יום שישי, 29.03.2024 שעה 14:06
לוח משחקים
  • פ.צ. קופנהאגן
  • 0 - 0
  • ספרטה פראג
  • רקוב צ'נסטוחובה
  • 1 - 2
  • אריס לימסול
  • פ.ס.וו. איינדהובן
  • 1 - 4
  • שטורם גראץ
  • קלאסביק
  • 1 - 2
  • מולדה
  • בראגה
  • 0 - 3
  • באצקה טופולה
  • אולימפיה לובליאנה
  • 3 - 0
  • גלאטסראיי
  • פנאתינייקוס
  • 0 - 1
  • מארסיי
  • סלובן ברטיסלבה
  • 2 - 1
  • מכבי חיפה
  • גלאזגו ריינג'רס
  • 1 - 2
  • סרבט ז'נבה
  • דינמו זאגרב
  • 2 - 1
  • א.א.ק. אתונה

לונדון מחכה להן: בשיקטאש וארסנל נפרדו ב-0:0

פלייאוף אלופות, משחק 1: התותחנים העבירו את ההכרעה הביתה. דמבה בה וצ'מברליין החמיצו, ראמזי וביליץ' הורחקו. 1:1 בין נאפולי לאתלטיק בילבאו

|
ג´ירו מול קאבלק (רויטרס)
ג´ירו מול קאבלק (רויטרס)

ההכרעה של משחקי פלייאוף ליגת האלופות בין בשיקטאש לארסנל עוברת לאצטדיון האמירויות בלונדון, אחרי ששתי הקבוצות נפרדו ב-0:0 במשחק הראשון שנערך הערב (שלישי) בטורקיה בביתה של בשיקטאש. הקבוצה הטורקית תנסה להפתיע את התותחנים בחוץ ולהעפיל לשלב הבתים, בעוד ארסנל רוצה את הכרטיס לשלב הבתים של ליגת האלופות בפעם ה-17 ברציפות.

הפתיחה של המשחק הייתה מסחררת. כבר אחרי 4 שניות דמבה בה בעט ממחצית המגרש לעבר השער של התותחנים, אך וויצך שצ'זני הצליח להדוף את הכדור שהלך לחיבורים.

בדקה התשיעית החלוץ הסנגלי ניסה שוב להכניע את השוער הפולני בבעיטה מהאוויר ברגל שמאל בתוך הרחבה, אך שצ'זני שוב הגיב טוב. לאחר מכן, המשחק נרגע מעט ולקראת סיום המחצית התעורר שוב. דמבה בה ניצל טעות של קאלום צ'יימברס, עבר את לורן קוסיילני, אבל בעט מחוץ למסגרת. דקה לאחר מכן, אוליבייה ג'ירו לא הצליח להשתלט על הכדור ואיבד הזדמנות של אחד על אחד מול השוער.

גם פתיחת המחצית השנייה הייתה סוערת מבחינת הטורקים, כאשר דמבה בה הוציא מתפרצת, מסר למוסטפה פקטמק שהעביר לאולקאי סאהן, אבל האחרון לא בעט למסגרת של וויצ'ך שצ'זני.

מאז, ארסנל החלה להשתלט על המשחק והרגיעה את הקצב. הטורקים נותרו רק עם דמבה בה בהתקפה, כשניסיונות לשלוח אותו לבד מול ההגנה של התותחנים לא עלו יפה, בעוד ארסנל עצמה לא סיכנה באופן ממשי את שערה של המארחת. בדקה ה-80 ארון ראמזי הורחק בכרטיס צהוב שני, אבל הטורקים לא הצליחו לנצל את היתרון המספרי שלהם ומיעטו לתקוף גם אחרי ההרחקה.

ג´ירו מול קאבלק וגולום (רויטרס)
ג´ירו מול קאבלק וגולום (רויטרס)
 

המצב המסוכן ביותר במחצית הזאת הגיע בדקה ה-88 כשאלכס אוקסלייד צ'מברליין חטף כדור ליד הרחבה של הטורקים, נכנס לתוך הרחבה ובעט, אבל טולגה זנגין הדף לקורה. בתוספת הזמן, מאמן בשיקטאש, סלאבן ביליץ', הורחק. כעת, ההכרעה עוברת למגרשה הביתי של ארסנל, אצטדיון האמירויות בלונדון. ניצחון של התותחנים יבטיח להם בפעם ה-17 ברציפות את הכרטיס לשלב הבתים, בעוד תיקו עם שערים ישלח את הטורקים לשלב הבתים.

סלאבן ביליץ´. הורחק בסיום (רויטרס)
סלאבן ביליץ´. הורחק בסיום (רויטרס)
 

מחצית ראשונה
דקה 1: פתיחה מסעירה של המשחק. דמבה בה ניסה להפתיע שצ'זני כבר בפתיחת המשחק כשלאחר 4 שניות בעט ממחצית המגרש לעבר המסגרת השער של ארסנל בניסיון מעניין ומפתיע, אבל השוער הדף למשקוף.

דמבה בה בועט מהחצי (טוויטר)
דמבה בה בועט מהחצי (טוויטר)
 

דקה 9: בשיקטאש המשיכה ללחוץ את התותחנים ולנסות לכבוש שער. דמבה בה קיבל הכדור מהאוויר בתוך הרחבה ובעט ברגל שמאל לעבר המסגרת, אבל השוער הצליח להגיב טוב ולהדוף.

דקה 13: הזדמנות ראשונה לארסנל. סנטי קאסורלה ניסה את כוחו בבעיטה מתוך הרחבה לעבר שערו של זנגין, אבל הכדור של הקשר הספרדי לא הלך למסגרת.

ווילשר מכשיל את פקטמק (רויטרס)
ווילשר מכשיל את פקטמק (רויטרס)
 

דקה 27: אחרי פתיחה מסחררת על לא מעט מצבים, המשחק נרגע. שתי הקבוצות מאיימות פחות על השערים ומתקשות להגיע להזדמנויות ליד השערים.

דקה 39: ג'ק ווילשר ניצל מעט חופש אותו קיבל מההגנה הטורקית ובעט מסף הרחבה ברגל שמאל, אבל טולגה זנגין זינק היטב ועצר את הבעיטה.

פקטמק עם הכדור (רויטרס)
פקטמק עם הכדור (רויטרס)
 

דקה 44: הזדמנות לבשיקטאש. ושוב, מי אם לא דמבה בה. החלוץ הסנגלי של הקבוצה הטורקית ניצל טעות קשה של צ'יימברס שפספס את הכדור, בה השתלט עליו, דהר קדימה, עבר את קוסיילני אבל בעט מחוץ למסגרת.

דקה 45: אוליבייה ג'ירו יכול היה לקנות את עולמו דקה אחת בלבד אחרי ההחמצה של דמבה בה, אבל לא הצליח להשתלט על הכדור ולעמוד לבדו מול זנגין.

ראמזי עם הכדור (רויטרס)
ראמזי עם הכדור (רויטרס)
 

מחצית שנייה
דקה 48: דמבה בה חטף את הכדור במרכז המגרש, הוציא מתפרצת עם מסירה לפקטמק שהעביר את הכדור לעברו של סאהן אבל האחרון פספס הזדמנות נהדרת כשבעט מחוץ למסגרת.

דקה 60: ארסנל הצליחה להרגיע את המשחק ולשלוט בקצב. הטורקים התקשו להגיע למצבים ליד שערו של שצ'זני, כאשר רוב ההתקפות שלהם התבססו על מסירות ארוכות לעברו של דמבה בה. מנגד, גם ארסנל לא סיכנה את שערה של המארחת.

בה וצ´יימברס קופצים (טוויטר)
בה וצ´יימברס קופצים (טוויטר)
 

דקה 67: אלכסיס סאנצ'ס פרץ לתוך הרחבה מהאגף הימני, מסר כדור רוחב למרכז הרחבה, אבל אוליבייה ג'ירו פספס את הכדור של הצ'יליאני ולא הצליח לבעוט.

דקה 79: ניסיון נוסף של ארסנל. סנטי קאסורלה לקח את האחריות לבעיטה החופשית כ-25 מטרים משערה של בשיקטאש, אבל טולגה זנגין הדף היטב.

אוליבייה ג´ירו. פספס את המסירה של אלכסיס (רויטרס)
אוליבייה ג´ירו. פספס את המסירה של אלכסיס (רויטרס)
 

דקה 80, כרטיס אדום לארון ראמזי: ארסנל נותרת בעשרה שחקנים. ארון ראמזי קיבל כרטיס צהוב שני והותיר את התותחנים בחיסור של שחקן לקראת הדקות המכריעות.

דקה 88: אלכס אוקסלייד צ'מברליין יכול היה לקנות את עולמו ממש לפני סיום המשחק. השחקן הצעיר של התותחנים הצליח לחטוף את הכדור ליד הרחבה, חדר אליה ובעט, אבל זונגה הדף לקורה.

צ´מברליין וג´ירו מאוכזבים אחרי ההחמצה של השחקן הצעיר (רויטרס)
צ´מברליין וג´ירו מאוכזבים אחרי ההחמצה של השחקן הצעיר (רויטרס)
 

שתי הקבוצות לא הצליחו לכבוש עד לשריקה של השופט לסיום המשחק. אבל אירוע משמעותי כן קרה במשחק, כאשר מאמן בשיקטאש, סלאבן ביליץ' הורחק בתוספת הזמן. כעת, ההכרעה עוברת ללונדון, לאצטדיון האמירויות, ביתה של ארסנל.

קוביאסי עם הכדור (רויטרס)
קוביאסי עם הכדור (רויטרס)
 

בשיקטאש: טולגה זנגין, ארסן גולום, ראמון, איסמעיל קויבאסי, פדרו פרנקו, ולי קאבלק, אולקאי סאהן (גוקהאן טורה, 73'), נאצ'יפ אויסל, אוגוזאן אוזיאקופ (קרים פריי, 81'), דמבה בה ומוסטפה פקטמק (סנק טוסון, 88').

ארסנל: וויצ'ך שצ'זני, מתיו דבושי, נאצ'ו מונריאל, לורן קוסיילני, קאלום צ'יימברס, מיקל ארטטה (מתייה פלאמיני, 50'), סנטי קאסורלה (תומאס רוזיצקי, 90'), ג'ק ווילשר, ארון ראמזי, אלכסיס סאנצ'ס (אלכס אוקסלייד צ'מברליין, 73') ואליבייה ג'ירו.

פדרו פרנקו ואוליבייה ג´ירו קופצים לכדור (רויטרס)
פדרו פרנקו ואוליבייה ג´ירו קופצים לכדור (רויטרס)
 

1:1 בין אתלטיק בילבאו לנאפולי, ניצחון חוץ ללברקוזן
רד בול זלצבורג גברה 1:2 בביתה על מאלמו השוודית ותגיע למשחק הגומלין עם יתרון מינימלי בלבד. הבלם פרנץ שימר העלה את האוסטרים ליתרון בדקה ה-16, ג'ונתן סוריאנו הספרדי הכפיל בדקה ה-54, אמיל פרוסברג צימק בדקה ה-91 וקבע את תוצאת המשחק.

אתלטיק בילבאו תחזור מנאפולי עם חיוך אחרי שסיימה ב-1:1 את משחק החוץ שלה מול האיטלקים. איקר מונייאין הצעיר העניק לבאסקים יתרון בדקה ה-41, גונסאלו היגוואין איזן בדקה ה-68. יכולת טובה של גורקה איראיסוס מנעה מהתכולים להשלים מהפך.

היגוואין. 1:1 מאכזב לנאפולי (צילום מסך)
היגוואין. 1:1 מאכזב לנאפולי בבית (צילום מסך)
 

באייר לברקוזן גברה 2:3 על פ.צ. קופנהאגן במשחק שכלל שני מהפכים נהדרים. שטפן קיסלינג העניק לגרמנים יתרון בדקה החמישית, מתיאס יורגנסן (9) ודניאל אמרטיי (12) הפכו. באייר הצליחה לעלות שוב ליתרון עוד לפני השריקה למחצית, משערים של קארים בלראבי (31) והאונג מין סון (42), שקבעו גם את תוצאת המשחק.

סטיאווה בוקרשט גברה 0:1 על לודוגורץ בבית. עד לדקה ה-88 התוצאה הייתה מאופסת והקבוצה הבולגרית הייתה מחוייכת, אלא שאז אלכסנדרו צ'יפיצ'יו כבש את שער הניצחון של הרומנים שייתן להם מקדמה לקראת הגומלין בחוץ. 

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */