יום חמישי, 18.04.2024 שעה 09:05

נדאל וג'וקוביץ' חזרו וניצחו בטורניר בייג'ין

הספרדי והסרבי חזרו למגרשים וגברו על גאסקה וגארסיה לופס בהתאמה, ניצחונות גם למארי וברדיך. נשים: סרינה עלתה לשמינית, רדוונסקה ובושאר הודחו

|
נדאל (רויטרס)
נדאל (רויטרס)

רפאל נדאל, שנעדר ב-13 השבועות האחרונים מסבב הטניס בעולמי, חזר היום (שלישי) בתנופה למגרשים והביס בסיבוב הראשון של טורניר בייג'ין את רישאר גאסקה הצרפתי 4:6 ו-0:6. למרות החשש לחלודה אצל הספרדי, השני בעולם, הוא לא גילה סימנים כאלה וסגר עניין ב-78 דקות בלבד ועלה ל-0:13 מול גאסקה המדורג 22 בעולם.

בסיבוב השני, רפא, שלא היה על המגרש מאז ההפסד לניק קריוס האוסטרלי בשמינית גמר ווימבלדון, ישחק מול פיטר גוזיוצ'וק הגרמני (122) שעלה מן המוקדמות והפתיע את איוו קרלוביץ הקרואטי 4:6, 6:2 ו-5:7.

גם הראשון בעולם, נובאק ג'וקוביץ', חזר גם הוא לשחק לראשונה מאז הפסדו המפתיע בחצי גמר אליפות ארה"ב לקאי נישיקורי. ג'וקוביץ' עבר בקלות עם 2:6 ו-1:6 את גיז'רמו גארסיה לופס הספרדי. ואצ'ק פוספיסיל הקנדי יהיה יריבו הבא של נולה שעלה למאזן מדהים של 0:20 בטורניר הסיני אחרי שזכה בו ב-2009, 2010, 2012 ו-2013.

אנדי מארי, שרק שלשום זכה בטורניר שנז'ן, כבר פיגר במערכה מול הפולני יז'י ינוביץ' אבל הצליח לצאת מהבור ולנצח 7:6 (11:9), 4:6 ו-2:6. המדורג שלישי בטורניר, תומס ברדיך הצ'כי, הצטרף לשני הבכירים והביס את פליסיאנו לופס הספרדי בקלות מפתיעה 2:6 ו-1:6. ברדיך ישחק מול ויקטור טרויצקי הסרבי.

ג´וקוביץ´ חוגג. חזר עם ניצחון (רויטרס)
ג´וקוביץ´ חוגג. חזר עם ניצחון (רויטרס)
 

ג'ון איסנר (8) גבר 1:6 ו-3:6 על סנטיאגו ג'ליארדו מקולומביה. טומי רוברדו שהחמיץ 5 נקודות משחק מול אנדי מארי בגמר שנזן לפני יומיים, התאושש עם נצחון על אנדראס ספי האיטלקי, 6:3, 6:7 ו-2:6.

בטורניר טוקיו, לעומת זאת, נרשמו שתי הפתעות ענק. טסומה איטו היפני המדורג 103 בעולם שנכנס לטורניר עם כרטיס חופשי שלח הביתה את סטן ואורינקה השוויצרי, הרביעי בעולם עם 5:7 ו-2:6. "זה נצחון ראשון שלי על שחקן מהחמישיה, ניסיתי לא להתרגש ולהישאר מרוכז" אמר איטו. "זה היה יום רע במשרד", הודה ואורינקה.

ואורינקה. הדחה לא נעימה (רויטרס)
ואורינקה. הדחה לא נעימה (רויטרס)
 

אחרי השוויצרי, גם ג'ו וילפריד טסונגה הצרפתי סיים את חלקו אחרי הסיבוב הראשון, כשהפסיד למדורג 142 בעולם, מישל פריזז'ני מפולין 6:4, 5:7 ו-6:7 (9:11!). הפולני הציל בשובר השוויון המכריע שלוש נקודות משחק בדרכו לנצחון הגדול בקריירה שלו.

גם ז'יל סימון הצרפתי הציל היום שש נקודות משחק בדרך לנצחון על רוברטו באטיסטה אגוט הספרדי שפרש במערכה השלישית, 6:4, 6:7 (7:9) ו-1:2.

רדוונסקה ובושאר עפו מבייג'ין
הראשונה בעולם, סרינה ווילאמס, שבסיבוב הראשון כמעט והסתבכה, עלתה לשמינית הגמר עם 2:6 ו-3:6 על צבטנה פירונקובה מבולגריה.

לעומת סרינה שניצחה מי שעפו היום בסיבוב השני הן, אגה רדוונסקה (5) ויוג'יני בושאר (8). רדוונסקה, שעוברת תקופה לא טובה, נוצחה 4:6 ו-4:6 בידי רוברטה וינצ'י האיטלקיה (44). בושאר שהיה חסר לה נצחון אחד כדי להבטיח את עלייתה לאליפות סוף השנה בסינגפור לא השיגה אותו בינתיים כשהודחה בסיבוב השני ע"י סבין ליזיקי הגרמניה עם 2:6 ו-4:6.

רדוונסקה. הדחה מפתיעה (רויטרס)
רדוונסקה. הדחה מפתיעה (רויטרס)
 

סימונה האלפ מרומניה, השנייה בעולם עלתה לשמינית הגמר עם 5:7 ו-4:6 לא קל מול הסינית לין זו בת ה-20 (167 בעולם). האלפ תפגוש באנדריאה פטקוביץ הגרמניה שניצחה את מדיסון קיז האמריקנית 2:6 ו-3:6.

מריה שראפובה (4) לא התקשתה מול האוקראינית אלנה סביטולינה וסגרה 2:6 ו-2:6. אנג'ליקה קרבר מגרמניה (7) עברה את זארינה דיאס עם 3:6 ו-1:6 ושמרה על סיכוי להיכנס לסינגפור.

וונוס וויליאמס נקמה בצרפתיה קרולין גארסיה שהפתיעה אותה בשבוע שעבר בוואהן  וניצחה 4:6 ו-3:6. אנה איבנוביץ (9) עברה את רומינה אופרנדי האטלקיה עם 2:6 ו-4:6.

אסור לפספס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */