יום שישי, 29.03.2024 שעה 10:24
לוח משחקים
  • פ.צ. קופנהאגן
  • 0 - 0
  • ספרטה פראג
  • רקוב צ'נסטוחובה
  • 1 - 2
  • אריס לימסול
  • פ.ס.וו. איינדהובן
  • 1 - 4
  • שטורם גראץ
  • קלאסביק
  • 1 - 2
  • מולדה
  • בראגה
  • 0 - 3
  • באצקה טופולה
  • אולימפיה לובליאנה
  • 3 - 0
  • גלאטסראיי
  • פנאתינייקוס
  • 0 - 1
  • מארסיי
  • סלובן ברטיסלבה
  • 2 - 1
  • מכבי חיפה
  • גלאזגו ריינג'רס
  • 1 - 2
  • סרבט ז'נבה
  • דינמו זאגרב
  • 2 - 1
  • א.א.ק. אתונה

ארסנל בצ'מפיונס, דרמה מטורפת בבולגריה

מוקדמות ליגת האלופות: סאנצ'ס כבש ב-0:1 של התותחנים מול בשיקטאש, לודוגורץ' גברה 5:6 בפנדלים על סטיאווה, למרות שהבלם עמד בשער, גם בילבאו עלתה

|
אלכסיס סאנצ´ס וג´ק ווילשר חוגגים (רויטרס)
אלכסיס סאנצ´ס וג´ק ווילשר חוגגים (רויטרס)

הרצף נמשך. ארסנל המשיכה את המסורת אותה פיתחה, ותשחק גם בעונה הקרובה בשלב הבתים בליגת האלופות, בפעם ה-17 ברציפות. התותחנים גברו הערב (רביעי) 0:1 בבית על בשיקטאש במשחק הגומלין של פלייאוף ליגת האלופות אחרי שהמשחק הקודם הסתיים ב-0:0, ניצחו בסיכום שני המשחקים 0:1 וגם העונה נראה את השחקנים של ונגר בליגת האלופות.

התותחנים, שידעו שהם חייבים לכבוש כדי לעלות ב-90 דקות, לחצו מהתחלה על הטורקים. בדקה התשיעית ג'ק ווילשר בעט מתוך הרחבה, אך החמיץ את המסגרת. דקה לאחר מכן, שוער בשיקטאש מסר בטעות לסנטי קאסורלה, אך הספרדי לא ניצל את השגיאה וניסה לכבוש מ-35 מטרים כשהשער פנוי, אך החמיץ את המסגרת.

כשהיה נראה שנרד להפסקה עם תוצאה מאופסת, הגיע חלוץ הרכש, אלכסיס סאנצ'ס, כבש את שער הבכורה שלו במדי ארסנל ונתן לוונגר את הגול לו המאמן קיווה כל כך; ג'ק ווילשר מסר לאוזיל, הגרמני מסר בחזרה לאנגלי, שנגע קלות בכדור והעביר אותו לאלכסיס שמתוך הרחבה בעט והעלה את התותחנים ליתרון.

במחצית השנייה, הטורקים ניסו יותר, יזמו יותר, במטרה לכבוש את השער שישלח אותם לשלב הבתים, ומנגד נותרו חשופים מאוד מאחור. עם זאת, התותחנים, שהגיעו למצבים קורצים ליד השער של זנגין, לא הצליחו לכבוש, כשהמצב הטוב ביותר היה שייך לאלכס אוקסלייד צ'מברליין שמול השוער נבלם. בדקה ה-75 מתיו דבושי הורחק בכרטיס צהוב שני, אך הטורקים, למרות היתרון המספרי, לא הצליחו להכניע את שצ'סני.

סאנצ´ס וקאסורלה חוגגים (רויטרס)
סאנצ´ס וקאסורלה חוגגים (רויטרס)
 

בסופו של דבר, ארסנל הצליחה להעפיל לשלב הבתים בפעם ה-17 ברציפות, ותהיה הנציגה הרביעית של אנגליה; בשיקטאש, מנגד, תשחק בשלב הבתים של הליגה האירופית.

שחקני בשיקטאש מאוכזבים (רויטרס)
שחקני בשיקטאש מאוכזבים (רויטרס)
 

מחצית ראשונה
דקה 9: הזדמנות ראשונה במשחק. ארסנל הצליחה לחטוף את הכדור במחצית המגרש של היריבה, ג'ק ווילשר חדר לתוך הרחבה של בשיקטאש ובעט ברגל שמאל, אבל הכדור שלו חלף סמוך למסגרת.

ווילשר מאוכזב אחרי ההחמצה (רויטרס)
ווילשר מאוכזב אחרי ההחמצה (רויטרס)
 

דקה 10: הזדמנות נוספת לתותחנים. מסירה רעה של טולגה זנגין, שוער בשיקטאש, שמסר לעברו של סנטי קאסורלה במקום לאחד השחקנים שלו, הספרדי בעט ישר מ-35 מטרים אבל החמיץ את המסגרת.

סלאבן ביליץ´ המורחק (רויטרס)
סלאבן ביליץ´ המורחק (רויטרס)
 

דקה 24: אלכסיס סאנצ'ס לקח את הבעיטה החופשית מ-25 מטרים לזכות ארסנל, הצליח לבעוט למסגרת של טולגה זנגין, אבל הכדור שלו היה חלש והשוער קלט בקלילות.

פודולסקי בספסל (רויטרס)
פודולסקי בספסל (רויטרס)
 

דקה 35: סנטי קאסורלה ניסה לבעוט מתוך הרחבה, הכדור הגיע בסופו של דבר לנאצ'ו מונריאל מחוץ לרחבה, המגן בעט ברגל שמאל, אבל הכדור שלו עלה מעל למסגרת.

אוזיל מול פקטמק (רויטרס)
אוזיל מול פקטמק (רויטרס)
 

דקה 45, 0:1 לארסנל: התותחנים הצליחו להבקיע את השער שלו קיוו כל כך. ג'ק ווילשר מסר למסוט אוזיל, הגרמני החזיר לו, ווילשר נגע קלות בכדור שהגיע לאלכסיס סאנצ'ס שמתוך הרחבה הכניע את טולגה זנגין.

אלכסיס חוגג (טוויטר)
אלכסיס חוגג (טוויטר)
 

אלכסיס מכניע את זנגין (רויטרס)
אלכסיס מכניע את זנגין (רויטרס)
 

מחצית שנייה
דקה 49: הזדמנות ראשונה במחצית השנייה. סנטי קאסורלה קיבל את הכדור באגף השמאלי בהתקפה של התותחנים, התקדם לעבר הרחבה של בשיקטאש ובעט ברגל שמאל, אך הכדור שלו לא הלך למסגרת.

אוזיל מול קויבאסי (רויטרס)
אוזיל מול קויבאסי (רויטרס)
 

דקה 52: הזדמנות נהדרת נוספת לארסנל. ג'ק ווילשר הכניס כדור נפלא בתוך הרחבה לאלכסיס סאנצ'ס, אך הצ'ילאני נבלם לקרן.

דקה 60: סנטי קאסורלה ספק הרים ספק בעט כדור חופשי מהאגף הימני, מתיו דאבושי הגיע לכדור ונגח, אבל הכדור הלך מחוץ למסגרת.

ונגר. יעפיל בפעם ה-17 לשלב הבתים? (רויטרס)
ונגר. יעפיל בפעם ה-17 לשלב הבתים? (רויטרס)
 

דקה 65: מתיו פלאמיני הרחיק כדור בצורה שלומיאלית ורעה בתוך הרחבה, הכדור הגיע אל דמבה בה, אבל החלוץ של בשיקטאש פגש רק את הרשת החיצונית.

דקה 74: אלכס אוקסלייד צ'מברליין היה קרוב לכבוש את השני של התותחנים ולהבטיח כמעט בוודאות את הניצחון, אך החמיץ באחד על אחד מול טולגה זנגין.

אוזיל עם הכדור (רויטרס)
אוזיל עם הכדור (רויטרס)
 

דקה 75, אדום לארסנל: מתיו דבושי קיבל כרטיס צהוב שני אחרי ספק עבירה במרכז המגרש על פקטמק, ויחמיץ את המשחק הבא של התותחנים בליגת האלופות.

דקה 91: בשיקטאש תקפה עם לא מעט שחקנים, ארסנל הגנה כמעט עם כל שחקני השדה. וויצ'ך שצ'סני בסופו של דבר קלט את כדור הגובה.

פדרו פרנקו מול אלכסיס סאנצ´ס (רויטרס)
פדרו פרנקו מול אלכסיס סאנצ´ס (רויטרס)
 

ארסנל: וויצ'ך שצ'סני, מתיו דבושי, פר מרטסאקר, לורן קוסיילני, נאצ'ו מונריאל, מתיו פלאמיני, ג'ק ווילשר, סנטי קסורלה, מסוט אוזיל (קאלום צ'יימברס, 76'), אלכס אוקסלייד-צ'מברליין ואלכסיס סאנצ'ס.

בשיקטאש: טולגה זנגין, ארסן גולום, ראמון, איסמעיל קויבאסי, פדרו פרנקו, אטיבה הוצ'ינסון, ולי קאבלאק (נאצ'יו אוייסל, 77'), אולקאי שאהאן (גוקהאן טורה, 63'), אוגוזהאן אוזיאקופ, מוסטפה פקטמק (סנק טוסון, 87') ודמבה בה.

הבלם מוצי נכנס לשער והעלה את לודוגורץ' לאלופות
באצטדיון ואסיל לבסקי שבסופיה המפגש בין לודוגורץ' לסטיאווה בוקרשט היה ללא ספק הסיפור של הערב. הבולגרים, שהפסידו 1:0 במפגש הראשון הצליחו לאזן את המשחק השני בדקה ה-90 תודות לשער של וונדרסון ששלח את המשחק להארכה.

בדקה ה-117 הורחק שוער לודוגורץ', ולדימיר סטוייאנוב בכרטיס אדום. במקומו נכנס אל בין הקורות קוסמין מוצי הרומני, שהצליח להדהים את סטיאווה עם כיבוש מהנקודה ושתי עצירות פנדלים ונתן לקבוצתו 5:6 מדהים בסיום. לודוגורץ' מעפילה לראשונה בתולדותיה לשלב הבתים של ליגת האלופות.

אחרי 16 שנים: בילבאו בליגת האלופות עם 1:3 על נאפולי
אחרי 16 שנים בהן לא השתתפה בשלב הבתים בליגת האלופות, אתלטיק בילבאו הצליחה להעפיל עם ניצחון 1:3 בבית על נאפולי במשחק הגומלין, אחרי 1:1 במשחק הראשון באיטליה, ו-2:4 בסיכום שני המשחקים.

אריץ אדוריץ חוגג (רויטרס)
אריץ אדוריץ חוגג (רויטרס)
 

בדקה ה-47 האורחים מאיטליה הצליחו לעלות ליתרון במשחק החוץ בספרד. הכדור הגיע למארק האמשיק, שמ-18 מטרים בעט עם רגלו השמאלית והכניע את הבאסקים. בדקה ה-61 בילבאו זכתה השוותה את התוצאה; קרן מצד ימין חשפה משחק הגנה נוראי של הנפוליטנים, אריץ אדוריץ נותר לבדו ומחמישה מטרים שיגר כדור נפלא לרשת של רפאל.

החלוץ הבאסקי לא עצר ובדקה ה-69 ניצל טעות ענקית של השוער הברזילאי שנתקל בראול אלביול, והותיר את אדוריץ בודד מול השער והאחרון הבקיע בקלות לרשת וקבע 1:2 בילבאו. התצוגה של הבאסקים לא פסקה, בדקה ה-75 כדור נפלא של איראולה מצא את איבאי גומז, הקשר הצעיר לא היסס וקבע 1:3.

צמדים לקיסלינג ורוזנברג, גם לברקוזן ומאלמו עלו
קבוצה נוספת שהבטיחה את מקומה בשלב הבתים היא באייר לברקוזן לאחר שניצחה את 0:4 את פ.צ. קופנהאגן. החבורה של רוג'ר שמידט הפתיעה בתחילת השבוע את בורוסיה דורטמונד ובדומה למשחק בסיגדל אידונה פארק גם הפעם לברקוזן פתחה בסערה, בדקה ה-2 היה זה האונג מין סון שכבש את הראשון, קשר הרכש הקאן קלהאנוגלו הכפיל בדקה ה-7. 

מרקוס רוזנברג (רויטרס)
מרקוס רוזנברג (רויטרס)
 

הגרמנים לא עצרו, שטפן קיסלינג קבע 0:3 בפנדל בדקה ה-31, החלוץ הגבוה והקטלני הכפיל את המאזן שלו בדקה ה-65 והפך את את המשחק לתבוסה עבור הדנים שייסתפקו בליגה האירופית, 0:4 בסיום ו-2:7 בסיכום הכללי.

בשבדיה, מאלמו הצליחה להפוך את התוצאה מהמשחק הראשון מול רד בול זלצבורג, 2:1 לאוסטרים, ולזכות בכרטיס היוקרתי לשלב הבתים. השבדים ניצחו 0:2 לאחר צמד של מרקוס רוזנברג הוותיק (11 בפנדל ו-84) ושער נוסף של מגנוס אריקסון (19) כדי לסגור 2:4 בסיכום הכללי.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */