יום חמישי, 28.03.2024 שעה 22:04
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 0 - 0
  • מכבי חיפה

ב"ש הודחה מגביע הטוטו אחרי 0:0 עם מכבי פ"ת

מחזור 5: סגנית האלופה הייתה חייבת ניצחון כדי להישאר בתמונה, אבל שוב כשלה בווסרמיל ולא הצליחה להכניע את ניצן. ביטון הורחק (78). צפו בתקציר

|
דור מלול מאוכזב. ב
דור מלול מאוכזב. ב"ש הולכת הביתה (יניב גונן)

הפועל באר-שבע הודחה הערב (שלישי) באופן מעשי מגביע הטוטו אחרי 0:0 ביתי עם מכבי פתח תקווה באצטדיון וסרמיל. בתום ארבעה משחקים, סגנית האלופה הישראלית הצליחה לצבור רק שלוש נקודות ואיבדה סיכוי להמשיך לשלב הבא.

אחרי 3:0 כואב במיוחד מול בית"ר ירושלים שהעיב על החזרה לאצטדיון הביתי, החבורה של אלישע לוי חזרה בסגל חסר לווסרמיל במטרה לא רק להשיב את הכבוד האבוד, אלא גם לרשום ניצחון שעשוי היה להבטיח להם העפלה כבר הערב. כמו במשחק מול בית"ר, גם הפעם הדברים לא התחברו לקבוצה מבירת הנגב.

במשך דקות ארוכות ב"ש לחצה על השער של איתמר ניצן, הרבה בזכות דקות טובות של דור מלול והנבחן ג'ון אוגו, שהרשים במיוחד את האוהדים שהרעיפו עליו המון אהבה. דובב גבאי והבלם וויליאם סוארס לא היו רחוקים משער יתרון יקר, אבל לא הצליחו להכניע את ניצן.

הדברים הפכו קשים הרבה יותר כשבדקה ה-78 נשארה ב"ש בעשרה שחקנים. בן ביטון הכשיל את עוז פרץ שהיה בדרכו אל השער, ומיד ראה את הכרטיס האדום. פ"ת הלכה קדימה וכמעט הנחילה למארחים הפסד שני תוך ארבעה ימים, אבל לא הצליחה לעלות על לוח התוצאות בווסרמיל, שלא זוכר מתי הקבוצה הביתית כבשה בו לאחרונה.

צפו בהפועל ב"ש מודחת מגביע הטוטו

אלישע לוי: "שיחקנו טוב יותר, מתכוונים להביא עוד שחקנים"
מאמנה של ב"ש, אלישע לוי, סיכם את המשחק ולא שכח להסתכל קדימה: "למרות חסרונם של הרבה שחקנים, שיחקנו הרבה יותר טוב גם בהשוואה למשחק הקודם וגם בהשוואה לעוד משחקים בגביע הטוטו. ראינו קבוצה מחוברת, מחויבת ואגרסיבית. אמנם זה לא הספיק לנו לניצחון ולא הספיק כדי לעלות שלב, אבל המשחק הקודם צריך להדליק לנו נורה אדומה. הכוונה היא שעד המשחק הראשון בליגה יהיו לנו עוד שניים שלושה שחקנים. אנחנו מאוד רצינו לעלות שלב ושני החלוצים נשארו על המגרש עד הרגע האחרון אבל זה לא הספיק ואנחנו צריכים להתארגן לליגה. אין לנו בעיה של כושר גופני".

אלישע לוי (יניב גונן)
אלישע לוי: "המשחק הקודם צריך להדליק נורה אדומה" (יניב גונן)
 

בהתייחס ליכולת של הנבחן ג'ון אוגו אמר המאמן: "הוא שיחק  טוב. הוא מנוסה והוא יודע מה לעשות עם הכדור, אבל עדיין לא בכושר המתאים. הוא בא להתרשם מאיתנו, יש לנו עוד כמה ימים ואז נחליט. יש לנו עוד מועמדים ויכול להיות שנצרף קשר ואולי עוד חלוץ".

מאמנה של מכבי פ"ת, רן בן שמעון, אמר בסיום: "בדקה ה-85 ניסו להסביר לי על הספסל אם אני עולה שלב או לא, אבל ראיתי שאנחנו ביתרון מספרי ורציתי לנצח. המשחק מול אשדוד זה משחק שהדחקנו ואין ספק שרואים שיפור מאז, אבל יש עוד הרבה דברים שאני רוצה מהקבוצה שלי כי הפוטנציאל שלה הרבה יותר גדול מה שאנחנו מראים. רואים איכות והבנת משחק שהולכת ומשתפרת כי שחקנים עושים מאמץ. אנחנו בקו התקדמות".

רן בן שמעון (יניב גונן)
רן בן שמעון: "רואים שיפור, אבל הפוטנציאל גדול יותר" (יניב גונן)
 

בהתייחס להשפעת המשחק הקודם של ב"ש על המשחק הזה אמר בן שמעון: "התבוסה של ב"ש לבית"ר השפיעה, וגם לכאורה שחסרו לה הרבה שחקנים, אבל הסגל של ב"ש הוא גדול וטוב. התכוננתי למשחק קשה מול קבוצה טובה אבל לא ראיתי הבדלים בין הקבוצות, שהיו ברמה שווה". אני מאמין שיצטרף עוד שחקן או שניים כי קבוצת כדורגל זה מקום מאוד דינאמי ואז נסגור את הסגל".

מחצית ראשונה
השופט ארז פפיר הוציא את המשחק לדרך לעיני 2,00 צופים בווסרמיל.

אוהדי הפועל ב&qout;ש (יניב גונן)
אוהדי הפועל ב"ש (יניב גונן)
 

דקה 4: מרוואן קבהא לא בזבז זמן ושחרר בעיטה ראשונה לעבר השער של רובי לבקוביץ', אבל הכדור הלך החוצה. הקהל המקומי היה בטוח שהכדור יצא מגבולות המגרש במהלך ההתקפה של פ"ת, אבל פפיר וקווניו לא סימנו על כך.

דקה 8: דור מלול פרץ באגף שמאן וניסה להעביר כדור רוחב ליוסף אבו לאבן, אבל איוון הרצג הרחיק ברגע האחרון ומנע מצב מסוכן מאוד מהמארחים.

דקה 15: בן בן יאיר ניגש לכדור חופשי לזכות פ"ת, 35 מטרים מהשער. הכשרון הצעיר בעט חזק, אבל שלח את הכדור גבוה מעל השער של לבקוביץ'. שתי הקבוצות עדיין ללא בעיטה למסגרת.

אוגו ופאיוביץ´ בתוך הרחבה (יניב גונן)
אוגו ופאיוביץ´ בתוך הרחבה (יניב גונן)
 

דקה 16: דודי טוויטו הגביה כדור נהדר מאגף ימין, דור מלול יכול היה לבעוט אך נחסם ע"י שני שחקני פ"ת. הנבחן ג'ון אוגו הגיע לכדור ובעט טוב, אבל הכדור שלו פספס את המסגרת.

דקה 28: עוד הזדמנות מכיוונם של המארחים. בן ביטון שלח כדור טוב לדובב גבאי, שמול חגי גולדנברג ניסה לחפש את השער אך הכדור שלו פגע ברגלו של מגן פ"ת ויצא לקרן.

דקה 31: דור מלול שלח כדור עומק מצוין לדובב גבאי, שעל קו 16 המטרים הסתובב ושחרר בעיטה נהדרת שפספסה רק במעט את המסגרת של איתמר ניצן. זה היה קרוב מאוד.

דובב גבאי מול חגי גולדנברג (יניב גונן)
דובב גבאי מול חגי גולדנברג (יניב גונן)
 

דקה 41: גבאי פרץ מאגף שמאל, חתך לאמצע וניסה להכניע את ניצן בבעיטה אלכסונית חזקה מ-18 מטרים. גם הפעם הכדור שלו לא מצא את המסגרת, אבל אלישע לוי יכול להתנחם בכך שב"ש בשליטה מוחלטת.

דקה 45: בן יאיר מצא את גיא מלמד, שנשאר לבדו מול רובי לבקוביץ' אבל השוער המקומי יצא בצורה נפלאה ומנע שער בטוח. ההזדמנות הכי טובה במשחק, דווקא מצידה של מכבי פ"ת.

מחצית שנייה
דקה 51: גידי קניוק שעלה כמחליף ביצע עבירה על רועי גורדנה, פפיר העניק לב"ש כדור עונשין מ-20 מטרים. ג'ון אוגו נשלח לבעוט אבל שלח כדור חלש שלא הקשה על איתמר ניצן.

דקה 56: הדיפה שטותית של איתמר ניצן כמעט והעניקה שער במתנה לב"ש, אבל וויליאם סוארס שהיה קרוב לכדור התועה לא הצליח להגיע אליו בזמן ופספס את ההזדמנות. כמה חבל מבחינתו של הבלם הברזילאי.

איתמר ניצן מתעופף (יניב גונן)
איתמר ניצן מתעופף (יניב גונן)
 

דקה 61: כדור עומק נפלא של דור מלול מצא את דובב גבאי, שנכנס לרחבה ובעט מזווית קשה כדור חזק, אבל הצלה ענקית של איתמר ניצן שמרה על השער של פ"ת נקי.

דקה 68: דור מלול נראה מצוין והמשיך לחלק מסירות לכל דורש. הפעם אבו לאבן היה זה שקיבל את הכדור, אבל ניצן שוב עצר את האיום הבאר-שבעי.

דקה 78, הפועל ב"ש נשארה ב-10 שחקנים: רן רובין איבד ברשלנות את הכדור, עוז פרץ ניצל זאת כדי לפרוץ קדימה ובן ביטון, שהיה השחקן האחרון, הכשיל אותו וראה את הכרטיס האדום. את הכדור החופשי גידי קניוק שלח מעל השער.

בן ביטון רואה את הכרטיס האדום (יניב גונן)
בן ביטון רואה את הכרטיס האדום (יניב גונן)
 

דקה 90: מכבי פ"ת הייתה כל-כך קרובה לניצחון, אבל התקפה טובה שלה הסתיימה בכדור חזק של גידי קניוק מ-15 מטרים למשקוף של רובי לבקוביץ'.

הפועל ב: רובי לבקוביץ', בן ביטון, טומיסלאב פיוביץ', וויליאם סוארס, דודי טוויטו, גל אראל, דור מלול,רועי גורדנה (אביתר אילוז, 80'), ג'ון אוגו (רן רובין, 73'), יוסף אבו לאבן ודובב גבאי.

מכבי פ"ת: איתמר ניצן, נאור פסר, איוון הרצג, דניאל דימוב, חגי גולדנברג, מרוואן קבהא (יובל יעקובוביץ', 67'), בריאן גרזיץ', גיא מלמד (עוז פרץ, 73'), חסן אבו זייד (גידי קניוק, 45'), בן בן יאיר וקוסטדין אזורוב.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */