירופית ותארח את קרבאח אגדם בניסיון לרשום ניצחון שני ברציפות בשלב הבתים. במשחק הנוסף בבית 6, סנט אטיין תארח את דנייפרופטרובסק ושתיהן ינסו לרשום ניצחון ראשון בשלב הבתים.

סטנדרד ליאז' של גיא לוזון, שגברה במחזור הקודם על רייקה, תנסה להשיג ניצחון שני ברציפות בחוץ מול פיינורד, שמחפשת נקודות ראשונות בשלב הבתים. במשחק הנוסף בבית 7, מחזיקת הגביע, סביליה, תנסה להשיג ניצחון חוץ אצל רייקה.

רודריגו פלאסיו (רויטרס)
רודריגו פלאסיו. אינטר תנסה להתאושש (רויטרס)
 

בבית 8, אברטון, שדרסה במחזור הראשון 1:4 את וולפסבורג, תנסה לרשום ניצחון שני בחוץ מול קרסנודאר, אשר תנסה להישג ניצחון ראשון. במשחק השני בבית, ליל תצא לגרמניה למשחק חוץ מול וולפסבורג כאשר שתי הקבוצות מחפשות ניצחון ראשון.

בבית 9, יאנג בויז ונאפולי, ששתיהן ניצחו במחזור הפתיחה של הליגה האירופית, ינסו להמשיך לשמור על מאזן מושלם גם לאחר המחזור השני. הקבוצה האיטלקית תתארח אצל סלובן ברטיסלבה ואילו הקבוצה השווייצרית תשחק בחוץ מול ספרטה פראג. בבית 10, סטיוואה בוקרשט ודינמו מוסקבה, שניצחו במחזור הראשון ייפגשו באוקראינה למשחק מרתק. במשחק הנוסף, תארח אלבורג את ריו אבה כאשר שתי הקבוצות מנסות להשיג נקודות ראשונות.

רפא בניטז (רויטרס)
רפא בניטז (רויטרס)
 

קבוצתו של אייל גולסה, פאוק סלוניקי, שדרסה 1:6 במחזור הראשון של בית 11 את דינמו מינסק, תנסה לשמור על מאזן מושלם במשחק החוץ מול גנגאן, שהפסידה במחזור הקודם לפיורנטינה. האיטלקים, כמו היוונים, ינסו לשמור על מאזן מושלם במשחק החוץ שלהם במינסק. בבית 12, טרבונזספור ולגיה ורשה, שניצחו במשחק הקודם שלהן, ייפגשו לקרב מסקרן בטורקיה. במשחק הנוסף של בית 12, תארח לוקרן את מטאליסט חרקוב ושתי הקבוצות ינסו להשיג נקודות ראשונות. 

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */