יום שישי, 19.04.2024 שעה 13:06

אלונה קושבצקי: רק התחלנו לעכל שזכינו במדליה

נב' ישראל בהתעמלות אומנותית זכתה לקבלת פנים חגיגית בנתב''ג לאחר הזכייה במדליית הכסף באליפות העולם. הקפטנית התייחסה לזכייה: "תחושה מדהימה"

|
קבלת פנים חמה לנב' ההתעמלות האומנותית (משה חרמון)
קבלת פנים חמה לנב' ההתעמלות האומנותית (משה חרמון)

קבלת פנים חגיגית נערכה הערב (שני) בנתב"ג לכבוד נבחרת ההתעמלות האומנותית שנחתה בארץ, לאחר הזכייה ההיסטורית אתמול במדליית הכסף בתרגיל האלות, באליפות העולם באיזמיר, טורקיה.

הנבחרת, שכוללת את יובל פילו, קטרינבה לבינה, אלונה קושצבקי, קרינה ליחבר, אידה מיירין וליהי שוחטוביץ', סיימה במקום השני באליפות העולם, בתרגיל האלות עם ציון של 16.983. הבנות שנראו מאוד מתרגשות מהמעמד התקבלו על ידי משפחותיהן בהרמת כוסית מאולתרת.

אלונה קושבצקי, קפטנית הקבוצה, אמרה בקבלת הפנים: "התחושה מדהימה וזה דבר מדהים. לא ציפינו לדבר כזה ואנחנו מאוד נרגשות. יש תקווה למדליה, אבל יש עוד שנתיים וצריך לעבוד על תרגילים חדשים. נעשה את הכי טוב שאפשר".

"דבקנו במטרה לעשות את הכל בצורה הכי נקייה וטובה ופחות לחשוב על המדליה. אני יכולה להגיד שאנחנו מתחילות לעכל שקיבלנו מדליה, הייתה לנו תחרות מאוד קשה היו הרבה מדינות וקבוצות מאוד חזקות אנחרנו לעצמנו לא משנה מה נדבוק במטרה לעשות הכי נקי וטוב שאנחנו יכולות לא לשים לב לכל המסיביב לכך שהתחרות בטורקיה , למרות שלא היו לנו שום חששות, אני חושבת שעשינו את זה והצלחנו להגיע מעבר לאן שחשבנו שנגיע", סיכמה קושבצסקי.

"מתחילות לעכל את המדליה"

יו''ר איגוד ההתעמלות, אופיר פינס: "אנחנו נרגשם לקבל את נבחרת ההתעמלות האומנותית שחזקה מליפות העולם בטורקיה והגיעה להישגים בלתי רגילים בין השאר מדליית כסף ומקום חמישי בכללי , לא היה ברור אם נסע לאליפות הזו היו הרבה מאוד בעיות ביטחוניות,  שגורמי הביטחון התריעו עליהן בפנינו בסופו של יום הצלחנו להתגבר על הדברים. הטורקים קיבלו אותנו בצורה יפה מכובדת , אולי אני מאכזב כמה אנשים אבל קיבלנו יחס טוב והתייחסו אלינו יפה.

התעמלות אומנותית (משה חרמון)
קבלת פנים חמה לנבח' ההתעמלות האומנותית (משה חרמון)
 

לגבי ההישגים אמר פינס: "קרה כאן דבר יוצא דופן הנבחרת הזו התכנסה לאחר האליפות הקודמת שסיימנו בה מקום 17 הקמנו נבחרת חדשה צוות מאמנות ויצאנו לדרך הצוות הזה עובד 8-9 חודשים. מדובר בבנות מאוד צעירות בראשית דרכן הן הוכיחו שיש להן הווה נפלא אבל חשוב לדעת שיש להן את כל הפוטנציאל לעתיד מזהיר".

"על מנת להגיע להישגים אני חושב שצריכים לשנות את הדרך שבה הטוטו עובד, הטוטו צריך לעזור לאיגודים, צריך לתת מגרשים אבל גם להגיד מה עושים בהם ומה יהיה השימוש שלהם. הטוטו לא עושה אולמות לחוגים. בהתעמלות יש מעט אולמות, זה עלוב ובושה וזה חייב להשתנות", סיים פינס.

התעמלות אומנותית (משה חרמון)
פינס. רוצה שהטוטו יעזור לאיגודים (משה חרמון)
 

מאמנת הנבחרת, אירה ויגדורצ'יק: "אני עוסקת בספורט הזה 26 שנים ולעולם לא קיבלתי כל כך הרבה הערכה, זה נותן לנו הרבה כוח להמשיך ולזכות במדליות, תמיד ידעתי שאנחנו מביאים אושר ושמחה זה תפקיד הספורט, עברנו תקופה קשה ועצב של המדינה בגלל המלחמה, אני מקווה שהבאנו אושר לכל עם ישראל שהאמין בנו, ולבנות כי הן הכלי שהעביר את הידע שלנו וביצע את החלומות והיצירה. אני חושבת שסוד ההצלחה היא ביכולות הגבוהות של צוות המאמנים, האמונה של המאמנים באיגוד האולימפי ורצון לעשות את הספורט שאנחנו אוהבים ולא להתעסק בדברים אחרים. ענף ההתעמלות האומנותית רחב והיד עוד נטויה. הענף הזה מצליח כי הוא ענף של נשים חזקות, אנחנו רוצות להוכיח את עצמנו,  אני חושבת שהכדורגל צריך ללמוד מזה צריך יותר נשים בכדורגל".

התעמלות אומנותית (משה חרמון)
הישג נפלא לבנות (משה חרמון)
 

קטרינה לבינה, הוותיקה בנבחרת: "התחושה מדהימה, עשינו מעל הציפיות של עצמנו. רצינו להגיע ולעשות את הכי טוב שאנחנו יודעות ויכולות, זה הישג מדהים ההתרגשות שדגל ישראל עלה באוויר מדהימה. לקח זמן לעכל, אנחנו מאוד שמחות להגיע עם מדליה".

יובל פילו: "נורא התרגשנו לחזור עם מדליה זה לא מובן מאליו לא היינו עושות את זה בלי העזרה מהמאמנות, קיבלנו המון תגובות מהאינטרנט כולם בהתרגשות תמיכה מכולם חברים משפחה".

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */