יום שבת, 20.04.2024 שעה 09:10

רובן ראיוס חוגג. הופעה יוצאת דופן (עמית מצפה)

צפו ב-2:4 של מכבי חיפה על סכנין בסמי עופר

הירוקים דרסו במשחקם הראשון בבית החדש. ראיוס הנהדר בישל לעזרא (שער ליגה ראשון באצטדיון) ואבוחצירה וכבש צמד נפלא, פאפאדופולוס ואבו נהיה צימקו

יום שני, 15/09/2014, 20:55אצטדיון סמי עופר - 30,000 צופיםליגת העל - מחזור 1
בני סכנין
שער יאניס פאפדופולוס (64)
שער אחמד אבו נאהיה (91)
הסתיים
4 2
שופט:(ציון: 18)
שער חן עזרא (45)
שער רובן ראיוס (47)
שער שמעון אבוחצירה (58)
שער רובן ראיוס (66)
מכבי חיפה
ליגת העל 14-15
 פלייאוף עליון 
7032-6736מכבי ת"א1
6438-5336עירוני ק"ש2
6240-6336הפועל ב"ש3
5143-4836בית"ר ירושלים4
5037-5136מכבי חיפה5
4841-3436מכבי פ"ת6
 פלייאוף תחתון 
4444-4333בני סכנין1
4240-3633הפועל ת"א2
4154-4633מכבי נתניה3
3936-3533הפועל רעננה4
3842-2833הפועל עכו5
3447-2533הפועל חיפה6
3259-4333הפועל פ"ת7
3151-3233מ.ס אשדוד8
לוח משחקים
  • הפועל ת"א
  • 0 - 1
  • מכבי נתניה
  • הפועל רעננה
  • 0 - 4
  • הפועל פ"ת
  • הפועל עכו
  • 1 - 1
  • הפועל חיפה
  • מ.ס אשדוד
  • 0 - 0
  • עירוני ק"ש
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 1
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי פ"ת
  • 3 - 0
  • מכבי ת"א
  • מכבי חיפה
  • 2 - 4
  • בני סכנין
הרכבים וציונים
 
 

מכבי חיפה פתחה הערב (שני) פרק חדש בהיסטוריה שלה, כששיחקה לראשונה באצטדיונה החדש, סמי עופר. כנראה שגם היא לא חלמה על הופעה בכורה מרהיבה שכזו, שנגמרה עם 2:4 ענק על בני סכנין לעיני 30 אלף אוהדים, זאת במסגרת המחזור הראשון בליגת העל.

על החגיגה הזו, באצטדיון לו חיכו כל-כך הרבה זמן, היה חתום בעיקר שמו של שחקן אחד - רובן ראיוס. הקשר הספרדי, שידע ימים לא קלים בעונה שעברה, פתח את העונה החדשה בליגת העל בצורה הכי טובה שיש, עם שני שערים ושני בישולים שהקפיצו את האצטדיון הגועש פעם אחר פעם.

התוצאה לא תסגיר זאת, אבל המחצית הראשונה בסמי עופר הייתה די מאוזנת. השער היחיד באותה מחצית הגיע שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, כשראיוס מצא בכדור קרן את חן עזרא, שכבש את שער הליגה הראשון באצטדיון המפואר.

חיפה ירדה למחצית ביתרון, וכשחזרה ממנה החלה לדרוס ללא רחמים את סכנין, אותה כבר פגשה שלוש פעמים העונה. בדקה ה-48 ראיוס כבש את הראשון שלו במשחק אחרי שניצל הרחקה לא טובה של מחמוד קנדיל וכבש בקלילות. בדקה ה-58 מהלך אישי מבריק שלו הסתיים בכדור רוחב לשמעון אבוחצירה, שדחק פנימה, הוריד חולצה וחשף את הציצית שלבש מתחתיה, מה שעלה לו בכרטיס צהוב.

מכבי חיפה מנצחת 2:4 את סכנין

שחר חונך את אצטדיון סמי עופר

סטנוייביץ': "הקהל היה מדהים"

בדקה ה-64 יאניס פאפאדופולוס ניסה לצנן את ההתלהבות עם כדור אדיר לרשת של ולדימיר סטויקוביץ', שצימק ל-3:1. ראיוס החליט שאת המשחק הזה הוא לא יסיים עם שער אחד בלבד והשלים צמד עם הקפצה מרהיבה מעל קנדיל (66). אחמד אבו נהיה צימק בתוספת הזמן, אבל זה לא העיב ולו במעט על החגיגה האדירה של האוהדים הירוקים, שלגמרי אוהבים את הבית החדש.

אצטדיון סמי עופר (עמית מצפה)
אצטדיון סמי עופר לפני המשחק (עמית מצפה)
 
האצטדיון בפתיחה (עמית מצפה)
אצטדיון סמי עופר לפני הפתיחה (עמית מצפה)
 

הנשיא יעקב שחר קיבל תשואות מהקהל החיפאי טרם המשחק כשהכריז במיקרופון: "חג שמח. אני רוצה להודות ליונה יהב על הדבקות במטרה, שנים של עבודה ובסופו של דבר יש לנו בית לתפארת. תודה לאיתמר צ'יזיק. אני מודה לאוהדי מכבי חיפה שרכשו ים של מנויים. אני מברך גם את האוהדים מסכנין ומברך: ברוך אתה ה' אלוהנו מלך העולם שהחיינו והגענו לזמן הזה".

יענק´לה שחר לפני הפתיחה (עומרי שטיין)
יענק´לה שחר לפני הפתיחה (עומרי שטיין)
 

מחצית ראשונה
אלון יפת הוציא את המשחק לדרך לעיני 30 אלף צופים באצטדיון סמי עופר.

אוהדי חיפה ביציעי סמי עופר (עמית מצפה)
אוהדי חיפה ביציעי סמי עופר (עמית מצפה)
 

שחקני הקבוצות לפני הפתיחה (עמית מצפה)
שחקני הקבוצות לפני הפתיחה (עמית מצפה)
 

שחקני מכבי חיפה (עומרי שטיין) (מערכת ONE)
שחקני חיפה לפני המשחק (עומרי שטיין)
 

דקה 3: עם צבא אוהדים מחריש אוזניים ברקע, חיפה פתחה טוב את המשחק. המארחים החזיקו בכדור וניסו למצוא את הפרצה, שמעון אבוחצירה ניסה להפתיע את מחמוד קנדיל עם בעיטה חזקה אבל הכדור שלו פספס במעט את המסגרת.

דקה 9: חיפה ניצלה כדור חופשי שהוענק לה כדי לנסות להפתיע שוב את קנדיל. מוחמדו אידריסו השאיר את הכדור בנגיעה לרובן ראיוס, שהגביה לרחבה ומצא את הראש של אבוחצירה. החלוץ הצליח לנגוח לעבר השער, אבל שוב פספס את המסגרת.

אוהדי מכבי חיפה ביציעי סמי עופר (עמית מצפה)
אוהדי מכבי חיפה ביציעי סמי עופר (עמית מצפה)
 

אוהדי מכבי חיפה (עומרי שטיין) (מערכת ONE)
אוהדי מכבי חיפה (עומרי שטיין)
 

חאלד חאליילה וג´אבר עטאא (עמית מצפה)
חאלד חאליילה וג´אבר עטאא (עמית מצפה)
 

דקה 14: סכנין זכתה לכדור חופשי אחרי נגיעת יד של טאלב טוואטחה. חאמד גנאים ניגש לבעוט ושלח כדור חזק, שלצערם של האורחים עבר רק ליד הקורה של ולדימיר סטויקוביץ'.

דקה 16: סכנין התעוררה והחלה ללחוץ אחמד קסום קיבל כדור בתוך הרחבה של חיפה, ניצל שגיאה בכיסוי של אדין צוצאליץ' ואייל משומר והצליח לשחרר בעיטה. גם הפעם זה לא מצא את המסגרת.

אוהדי מכבי חיפה (עומרי שטיין)
אוהדי מכבי חיפה (עומרי שטיין)
 

אוהדי בני סכנין (משה חרמון)
אוהדי בני סכנין (משה חרמון)
 

דקה 19: שגיאה של איגור יובאנוביץ' איפשרה למשומר לפרוץ בחופשיות באגף ימין, אבל כדור הרוחב של המגן לא מצא אף רגל מסיימת. כששעון הדקות הראה 20 שרו אוהדי חיפה לקפטן הפורש, יניב קטן, שתלה את נעליו בקיץ האחרון.

דקה 22: מוחמדו אידריסו עם ניסיון ראשון אל עבר השער. טאלב טוואטחה פרץ באגף שמאל והגביה ללב הרחבה,  החלוץ הקמרוני הוותיק הקדים את כולם ונגח, אבל לא מצא את הרשת של קנדיל.

צוצליץ´ (עמית מצפה)
אדין צוצליץ´ פורץ קדימה (עמית מצפה)
 

דקל קינן נפצע (עמית מצפה)
דקל קינן נפצע (עמית מצפה)
 

דקה 31: חמד גנאים היה קרוב מאוד לשער היתרון עם בעיטה חדה וחזקה ברגל שמאל לעבר השער של סטויקוביץ'. הסרבי הדף מצוין, והריבאונד הסתיים בהתנגשות ראשים לא נעימה בין דקל קינן לאחמד קסום. האחרון הצליח לקום אחרי זמן מה, אבל קינן נשאר שרוע על הדשא במשך דקות ארוכות וקיבל טיפול.

דקה 38: איזו הזדמנות של ראיוס. הכוכב הספרדי של מכבי חיפה סובב כדור חופשי נהדר (ואופייני) לעבר השער של קנדיל, כל האצטדיון עמד על רגליו, אבל הכדור פגש רק ברשת החיצונית. ההזדמנות הכי טובה של חיפה עד כה.

רובן ראיוס (משה חרמון)
רובן ראיוס עם הכדור, סטנוייביץ' זועם (משה חרמון)
 

דקה 41: כדור קרן של חיפה נהדף לא טוב ע"י קנדיל, ששלח את הכדור היישר לגופו של צוצאליץ'. הבלם הצליח לנגוח לעבר המסגרת, אבל מצא רק את הרשת החיצונית.

דקה 45+3, 0:1 למכבי חיפה: הנה הוא הגיע, שער הליגה הראשון בתולדות אצטדיון סמי עופר. כדור קרן של ראיוס מאגף ימין חלף על פני דבוקת השחקנים ברחבה של סכנין, חן עזרא היה זה שהגיע לכדור ובבעיטה אלכסונית שלח אותו לרשת. מזל טוב.

שחקני מכבי חיפה חוגגים (עמית מצפה)
שחקני מכבי חיפה חוגגים עם עזרא (עמית מצפה)
 

מחצית שנייה
דקה 46: דקל קינם אמנם השלים את המחצית הראשונה למרות הפגיעה שספג בראשו, אבל למחצית השנייה הוא כבר לא עלה. מתן אוחיון החליף בעמדת הבלם את קינן, שחגג הערב גם יום הולדת 30.

דקה 48, 0:2 למכבי חיפה: שוב הרעש הנהדר הזה עטף את האצטדיון. שוב הדיפה לא טובה של קנדיל שלחה את הכדור לשחקן חיפה, והפעם היה זה רובן ראיוס שאמר תודה ושלח אותו לרשת. איזו חגיגה של הקהל הירוק.

ראיוס חוגג (משה חרמון)
ראיוס חוגג (משה חרמון)
 

דקה 53: שוב גנאים בועט כדור אדיר, שוב סטויקוביץ' נועל את השער בצורה נהדרת. בינתיים הסרבי של חיפה עושה עבודה נהדרת בין הקורות וזוכה להמון אהבה מהקהל, שהיום מחלק אותה לכל דורש.

דקה 58, 0:3 למכבי חיפה: רובן ראיוס סיפק מהלך מדהים, פרץ עד לב הרחבה ושל כדור רוחב מדוד לאבוחצירה. החלוץ של חיפה היה צריך רק לדחוק את הכדור הזה פנימה, וזה בדיוק מה שהוא עשה. איך הוא חגג אתם שואלים? עם ציצית, לא פחות ולא יותר.

אבוחצירה חוגג (עומרי שטיין)
אבוחצירה חוגג (עומרי שטיין)
 

דקה 64, סכנין צימקה ל-3:1. יאניס פאפאדופולוס, הרכש הנהדר שלא עשה כמעט שום דבר עד עכשיו, החליט שנמאס לו ובבעיטה אדירה מכמעט 30 מטרים הרעיד את הרשת של סטויקוביץ'. זה לא הפריע לאוהדים בירוק להמשיך לחגוג.

סטויקוביץ´ סופג (משה חרמון)
סטויקוביץ´ סופג (משה חרמון)
 

דקה 66, 1:4 ענק למכבי חיפה: רובן ראיוס, גבירותיי ורבותיי. הוא כבר כבש שער אחד ובישל פעמיים, אבל זה לא הספיק לספרדי האדיר של חיפה. בכדור קשתי אומנותי הוא הקפיץ את הכדור מעל קנדיל והשלים צמד. איזה מופע יחיד.

ראיוס חוגג (עומרי שטיין) (מערכת ONE)
ראיוס חוגג (עומרי שטיין)
 

אוהדי מכבי חיפה (עומרי שטיין)
אוהדי מכבי חיפה ממשיכים לחגוג (עומרי שטיין)
 

דקה 76: כמעט החמישי של חיפה. עידן ורד עלה מהספסל וכמעט כבש בבעיטה אדירה, אבל הכדור שלו מצא בסופו של דבר רק את המשקוף. אין ספק מי הולכת להיות המנצחת כאן, השאלה היא מה תהיה התוצאה.

דקה 91, סכנין צימקה ל-4:2: מהלך של שני המחליפים הניב שער מצמק, אבל לא הפריע לחגיגה. פיראס מוגרבי מצא בכדור עומק את אחמד אבו נהיה, שהכניע את סטויקוביץ' בקלילות.

מכבי חיפה: ולדימיר סטויקוביץ', אייל משומר, אדין צוצאליץ', דקל קינן (מתו אוחיון, 46'), טאלב טוואטחה, עטאא ג'אבר, מיצ'ל (עידן ורד, 73'), חן עזרא, רובן ראיוס, שמעון אבוחצירה (אלון תורג'מן, 60') ומוחמדו אידריסו.

בני סכנין: מוחמד קנדיל, עלי עותמאן, עלאא אבו סאלח, אברהם פאס, איגור יובאנוביץ', חאמד גנאים, מיחה מבאליה, חאלד חלאילה (אחמד אבו נהיה, 84'), יאניס פאפאדופולוס, אחמד קסום, מילאן בויוביץ' (מוחמד זבידאת, 78').

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס