יום שישי, 19.04.2024 שעה 21:56
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 0 - 0
  • מכבי חיפה

לא מוכנות לליגה: 0:0 חלש בין בית"ר למכבי פ"ת

לפי ההתמודדות ביניהן בגביע הטוטו, לבן שמעון ("נצטרך להשתפר") ולקורצקי ("אין מחץ") יש הרבה עבודה. שתי הקבוצות לא נראו מוכנות לפתיחת העונה

|
קוראץ´ מנסה להגיע לכדור (חגי ניזרי)
קוראץ´ מנסה להגיע לכדור (חגי ניזרי)

את המשחק ביניהן, גם בית"ר ירושלים וגם מכבי פתח תקווה יקוו לשכוח במהרה. שתי הקבוצות סיפקו משחק חלש מאוד, נרפה, מיעטו לסכן את השער של הירביה ונפרדו הערב (רביעי) ב-0:0 באצטדיון בעפולה במסגרת המחזור השלישי של גביע הטוטו.

רק בדקה ה-26 קיבלנו מצב ממשי לעבר אחד מהשערים; דושאן מאטוביץ' הוריד עם ראשו את הכדור לעבר הזר החדש, קלאודמיר פריירה, שבעט מ-16 מטרים, אך צחי גיגי היה במקום והדף.

בדקה ה-42 שוב הייתה זאת בית"ר ירושלים שאיימה על שערו של צחי גיגי. הפעם היה זה החלוץ הזר שהגיע מהפועל חיפה, זרקו קוראץ', שבעט מסף הרחבה, אך שוב גיגי היה במקום.

אם מישהו חשב שאחרי השיחות עם המאמנים במחצית השנייה יתרחש שינוי, אז טעות בידו. המחצית השנייה הייתה המשך ישיר של המחצית הראשונה. עשר דקות לאחר שהיא נפתחה, ניסה גיא מלמד להפתיע את קליימן, אך השוער היה עירני. לקראת הסיום בית"ר התעוררה וניסתה להכריע את ההתמודדות, אך לא הצליחה. ארסו היה הכי מסוכן עם בעיטה מ-5 מטרים, אבל הכדור נבלם על קו השער.

צפו בתיקו בין ביתר למלאבסים

אחרי ששתי הקבוצות הפסידו במשחק הקודם שלהן בגביע הטוטו, שתיהן הצליחו להשיג נקודה אחת והן מדורגות כעת במקומות האחרונים בבית 3 בגביע הטוטו, כאשר הפועל ב"ש, הפועל פ"ת ומ.ס. אשדוד מקדימות אותן.

"משחק טיפוסי לפתיחת עונה"

בן שמעון: "מחפשים כיוון", קורצקי: "ראיתי דברים טובים"
מאמן מכבי פ"ת, רן בן שמעון התייחס למשחק החלש: "במשחקים האלה יש מטרות שונות למאמנים לעומת של הקהל והתקשורת. בשלב כזה הקבוצות מתחילות יותר לאט ומחפשות עדיין את הכיוון שלהן. היה לי חשוב לראות כמה דברים מהקבוצה שלי".

אוהדי בית&qout;ר ירושלים (חגי ניזרי)
אוהדי בית"ר ירושלים (חגי ניזרי)
 

"רציתי לראות קבוצה שקשה להבקיע מולה וזה עבד בסדר. נצטרך להשתפר בכל שאר הדברים, בעיקר ביצירת התלכיד והשיטות שצריך עוד להחדיר לשחקנים. אני מקווה שהפסקת האש תחזיק מעמד. אנחנו צריכים לשחק בבית שלנו ונקווה מאוד בעיקר בשביל עם ישראל שיהיה קצת שקט, שיהיה קצת טוב ושאנשים ייצאו מהמרחבים המוגנים". סיכם בן שמעון.

רן בן שמעון (חגי ניזרי)
רן בן שמעון. מקווה לשקט (חגי ניזרי)
 

מאמן בית"ר ירושלים, מנחם קורצקי אמר: "זה משחק טיפוסי לפתיחת העונה, שתי הקבוצות הן אחרי בניה של סגל כמעט חדש. ראיתי הרבה דברים טובים מבחינת מחויבות, לחץ ועמידה נכונה על המגרש. מכבי פ"ת לא הגיעה כמעט לאף מצב. חסר לנו קצת מחץ, כי הגענו למצבים שהיו צריכים להכריע את המשחק, אבל נקווה שזה ייכנס בפעם הבאה".

קורצקי (חגי ניזרי)
קורצקי. מאמין בקבוצה (חגי ניזרי)
 

"אנחנו עדיין מחפשים שחקן חיזוק לעמדת החלוץ, אנחנו מדברים עם תומר סוויסה ומקווים שזה ייסגר, ואם לא אז נמצא מישהו אחר. אנחנו מאוד מקווים שיגיע המחזור הראשון של הליגה, זה הדבר האמיתי. בליגה באמת נדע אם אפשר יהיה לבנות על הקבוצה שלנו או שמה שעירבבנו עד עכשיו לא יסתדר, אני מאוד מאמין בהתקדמות של הקבוצה שלי בכל משחק לקראת הליגה".

מחצית ראשונה
דקה 11: איום ראשון על השער. כדור קרן של ניקולאס פלצ'וק הורחק על-ידי הגנת בית"ר והגיע עד לחגי גולדנברג שבעט מ-18 מטרים לעבר המסגרת, אבל זה פגע בדרך באחד מחבריו לקבוצה ויצא החוצה.

אוהדי בית&qout;ר (חגי ניזרי)
אוהדי בית"ר (חגי ניזרי)
 

אוהד בית&qout;ר (חגי ניזרי)
אוהד בית"ר (חגי ניזרי)
 

דקה 12: מן העבר השני, אלי דסה השתלט על כדור באגף ימין, פרץ לתוך הרחבה ובעט, אך הכדור של המגן הלך גבוה מעל השער של צחי גיגי.

שחקני בית&qout;ר (חגי ניזרי)
שחקני בית"ר (חגי ניזרי)
 

דקה 17: גיא מלמד העביר מסירת רוחב לגידי קניוק שבעט מחמישה מטרים לעבר השער של בוריס קליימן, אבל גלישה מצוינת של דואשן מאטוביץ' לכדור בלמה את הכדור שהורחק לקרן.

ארסו וקוראץ´ ברחבה (חגי ניזרי)
ארסו וקוראץ´ ברחבה (חגי ניזרי)
 

דקה 26: דושאן מאטוביץ' הוריד כדור בנגיחה לקלאודמיר שהניף את הרגל ובעט מ-16 מטרים לשערו של צחי גיגי, שהדף.

קורצקי ואוזן (חגי ניזרי)
קורצקי ואוזן. מקווים להשיג ניצחון ראשון בגביע הטוטו (חגי ניזרי)
 

דקה 42: שלומי אזולאי שלח קדימה את זרקו קוראץ' בהתקפה מהירה, החלוץ בעט מקצה הרחבה אבל צחי גיגי היה עירני והדף.

אצילי בועט (חגי ניזרי)
אצילי בועט (חגי ניזרי)
 

מחצית שנייה
דקה 55: גיא מלמד קיבל את הכדור על סף הרחבה של בית"ר ירושלים ושחרר בעיטה לעבר שערו של בוריס קליימן, אך השוער התעופף והדף את הכדור.

לידור כהן נוגח (חגי ניזרי)
לידור כהן נוגח (חגי ניזרי)
 

דקה 66: אחרי ההזדמנות הראשונה במחצית הזו, שהתרחשה כעשר דקות לאחר פתיחתה, שתי הקבוצות חזרו לסורן והפסיקו לאיים על השערים.

קוראץ´ מול בן דיין (חגי ניזרי)
קוראץ´ מול בן דיין (חגי ניזרי)
 

דקה 75: המשחק החלש והנרפה נמשך. שתי הקבוצות המשיכו לספק יכולת חלשה מאוד והשאירו את השוערים מחוסרי עבודה. 

דקה 79: אחרי דקות רבות ללא מצבים מול השער, ארסו הגביה את הכדור לתוך הרחבה ומצא את עומר נחמני שעלה לנגיחה עם שוער היריבה, צחי גיגי, אבל השופט עצר את המהלך.

קוראץ´ מוכשל (חגי ניזרי)
קוראץ´ מוכשל (חגי ניזרי)
 

דקה 83: מרוואן קבהא הכשיל את חננן ממן על סף הרחבה, הקשר גם לקח את הבעיטה החופשית מ-18 מטרים ובעט גבוה מעל השער של צחי גיגי.

דקה 85: זאב חיימוביץ שלח כדור ארוך לעבר קוראץ', שהוריד לקלאודמיר. הקשר הרים את הראש והעביר כדור רוחב לפרדה שנותסר ללא כיסוי ברחבה, אבל לא הצליח לשחרר בעיטה טובה לשער וגיגי הדף.

קלאודמיר נוגח (חגי ניזרי)
קלאודמיר נוגח (חגי ניזרי)
 

דקה 88: אלי דסה הרים לרחבה לפרדה, שהוריד על חזה לממן, הקשר בעט מ-16 מטרים כדור חזק שפגע באחד השחקנים ויצא לקרן. קלאודמיר הרים, ארסו בעט מחמישה מטרים והכדור הורחק מהקו. שתי הקבוצות לא הצליחו להגיע יותר למצבים ליד השערים והמשחק הסתיים ב-0:0 חלש מאוד.

קלאודמיר מועד (חגי ניזרי)
קלאודמיר מועד (חגי ניזרי)
 

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אלי דסה, סזאר ארסו, זאב חיימוביץ', דושאן מאטוביץ, קלאודמיר פריירה, מור שקד, שלומי אזולאי (חנן ממן, 58'), לידור כהן (עומר נחמני, 73'), עומר אצילי (דני פרדה, 58') וזרקו קוראץ'.

מכבי פתח תקווה: צחי גיגי, נאור פסר, איבן הרצג, דניאל דימוב, דדי בן דיין, בריאן גרזיץ', חגי גולדנברג (מרוואן קבהא, 65'), גידי קניוק (גוטגוב אלן, 73'), יובל יעקובוביץ (בן בן יאיר, 69'), ניקולאס פלצוק (קוסטדין אזרוב, 58') וגיא מלמד.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */