יום חמישי, 28.03.2024 שעה 14:08

שחקני מכבי חוגגים (יניב גונן)

האלופה פה: צפו ב-0:3 של מכ' ת"א על מכ' פ"ת

ההתחלה לא הייתה קלה, אך הצהובים יצאו מהמושבה עם ניצחון יפה במחזור הראשון. ראדי פתח עם טיל מ-20 מ', זהבי הכפיל ופריצה חתם. בן בסט לא היה בסגל

יום ראשון, 14/09/2014, 20:15אצטדיון המושבה - 5,000 צופיםליגת העל - מחזור 1
מכבי ת"א
שער מהראן ראדי (14)
שער ערן זהבי (74)
שער ראדה פריצה (82)
הסתיים
0 3
שופט:(ציון: 12)
מכבי פ"ת
ליגת העל 14-15
 פלייאוף עליון 
7032-6736מכבי ת"א1
6438-5336עירוני ק"ש2
6240-6336הפועל ב"ש3
5143-4836בית"ר ירושלים4
5037-5136מכבי חיפה5
4841-3436מכבי פ"ת6
 פלייאוף תחתון 
4444-4333בני סכנין1
4240-3633הפועל ת"א2
4154-4633מכבי נתניה3
3936-3533הפועל רעננה4
3842-2833הפועל עכו5
3447-2533הפועל חיפה6
3259-4333הפועל פ"ת7
3151-3233מ.ס אשדוד8
לוח משחקים
  • הפועל ת"א
  • 0 - 1
  • מכבי נתניה
  • הפועל רעננה
  • 0 - 4
  • הפועל פ"ת
  • הפועל עכו
  • 1 - 1
  • הפועל חיפה
  • מ.ס אשדוד
  • 0 - 0
  • עירוני ק"ש
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 1
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי פ"ת
  • 3 - 0
  • מכבי ת"א
  • מכבי חיפה
  • 2 - 4
  • בני סכנין
הרכבים וציונים
 
 

אלופת המדינה, מכבי תל-אביב, הגיעה הערב (ראשון) לאצטדיון המושבה במטרה לפתוח את העונה עם שלוש נקודות מול מכבי פתח-תקווה. הפתיחה לא הייתה קלה, אבל בסופו של דבר החניכים של פאקו אייסטרן רשמו 0:3 נהדר, זאת במסגרת המחזור הראשון בליגת העל.

הצהובים הפעילו לחץ כבד על הפתח-תקוואים כבר בפתיחה. השליטה של האלופה במשחק הייתה מוחלטת, וגם שער היתרון לא אחר להגיע. בדקה ה-14 כדור נהדר של מהראן ראדי מ-20 מטרים הכניע את איתמר ניצן והעניק למכבי יתרון מוקדם.

3,000 האוהדים הצהובים שהגיעו למשחק בוודאי קיוו שקבוצתם תמשיך לתקוף בחמת זעם את השער של המקומיים, אבל במשך דקות ארוכות מכבי התקשתה לבחון את ניצן. ערן זהבי וטל בן חיים ניסו את מזלם, אבל לא הצליחו למצוא את הרשת.

בפתיחת המחצית השנייה האלופה הייתה אמורה לקבל פנדל אחרי נגיעת יד של נאור פסר ברחבה, אבל השופט מנשה משיח התעלם וסימן להמשיך. מכבי שבה והגבירה את הלחץ ככל שחלפו הדקות, ובסופו של דבר החניכים של רן בן שמעון נכנעו בפעם השנייה.

גדולה על הליגה: מכבי מנצחת 0:3

כדור נהדר של דור מיכה המחליף מצא את זהבי, שבדקה ה-74 הכפיל בקור רוח מול ניצן. הנקודות כבר היו בכיס של הצהובים, שעלו ל-0:3 אחרי שפריצה, שעלה גם הוא מהספסל, ניצל יציאה רעה של השוער המקומי כדי לנגוח לרשת (82). בסופו של דבר, האלופה חזרה הביתה עם חיוך.

פאקו אייסטרן: יש עוד מה לשפר

מחצית ראשונה
השופט מנשה משיח הוציא את המשחק לדרך לעיני 5,000 צופים. 3,000 מהם, קצת במפתיע, אוהדי מכבי ת"א.

ברק בדש, עדן בן בסט, ברק יצחקי (יניב גונן)
ברק בדש, עדן בן בסט וברק יצחקי ביציע (יניב גונן)
 

שלט של אוהדי מכבי פ&qout;ת (יניב גונן)
השלט של אוהדי מכבי פ"ת (יניב גונן)
 

שלט מחאה של אוהדי מכבי ת&qout;א (יניב גונן)
שלט מחאה של אוהדי מכבי ת"א (יניב גונן)
 

דקה 7: איזו החמצה אדירה של ערן זהבי. ה-כוכב של האלופה קיבל כדור עומק נפלא מטל בן חיים, הגיע לאחד על אחד מול איתמר ניצן אבל הכדור שבעט היה רחוק מהמסגרת של השוער המארח.

פאקו אייסטרן  (יניב גונן)
פאקו אייסטרן על הספסל (יניב גונן)
 

דקה 12: זהבי ניסה שוב את מזלו, הפעם בבעיטה מרחוק, אבל שוב לא מצא את המסגרת. האלופה לוחצת את פ"ת בחלק המגרש שלה ולא מאפשרת לה לצאת להתקפות מסודרות. החניכים של בן שמעון מנסים לעקוץ במתפרצות.

רן בן שמעון וייטב לוזון (יניב גונן)
רן בן שמעון וייטב לוזון (יניב גונן)
 

דקה 14, 0:1 למכבי ת"א. זה לא לקח הרבה זמן. מהראן ראדי הניף את הרגל המפורסמת שלו ומכ-20 מטרים שלח בעיטה חזקה לעבר השער. ניצן הצליח לגעת בכדור, אבל לא עצר אותו בדרך לרשת. ראדי זכה לחיבוק אוהב במיוחד מבן חיים, מחווה שקיבלה משמעות גדולה בהרבה לאחר הסערה בה היו מעורבים השניים.

ראדי חוגג (יניב גונן)
ראדי חוגג (יניב גונן)
 

ראדי חוגג עם ייני ומרגוליס (יניב גונן)
ראדי חוגג עם ייני ומרגוליס (יניב גונן)
 

דקה 21: דניאל דימוב מסר לא טוב לעברו של ניצן, זהבי כמעט והקדים את השוער אך נתקל בו לפני שהספיק לגעת בכדור. האוהדים בצהוב-כחול קראו לעבירה על זהבי, משיח חשב אחרת.

דקה 31: אגף שמאל הפרוץ של המארחים איפשר לטל בן חיים לדהור בחופשיות עד השער של ניצן. זהבי חיכה במרכז הרחבה, אבל הקיצוני העדיף לנסות את מזלו בבעיטה לשער. זה נגמר בהדיפה של ניצן, ששמר על התוצאה.

ניקולה מיטרוביץ´ בועט (יניב גונן)
ניקולה מיטרוביץ´ בועט (יניב גונן)
 

דקה 39: עכשיו היה זה תורו של בן חיים להחמיץ. זהבי בעבודת הכנה גדולה פרץ בצד ימין של הרחבה ומצא את חברו ממש במרכז, בן חיים השתלט על הכדור, הסתובב ובעט מהמקום, אבל הכדור עבר מעל למשקוף של ניצן.

דקה 41: הזדמנות נדירה למכבי פ"ת כמעט והסתיימה בשער שוויון. כדור קרן מסוכן מאוד של הכחולים הגיע לאיבן הרצג, שלא הסתדר בתוך סבך השחקנים ברחבה ושלח את הכדור החוצה.

נאור פסר מנסה לעצור את מרגוליס (יניב גונן)
נאור פסר מנסה לעצור את מרגוליס (יניב גונן)
 

דקה 45+1: רגע לפני הירידה להפסקה זהבי ניסה שוב להטביע את חותמו. מלך השערים של העונה שעברה שוב בעט חזק מחוץ לרחבה, אבל גם הפעם הכדור שלו לא מצא את המסגרת.

מחצית שנייה
דקה 47: הצהובים היו צריכים לקבל בעיטת עונשין מ-11 מטרים, אבל משיח לא נתן. כדור שיצא מראדי נעצר בידו של נאור פסר, שהיה בתוך הרחבה, אבל השופט סימן להמשיך.

ערן זהבי עם הכדור (יניב גונן)
ערן זהבי עם הכדור (יניב גונן)
 

דקה 53: מהלך אישי פנטסטי של גל אלברמן מסתיים, לצערו הרב, בלא כלום. הקשר האחורי חילץ כדור בחלק המגרש של פ"ת, חדר לרחבה בסיועו של ראדי והצליח לבעוט, אבל ניצן הגיב מצוין והדף.

דקה 55: איזה פספוס של בן חיים. הקיצוני הצעיר של מכבי יצא ביחד עם זהבי למתפרצת של שניים על אחד, קיבל כדור נהדר מהקשר ונשאר לבדו מול ניצן, אבל הגיע לא טוב לכדור ושלח אותו ברשלנות היישר לידיים של השוער.

גאל מרגוליס מול איבן הרצג (יניב גונן)
גאל מרגוליס מול איבן הרצג (יניב גונן)
 

דקה 64: שתי החמצות ענקיות של מכבי ת"א. זהבי מצא בכדור גדול את המחליף ראדה פריצה, שעבר את ניצן ובעט אך נבלם ע"י הרצג לקרן. זהבי קיבל עוד הזדמנות ושלח כדור חזק ומסוכן לרחבה, הכדור פגע בפריצה ויצא החוצה.

דקה 70: והנה כמעט שוויון של פ"ת בצד השני. נאור פסר פרץ באגף שמאל והעביר כדור רוחב למחליף עוז פרץ, שלא חשב הרבה וניסה את מזלו בבעיטה מסובבת מתוך הרחבה ששלחה את הכדור מעל השער.

דקה 74, 0:2 למכבי ת"א: חשבתם שערן זהבי לא יכבוש? בסוף זה קרה. כדור עומק נפלא של דור מיכה המחליף שלח את הקשר עד ללב הרחבה של ניצן. זהבי הרים את הראש, השתהה מעט ואז שלח את הכדור בקור רוח לרשת.

זהבי חוגג (יניב גונן)
זהבי חוגג (יניב גונן)
 

דקה 82, 0:3 למכבי ת"א: האלופה במומנטום. כדור עומק נהדר של מושיקו לוגסי נחת על הראש של ראדה פריצה, שניצל יציאה לא טובה של ניצן משערו ושלח את הכדור לרשת.

דקה 92: מכבי פ"ת ניסתה להציל את כבודה עם שער מצמק. הכדור טייל ברחבה של התל-אביבים והמחליף עידן שמש הצליח להסתובב ולבעוט מצוין, אבל חואן פאבלו היה במקום והדף לקרן.

שחקני מכבי חוגגים (יניב גונן)
שחקני מכבי חוגגים (יניב גונן)
 

מכבי פ"ת: איתמר ניצן, חגי גולדנברג, איבן הרצג, דניאל דימוב, נאור פסר, בראיין גרזיץ', חסן אבו זייד (עידן שמש, 46'), גידי קניוק, יובל יעקובוביץ' (מרוואן קבהא, 75'), גיא מלמד (עוז פרץ, 55') וקוסטדין אזורוב.

מכבי ת"א: חואן פאבלו קולינאס, שרן ייני, איתן טיבי, קרלוס גארסיה, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, ניקולה מיטרוביץ', מהראן ראדי (מושיקו לוגסי, 78'), ערן זהבי, גאל מרגוליס (ראדה פריצה, 56') וטל בן חיים (דור מיכה, 65').

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה