יום שישי, 19.04.2024 שעה 18:45
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 0 - 0
  • מכבי חיפה

רוצים הביתה: צפו בחיפה מפסידה 2:0 לסכנין

השחקנים של סטנוייביץ' לא צלחו את הביקור בעילוט ונכנעו לשערים של ריאן וחבשי (ע'), קנדיל נעל את שער המארחים, שרשמו ניצחון בכורה בגביע הטוטו

|
וויאם עמאשה ויוסי בניון מאוכזבים (רדאד ג`בארה)
וויאם עמאשה ויוסי בניון מאוכזבים (רדאד ג`בארה)

הראש של אוהדי מכבי חיפה אולי נמצא באצטדיון 'סמי עופר', אבל הערב (שלישי) הקבוצה שלהם בילתה דווקא בעילוט, שם נכנעה 2:0 לבני סכנין, זאת במסגרת המחזור הרביעי בגביע הטוטו.

אלכסנדר סטנוייביץ' אמנם העניק מנוחה לכמה שחקנים, אבל דאג לעלות ב-11 עם לא מעט שחקני מפתח דוגמת יוסי בניון, רובן ראיוס ואדין צוצאליץ'. חמש דקות בתוך המשחק המאמן הסרבי ראה את קבוצתו בפיגור, אחרי שאיסמעיל ריאן, המושאל מחיפה, דחק כדור לרשת של רון שושן הצעיר וקבע 0:1 לסכנין.

החיפאים התעוררו לקראת סיום המחצית, אבל מצבים קורצים של יוסי בניון ועידן ורד הסתיימו בלא כלום, הרבה בזכות יכולת נהדרת של השוער המקומי, מחמוד קנדיל, בין הקורות. להפסקה חיפה ירדה בפיגור מינימלי, אבל זה לא נגמר כאן.

בדקה ה-63 סכנין עלתה ל-0:2, ואם שער של המושאל לא הספיק, הפעם השער הגיע מרגליו של שחקן חיפאי. עיאד חבשי שלח את הכדור לשערו עם הקשתה מעל רון שושן, זאת לאחר שניסה למנוע ממוחמד גדיר להגיע לכדור עומק.

צפו בבני סכנין מנצחת את מכבי חיפה

סטנוייביץ' הכניס למערכה את חן עזרא ואלון תורג'מן, אבל השער של קנדיל המצוין נשאר נקי עד לתום המשחק. בזכות התוצאה הזו רשמה סכנין ניצחון ראשון במפעל העונה, ומנגד הורסת לחיפאים מאזן מושלם של שלושה ניצחונות משלושה משחקים.

השלט של אוהדי מכבי חיפה (רדאד ג´בארה)
השלט של אוהדי מכבי חיפה (רדאד ג´בארה)
 

כצפוי, אוהדי חיפה לא נרגעו מהעובדה שקבוצתם לא תפתח את אצטדיון 'סמי עופר', והרימו שלט בגנות ראש עיריית חיפה: "יונה יהב, איך מכרת את הבית?". מס' אוהדים מצומצם שעדיין לא סלח לטאלב טוואטחה, קרא לכיוון השחקנים בירידה למחצית: "לא רוצים את טאלב בחיפה".

מחצית ראשונה
דקה 5, 0:1 לבני סכנין: איזו כניסה נהדרת של המארחים למשחק. חילופי מסירות באגף שמאל הסתיימו בכדור גובה של יאניס פפאדופולוס לאסמעיל ריאן, שהקדים את רון שושן בדרך לרשת. למרות השער, ריאן לא חגג מול הקבוצה ממנה הושאל.

שחקני סכנין חוגגים (רדאד ג´בארה)
שחקני סכנין חוגגים (רדאד ג´בארה)
 

דקה 11: הירוקים בניסיון ראשון לעבר השער. ג'אבר עטאא הצעיר קיבל כדור מיוסי בניון, התקדם מעט לכיוון הרחבה ומ-20 מטרים שחרר בעיטה חזקה, אבל הכדור הלך למרכז השער ומחמוד קנדיל לא התקשה לקלוט.

דקה 22: השער הראשון לא השביע את ריאן, שהמשיך לחפש את השער. הפעם הוא השתלט על כדור שני מטרים מהרחבה ומיד שחרר בעיטה שטוחה לעבר השער של רון שושן. הפעם הוא לא מצא את המסגרת.

אברהם פס (רדאד ג´בארה)
אברהם פס (רדאד ג´בארה)
 

דקה 31: איזו הזדמנות של בניון. רובן ראיוס שלח בכדור עומק נפלא את יוסי בניון, שמלב הרחבה שלח בעיטה אדירה מהאוויר. הכדור היה חזק מאוד, אבל מחמוד קנדיל היה במקום כדי למנוע שער מהקפטן.

דקה 38: שוב ראיוס שלח כדור עומק נהדר, שוב קנדיל מנע שער שוויון מהחיפאים. הפעם עידן ורד היה זה שהגיע להזדמנות הקורצת, אך נעצר באחד על אחד מול השוער המארח.

אבו סלאח מול כליבאת (רדאד ג´בארה)
אבו סלאח מול כליבאת (רדאד ג´בארה)
 

דקה 42: החיפאים לוחצים על דוושת הגז, אבל בינתיים לא הצליחו להכניע את קנדיל. סטנוייביץ' יכול להיות מרוצה מכך שלא רק שחיפה הצליחה לאיים על השער, אלא גם מכך שהמומנטום הסכנינאי נעצר לחלוטין.

מחצית שנייה
דקה 53: טעות של מתן אוחיון העניקה לחמד גנאים מצב בעיטה קורץ. הכדור שלו נבלם בשחקן הגנה חיפאי, אך הגיע היישר לרגליו של מילאן בויוביץ', שממטרים ספורים החמיץ את המסגרת של רון שושן. איזו החמצה.

דקה 55: עוד פספוס ענק לבניון. מתן אוחיון ניסה לכפר על הטעות בהגנה ומצא את הקפטן בכדור עומק נהדר, אבל קנדיל הגיב בזמן והקדים את מס' 15 בלבן.

יוסי בניון (רדאד ג´בארה)
יוסי בניון תחת לחץ (רדאד ג´בארה)
 

דקה 60: שמואל שיימן פרץ לרחבה, הגיע כמעט עד קו שערו של קנדיל וניסה למצוא שחקן בלבן בתוך הרחבה, אבל ההגנה הצפופה של סכנין והסגירה הטובה של קנדיל שוב מנעה מצב מסוכן.

דקה 63, 0:2 לבני סכנין. החבורה של גיא לוי בדרך לניצחון. מוחמד גדיר קיבל כדור עומק נהדר, שושן יצא מהשער אבל פספס את הכדור ועיאד חבשי, שניסה להרחיק, שלח את הכדור לשערו הוא. לא נעים.

אלון תורג´מן (רדאד ג´בארה)
אלון תורג´מן פורץ (רדאד ג´בארה)
 

דקה 78: שחקני חיפה נראו עייפים והתקשו לשמור על עירנות ליד הרחבה של קנדיל, שהתמודד עם כל אתגר ואתגר עד כה במשחק. בינתיים פיראס מוגרבי המחליף ניסה להעיר מעט את ההתקפה המנומנמת של סכנין, אך לשווא.

דקה 82: חן עזרא ניסה להכניע את קנדיל בבעיטה חזקה מתוך הרחבה, אבל השוער המקומי שוב עשה הכל נכון והדף את הכדור הרחק מאזור הסכנה. גיא לוי יכול להיות מרוצה מאוד מהשוער שלו.

יוסי בניון (רדאד ג´בארה)
בניון בועט (רדאד ג´בארה)
 

דקה 85: מוגרבי המשיך לעבוד קשה וניסה להכניע את שושן, גם הוא בבעיטה חזקה מלב הרחבה, אבל הפעם השוער הצעיר הגיב מצוין והדף. זה לא היה רחוק מה-0:3 של סכנין.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן (מוחמד זבידאת, 62'), עלאא אבו סלאח, אברהם פס, איגור יובנוביץ', חאלד חלאילה, חמד גנאים (מואמן אגברייה, 92'), מיכה מבליה, יואניס פפאדופולוס (אחמד אבו נהיה, 85'), אסמעיל ריאן (מוחמד גדיר, 46') ומילאן בויוביץ' (פיראס מוגרבי, 60').

מכבי חיפה: רון שושן, עיאד חבשי, מתן אוחיון, אדין צוצאליץ' (דקל קינן, 46') שמואל שיימן, ג'אבר עטאא (גוסטבו בוקולי, 46'), רובן ראיוס (עדי קונסטנטינוס, 67'), עידן ורד, יוסי בניון (חן עזרא, 59', מוחמד כליבאת ו-וויאם עמאשה.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */