יום חמישי, 18.04.2024 שעה 09:06
מוקדמות יורובאסקט 23-24
4152-1752סלובניה1
3149-1492פורטוגל2
3158-1512ישראל3
2166-1502אוקראינה4
לוח משחקים
  • סלובניה
  • 79 - 88
  • ישראל
  • אוקראינה
  • 79 - 77
  • פורטוגל

אדלשטיין: המשחק מול בולגריה הוא עוד גמר גביע

מאמנה של נבחרת ישראל מתכונן למפגש החשוב הערב ב-20:30, בו ינסה לרשום ניצחון שני ברציפות במוק' אליפות אירופה 2015. גרין יפתח ע"ח פישר?

|
ארז אדלשטיין באימון נבחרת ישראל (רדאד ג`בארה)
ארז אדלשטיין באימון נבחרת ישראל (רדאד ג`בארה)

נבחרת ישראל ממשיכה במסעה לאליפות אירופה 2015 כאשר המוקש הבא העומד בדרכם של המאמן ארז אדלשטיין וחניכיו היא נבחרת בולגריה שמגיעה מתחתית הבית ללא ניצחונות ותפגוש אותם הערב (ראשון) ב-20:30.

הכחולים-לבנים יודעים שכדי להשאיר את חלום ההעפלה ליורובאסקט בחיים, הם חייבים לרשום ניצחון שני ברציפות (אחרי שגברו על הולנד) ולהתקרב למונטנגרו המושלמת בצמרת הבית.

בנבחרת העבירו מסר לשחקנים כי ניתן להעפיל לטורניר בקיץ הבא גם מהמקום השני, כך שניצחון מחר על הבולגרים ירחיק את ישראל מהתחתית ויגדיל את סיכוייה לסיים באחד משני המקומות הראשונים בבית.  

בצוות המקצועי של הנבחרת מודאגים מנתוני הריבאונד של השחקנים, כאשר בצמד המשחקים הראשונים מול מונטנגרו והולנד יצאה ישראל מובסת בכדורים חוזרים. בנבחרת אומנם כועסים מאוד על התנהלותו של אלכס טיוס והחלטתו שלא להופיע לקמפיין הנוכחי, אולם אין ספק כי הגעגועים המקצועיים לסנטר של אלופת אירופה מוחשיים ביותר. 

עומרי כספי באימון (רדאד ג´בארה)
עומרי כספי באימון הנבחרת (רדאד ג´בארה)
 

ממלא מקומו של טיוס בעמדת המתאזרח, ד'אור פישר, הצליח להתאקלם חברתית בנבחרת, אלא שעל המגרש היכולת של האמריקאי רחוקה מלהרשים. בשני משחקים עד כה התרומה של פישר עומדת על 6.5 נקודות ו-2 ריבאונדים ביותר מ-22 דקות בממוצע למשחק, כאשר את הרבע המנצח של ישראל בהולנד פישר ראה מהספסל אחרי חיכוך קולני עם אדלשטיין.

בנבחרת עוד מקווים שפישר יתרום בהמשך הקמפיין וכי בסך-הכל מדובר בחבלי קליטה מקצועיים, אך מי שעשוי לתפוס את מקומו של בחמישייה הוא סנטר הפועל ירושלים יניב גרין, שאומנם תרם רק 4.5 נקודות ו-1.5 ריבאונדים, אך עשה זאת ב-13 דקות בממוצע. בין אם יעלו פישר או גרין בחמישייה, אדלשטיין יהיה חייב לקבל מהגבוהים שלו תרומה משמעותית יותר בשני צידי המגרש.

״הבולגרים של המשחק נגד הולנד והבולגרים של המשחק נגד מונטנגרו זה שתי קבוצות שונות. בולגריה צירפה למשחק השני שני שחקנים שנעדרו מההפסד להולנד והם קבוצה צעירה ורעבה שמשחקת עם ארבעה סקוררים בכל רגע נתון שמאתגרים אותך״, אמר אדלשטיין לקראת ההתמודדות.

ד´אור פישר (משה חרמון)
ד´אור פישר. בנבחרת לא מרוצים (משה חרמון)
 

אדלשטיין מתח ביקורת על שחקניו וביקש מהם להפגין יותר יציבות הגנתית ולאורך זמן כפי שהציגה הנבחרת ברבע הרביעי מול ההולנדים, ועצרה אותם על ארבע נקודות בלבד. במשחק השני אדלשטיין הרחיב במעט את הרוטציה ושיתף את אפיק ניסים שתרם 2 נקודות ו-5 ריבאונדים ב-17 דקות. 

״אנחנו חייבים להרים את היציבות שלנו תוך כדי משחק בכל הרכב כדי שייתן לי ביטחון להיות על המגרש בכל הרכב של שחקנים, הגנתיים יותר או פחות", הוסיף אדלשטיין ורמז כי ישנם שחקנים שטרם קנו את אמונו.

״המשחק מחר הוא מפתח מבחינתנו, נרגענו מהנסיעות ומדובר בעוד גמר גביע. כולם רוצים לשמור, אבל אנחנו צריכים להיות ביחד בהגנה. להיות מפוקסים ואינטנסיביים יותר בכל רגע נתון״, סיכם. 

המשחק יתקיים באולם ״אוניברסיאדה״ והכניסה אליו חופשי. למשחק יגיעו לא מעט מאנשי הקהילה היהודית בסופיה, כולל השגריר המקומי ורעייתו, אחרי שהשניים השתתפו בארוחת השבת עם הנבחרת. 

אסור לפספס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */