יום ראשון, 05.05.2024 שעה 08:41
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 0 - 0
  • מכבי חיפה

לא במיטבה: צפו ב-1:1 של מכבי חיפה מול סכנין

רבע גמר גביע הטוטו: האורחים לא נראו טוב מול המארחת שעלתה ליתרון מרגליו של מוגרבי (60), אך צוצאליץ' השווה (67). בכורה ללויטה, הגומלין ברביעי

|
מכבי חיפה. לא הייתה טובה מול סכנין (עמית מצפה)
מכבי חיפה. לא הייתה טובה מול סכנין (עמית מצפה)

מכבי חיפה ובני סכנין נפרדו הערב (שבת) ב-1:1 במשחק שנערך באצטדיון דוחא במסגרת המשחק הראשון של שלב רבע הגמר בגביע הטוטו. הירוקים אמנם השיגו שער חוץ, אך היכולת שהציגו במשחק - צריכה להדליק עבורם נורה אדומה.

כבר בדקות הפתיחה ניתן היה להבחין במשחק המנומנם, הרדום והרגוע שהתנהל לו בדוחא. הירוקים מיעטו להגיע למצבים וכמוהם גם המארחים. אלא שבמחצית המשחק, הגיע השינוי. פיראס מוגרבי נשלח למערכה וסכנין נראיתה טוב בהרבה.

עם זאת, הירוקים חסרו שחקנים רבים במשחק מול הקבוצה מהמגזר. מיצ'ל עדיין אינו בכושר משחק, ולדימיר סטויקוביץ' התאמן עם נבחרת סרביה שמתכוננת למשחק מול צרפת, אלון תורג'מן, אייל משומר וקובי מויאל מתאוששים מפציעות, בעוד טאלב טוואטחה עדיין עם הנבחרת הצעירה.

בתוך כך, לויטה ערך בכורה בירוק ופתח ב-11 של אלכסנדר סטנוייביץ'. השוער לא עמד במבחנים רציניים, אך סיפק רגע מבהיל בדקה ה-44 כשיצא בפזיזות וכמעט שילם על כך בשער. גם אוראל דגני ששב השבוע רשמית מהפועל תל אביב פתח בהרכב וביצע טעות משלו, עליה החיפאים כבר שילמו. דגני איבד כדור במרכז השדה ומוחמד גדיר השתלט והעביר לפפדופולוס יאניס. האחרון העביר רוחב לרחבה ומוגרבי דחק מקרוב את שער היתרון בדקה ה-60.

אלכסנדר סטנוייביץ' הגיב מהר עם חילוף משולש שעשה את ההבדל. שבע דקות לאחר שנכנסו לפיגור, המחליף רובן ראיוס העלה כדור חופשי מצד שמאל שחלף על פני הגנת סכנין ומצא את אדין צוצאליץ' לבדו מול מחמוד קנדיל. הבלם דחק מקרוב ללא בעיה והשווה את התוצאה בדקה ה-67.

בני סכנין ומכבי חיפה נפרדות ב-1:1

עד לסיום לא נרשמו יותר מדי מצבים מסוכנים ומה שאפיין יותר מכל את המשחק היו המסירות הכושלות של הירוקים, חוסר הדיוק והעצבים של השחקנים. יש למאמן הסרבי עבודה רבה לקראת פתיחת העונה, אך קודם לכן עליו להתכונן למשחק הגומלין שייערך ביום רביעי באצטדיון בנתניה.

מנגד, גיא לוי יכול להיות מרוצה מהיכולת של חניכיו, במיוחד בחצי השני של המשחק. החילופים שביצע המאמן הוכיחו עצמם ונראה כי העונה, הקבוצה של המגזר תעמיד סגל יציב ואיכותי שיכול לקרוא תיגר על צמרת הליגה.

מחצית ראשונה
ארז פפיר הוציא את המשחק לדרך לעיני 2,000 צופים באצטדיון דוחא.

ארז פפיר ועוזריו (עמית מצפה)
ארז פפיר ועוזריו (עמית מצפה)
 

אוהד לויטה (עמית מצפה)
אוהד לויטה. הופעת בכורה במדי מכבי חיפה (עמית מצפה)
 

אוהדי מכבי חיפה (עמית מצפה)
אוהדי מכבי חיפה (עמית מצפה)
 

מוחמד אבו יונס (עמית מצפה)
מוחמד אבו יונס (עמית מצפה)
 

אוהדי סכנין (עמית מצפה)
אוהדי סכנין (עמית מצפה)
 

דקה 16: לאחר דקות די רדומות עם פתיחת המשחק, ההזדמנות הראשונה הגיעה מצד המאחרת. איסמעיל ריאן פרץ לאורך אגף שמאל, ניסה לחדור לרחבה ונעצר. מיחה מבליה השתלט על הכדור והעלה הרמה מסוכנת לרחבה, אדין צוצאליץ' הרחיק בנגיחה החוצה מקרוב.

חמד גנאים עם הכדור (עמית מצפה)
חמד גנאים עם הכדור (עמית מצפה)
 

דקה 19: שמואל שיימן העלה כדור גובה מצד שמאל, מוחמדו אידריסו הוריד עם הראש ו-וויאם עמאשה גלגל מקרוב פנימה, אך שופט הקו הרים את הדגל לנבדל מוצדק והשער נפסל.

מוחמדו אידריסו (עמית מצפה)
מוחמדו אידריסו (עמית מצפה)
 

דקה 33: יוסי בניון הכניס מסירת עומק נהדרת לשיימן שפרץ לאורך צד שמאל וחדר לרחבה, אך מסירת הרוחב שלו נבלמה על-ידי שחקן ההגנה. יש לציין כי אידריסו נראה מאוד עצבני, העיר לשופט המשחק ולשחקני סכנין.

פאס ועמאשה (עמית מצפה)
פאס ועמאשה (עמית מצפה)
 

דקה 35: שוב שיימן, המצטיין בשורות הירוקים, ניסה את מזלו. הפעם הייתה זו בעיטה חזקה ושטוחה מחוץ לרחבה שפספסה את המסגרת במעט ויצאה החוצה.

עטאא ג´אבר (עמית מצפה)
עטאא ג´אבר (עמית מצפה)
 

דקה 44: טעות קשה של אוהד לויטה כמעט והולידה את שער היתרון של סכנין. כדור עומק שנשלח לחצי המגרש של הירוקים, גרם לשוער לצאת הרחק אל מחוץ השער ולהרחיק רק עד לפפדופולוס יאניס, שסיפק משחק חלש. האחרון ניסה להרשית עם בעיטה קשתית מ-50 מטרים, אך הכדור יצא החוצה.

חלאילה ואידיריסו (עמית מצפה)
חלאילה ואידיריסו (עמית מצפה)
 

מחצית שנייה
דקה 56: חן עזרא סיפק את ההזדמנות הראשונה במחצית השנייה כשהשתלט על הכדור באגף ימין, חתך למרכז תוך שהוא מנער מעליו את שחקן ההגנה ובעט כדור חד שפספס במעט את המסגרת.

אוהד לויטה (עמית מצפה)
אוהד לויטה (עמית מצפה)
 

דקה 58: הזדמנות נוספת לירוקים. עזרא הרים כדור קרן מצד שמאל, עמאשה התרומם ונגח מצוין מהפינה הקרובה, אך מחמוד קנדיל התעופף היטב והדף לקרן.

שמואל שיימן (עמית מצפה)
שמואל שיימן (עמית מצפה)
 

דקה 60, 0:1 לבני סכנין: איזה שער נהדר של המארחים. טעות קשה של אוראל דגני הובילה את הכדור למוחמד גדיר. אקס חיפה העביר במהירות לפפדופולוס, שפרץ באגף שמאל והעביר כדור רוחב לרחבה. פיראס מוגרבי הגיח ראשון ושלח את הרגל בזמן כדי לדחוק את שער היתרון.

סכנין חוגגת (עמית מצפה)
סכנין חוגגת (עמית מצפה)
 

דקה 67, מכבי חיפה השוותה ל-1:1: היתרון של המארחים החזיק בדיוק שבע דקות. רובן ראיוס העלה כדור חופשי מצד שמאל, שחתך את הגנת סכנין ללא כל קושי ומצא את אדין צוצאליץ', שדחק מקרוב בקלות את שער השוויון.

מכבי חיפה חוגגת (עמית מצפה)
מכבי חיפה חוגגת (עמית מצפה)
 

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, עלאא אבו סלאח, אברהם פאס, איגור יובאנוביץ' (מוחמד זבידאת, 85'), חמד גנאים (פיראס מוגרבי, 46'), חאלד חלאילה, מיחה מבליה, פפדופולוס יאניס (אחמד קסום, 78'), איסמעיל ריאן (מוחמד גדיר, 56') ומילאן בויוביץ' (אחמד אבו נאהיה, 69').

מכבי חיפה: אוהד לויטה, מתן אוחיון (דקל קינן, 62'), אדין צוצאליץ', אוראל דגני (מוחמד עוואד, 85'), שמואל שיימן, ג'אבר עטאא, גוסטבו בוקולי (עידן ורד, 62'), יוסי בניון (מוחמד כליבאת, 81'), חן עזרא, וויאם עמאשה (רובן ראיוס, 62') ומוחמדו אידריסו.

אסור לפספס
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */