יום שישי, 29.03.2024 שעה 17:05
ליגת ווינר סל 23-24
83%1433-162618מכבי ת"א
79%1574-179619הפועל ת"א
68%1533-160819עירוני רמת גן
61%1417-147318הפועל חולון
56%1408-146018הפועל ירושלים
55%1622-161120בני הרצליה
50%1669-162920עירוני קריית אתא
42%1558-154219הפועל עפולה
40%1633-162320עירוני נס ציונה
37%1712-156919הפועל חיפה
28%1569-149618הפועל גליל עליון
28%1565-138718הפועל אילת
25%1762-163520הפועל ב"ש/דימונה
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 93 - 92
  • עירוני קריית אתא
  • הפועל עפולה
  • 76 - 91
  • הפועל ב"ש/דימונה
  • הפועל חולון
  • 90 - 98
  • הפועל ת"א
  • עירוני רמת גן
  • 82 - 104
  • עירוני נס ציונה
  • בני הרצליה
  • 96 - 93
  • הפועל אילת
  • הפועל גליל עליון
  • שבת, 30/03, 21:10
  • מכבי ת"א

יובל נעימי: אנחנו מכוונים העונה לפיינל פור

בני הרצליה ערכה מסע"ת לפתיחת העונה. הגארד: "מי שלא מכוון גבוה לא צריך לשחק כדורסל". רקנאטי: "מאוכזבים שאין איחוד, מקווה שזה יקרה יום אחד"

|
שחקני בני הרצליה (משה חרמון)
שחקני בני הרצליה (משה חרמון)

לאחר עונה קשה שכללה מאבקי הישרדות בתחתית טבלת ליגת העל, בני הרצליה שכבר הייתה על סף פירוק לנוכח כישלון האיחוד עם עיריית רעננה, קיימה הערב (שני) את מסיבת פתיחת עונה בקסיופאה שבמרינה בעיר הרצליה והציגה סגל שחקנים מרשים.

האירוע התקיים במעמד ראש עיריית הרצליה, משה פדלון ובהשתתפות בעלי המועדון לני רקנאטי וכן שלומי קוארטלר, מנכ"ל חברת Dell ישראל, נותנת החסות הראשית של הקבוצה. 

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון: ״אני רוצה להודות ללני רקאנטי על האכפתיות שאתה נותן על זמנך וכספך לקבוצה לאורך השנים. הקבוצה יקרה לעיר הרצליה והיא עומדת במרכז הספורט העירוני ונמשיך לתמוך בקבוצה שחשובה לנו ולתושבים שלנו ולעתיד הספורט בהרצליה. אני רוצה לאחל לקבוצה הצלחה בעונה החדשה מכל הלב, בשמי ובשם תושבי הרצליה ואני מצפה לראותה בפלייאוף העליון״.

על האולם הוסיף ראש העיר: ״החינוך הוא בראש מעייני ואנו משקיעים בו לא מעט משאבים. יש לנו תוכניות בתחומים רבים וגם אולם לקבוצה ילקח בחשבון וזה משהו נמצא בחמישייה הראשונה״.

בעלי המועדון, לני רקאנטי: ״אני במועדון כבר 20 שנה. נסחפתי לתוכה דרך מחלקות הנוער, יש כאן מועדון עם הרבה הישגים ואלפי ילדים מקבוצות קט-סל, דרך הנוער והליגות שגם מגיעות להישגים וזה לא פחות חשוב מהצלחתה של הקבוצה הבוגרת וחשוב שיהיה לילדים לאן לשאוף, שזה לבוגרים של הרצליה. יש שאיפות להקים אולם חדש שזה בעיניי מטרה חשובה, הוכח שבמקום שנבנה אולם גדול ויפה הגיע קהל ונמכרו יותר מנויים, ראינו את זה בירושלים, בראשל״צ וכעת גם בהפועל ת״א שנמצאת בהליכי בנייה של אולם.

שחקני בני הרצליה (משה חרמון)
שחקני בני הרצליה (משה חרמון)
 

"תודה לראש העיר משה פדלון שבלעדיו היה מאוד קשה לקיים את הקבוצה, הוא הגדיל את התקציב לקבוצה ואין זה אח ורע כדורסל הישראלי, תודה לכל העוסקים במלאכה, כולל אנשי הצוות וההנהלה אלדד אקוניס, איז׳י צ׳יניו וזאב ברעם שבלעדיהם לא הייתה קבוצה״.

על המשך תמיכתו בקבוצה ללא עיריית רעננה שסירבה לחזור העונה לשותפות בקבוצה הוסיף רקאנטי: ״רצינו שיהיה איחוד ואני חושב שזה ראוי לאיזור שתיהיה קבוצה מאוחדת בין רעננה להרצליה אבל זה לא הצליח. כמובן שהייתה אכזבה אבל צריך להמשיך הלאה כי יש פה קבוצה ויש אוהדים עם אנשים שנותנים מזמנם ואנחנו נמשיך הלאה. אני מקווה שיום אחד האיחוד כן יקרה ואז אני חושב שיהיה יותר טוב לכולם בכלל ולקבוצה בפרט״.

שחקני בני הרצליה (משה חרמון)
שחקני בני הרצליה (משה חרמון)
 

טל רקאנטי, בנו של לני וחבר הנהלת המועדון התייחס לפתיחת העונה: ״אחרי עונה בה לא חייכנו אני מקווה שנחייך ונהנה מהכדורסל שהקבוצה תציג, ואם נתברג בין מקומות 1-6 (בפלייאוף העליון), זו תהיה עונה טובה. אין כעס על רעננה אבל יש אכזבה שלא היה איחוד".

מולי קצורין: ״אני מאוד נרגש מפתיחת העונה כי אני קשור למועדון הרבה שנים ומדובר הקדנצייה השלישית שלי כאן. בפעם הראשונה שהגעתי כל המגרש היה מלא חול ובלי פרקט ואני מאושר לראות איך המועדון גדל. אנחנו נעשה הכי טוב שאפשר ונעשה הכל שכולם ישמחו בסוף העונה. יש לנו את הקבוצה הצעירה בליגה ויש טווח התקדמות גדול מאוד וזה הציפיות מהקבוצה שנתקדם לקראת סוף העונה״.

קצורין (משה חרמון)
קצורין (משה חרמון)
 

הרכש הנוצץ, יובל נעימי: ״כיף להיות בעיר מקסימה שאני לומד להכיר, זה פעם ראשונה בקריירה שאני זקן השבט וכבר לא מבין את הבדיחות של הצעירים. יקח לנו זמן להתחבר אבל אני מרגיש שאנחנו בדרך הנכונה, אנחנו צריכים להיות סובלניים והדבר הכי חשוב הוא שקבוצות שמצליחות הוא לא רק חיבור בין השחקנים אלא גם למועדון ואני קורא לילדים שבמקום להיות בפייסבוק יבואו לראות את הקסומה ויתמכו בנו במגרשים״.

עוד הוסיף נעימי על המטרות לעונה: ״בגיל 21 הגעתי לאשקלון, הייתה קבוצה מאוד צעירה והייתי ילד חצוף, אמרתי שאם נסיים במקום 5 לא עשינו כלום. אני תמיד מאמין ואוהב לחשוב רחוק ולחלום גבוה. שחקן שלא חולם להגיע למעמדים הכי גבוהים לא צריך לשחק כדורסל. הוסיפו העונה עוד סיבוב למשחקים ותיהיה עונה ארוכה אבל אישית כל עונה אני רוצה להיות במעמדים הסופיים ולשחק בפיינל פור ולשם אני מכוון״.

שחקני בני הרצליה (משה חרמון)
שחקני בני הרצליה (משה חרמון)
 

על הנייר להרצליה רשימה מכובדת של זרים בעלי יכולות אישיות גבוהות שצפויים להתחרות בחלק העליון של הטבלה, אלא שהצלחת הקבוצה תלויה ביכולתם של האמריקאים לשחק כקבוצה בתוך המערכת של קצורין. מצב הזרים של הקבוצה: ג'וש שלבי, דווין איבנקס, מאגנום רול, דוון קולייר.

לאחר המסע"ת הקבוצה תקיים ערב הוקרה מיוחד לשחקני עבר בינהם: ארז כץ, ליאור ארדיטי, עמיר כץ, קורן אמישה וטל בורשטיין.  

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */