יום שישי, 29.03.2024 שעה 11:34

סרינה והאלפ הודחו בוואהן, גם ינקוביץ' וארני בחוץ

הבכירות ממשיכות לעוף בטורניר הנערך בסין. המדורגת 1 פרשה, השנייה נוצחה 6:2, 2:6 ו-3:6 ע"י מוגורוסה. ווזניאקי בשמינית, בז'ינסקי מול שראפובה

|
סרינה וויליאמס מקבל ליווי בדרך החוצה (רויטרס)
סרינה וויליאמס מקבל ליווי בדרך החוצה (רויטרס)

טורני הטניס בוואהן ממשיך לאבד את השחקניות הבכירות. היום (שלישי) נפרדו מהטורניר המדורגות 1 ו-2 בעולם, סרינה וויליאמס וסימונה האלפ ולצידן המדורגות 10, 11, 13 ו-16, ילנה ינקוביץ', שרה אראני, אקטרינה מקרובה ואנדריאה פטקוביץ', כשכל הרשימה הזו מצטרפת לנה לי שפרשה מטניס יומיים לפני פתיחת הטורניר בעיר הולדתה ואגה רדוונסקה ואנה איבנוביץ', שעפו כבר אתמול.

וויליאמס נאלצה לפרוש עקב חום ממשחקה הראשון בסבב מאז זכתה באליפות ארה"ב הפתוחה ובגרנד סלאם ה-18 שלה. האמריקנית בת ה-32 הוליכה 5:6 עם שבירה מול מי שניצחה אותה פעמיים העונה, אליז קורנה הצרפתיה, אבל בהפסקה הגיע הרופא, מדד את החום של וויליאמס, והיא החליטה לפרוש. קורנה תשחק בשמינית הגמר של הטורניר המחלק 2.4 מיליון דולרים כפרסים מול הבלגית קריסטן פליפקנס, שניצחה 3:6, 6:3 ו-3:6 את גרמילה גאדסובה האוסטרלית.

המדורגת שנייה, סימונה האלפ שאחרי עונה נפלאה, מאבדת בטחון בחודשים האחרונים, נוצחה ע"י הספרדיה המצוינת גרבין מוגורוסה 6:2, 2:6 ו-3:6. האלפ כבר הוליכה במערכה השלישית, אבל איבדה ארבעה משחקונים ברצף עם שגיאות לא מחויבות והספרדיה תשחק בשמינית הגמר מול האוקראינית בת ה-20, אלנה סביטולינה, שחזרה מפיגור 5:0 לנצחון ענק על הגרמניה הבלתי יציבה סבין ליזיקי, שחגגה היום יום הולדת 25, 6:7 (3:7) ו-3:6.

סביטולינה (רויטרס)
סביטולינה. חזרה מפיגור מול ליזיקי (רויטרס)
 

עוד שחקנית צמרת שפרשה היא המדורגת 10 ילנה ינקוביץ' הסרבית, שפיגרה 4:1 מול האמריקנית קוקו וואנדווה ולא יכלה להמשיך. וואנדווה תפגוש בקרולין גארסיה הצרפתיה, שהדיחה ביומיים האחרונים את וונוס וויליאמס ואגה רדוונסקה.

גם המדורגת 11 שרה אראני בחוץ אחרי 6:4 ו-6:4 מול האמריקנית אליסון ריסק, שתשחק מול יוג'יני בושאר הקנדית, שגברה 6:4, 3:6 ו-4:6 על מונה ברתל מגרמניה. טמיאה בז'ינסקי משווייץ, שעלתה מן המוקדמות, הפתיעה את המדורגת 13, אקטרינה מקרובה מרוסיה, עם 4:6 ו-1:6 ותפגוש במריה שראפובה שעלתה כבר אתמול לשמינית הגמר.

מי שכן עמדה במשימה, בדקה ה-90, היא קרולין ווזניאקי, המדורגת שמינית, שפתאום הפכה להכי יציבה בסבב כשגברה אחרי מותחן על קרלה סוארס נבארו הספרדיה, 1:6, 6:3 ו-6:7 (4:7). ווזניאקי תפגוש בקאסי דלקווה האוסטרלית, שניצחה את אנסטסיה פאבלוצ'ינקובה מרוסיה 6:7, 7:6 ו-1:6.

ווזניאקי. מגלה יציבות (רויטרס)
ווזניאקי. מגלה יציבות (רויטרס)
 

גם אנג'ליקה קרבר מגרמניה, שעדיו חולמת על כניסה ברגע האחרון לאליפות סוף השנה, שרדה מאבק צמוד מול זארינה דיאס הקזחית בת ה-20 וניצחה 6:4, 2:6 ו-4:6. קרבר תשחק מול הצ'כית ברבורה זלהובה סטריקובה שגברה 6:3, 2:6 ו-2:6 על מדיסון קיז מארה"ב.

אלופת סיאול קרולינה פליסקובה הצ'כית, אחת השחקניות המשתפרות של העונה, רשמה נצחון שביעי רצוף בסבב הנשים והפעם על הגרמניה המדורגת 16, אנדריאה פטקוביץ' 4:6 ו-4:6. פליסקובה תפגוש במדורגת הבכירה שנותרה בטורניר, פטרה קביטובה הצ'כית שהביסה את קארין קנאפ האיטלקיה 3:6 ו-0:6.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */