יום שלישי, 19.03.2024 שעה 11:13

רכש ישראלי לאוואט: גיא אסולין סיכם במיורקה

הג'נרל מנג'ר החדש של הקבוצה מהליגה השנייה בספרד הביא איתו נדוניה ישראלית. הקשר בן ה-23 סיכם לשנה עם אופציה לשנה נוספת, ירוויח כ-68 אלף יורו

|
גיא אסולין. עובר למיורקה של אוואט
גיא אסולין. עובר למיורקה של אוואט

דודו אוואט התחיל זה מכבר בעבודה כג'נרל מנג'ר החדש של מיורקה ואחרי הסיכום המהיר עם ואלרי קרפין כמאמן הקבוצה כעת מגיע גם צירוף של שחקן חיזוק - צירוף עם ניחוח ישראלי במיוחד.

אוואט סיכם על צירופו של הקשר הישראלי גיא אסולין, שסיכם בקבוצה מהליגה השנייה בספרד לשנה עם אופציה לשנה נוספת. אסולין צפוי להרוויח כ-68 אלף יורו לעונה במהלך שהותו במיורקה.

מערך הסקאוטינג של מיורקה עקב אחרי אסולין בשנתיים האחרונות וכעת, עם הגעתו של אוואט לתפקיד הבכיר במועדון, הוחלט גם לצרף את הקשר, ששיחק יחד עם אוואט בנבחרת ישראל.

אסולין, שעבר כבר בגיל נוער לקבוצת הנוער של ברצלונה והחל את דרכו בברצלונה ב', עזב את מועדון הפאר מקטלוניה לאנגליה ב-2010, לאחר שלא זכה לקרדיט בקאמפ נואו. גם המעבר למנצ'סטר סיטי לא צלח ואסולין הושאל לברייטון מהצ'מפיונשיפ, אך גם שם הוא לא כיכב.

דודו אוואט. הביא חיזוק למיורקה (רויטרס)
דודו אוואט. הביא חיזוק למיורקה (רויטרס)
 

בהמשך חזר אסולין לספרד בקיץ 2012 היישר לראסינג סנטאנדר ולאחר עונה אחת עבר לגראנדה, שבחרה להשאילו בשנה החולפת להרקולס. כעת עובר אסולין לקבוצתו השביעית בקריירה, כשהוא רק בן 23.

אסור לפספס
נגןהצצה לחופשה החלומית של משפחת רונאלדו
הצצה לחופשה החלומית של משפחת רונאלדו
נגןהסדרן נרדם בזמן המשחק, הקהל המציא לו שיר
הסדרן נרדם בזמן המשחק, הקהל המציא לו שיר
נגןספיד כובש שער מרהיב עם סלטה במספרת
ספיד כובש שער מרהיב עם סלטה במספרת
נגןחלטורה: רונאלדו הולך במרפסת ומצלם פרסומת
חלטורה: רונאלדו הולך במרפסת ומצלם פרסומת
/* LAST / NEXT ROUNDs */