יום שישי, 29.03.2024 שעה 08:45

ליברפול עלתה בפנדלים מול מידלסברו, ארסנל הודחה

גביע הליגה, סיבוב שלישי: המארחים נזקקו לניצחון 13:14 בדו קרב הפנדלים כדי לגבור בבית על הקבוצה מהצ'מפיונשיפ, התותחנים הפסידו 2:1 לסאות'המפטון

|
שחקני ליברפול חוגגים (רויטרס)
שחקני ליברפול חוגגים (רויטרס)

ארסנל לא הצליחה להמשיך הערב (שלישי) במומנטום מהניצחון על אסטון וילה בפרמייר-ליג והודחה בסיבוב השלישי של גביע הליגה אחרי הפסד 1:0 בבית לסאות'המפטון.

הקבוצה של ארסן ונגר, שנבנתה בקיץ כדי להיאבק על כל התארים, רשמה כאב לב ראשון העונה והוכיחה שוב כי היא נחנקת ברגעים החשובים כשלא הצליחה לנצח את סאות'המפטון בביתה.

ונגר עלה בהרכב התקפי שכלל את מסוט אוזיל, אלכסיס סאנצ'ס, לוקאס פודולסקי וג'ואל קמפבל, שקיבל הזדמנות להרשים את מאמנו, אבל לא הצליחה ליצור כמעט מצבים ולא הופיעה למחצית השנייה.

מנגד, הקדושים שנמצאים במקום השני בפרמייר-ליג, לא נבהלו מפיגור מוקדם מרגלי אלכסיס סאנצ'ס (14), שכבש בבעיטה חופשית נהדרת, והצליחו להשלים מהפך ולנצח באחד המגרשים הקשים באנגליה.

מאמן האורחים, רונלד קומאן, אמר לפני המשחק כי קבוצתו תגיע כדי לנצח את ארסנל וכבר מהפתיחה היה ניתן לראות ששחקניו הבינו את המסר. הקדושים תקפו וייצרו הרבה הזדמנויות, כשרק דויד אוספינה מנע מהם לצאת עם ניצחון גדול יותר.

מחצית ראשונה
דקה 11: התותחנים איימו על השער לראשונה אחרי יותר מעשר דקות. ג'ק ווילשר הרים כדור לרחבה ותומאס רוזיצקי נגח היטב, אבל פרייז'ר פורסטר הציל את סאות'המפטון.

דקה 14, 0:1 לארסנל: איזה שער יפהפה של אלכסיס סאנצ'ס. הצ'יליאני סובב כדור חופשי מושלם לחיבורים והעלה את קבוצתו ליתרון מהיר.

אלכסיס סאנצ´ס (מערכת ONE)
סאנצ´ס חוגג את השער שלו (הטוויטר של ארסנל)
 
דקה 20, סאות'המפטון משווה ל-1:1: היתרון של התותחנים לא החזיק מעמד זמן רב. רוזיצקי הכשיל את סאדיו מאנה ברחבה, ודושטאן טאדיץ' הבקיע מהנקודה הלבנה.

דושאן טאדיץ´ (מערכת ONE)
טאדיץ' כובש את הפנדל (הטוויטר של סאות'המפטון)
 

דקה 28: הקדושים כמעט השלימו את המהפך כשמאנה קיבל כדור על סף הרחבה ושחרר בעיטה חזקה, אך היא פגעה רק במשקוף של דויד אוספינה ויצאה החוצה.

דושאן טאדיץ´ (מערכת ONE)
טאדיץ´ חוגג עם החברים (הטוויטר של סאות'המפטון)
 

דקה 39, סאות'המפטון מדהימה ועולה ל-1:2: הקדושים הוכיחו שיש להם אופי חזק ועלו ליתרון מרגלי נתנייאל קליין הצעיר. קרן של טאדיץ' הורחקה בידי הגנת המארחים והגיעה לרגליו של המגן, ששחרר פצצה מ-30 מטר שנחתה רק ברשת של אוספינה.

נתנייאל קליין (מערכת ONE)
קליין בועט לשער (הטוויטר של סאות`המפטון)
 

נתנייאל קליין (מערכת ONE)
ורץ לחגוג (הטוויטר של סאות`המפטון)
 

דקה 42: הקבוצה של ונגר כמעט חזרה למשחק במהרה, אבל פורסטר הצליח להדוף בעיטה של לוקאס פודולסקי מזווית קשה.

מחצית שנייה
דקה 50: האורחים חזרו מההפסקה בצורה נהדרת וכמעט כבשו את השלישי. מאט טארגט העביר כדור רוחב לטאדיץ', הוא מסר לסטיבן דייויס והאחרון בעט היטב מ-8 מ', אבל אוספינה הדף והציל את התותחנים.

הקטור בלרין וסאדיו מאנה (רויטרס)
בלרין מכשיל את מאנה (רויטרס)
 

דקה 53: הזדמנות נוספת לקבוצה של קומאן. דייויס הרים כדור לבלם פלורין גארדוש, אך הנגיחה שלו הלכה מעל המסגרת של אוספינה.

דקה 58: רגע שנוי במחלוקת. ז''וזה פונטה תיקל את ג'ואל קמפבל ברחבה, אבל השופט לא שרק לפנדל.

דקה 63: טאדיץ' פספס הזדמנות להעלות את קבוצתו ליתרון 1:3, אך בזבז אותה. הקשר קיבל כדור חופשי במיקום טוב, אך הבעיטה שלו הייתה חלשה מדי ואוספינה לא התקשה להדוף אותה.

קוקלין נאבק עם טאדיץ (טוויטר) (מערכת ONE)
קוקלין מעל טאדיץ' (טוויטר)
 

דקה 75: התותחנים, שלא יצרו איום לאורך המחצית השנייה, הגיעו להזדמנות ראשונה אחרי שאייזק היידן בעט מחוץ לרחבה, אבל הכדור פספס את המסגרת של פורסטר.

ארסנל: דוד אוספינה, הקטור בלרין (צ'ובה אקפום, 86), קאלום צ'יימברס, אייזק היידן, פרנסיס קוקלין, אבו דיאבי (סנטי קאסורלה, 67), ג'ק ווילשר, תומאס רוזיצקי, אלכסיס סאנצ'ס, ג'ואל קמפבל (אלכס אוקסלייד-צ'מברליין, 71) ולוקאס פודולסקי.

סאות'המפטון: פרייז'ר פורסטר, נתנייאל קליין, ז'וזה פונטה, פלורין גארדוש, מאט טארגט (ריאן ברטרנד, 85), ויקטור ווניאמה, מורגן שניידרלין, סטיבן דייויס, סאדיו מאנה (שיין לונג, 72), דושאן טאדיץ' וגרציאנו פלה.

ליברפול עלתה שלב עם 13:14 מדהים בפנדלים על מידלסברו
בניגוד לארסנל, ליברפול הצליחה להעפיל לסיבוב הרביעי, אבל נזקקה לניצחון 11:14 מדהים בפנדלים כדי לגבור על מידלסברו. הקבוצה של ברנדן רודג'רס, שהפסידה בשני משחקיה האחרונים בליגה, כבר הובילה 1:2 עד הדקה ה-123, אבל עבירה טיפשית של קולו טורה ברחבה על פטריק במפורד, שכבש בעצמו את הפנדל, גררה אותה לבעיטות מ-11 מ', שם האורחים כבר נעצרו. 

פטריק במפורד (רויטרס)
במפורד שולח את המשחק להארכה (רויטרס)
 

מאריו באלוטלי העלה את ליברפול ל-0:1. במפורד לא עמד בלחץ והחמיץ. לוקאס לייבה העלה את ליברפול ל-0:2, אדם קלייטון צימק ל-2:1. אדם לאלנה העלה את ליברפול ל-1:3, אדם ריץ' הקטין ל-3:2. סוסו דייק גם הוא והעלה את ליברפול ל-2:4, אבל אלברט אדומאה צימק ל-4:3. ראחים סטרלינג היה הראשון להחטיא במדי המארחים ומנגד ילה ווסן השווה ל-4:4. ג'ורדן וויליאמס העלה את ליברפול ל-4:5, ג'ורג' פרנד השווה ל-5:5. טורה העלה את קבוצתו ל-5:6, אבל דניאל איילה עמד גם הוא בלחץ והתוצאה הושוותה ל-6:6. מאמדו סאקו כבש את השביעי של קבוצתו, ריאן פרדריק איזן ל-7:7. 

חאבי מנקיו העלה את ליברפול ל-7:8, אבל קנת' אומרו שוב השווה. חוסה אנריקה גם עמד בלחץ וליברפול חזרה ליתרון 8:9, יאניק וילדשוט איזן את התוצאה ל-9:9. סימון מיניולה העלה את ליברפול ל-9:10, אבל ג'מאל בלקמן השווה. מאריו באלוטלי עמד בלחץ והעלה את קבוצתו ל-10:11, אבל במפורד כבש את שערו השני במשחק. לייבה העלה את ליברפול ל-11:12, אבל קלייטון איזן ל-12:12. לאלנה שוב נתן יתרון למארחים, ריץ' השווה ל-13:13. סוסו עמד בלחץ פעם נוספת, אבל את הכדור המכריע החטיא אדומאה, שנעצר בידי מיניולה ושלח את ליברפול לחגוג.

דקה 10, 0:1 לליברפול: ראחים סטרלינג הגיע ל-1:1 נגד השוער אך נבלם, למברט נעצר גם הוא, אבל על הריבאונד הנוסף עט ג'ורדן רוסיטר, שכבש מ-22 מטר מול רשת חשופה את שער הבכורה שלו בבוגרים.

ג´ורדן רוסיטר חוגג שער בכורה (מערכת ONE)
רוסיטר חוגג את שער הבכורה
 

דקה 62, מידלסברו משווה ל-1:1: מה יהיה עם ההגנה של ליברפול? כדור חופשי האורחים מצאה את כל שחקניו של ברנדן רודג'רס לא מוכנים, אדם ריץ' אמר תודה וכבש בנגיחה מ-3 מ'.

דקה 109, ליברפול עולה ל-1:2: אחרי לחץ מסיבי, הקבוצה ממרסיסייד הצליחה להשיג סוף סוף את השער שחיפשה. אדם לאלנה נכנס לרחבה ומסר כדור רוחב, שהורחק, אבל שסוסו היה הראשון על הריבאונד וכבש בבעיטה מ-12 מ'.

סוסו (רויטרס)
סוסו מאושר לאחר שכבש (רויטרס)
 

דקה 123, מידלסברו משווה ל-2:2: בהתקפה האחרונה במשחק, מתפרצת של האורחים הסתיימה בהכשלה של קולו טורה על פטריק במפורד, שכבש בעצמו את הפנדל.

סוונסי הביסה 0:3 את אברטון, 1:2 לסטוק על סנדרלנד
פרט לארסנל וליברפול, התקיימו משחקים נוספים בגביע הליגה. סוונסי, שהחלה את הפרמייר-ליג בצורה נהדרת, המשיכה בכושר הטוב שלה כשגברה על אברטון 0:3 משערים של נתן דאייר (28), גילפי סיגורדסון (64) ומרווין אמנס (87).

נתן דאייר (טוויטר) (מערכת ONE)
דאייר כובש. סוונסי בשלב הבא (טוויטר)
 

שתי קבוצות נוספות שעלו לסיבוב הרביעי הן סטוק סיטי, שניצחה בחוץ 1:2 את סנדרלנד מצמד של מארק מונייסה (31 ו-71), שביטל יתרון זמני של ג'וזי אלטידור (16) ופולהאם, שגברה 1:2 בביתה על דונקסטר מהליגה ה-3 משערים של בריאן רואיז (16) ודן בארן (32). ג'יי קופינגר רק צימק (60) עבור האורחים.

מארק מונייסה (טוויטר) (מערכת ONE)
מונייסה מאושר לאחר השער (טוויטר)
 

משחקים נוספים: שורסברי - נוריץ' 0:1, מילטון קיינס דונס (שהדיחה את מנצ'סטר יונייטד בסיבוב הקודם) - ברדפורד 0:2, לייטון - שפילד יונייטד 1:0, קרדיף סיטי - בורנמות' 3:0, דרבי קאונטי - רידינג 0:2.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */