יום חמישי, 18.04.2024 שעה 22:48
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

עומר עצמוני סיים את תפקידו כמנכ"ל בית"ר י-ם

פרסום ראשון: נציג הבעלים במועדון ישוב לתפקידו המקורי במחלקת הנוער. חיים אלדר, שהיה יד ימינו של גומא אגייאר בבית"ר, עשוי לקבל את התפקיד

|
עומר עצמוני (בעז גורן)
עומר עצמוני (בעז גורן)

מנכ"ל בית"ר ירושלים, עומר עצמוני, סיים היום (שלישי) את תפקידו כמנכ"ל הקבוצה והוא יחזור לשמש כמנהל מחלקת הנוער במועדון, כך נודע לONE. טביב קיים היום פגישה עם עצמוני, בה סוכם שהמנכ"ל יחזור לתפקידו המקורי במחלקת הנוער.

כעת נשאלת השאלה האם טביב ינסה לאתר מועמד לתפקיד הזה, שגם ימלא את המשבצת של נציג הבעלים, מה שיקל עליו בחודשים שבהם הוא נמצא בארה"ב בשל עסקיו. מקורביו של טביב אומרים כי הוא לא ממהר למצוא ממלא מקום במקום עצמוני, אך יחד עם זאת, גם טביב יודע שהוא צריך מישהו שינהל את העניינים השוטפים של הקבוצה ולכן קיימת אופציה שאולי בכל זאת יימצא אדם לתפקיד.

בבית"ר מספרים כי עומר עצמוני עובד בתקופה האחרונה בשתי המחלקות, אינו מספיק לעמוד בעומס והרבה נופל על הכתפיים של טביב. לא מעט החלטות מתקבלות בין בעל הבית לבין חשב הקבוצה, חיים נבון, שהפך לאחד האנשים הקרובים לטביב במועדון ואולי הוא זה שיעמוד בפרונט בהנהלת הקבוצה ומתחת לטביב.

עוד מספרים בבית"ר כי עצמוני כבר החל לעסוק יותר במחלקת הנוער, אליה הוא מחובר מאוד, מגיע למשחקים וגם יושב על ספסל הקבוצה לצד המאמן סמי מלכה. עם כל זאת, ישנם קולות בירושלים המספרים כי טביב מקיים שיחות בנוגע לאפשרות לצרף אדם נוסף למועדון ושמו של חיים אלדר, ששימש יד ימינו של גומא אגייאר ונחשב לדמות מפתח בירושלים, עלה בבית וגן. עדיין לא הוגשה הצעה רשמית לאלדר לתפקיד בבית"ר, אך פגישה בינו לבין טביב התקיימה. אגב, בימים אלה חיים אלדר מחזיק בתפקיד סמנכ"ל בסוכנות היהודית.

עומר עצמוני. יחזור למחלקת הנוער
עומר עצמוני. יחזור למחלקת הנוער
 

בבית"ר אישרו את הידיעה. אלי טביב אמר: "בשל העומסים בשני התפקידים החשובים בנוער ובקבוצה הבוגרת, החלטנו שעומר יעסוק במחלקת הנוער אליה הגיע מלכתחילה ובמידת הצורך ימשיך לסייע לקבוצה הבוגרת".

חיים אלדר אמר: "תמיד עשיתי ונתתי מליבי עבור הקבוצה של המדינה, עבור בית״ר ירושלים. עשיתי ונתתי גם כשלא הייתי בתפקיד רשמי במועדון. גדלתי על בית״ר, אף פעם לא הסתרתי ואף הבלטתי בכל הזדמנות את אהבתי לקבוצה מאז היותי בן 6, מאז ימי ימק״א הנוסטלגיים. לאחר תקופה ארוכה אני ואלי טביב נפגשנו, זה היה אחרי הנצחון על מכבי חיפה.

"אלי ביקש להתייעץ איתי בנושאים הקשורים לבית״ר, ישבנו בבית וגן אתמול, נתתי לאלי מס׳ עצות שלדעתי עשויות לסייע לו בטווח הקצר והארוך. כרגע באמת שאין מה למהר לברך על המוגמר ולתפור חליפות. יש לי היום תפקיד טוב שאני אוהב מאוד בסוכנות היהודית, ויהיה לי קשה מאד להיפרד ממנו. במידה ואלי יפנה אליי בהצעה קונקרטית אשקול אותה בחיוב".

אלי טביב (משה חרמון)
אלי טביב (משה חרמון)
 

בנושא המקצועי, הקבוצה תקיים מחר (רביעי) ב-17:00 משחק אימון מול הפועל רמת השרון בגרונדמן, בו יוכלו מנחם קורצקי ואלי טביב לראות את הנבחן עמנואל סאני ואת אלרואי כהן בפעולה. סאני החל להתאמן עם הקבוצה ואף השתתף בסיור במערת המכפלה.

סאני שוכן במלון בירושלים ובבית"ר מנסים לעזור לו גם מבחינה כספית למרות שהוא על תקן נבחן שהגיע על חשבונו לקבוצה. נראה שרק אחד מהשניים יצטרף לקבוצה מאחר וקורצקי רוצה להתחזק בעוד קשר אחורי.  

בבית"ר מציינים גם היום את הסיור אתמול בעיר האבות חברון ובמערת המכפלה. השחקנים התלהבו מהאירוע ומי שארגן את הסיור לקבוצה היא מועצת יש"ע. השחקנים נפגשו עם מפקד האוגדה תא"ל תמיר ידעי, מח"ט יהודה אל"מ יריב בן עזרא וקצין הגמר של האוגדה, סא"ל מקי סיבוני. המשתתפים פתחו בארוחה בשרית במסעדת "אחוזת אבות" בקרית ארבע, והמשיכו בסיור במערת המכפלה ובתצפית על העיר בהדרכת דובר הישוב היהודי בחברון, נעם ארנון.

אלרואי כהן. ינסה להרשים את קורצקי (משה חרמון)
אלרואי כהן. ינסה להרשים את קורצקי (משה חרמון)
 

מדוברות הישוב היהודי בחברון נמסר: "שחקני הקבוצה זכו ליחס חם גם מהתיירים הרבים שפקדו את מערת המכפלה: בימי אמירת סליחות, שבהם מערת המכפלה פתוחה בחלקים נוספים ובשעות מרובות, מגיעים אורחים רבים אשר באים לאמירת סליחות בקברי האבות. המבקרים אמש התרגשו לראות את שחקני בית"ר, ובייחוד ילדים ונערות שביקשו שוב ושוב "סלפי" עם השחקנים.

נועם ארנון דובר הישוב היהודי בחשבון אמר: "שמחנו לארח באהבה את שחקני בית"ר שהופתעו לגלות צד אחר, עמוק, מעניין וחשוב בחברון. השבוע יתקיימו בע"ה אירועי הסליחות הגדולים במערת המכפלה, ובהמשך פסטיבל בחוה"מ סוכות. כדאי לכולם לבוא – ליהנות, להיפתח ולגלות דברים חדשים במקום המרתק הזה".

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */