יום שישי, 29.03.2024 שעה 05:02

אשרם סיימה חמישית, אורן סיכם: הרמה כאן גבוהה

המתעמלת סיימה באכזבה את המשחקים האולימפיים לנוער בננג'ינג. ראש המשלחת דני אורן שיבח את הספורטאים אך הוסיף: "חלקם היו רחוקים מהיכולת שלהם"

|
לינוי אשרם. נושאת הדגל של המשלחת (הועד האולימפי)
לינוי אשרם. נושאת הדגל של המשלחת (הועד האולימפי)

המתעמלת האומנותית לינוי אשרם סיימה היום (רביעי) במקום החמישי במשחקים האולימפיים לנוער בננג'ינג שבסין כשצברה 55.625 נקודות. אשרם סיימה את תרגיל החישוק עם 14.200 נקודות, בתרגיל הכדור השיגה 14.050 נקודות, בתרגיל האלות צברה 13.900 נקודות ובתרגיל הסרט השיגה 13.475 נקודות.

אשרם לא הסתירה את אכזבתה בסיום משום שכיוונה וקיוותה ליותר. אחרי דקות ארוכות שהיתה מכונסת ניגש אליה ראש המשלחת, דני אורן, והודיע כי נבחרה להיות נושאת דגל ישראל בטקס הסיום של המשחקים.

אורן סיכם את הופעת המשלחת לאחר שכל ספורטאי ישראל סיימו להתחרות: "הרמה המקצועית של צעירי העולם גבוהה מאוד, והתוצאות שהושגו כאן איכותיות ביותר. המדינות המשתתפות מתייחסות למשחקים אלו במלוא הרצינות והמקצועיות. המארחים הסינים ראויים לכל המחמאות על אירגון מופתי, ברמה של משחקים אולימפיים לבוגרים".

בהתייחסו להישגים של הספורטאים הישראלים ציין אורן את השחיין עידו הבר שהעפיל לגמר ב-200 מ' חופשי, תוך שבירת השיא הישראלי לבוגרים וסיים במקום השישי עם זמן של 1:50.41 דקות. הבר דורג גם במקום החמישי במשחה ל-400 מטרים חופשי עם זמן של 3:53.88 דקות. אורן התייחס גם למתעמל ארטיום דולגופיאט שהעפיל לשלושה גמרים: קרב רב בו סיים במקום העשירי, גמר הקרקע בו סיים  במקום השביעי וגמר הקפיצות בו סיים במקום החמישי.

אורן ציין בדברי הסיכום שלו את גל סיני, שעלה לגמר בקפיצה משולשת, ואת הקופץ במוט דניס גלודבסקי, ששיפרו את השיאים האישיים שלהם, וכן את הטריאתלט עומרי בהט, שסיים במקום העשירי עם 56.12 דקות, בדיוק כפי העריך הצוות המקצועי  לפני התחרות כהישג מירבי.

ראש המשלחת, דני אורן (משה חרמון)
ראש המשלחת, דני אורן (משה חרמון)
 

בגלישה היה צפי למדליה לדברי אורן, אלא שבפועל התקיימה רק חלק מהתחרות בגלל היעדר רוח. יואב עומר סיים חמישי ונוי דריהן במקום השמיני. בטניס שולחן לבנות הערכנו שניקול טרוסמן תסיים במקום התשיעי וכך היה. הקשתית מאיה רייסין, שדורה במקום ה-17 עמדה בציפיות לדבריו של אורן. לגבי הופעתו של הג'ודוקא עידן ורדי הוסיףדני אורן כי ורדי לא הצליח בתחרות האישית, אך בהחלט מגיעות לו ברכות על היותו שותף למדלית ארד קבוצתית.

אורן הוסיף: "היו מספר ספורטאים שלא הצליחו להגיע למיצוי היכולת שלהם. הדבר בא לידי ביטוי בעיקר אצל השחיין מארק חינאווי, שמאמנו האישי מאיר לויה החמיץ ברגע האחרון את המשחקים האולימפיים, והדבר פגע בחניכו. גם השחייניות יעל דניאלי וזוהר שיקלר היו רחוקות מהיכולת האמיתית שלהן" .

אורן שהיה גם ראש משלחת ישראל למשחקים האולימפיים בסינגפור, הדגיש  במיוחד בסיכום דבריו את הפעילות החברתית החינוכית בכל הקשור לערכים האולימפיים, והדגיש את החשיבות של ערכי האחווה והכבוד הדדי בין הספורטאים והמאמנים של כל המשלחות.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */