יום חמישי, 28.03.2024 שעה 17:35

"האוהדים יצאו ואז דפקו ראשים של נערים בקירות"

בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE דיברנו על העימות בין המשטרה לאוהדי הפועל ת"א וגם עם הקשר חן עזרא: "גול שיזכרו עוד 100 שנה"

|
אופירה אסייג ואיציק זוהר ב-102FM
אופירה אסייג ואיציק זוהר ב-102FM

אופירה אסייג ואיציק זוהר הגישו את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל, (102.5FM 89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

חן עזרא: "חלמתי על הגול, הדבר החשוב הוא שהקהל נהנה"
אחרי ציפייה ארוכה, מכבי חיפה ערכה אמש (שני) את הבכורה שלה באצטדיון סמי עופר. המשחק הסתיים בצורה מוצלחת גם מבחינה ספורטיבית (2:4) על סכנין וגם מבחינה ארגונית. שוחחנו עם קשר מכבי חיפה, חן עזרא, שכבש את השער הראשון של הירוקים במגרש החדש.

"חלמתי על זה וזאת זכות גדולה", אמר עזרא והוסיף: "מדובר בגול שיזכרו עוד מאה שנה. העובדה שזה עזר לקבוצה הפכה את זה ליותר כיף. הדבר החשוב ביותר הוא שהקהל נהנה". לגבי המשחק עצמו אמר עזרא: "שיחקנו מצוין, ידעתנו לרווח את המשחק בצורה טובה ולחצנו אותם לתוך השטח שלהם".

חן עזרא חוגג (משה חרמון)
חן עזרא. מרוצה מהיכולת של הקבוצה (משה חרמון)
 
כאשר נשאל על אלכס סטנוייביץ' אמר: "מדובר במאמן שחי את המשחק. הוא קופץ כמו הקהל ומכוון אותנו. הוא אוהב כדורגל תוסס והתקפי וזה בא לידי ביטוי. יש לנו גם סגל רחב ורואים רמה גבוהה באימונים. הרגשתי ביטחון לגבי הקבוצה שלי אתמול".

על החגיגה בעלת המאפיין הדתי של שמעון אבוחצירה: "לא חושב שזה צריך להפריע למישהו. איש באמונתו יחיה. הייתי מעדיף שמשחקים לא יהיו בשבת אבל במקרה שבו אני אתחזק, זה לא ימנע ממני מלשחק כדורגל". 

גל אלברמן: "התחרות העונה תהיה קשה יותר"
ביום ראשון מכבי ת"א פתחה את העונה עם 0:3 על מכבי פ"ת. שוחחנו על המצב של הקבוצה עם הקשר גל אלברמן.

כאשר נשאל לגבי עזיבתו של אוסקר גארסיה אמר: "זה הפתיע אותנו כי חשבנו שהוא יבין לקראת מה הוא הולך. כיבדנו אבל את העזיבה והמשכנו מהר הלאה כי הבנו שאין לנו ברירה אחרת. מכבי ת"א הוא מועדון חזק ושינויים כאלה ואחרים לא משפיעים עליו".

בקשר למאמן החדש פאקו אייסטרן אמר: "קשה להגיד שהוא שילוב של סוזה וגארסיה. שלושתם מאמנים מעולים אבל יש בו דברים שהם גם שונים. אין ספק שהוא מאמן מנוסה יותר שהתמודד עם הרבה מאוד סיטואציות. הוא מאוד מקפיד על פרטים גדולים וקטנים. צריך לזכור שלא עשינו איתו הכנה לפני תחילת העונה ואנחנו מנסים ליישם את הכל תוך כדי תנועה".

פאקו (יניב גונן)
פאקו. שם לב לפרטים הקטנים (יניב גונן)
 
לגבי העונה הקרובה בליגת העל אמר: "הצמרת תהיה צפופה. אנחנו מבינים שהתחרות תהיה קשה יותר ואנחנו משתדלים לגרום לכך שהדברים יהיו כמה שיותר תלויים בנו".

"לא היה שום דבר שהצדיק את המכות"
גם בכדורסל נחנך היכל חדש, כאשר הארנה קיבלה את הפועל ירושלים והפועל חולון במסגרת רבע גמר גביע ווינר. את הבכורה של הארנה קילקל במעט העימות בין אוהדי הפועל ת"א למשטרה במהלך המשחק של האדומים מול הפועל אילת.

שוחחנו על הנושא עם הכרוז של של הפועל ת"א, ישי משה: "אחרי המשחק בין הפועל י-ם להפועל חולון כולם הלכו ונשארנו 600-700 אהודים בלי קהל יריב. כנראה שלא מצא חן בעיני אחד המאבטחים צורת העידוד או משהו אחר שעשו. האוהדים החליטו לצאת כי לא נתנו להם לעודד כמו שהם רוצים. הרביצו להם ביריונים שפשוט מחפשים פורקן. דפקו ראשים של נערים בקירות".

מהומה בארנה (אורן בן חקון)
מהומה בארנה (אורן בן חקון)
 

משה המשיך: "העובדה היא שעד הרבע השני לא היה שום דבר. בכל מקום שאנחנו מגיעים אליו מחכים לרגע שבו מישהו בטעות או שלא בטעות יגיד את המילה הלא נכונה. זאת כרוניקה של מוות ידוע מראש. המילה שואה לא קיימת בלקסיקון שלנו יותר, אבל אי אפשר למנוע לגמרי את הקללות במגרשים. זה לא בסדר, אבל לצערי זה קיים".

שדרן הרדיו גיא דר המשיך: "הייתה הרגשה שהאבטחה מחפשת משהו. במקום לבקש יפה מהאוהד שיירד מהכסא, דחפו אותו. אחרי שהוציאו אותו מהמגרש אוהדים החליטו להפסיק לעודד ויצאו מחוץ ליציע. המכות המשיכו כי כנראה אין שם מצלמות. לא היה שום דבר שהצדיק את זה. אוהדי חולון גם עמדו על כיסאות ולא קרה איתם כלום".

יו"ר מנהלת הליגה שמואל פרנקל התייחס גם הוא לתקרית: "הפועל תל אביב היא קבוצה טובה וחשובה עם קהל מצוין. יש כמה שעושים פרובוקציה וזה משליך על מה שקורה. כיסאות נשברו וביקשו מהאוהדים להפסיק. הקהל של הפועל ת"א עמד לצערי הרבה פעמים לדין על אלימות מילולית. הם לא מסומנים יותר מאחרים".

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */