יום חמישי, 09.05.2024 שעה 01:04

תמוז כבש בהפסד פטרולול, דאבור בישל ב-2:1 לברוז'

מוק' הליגה האירופית: החלוץ כבש, אבל הרומנים נחלו 3:1. אקס מכבי בישל שער שלא הספיק לגראסהופרס, רפאלוב שיחק 21 דק'. גולסה לא נכלל בסגל של פאוק

|
טוטו תמוז. השער שלו לא הספיק
טוטו תמוז. השער שלו לא הספיק

פלייאוף ההעפלה של הליגה האירופית יצא היום (חמישי) לדרך כאשר טוטו תמוז המשיך את הכושר המצוין שבו הוא נמצא, אבל שער שלו מול דינמו זאגרב לא הצליח למנוע 3:1 ביתי. דוז'ה קופ העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-29 והחלוץ הישראלי השווה את התוצאה בדקה ה-45.

קופ השלים צמד בדקה ה-80 ופאולו מצ'אדו קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-96. ג'ראלדו אלבס השאיר את הקבוצה הרומנית עם עשרה שחקנים לאחר שהורחק בדקה ה-95.

קלאב ברוז' יצאה למשחק חוץ בשוויץ על מנת להתמודד מול גראסהופרס ורשמה 1:2 חשוב. מונס דאבור בישל למיכאל לאנג את שער היתרון של קבוצתו בדקה השמינית, אבל סאנל יאחיץ' השווה עם שער עצמי בדקה ה-14. ויקטור ואסקז השלים את המהפך דקה לאחר מכן.

דאבור, שבישל את השער של החרגולים, פתח בהרכב ושיחק 90 דקות בעוד שרפאלוב נכנס בדקה ה-51. בד בבד, אייל גולסה נשאר מחוץ לסגל בזמן שקבוצתו, פאוק סלוניקי, הפסידה בחוץ 1:0 לזימברו קישינב. סטפן בורגיו כבש את השער היחידי במשחק בדקה ה-80.

אבי ריקן פתח בהרכב של פ.צ ציריך ושיחק 84 דקות ב-1:3 של קבוצתו על ספרטק טרנאבה. אמין צ'רמיטי כבש שלושער בדקות 4,45 ו-58. יאן ולאסקו השווה זמנית עם פנדל בדקה ה-14.

אבי ריקן (מערכת ONE)
אבי ריקן. הוחלף בדקה ה-84
 

א.א.ל לימסול אירחה את טוטנהאם וכמעט ניצחה 0:1, אבל התרנגולים הצליחו להשלים מהפך בדקה ה-80 ולצאת עם תוצאה טובה לקראת הגומלין. אדריאן סרדינרו העלה את המקומיים ל-0:1 עם שער בדקה ה-14, אבל החבורה של מאוריציו פוצ'טינו חזרה למשחק בזכות שער של רוברטו סולדאדו בדקה ה-74. המהפך הושלם בדקה ה-80 כאשר הארי קיין הכניע את קרים פגרושה.

במשחק אחר, ויאריאל הביסה בחוץ 0:3 את אסטנה. קאני העלה את האורחים ל-0:1 בדקה ה-33 וקבע את תוצאת המחצית. ג'ובאני דוס סנטוס הכפיל את התוצאה בדקה ה-48 ומריו גספר כבש את השער השלישי של הצוללת הצהובה בדקה ה-84.

ויאריאל חוגגת
ויאריאל חוגגת
 

דינמו מוסקבה סיימה ב-2:2 ביתי עם אומוניה ניקוסיה. אוצ'ה לובזנידזה העלה את האורחים ל-0:1 מהיר בדקה השנייה, אבל כריסטופר סמבה דאג להשוות את התוצאה בדקה ה-33. גאוסו פופאנה החזיר את היתרון לקפריסאים עם שער בדקה ה-59 והמילה האחרונה הייתה שייכת לאלכסנדר בוטנר, שכבש בדקה ה-72 והשאיר את הרוסים בחיים.

הפתעה נרשמה במשחק בין ליון לאסטרה כאשר הרומנים הצליחו להשיג 1:2 בחוץ על חשבון החבורה של הובר פורנייה. סטיד מלבראנק העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-25, אבל קאינדה פטאיי השווה את התוצאה בדקה ה-25. קונסטנטין בודסקו הכניס את הסטאד דה ז'רלן להלם כאשר כבר את שער הניצחון עם פנדל בדקה ה-81.

תוצאות נוספות: אקטובה - לגיה ורשה 1:0, קרבאח אגדם - טוונטה אנסחדה 0:0, ה.י.ק. הלסינקי - ראפיד וינה 1:2, רוך צ`ורז`וב - מטאליסט חרקוב 0:0, פ.ס.וו. איינדהובן -  שחטיור סליהורסק 0:1, אלפסבורג - ריו אבה 1:2, קראבוקספור - סנט אטיין 0:1, דינמו מינסק - נסיונאל מדיירה 0:2, אפולון לימסול - לוקומוטיב מוסקבה 1:1.

יאנג בויז - דברצן 1:3, זוריה - פיינורד 1:1, זוולה - ספרטה פראג 1:1, פנאתינאיקוס - מידטיילנד 1:4, טרבזונספור - רוסטוב 0:2, פרטיזן בלגרד - נפטצ'י באקו 2:3, ספליט - טורינו 0:0, לוקרן - האל 0:1, ריאל סוסיאדד - קרסנודאר 0:1, סרייבו - בורוסיה מנשנגלדבאך 3:2, רייקה - שריף 0:1.

אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */