יום שישי, 29.03.2024 שעה 11:52

דוידוב וטוברנו רבים ומורחקים (משה חרמון)

בסימן אדום: אשדוד וק''ש נפרדו בתיקו 0:0

חגיגת אדומים בי''א: בלו הורחק (41), חיימוב הדף פנדל (45) והעוזר צרפתי הורחק. דוידוב וטוברנו גם הורחקו (87). קלינגר: "מאוכזב". צפו בתקציר

יום שבת, 13/09/2014, 19:00אצטדיון י''א - 3500 צופיםליגת העל - מחזור 1
עירוני ק"ש
כרטיס אדום טובראנו פינאס (87)
הסתיים
0 0
שופט: איתן שמואלביץ'
כרטיס אדום ירו בלו (41)
החמצת פנדל רועי בקל (45)
כרטיס אדום אלכסנדר דוידוב (87)
מ.ס אשדוד
ליגת העל 14-15
 פלייאוף עליון 
7032-6736מכבי ת"א1
6438-5336עירוני ק"ש2
6240-6336הפועל ב"ש3
5143-4836בית"ר ירושלים4
5037-5136מכבי חיפה5
4841-3436מכבי פ"ת6
 פלייאוף תחתון 
4444-4333בני סכנין1
4240-3633הפועל ת"א2
4154-4633מכבי נתניה3
3936-3533הפועל רעננה4
3842-2833הפועל עכו5
3447-2533הפועל חיפה6
3259-4333הפועל פ"ת7
3151-3233מ.ס אשדוד8
לוח משחקים
  • הפועל ת"א
  • 0 - 1
  • מכבי נתניה
  • הפועל רעננה
  • 0 - 4
  • הפועל פ"ת
  • הפועל עכו
  • 1 - 1
  • הפועל חיפה
  • מ.ס אשדוד
  • 0 - 0
  • עירוני ק"ש
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 1
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי פ"ת
  • 3 - 0
  • מכבי ת"א
  • מכבי חיפה
  • 2 - 4
  • בני סכנין
הרכבים וציונים
 
 

עירוני קרית שמונה תחפש את ניצחונה הרשמי הראשון העונה במחזור הבא, לאחר שסיימה ב-0:0 מאכזב, למרות יתרון מספרי על מ.ס. אשדוד באצטדיון הי''א.

דווקא האורחת פתחה את המשחק חזק יותר כשהגיעה לשני מצבים כבר בדקות הראשונות של ההתמודדות, אך החמצות של אחמד עאבד ודויד מנגה מול אופיר מרציאנו הותירו את הפתיחה ללא שערים.

שחקניו של ניר קלינגר התעשתו לאחר הפתיחה הלא טובה ורשמו בעצמם מספר הזדמנויות. יאיא פטי נגח ברשלנות ומוראד אבו ענזה החמיץ פעמיים מול גיא חיימוב. תצוגת שוערים נפלאה הייתה בי''א.

בדקה ה-41 אשדוד נשארה בעשרה שחקנים לאחר שירו בלו הורחק עי'' השופט איתן שמואלביץ' לאחר שחלוצה של אשדוד ביצע עבירה קשה על וובה בראון. בדקה ה-45 דווקא אשדוד בנחיתות מספרית כמעט ועלתה ליתרון, לאחר שנשרקה לטובתה בעיטת עונשין.

חיימוב הכשיל ברחבה את דוידוב וזכה גם לכרטיס צהוב. את הבעיטה לקח רועי בקל, אך שוערה של ק''ש הדף היטב. עוזר המאמן של קלינגר, גיא צרפתי הורחק אף הוא בירידה להפסקה לאחר שדרש להרחיק את חיימוב, 0:0 בסיום המחצית.

צפו: 0:0 בין אשדוד לק"ש, 4 מורחקים

בכר: מרגיש שאנחנו מוכנים לליגה

המחצית השנייה הייתה חלשה מאוד מצד שתי הקבוצות. חניכיו של ברק בכר לא הצליחו לנצל את היתרון המספרי שלהם על המגרש ודווקא בדקה ה-70 היה זה דוידוב שנשאר במצב של אחד על אחד מול חיימוב, אך הקשר לא השתלט על הכדור היטב והשוער הדף אותו מאזור הסכנה.

המאמנים ביצעו חילופים רבים במטרה להכריע את המשחק, אך מה שייזכר ממנו בעיקר הוא הכרטיסים האדומים שנשלפו בו. בדקה ה-87 הורחקו באדום ישיר דוידוב ופינאס טוברנו, לאחר שרבו ביניהם. בסיום 0:0 מאכזב לעיני 3500 צופים בי''א.

בקל מחמיץ פנדל (משה חרמון)
בקל מחמיץ פנדל (משה חרמון)
 

קלינגר: "מרגיש פספוס, נבקש ביטול האדום לדוידוב"
ניר קלינגר: ״אני מרגיש מאוכזב ומרגיש פספוס גדול, פתחנו את המחצית הראשונה היטב ועד האדום נתנו הצגה במגרש, קרית שמונה זאת קבוצה מצויינת זה לא איזה יריב מליגה לאומית. הגענו לשלוש הזדמנויות של מאה אחוז אחד על אחד ופנדל ולא הצלחנו להבקיע. אני חושב ששתי הקבוצות הגיעו מוכנות לליגה.

קלינגר (משה חרמון)
שמואלביץ' מרגיע את קלינגר (משה חרמון)
 

על הקהל הרב שהגיע אמר קלינגר: ״מרגש לראות את האוהדים חוזרים, אני חושב שיש להם גם למה לבוא. הם ראו קבוצה צעירה, דינאמית שמשחקת עם הלב ואני מקווה שזה יימשך למרות שהייתה כניסה חופשית כי יש קבוצה טובה באשדוד. למשחק הבא נחסר שני שחקנים שהם בין השחקנים הכי חשובים שלנו. החלטות השופטים היו מאוד קשות עבורנו. ברור שהאדום השני לדוידוב לא היה ולא נברא ואני חושב שאנחנו נבקש את ביטול האדום בצורה חד משמעית, אני ראיתי את זה מהספסל".

בכר: "שיחקנו במגרש קשה, חיימוב ומרציאנו היו גדולים הערב"
שנשאל ברק בכר על היכולת של ק''ש היום, לאחר שאשדוד נותרה ב-10 שחקנים, אמר: "שיחקנו במגרש הכי קשה שיש מול קבוצה בכושר מצויין, קבוצה הכי ביתית בליגה. מחצית ראשונה עד ההרחקה היינו הרבה יותר מסוכנים, אשדוד אחרי ההרחקה הסתגרו וצופפו והיה לנו הרבה יותר קשה. למרות ה-0:0 היה הרבה מצבים והיה משחק לא רע, התוצאה לא רעה למרות שלא ניצחנו במגרש הזה מעולם ומאוד רציתי, אבל אנחנו מוכנים לליגה היינו צריכים לנצח את המשחק סה"כ משחק ראשון תוצאה טובה שבוע הבא אנחנו משחקים בבית".

ברק בכר (משה חרמון)
ברק בכר. מאוכזב אך אופטימי (משה חרמון)
 

בכר התייחס לאיבוד העשתונות של השחקנים: "אנחנו דווקא היינו רגועים, הגענו מוכנים למשחק והגענו להרבה מצבים. שני השוערים תפסו יום גדול, מרציאנו קצת יותר אפילו למרות שחיימוב היה גם מצויין, לשתי הקבוצות יש שוערים מצויינים ולשניהם יש מקום בנבחרת, הם מנעו הרבה שערים היום".

שנשאל בכר האם נראה את ק''ש בפלייאוף העליון ענה: "אין סיבה שלא, יש לנו שחקנים מצויינים. שבוע הבא יחזרו מזרחי ועזאם ויהיה לנו יותר עומק ואני מאמין בהם".

ירו בלו התייחס להרחקתו: "המרפק היה תוך כדי נפילה ולא היה בכוונה, בראון עשה הצגה".

מחצית ראשונה
השופט איתן שמואלביץ' הוציא את המשחק לדרך לעיני 3500 אוהדים נרגשים באצטדיון הי''א.

דקה 8: מגנה של ק''ש עודד אלקיים, פרץ בצד ימין והרים כדור שהגיע לרועי קהת בקצה הרחבה השמאלי, הקשר הוריד את הכדור עם הראש לאחמד עאבד והחלוץ שחרר בעיטה שפגעה בשחקני אשדוד ונהדפה לקרן.

חן דלמוני (משה חרמון)
חן דלמוני מנסה לחמוק ממיכאל אוחנה (משה חרמון)
 

דקה 9: הלחץ של ק''ש נמשך. רוג'רס קולה שלח את הכדור עם הצד החיצוני של הרגל לעבר חברו להתקפה דויד מנגה, שבעט מקרוב אך אופיר מרציאנו הצליח להדוף.

גיא חיימוב (משה חרמון)
גיא חיימוב. לא התקשה בכדור הגובה (משה חרמון)
 

דקה 21: שחקניו של קלינגר רשמו ניסיון ראשון לכיבוש במשחק. אלכס דוידוב לקח את הבעיטה החופשית מ-21 מטר שהגיעה עד ליאיא פטי, אך בלם המארחת נגח את הכדור לשמיים.

דוידוב (משה חרמון)
דוידוב. מצא את פטי בבעיטה חופשית (משה חרמון)
 

דקה 28: גיא חיימוב מנע יתרון של אשדוד בי''א. פריצה של מיכאל אוחנה לרחבה גרמה לערבוביה ברחבה, הכדור הגיע לאבו ענזה שבעט משבעה מטרים לפינה השמאלית, אך שוערה של ק''ש הצליח להדוף.

רועי בקל (משה חרמון)
רועי בקל (משה חרמון)
 

דקה 31: אשדוד התאוששה מהפתיחה החזקה של האורחת והייתה קרובה שוב פעם ליתרון. ירו בלו הוריד את הכדור עם הראש לאבו ענזה ברחבה, החלוץ השתלט על הכדור ובעט משמונה מטרים לעבר המסגרת, אך חיימוב שוב היה במקום.

חיימוב (משה חרמון)
חיימוב. תצוגת שוערים מעולה בי''א (משה חרמון)
 

דקה 32: ק''ש הייתה ממש קרובה ליתרון. מנגה הרים כדור קרן היישר לראשו של מינדוגאס פנקה, ששחרר נגיחה אדירה שגרמה למרציאנו לספק הדיפה עוד יותר מרהיבה. תצוגת שוערים נפלא בי''א.

מרציאנו (משה חרמון)
מרציאנו. תצוגה טובה שלו בשער (משה חרמון)
 

דקה 37: ההגנה של אשדוד לא הרחיקה את הכדור היטב, עאבד השתלט עליו ומ-15 מטר בעט לעבר המסגרת של מרציאנו, אך שוערה של המארחת לא התבלבל והדף את הכדור.

דוידוב (משה חרמון)
דוידוב. שתי הקבוצות לא מוצאות את השער (משה חרמון)
 

דקה 41: אשדוד נשארה בעשרה שחקנים. ירו בלו קיבל כרטיס אדום ישיר מהשופט איתן שמואלביץ' לאחר שביצע עבירה קשה על וובה בראון.

בלו מורחק (משה חרמון)
בלו מורחק (משה חרמון)
 

אדום לבלו (משה חרמון)
אדום לבלו (משה חרמון)
 

וובה בראון על הדשא (משה חרמון)
וובה בראון על הדשא (משה חרמון)
 

דקה 45: חיימוב הכשיל את דוידוב ברחבה והשופט שמואלביץ' הצביע על הנקודה הלבנה ואף העניק כטיס צהוב לשוער. את הבעיטה לקח רועי בקל אך השוער של ק''ש לא נכנע והדף את הכדור היטב ומנע יתרון של אשדוד שניות לפני הירידה להפסקה. עוזר המאמן של אשדוד, גיא צרפתי הורחק ע''י שמואלביץ'.

חיימוב מקבל צהוב (משה חרמון)
חיימוב. מקבל צהוב על העבירה ברחבה (משה חרמון)
 

חיימוב מבצע עבירה ברחבה (משה חרמון)
חיימוב. תופס את הראש לאחר שגרם לפנדל (משה חרמון)
 

מחצית שנייה
דקה 54: אלקיים הגביה מצד ימין למרכז הרחבה היישר לראשו של פנקה, שנגח את הכדור בצורה לא טובה לידיים של מרציאנו. הנחיתות המספרית של אשדוד לא הורגשה בתחילת המחצית השנייה.

אלקיים (משה חרמון)
אלקיים. פנקה לא ניצל את המסירה הטובה שלו (משה חרמון)
 

דקה 55: ניר קלינר ביצע חילוף ראשון בהתקפה של אשדוד במטרה לנסות ולהכריע את המשחק. אבו ענזה יצא ומי שנכנס במקומו היה גדי קינדה.

דקה 67: ברק בכר ביצע חילוף ראשון אצל האורחת. עאבד פינה את מקומו לאדריאן רוצ'ט במטרה לעבות את הקישור של ק''ש ולנסות להחזיק יותר בכדור. משחק חלש בינתיים של שתי הקבוצות.

מאבק על הכדור ק´´ש (משה חרמון)
מאבק על הכדור (משה חרמון)
 

דקה 70: ניב זריהן הכניס כדור לדוידוב שהתקשה להשתלט על הכדור, חיימוב יצא אליו באחד על אחד והצליח להדוף את הכדור מאזור הסכנה, פספוס אדיר של קשר אשדוד. ק''ש שולטת אך לא מצליחה לנצל את היתרון המספרי ולהגיע למצבים מסוכנים ליד שערו של מרציאנו.

חיימוב (משה חרמון)
חיימוב. משחק נפלא שלו (משה חרמון)
 

דקה 73: חילוף נוסף בק''ש. בכר החליט להוציא את דלמוני ולהכניס במקומו את פינאס טוברנו.

דקה 74: חילוף שני גם באשדוד. קלינגר הכניס את דויד סולארי במקומו של זריהן.

קולה (משה חרמון)
קולה שומר על הכדור (משה חרמון)
 

דקה 80: חילוף שלישי ואחרון בק''ש. בראון יצא ובמקומו נשלח אל כר הדשא  יואל צ'חנוביץ'.

דקה 87: הקהל בי''א לא רואה שערים אך כרטיסים אדומים הוא רואה ובשפע. הפעם דוידוב וטוברנו הורחקו ע''י שמואלביץ' לאחר שהלכו מכות ביניהם.

חגיגת אדומים בי´´א (משה חרמון)
חגיגת אדומים בי´´א (משה חרמון)
 

דקה 88: ק''ש הייתה קרובה להכריע את המשחק סמוך לשריקת הסיום. מנגה קיבל כדור מצד ימין במרכז הרחבה, אך הבעיטה שלו נהדפה על ידי מרציאנו. שני השוערים נועלים את השער.

מרציאנו מול מנגה (משה חרמון)
מרציאנו מול מנגה (משה חרמון)
 

סיום המשחק: 0:0 מאכזב באצטדיון הי''א בין אשדוד לק''ש שייזכר בעיקר בגלל האירועים שלא ממש קשורים לכדורגל. שתי הקבוצות יחפשו ניצחון ראשון במחזור הבא של ליגת העל.

שיר צדק (משה חרמון)
שיר צדק. משחק נוסף ללא ניצחון (משה חרמון)
 

אשדוד (משה חרמון)
גם אשדוד ירדה מאוכזבת (משה חרמון)
 

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, חאתם עבד אלחמיד, יאיא פטי, מיקי סירושטיין, גוואון אושאניוואה, רועי בקל, אלכס דוידוב, מיכאל אוחנה, ניב זריהן (דויד סולארי, 74), מוראד אבו ענזה (גדי קינדה, 55) וירו בלו.

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, עודד אלקיים, קאסיו פרננדס, שיר צדק, חן דלמוני (פינאס טוברנו, 73), וובה בראון (יואל צ'חנוביץ', 80), מינדוגאס פנקה, רועי קהת, אחמד עאבד (אדריאן רוצ'ט, 67), רוג'רס קולה ודויד מנגה.

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה