יום חמישי, 25.04.2024 שעה 10:42
ליגה אנגלית 23-24
7726-8234ארסנל1
7434-7534ליברפול2
7332-7632מנצ'סטר סיטי3
6650-7134אסטון וילה4
6049-6532טוטנהאם5
5350-5133מנצ'סטר יונייטד6
5054-6933ניוקאסל7
4863-5434ווסטהאם8
4757-6132צ'לסי9
4560-4934בורנמות'10
4450-5232ברייטון11
4354-4634וולבס12
4254-5034פולהאם13
3956-4434קריסטל פאלאס14
3559-5234ברנטפורד15
3348-3634אברטון16
2660-4234נוטינגהאם פורסט17
2575-4734לוטון18
2369-3734ברנלי19
1692-3334שפילד יונייטד20
לוח משחקים
  • ברנלי
  • 1 - 2
  • ברנטפורד
  • לוטון
  • 1 - 1
  • נוטינגהאם פורסט
  • פולהאם
  • 0 - 3
  • טוטנהאם
  • ווסטהאם
  • 1 - 1
  • אסטון וילה
  • ארסנל
  • 0 - 5
  • צ'לסי
  • וולבס
  • 1 - 0
  • בורנמות'
  • קריסטל פאלאס
  • 0 - 2
  • ניוקאסל
  • אברטון
  • 0 - 2
  • ליברפול
  • מנצ'סטר יונייטד
  • 2 - 4
  • שפילד יונייטד
  • ברייטון
  • חמישי, 25/04, 22:00
  • מנצ'סטר סיטי

ניימאר ומסי רקדו, טבס קורע רשתות ותמוז מככב

סיכום השבוע באירופה: הברזילאי והפרעוש קבעו שיאים חדשים, חלוץ יובה מזכיר נשכחות והליגיונר מפציץ. וגם: הקשר שהימם את אינטר וקומאן עושה בית ספר

|
ניימאר רקד כל הדרך ל
ניימאר רקד כל הדרך ל"נבחרים של אירופה"

שבוע נוסף של משחקים נגמר בחמשת הליגות הגדולות בעולם. גם הפעם תזכו לקבל את ה-11 המופלאים שגרמו לסופ"ש האחרון להיראות קצת יותר צבעוני ומפולפל.

גם שאר הפינות כמו - מאמן השבוע, הציטוט המפתיע, הרגע שעשה לנו את מחזור המשחקים, ההפתעה שהשאירה את כולנו פעורי פה, הליגיונר שבלט מעל כולם ועוד הרבה.

אז מה היה לנו? ניימאר חגג עם שלושער נפלא אליו הצטרף ליאו מסי  אשר כבש את שעריו ה-400 ו-401 והוסיף לכך שני בישולים נהדרים.

בנוסף, נפגוש את אלבין אקדל, שחקן קליארי, שכבש שלושער לרשת של אינטר תוך 15 דקות ואת הוגו לוריס, שהציל את טוטנהאם מהפסד חוץ לארסנל. וגם הכישרון הקרואטי טין ידבאיי, שהשתלט לחלוטין על הגנת לברקוזן.

שוער - הוגו לוריס, טוטנהאם
איזו יכולת נהדרת הראה שוער טוטנהאם, הוגו לוריס, ב-1:1 של קבוצתו באצטדיון האמירויות מול ארסנל. הצרפתי הבינלאומי הדף פעם אחר פעם את נסיונותיהם של שחקני התותחנים ולא הפסיק לתסכל אותם עד השער שספג מרגליי אלכס אוקסלייד צ'מברליין בדקה ה-74, שקבע שוויון צודק. לוריס, שהגיע כהבטחה ענקית לתרנגולים לפני כשנתיים וספג לא מעט ביקורות, מוכיח העונה שהוא היה שווה את הכסף הרב שהושקע בו ושלמרות הגנה רעועה ולא מרשימה, יש לטוטנהאם שוער איכותי וטוב שנמצא שם כשצריך אותו.

הוגו לוריס. המשיך ביכולת הנהדרת נגד ארסנל
הוגו לוריס. המשיך ביכולת הנהדרת נגד ארסנל
 

מגן ימני – פאבלו סבלאטה, מנצ'סטר סיטי
את האמת, היה הרבה יותר קל להקטין ראש, לבחור ממנצ'סטר סיטי את אדין דזקו שכבש צמד ולסגור סיפור. אבל הסיפור בניצחון 2:4 של אלופת אנגליה על האל סיטי בחוץ היה המגן הארגנטיני, שסייע לקבוצתו להשיג ניצחון חשוב ולחלוף על פני ארסנל בטבלה היישר למקום השלישי ולשמור על פער 5 הנקודות מצ'לסי. סבלאטה שרשם משחק רע מול צ'לסי בו גם הורחק, כיפר על כך שבוע לאחר מכן עם משחק נהדר נגד האל. הארגנטיני בישל פעמיים, את השער הראשון של אגוארו והאחרון של פרנק למפארד, והוכיח שהוא מגן נהדר שיהיה קשה מאוד להוציאו מההרכב של מנצ'סטר סיטי.

פאבלו סבלאטה. רשם שבוע נהדר עם שני בישולים
פאבלו סבלאטה. רשם שבוע נהדר עם שני בישולים
 

בלם - טין ידבאיי, לברקוזן
אחד השחקנים הצעירים להם זכינו להיחשף השנה בבונדסליגה הוא בלמה של לברקוזן, טין ידבאיי. הקרואטי בן ה-18 הגיע העונה בהשאלה לקבוצה הגרמנית מרומא וגם בגילו הצעיר אפשר להבחין בכישרון העצום שלו גם בפן ההגנתי וההתקפי יחדיו, לאחר שכבר כבש שני שערים מעמדה האחורית בה הוא משחק. למרות שקבוצתו ספגה תשעה שערים בששת המשחקים הראשונים של העונה, ידבאיי מראה כמה פוטנציאל יש בו ובסוף השבוע האחרון כשקבוצתו נשארה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של הבלם השני של הקבוצה, אמיר ספאחיץ', במשחק נגד פרייבורג, ידבאיי התעלה על עצמו והציל את קבוצתו מהפסד למרות הלחץ הכבד של היריבה העיקשת. אין שום ספק שאנחנו עוד נשמע על הכישרון הקרואטי העולה גם בעתיד. 

טין ידבאיי. הכישרון העולה של לברקוזן ונבחרת קרוטאיה
טין ידבאיי. הכישרון העולה של לברקוזן ונבחרת קרוטאיה
 

בלם - קוסטאס מנולאס, רומא
פתיחת העונה הנהדרת של רומא מגיעה הרבה בזכות ההגנה הנפלאה שלה שממעטת לספוג. אחד האחראים הבלעדיים ליציבות של החלק האחורי הוא היווני, קוסטאס מנולאס, שהגיע במקום מהדי בנעטיה, שעזב את הקבוצה בקיץ האחרון. מנולאס בן ה-23 היה צריך להיכנס לנעלים הגדולות של המרוקאי המוכשר, אך הוא לא נלחץ ומראה יכולת נהדר בחלק האחורי של הקבוצה מהבירה האיטלקית שספגה עד המחזור הרביעי שער אחד בלבד.

קוסטאס מנולאס. השתלט על ההגנה הרומאית במהרה
קוסטאס מנולאס. השתלט על ההגנה הרומאית במהרה
 

מגן שמאלי, גאייטן בוסמן, מץ
ללא אלירן עטר, שלא נכלל בסגל, ספגה ריימס 3:0 מהדהד ממץ במחזור האחרון בצרפת. אמנם חואן פלקון כבש צמד עבור המארחת, אבל המצטיין במשחק, שנמצא בכושר נהדר, היה המגן השמאלי של המנצחת, גאייטמן בוסמן. השחקן הצעיר שבפברואר יחגוג 24 חרך את האגף השמאלי, חטף כדורים, סגר וגם כמובן סייע להתקפה של קבוצתו. בוסמן, שהיה שותף לנבחרת צרפת עד גיל 19 שזכתה באליפות אירופה עם 1:2 בגמר על ספרד, אמנם לא היה שחקן הרכב, אך עצם הכללתו בנבחרת הזאת מלאת הכישרונות, הוכיחה כמה פוטנציאל יש לילד הזה. בוסמן בישל את השער הראשון במשחק של מץ לפלקון וכעבור 20 דקות סידר גם לאחמד קאשי את השני של המנצחים. כל זה אחרי שבמחזור הקודם, שנערך באמצע השבוע (רביעי), הוא כבש את שער הניצחון של מץ על גנגאן. אין ספק, בוסמן נמצא בכושר נהדר ורק פורח בזמן האחרון. רק שימשיך כך.

גאייטן בוסמן. מלא כישרון
גאייטן בוסמן. מלא כישרון
 

קשר – קוקה, אתלטיקו מדריד
למשחק החוץ בוויסנטה קלדרון מול אתלטיקו מדריד, סביליה הגיעה עם המון בטחון, כאשר היא ניצחה 5 משחקים ברציפות. אבל בדקה ה-19 קוקה, הילד שגדל ביציעי הוויסנטה קלדרון ניפץ לה את התקווה לצאת משם עם נקודות. הקשר של דייגו סימאונה, כרגיל, עשה הכל על המגרש; חטף, מסר, לחץ, בעט, בישל והבקיע. את השער שלו כבש בבעיטה מ-16, את הבישול בשער האחרון של אלופת ספרד הוא עשה עם הגבהה מצוינת לראול חימנס שנגח מקרוב לרשת. קוקה, שלא כבש עדיין העונה, התכבד בשער הבכורה ורשם בישול רביעי בליגה וחמישי בכל המסגרות. אגב, זה היה משחקו החמישי ברציפות בו הוא מבשל. טבח, שף, קוסם. תבחרו אתם את הסופרלטיב של הקשר הספרדי שהעניק לאתלטיקו ניצחון רביעי מתוך 6 משחקי ליגה כשהיא עדיין ללא הפסד וניצחה 2 מהקבוצות הבכירות בליגה – ריאל מדריד וסביליה.

קוקה חוגג עם חואנפרן את השבוע הנהדר שלו (רויטרס)
קוקה חוגג עם חואנפרן את השבוע הנהדר שלו (רויטרס)
 

קשר – אלבין אקדל, קליארי
ספק אם שמעתם את השם – אלבין אקדל, אך את מה שהוא עשה לאינטר במחזור הליגה אחרון באיטליה שווה לכם לדעת. אקדל הגיע עם קבוצתו קליארי לסן סירו ופשוט התעלל במארחת, כבש שלושער ב-15 דקות, סיים את המשחק עבור הנראזורי וקבע ניצחון ראשון העונה לקבוצתו הקטנה. השבדי בן ה-25 הוא אולי שם אנונימי לרוב חובבי הענף, אך בגיל 18 יובנטוס שמה עליו עין ורכשה אותו מברומפויקרנה השבדית. אקדל לצערו לא זכה ליותר מדי הזדמנויות במדי הגברת הזקנה והחל לנדוד מסיינה ובולוניה עד שמצא בית חם בקליארי שם הוא החל את עונותו הרביעי, כשהוא ללא ספק פורח.

אקדל חוגג עם החברים של קליארי
אקדל חוגג עם החברים של קליארי
 

קשר - גרהאם דורנס, ווסט ברומיץ'
על אחת ההצגות המשכנעת במחזור האחרון בליגה אנגלית חתומה ווסט ברומיץ שהביסה 0:4 את ברנלי האומללה. על ההצגה היו אחראים שני שחקנים. הראשון הוא סיידו בראהינו שהבקיע צמד מרשים והשני, הקצת פחות מוכר, הוא גרהאם דורנס. הסקוטי בן ה-27, שהחל את עונתו השביעית במועדון, רשם משחק נפלא שכלל את שערו השני העונה ועוד שני בישולים נהדרים שסידרו ניצחון משכנע מאוד בווסט ברומיץ'. דורנס, שידוע לרוב כשחקן בעל אופי הגנתי, הוא ללא ספק אחד מהפתעות השבוע הנעימות.

גרהאם דורנס. היה מהאחראים העיקריים לניצחון של ווסט ברומיץ על ברנלי
גרהאם דורנס. היה מהאחראים העיקריים לניצחון של ווסט ברומיץ על ברנלי
 

חלוץ - וויסאם בן יידר, טולוז
את השחקן הבא ברשימה שחקנה של מכבי תל אביב, עדן בן בסט, מכיר היטב. חלוץ טולוז, וויסאם בן יידר, ששיחק לפני מספר שנים עם בן בסט באותה הקבוצה, מראה שהוא בדרך הנכונה למועדון גדול יותר. הצרפתי בן ה-23, שכבש אשתקד 16 שערי ליגה במדי טולוז, פתח את העונה בצורה נפלאה עם חמישה שערים בששת המחזורים הראשונים, כשהשער שלו במחזור האחרון כפה שוויון מאלופת השנתיים האחרונות פ.ס.ז. החלוץ נמצא בתקופת השיא בקריירה שלו ואם ינצל זאת כבר בסוף העונה הקרובה הוא ימצא עצמו ביעד חדש.

וויסאם בן יידר. בקרוב ימצא לעצמו יעד חדש ומלהיב יותר
וויסאם בן יידר. בקרוב ימצא לעצמו יעד חדש ומלהיב יותר
 

חלוץ - קרלוס טבס, יובנטוס
בגיל 30 קרלוס טבס מזכיר את היכולת נהפלאה שלו מהימים היפים והטובים בפרמייר-ליג. הארגנטינאי, שכבש אשתקד 19 שערים שעזרו לגברת הזקנה לזכות בתואר אליפות שלישי, ממשיך להוכיח שכוחו ברגליו ואת העונה הנוכחית הוא פתח עם ארבעה שערים בארבעת המשחקים הראשונים. השחקן, שלא זומן למונדיאל האחרון בברזיל בו נבחרתו הגיעה למעמד הגמר, ממשיך להוכיח איזו טעות זו הייתה וממשיך לקרוע רשתות. לאחר שעבר גם לא מעט תקופות קשות בקריירה בגלל אופיו הלא פשוט ומזגו החם, טבס מרגיש סוף סוף בבית והמרוויחים העיקרים הם חובבי הענף, שנהנים מהחדות הנהדרת שלו בחוד ההתקפה.

קרלוס טבס. ארבעה שערים בארבעת המשחקים הראשונים של העונה (רויטרס)
קרלוס טבס. ארבעה שערים בארבעת המשחקים הראשונים של העונה (רויטרס)
 

חלוץ – ניימאר, ברצלונה
בעוד כחודש צפוי לואיס סוארס להצטרף להתקפה של ברצלונה ולהשתלב ביחד עם ניימאר ומסי בשלישייה ההתקפית של הקטאלונים. בינתיים, השניים מסתדרים נהדר גם ללא האורוגוואי. ביום שבת ברצלונה דרסה 0:6 את גרנאדה בבית והברזילאי כבש שלושער (הראשון שלו במדי הבלאוגראנה) והוכיח שוב כמה כישרון יש לו ברגליים. ניימאר פתח את חגיגת השער וגם כבש רגע לפני המחצית את השלישי ולמעשה גמר את המשחק. בדקה ה-66 הוא הבקיע את השלישי שלו במשחק וסגר שלושער בתוך 40 דקות. ניימאר כבש את שערו השישי בחמישה משחקי ליגה. את 6 השערים שלו הוא כבש בשלושה משחקים. אגב, אשתקד הברזילאי כבש 9 שערי ליגה, כעת הוא כבר עם 6 ואין ספק שהוא יעבור את הכמות הזאת, ייתכן שאפילו עד תום הסיבוב הראשון בליגה. כמו כן, ניימאר הוא הברזילאי הראשון מאז ריבאלדו ב-2001 שכבש עבור ברצלונה שלושער. נכון שגם מסי נתן הופעה נדירה בניצחון של ברצלונה, אבל אותו שמרנו לקטגוריה אחרת.

ניימאר עם שלושער נפלא
ניימאר עם שלושער נפלא
 

מאמן השבוע – רונלד קומאן, סאות'המפטון
כאשר מאוריסיו פוצ'טינו עזב את סאות'המפטון ולאחר מכן לא מעט כוכבים נטשו את הספינה הטובעת, רבים טענו שאין סיכוי שסאות'המטפון, שהייתה אחת ההפתעות הנעימות אשתקד וסיימה במקום השמיני, תשחזר את ההצלחה. בסופו של דבר, המאמן הארגנטיני, דיאן לוברן, פאבלו אוסבלדו (למרות שהיה מושאל כבר במחצית השנייה של העונה ליובנטוס), אדם ללאנה, ריקי למברט, לוק שואו וקאלום צ'יימברס עזבו. אלא שהמאמן ההולנדי שהגיע, רונלד קומאן, הבטיח שהקבוצה תהיה התקפית ולא תיפול מהקבוצה שהייתה בעונה החולפת. הבטיח, ובינתיים ההולנדי מקיים ובענק. ביחד עם גרציאנו פלה הנהדר שהביא איתו מפיינורד וכבש כבר 4 שערים בליגה, הם מובילים את סאות'המפטון למקום השני בפרמייר-ליג, מרחק 3 נקודות בלבד מצ'לסי ומעל מנצ'סטר סיטי, ארסנל, ליברפול ומנצ'סטר יונייטד. ואם זה לא מספיק, אז קומאן סופר כבר 6 ניצחונות רצופים בכל המסגרות כשהאחרון הגיע בזכות מספרת מרהיבה של החלוץ האיטלקי שהביא איתו מהולנד. ללא ספק מאמן השבוע.

רונאלד קומאן לוקח את סאות´המפטון למקום השני בפרמייר-ליג
רונאלד קומאן לוקח את סאות´המפטון למקום השני בפרמייר-ליג
 

הרגע של השבוע - מסי כובש את שעריו ה-400 ו-401 בקריירה
מה לא נאמר כבר על הפנומן הארגנטיני. מה לא כתבו על כדורגלן העל של ברצלונה. אבל מסי בשלו, ממשיך לשבור ולנפץ שיאים כאילו הוא שחקן בסוני פלייסטיישן ולא משחק במציאות, על המגרש. הפעם, החלוץ של לואיס אנריקה התכבד בשעריו ה-400 ו-401 ב-0:6 הגדול של ברצלונה על גרנאדה בבית. כמו כן, מסי רחוק רק 3 שערים ממלך שערי הליגה הספרדית בכל הזמנים, טלמו סארה, שכבש 251, ואין ספק שכבר בקרוב מסי ינפץ גם את השיא הוותיק הזה. יתרה מכך, במשחק מסי בישל פעמיים והפך למלך הבישולים של הליגה הספרדית עם 6. שזה, אגב, יותר מכמות השערים שכבש העונה בליגה – 5. מסי הבקיע את השער ה-400 שלו עם הראש, מעט יותר משנה מאז שכבש בראש בפעם הקודמת, אז זה היה ב-24 בספטמבר 2013 מול ריאל סוסיאדד. הפנומן הארגנטיני לא מפסיק לנפץ לנו שיאים ורגעי קסם, ולנו נותר רק ליהנות מכל רגע שהוא על כר הדשא.

ליאו מסי חוגג שבוע פשוט נהדר
ליאו מסי חוגג שבוע פשוט נהדר
 

הפתעת השבוע – קליארי מביסה בחוץ 1:4 את אינטר
הפעם האחרונה שאינטר הפסידה משחקי ביתי באצטדיון הסן סירו בליגה הייתה אי שם בחודש מרץ. מאז חלפה מעט יותר מחצי שנה והנראזורי לא יצאו מהמגרש הביתי עם אפס נקודות בליגה. עד ליום ראשון האחרון. השחקנים של וולטר מצארי ספגו מהלומה קשה מקליארי הצנועה, הודות ליכולת אדירה של הקשר אלבין אקדל שכבש שלושער שזאת אגב, הכמות אותה השבדי כבש מאז שהגיע לקליארי. הקבוצה של זדנק זמאן, שמאז חודש אפריל חיפשה ניצחון בליגה, קיבלה אותו בענק באחד המגרשים היותר ביתיים באיטליה. אחרי 6 הפסדים בשבעת משחקי הליגה האחרונים, קליארי בהחלט יכולה לחייך כשהיא ללא ספק מספקת את אחת התצוגות המרשימות השבוע וגם כמובן אחת ההפתעות הגדולות. זדנק זמאן וקבוצתו, שסחבו את כל הליגה על הגב שלהם לפני המחזור החמישי בליגה, נחלצו מהמקום האחרון וגם עלו מעל הקו האדום. המאמן הצ'כי יכול לחייך סוף סוף אחרי פתיחת עונה קשה.

פלאסיו בהלם מההפסד של אינטר
פלאסיו בהלם מההפסד של אינטר
 

ציטוט השבוע - הבדיות מאחורי זעזוע המוח של כריסטוף קראמר
זה אמנם לא קשור למשחקי סוף השבוע, אבל אין ספק שזה ראוי להיות ציטוט השבוע. כחודשיים וחצי אחרי גמר המונדיאל, בו ספג שחקן נבחרת גרמניה, כריסטוף קראמר, זעזוע מוח אחרי שנפגע בראשו ע"י אסקייאל גאראי, חלק משחקני אלופת העולם לקחו חלק בתוכנית בידור וצחקו על מה שקרה. מנואל נוייר, שוער באיירן מינכן ונבחרת גרמניה, התבדח ואמר: "הוא ביקש ממני להיות שוער"; תומאס מולר צחק: "הוא שאל אותי אם זה משחק הגמר, לאחר מכן הוא קרא לי גרד ובירך אותי על הזכייה במונדיאל ב-1974. חששתי שהוא יוריד לשופט את הבגדים". הקפטן להאם המשיך עם ההומור: "הוא דרש ממני את סרט הקפטן ולאחר מכן רצה להחליף חולצה עם השופט".

קרמר. ראה את גמר המונדיאל מזווית קצת שונה מהשאר (רויטרס)
קרמר. ראה את גמר המונדיאל מזווית קצת שונה מהשאר (רויטרס)
 

הליגיונר המצטיין
טוטו תמוז לא עוצר
הכושר המדהים בו נמצא טוטו תמוז נמשך. החלוץ כבש את שערו השמיני בשמונה משחקי ליגה. אחרי שפטרולול נקלעה לפיגור, החלוץ איזן מהנקודה הלבנה 17 דקות לסיום המשחק ובישל אחרי מבצע מרהיב בו עבר שחקן את השער השני של הקבוצה לויקטוריאס אסטאפי (פטרולול ניצחה 1:3 בחוץ את ויטורול). תמוז כבש את שערו ה-11 בכל המסגרות במדי הקבוצה הרומנית ב-14 משחקים העונה והוא נראה מוכן ומזומן לקראת המשחק של נבחרת ישראל מול קפריסין, ועושה כאב ראש חיובי למאמן, אלי גוטמן. כמו כן, החלוץ הישראלי כבש שלושה שערים בשני משחקי הליגה האחרונים של קבוצתו ואחרי 3 משחקים ללא ניצחון ליגה, תמוז סייע לפטרולול להשיג את שלוש הנקודות שהיא כל כך הייתה זקוקה להן.

תמוז ממשיך לחגוג ברומניה
תמוז ממשיך לחגוג ברומניה
 

אסור לפספס
נגןבולט: "הייתי שמח להתחרות באמבפה בריצה"
בולט: "הייתי שמח להתחרות באמבפה בריצה"
נגןהוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
הוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
נגןמאוהבים: רונאלדו וג'ורג'ינה מבלים בים
מאוהבים: רונאלדו וג'ורג'ינה מבלים בים
נגןפחד אלוהים: שוער אחד מול מאה בועטים
פחד אלוהים: שוער אחד מול מאה בועטים
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */