יום שבת, 20.04.2024 שעה 03:13

פאר הודחה במוק' מונטריאול, גלושקו בסיבוב השני

פאר נכנעה לגורגס בפעם החמישית, הפעם אחרי 6:2 ו-7:6 בטורניר הקנדי, גלושקו עלתה בעקבות פרישה. ארליך הודח בוושינגטון, סרינה בגמר סטנפורד

|
שחר פאר. הודחה במוקדמות מונטריאול (רויטרס)
שחר פאר. הודחה במוקדמות מונטריאול (רויטרס)

למרות פייט צמוד במערכה השנייה, רשמה הערב (שבת) שחר פאר את הפסדה החמישי בחמישה משחקים ליוליה גiרגס הגרמנייה, אחרי שנוצחה 6:2 ו-7:6 (7:1) במוקדמות טורניר מונטריאול.

הישראלית הפסידה לגרמנייה ב-2011 בטורניר צ'ארלסטון במשחק שמנע ממנה להיכנס לטופ 10, ומאז לא הצליחה לנצח אותה שלוש פעמים נוספות. גם במפגש החמישי, לא היו בשורות בזירת המפגשים בין השתיים.

במצב של 2:2 במערכה הראשונה, ברחה גורגס עם ארבעה משחקונים רצופים וזכתה בה. במערכה השנייה הצליחה פאר לשבור ל-1:3, אבל הגרמנייה חזרה ל-3:3. הישראלית שברה שוב ל-3:4 אבל המדורגת 92 בעולם שוב שברה בחזרה. מכאן הצליחו השתיים לשמור על הגשותיהן, כולל הצלת נקודת משחק בידי פאר במשחקון ה-12 בדרך לשובר שוויון.

הגרמנייה עלתה ל-0:2 בשובר השוויון ולמרות נקודה של פאר, לקחה חמש נקודות רצופות ועלתה לסיבוב המוקדמות השני של הטורניר היוקרתי בקנדה.

יוליה גלושקו (100), שעברה אשתקד את שלב המוקדמות, עלתה ללא משחק לסיבוב המוקדמות השני לאחר שיריבתה, קטרינה שיניקובה הצ'כית (119), לא סיימה את חלקה בטורניר סטנפורד ופרשה.

יוני ארליך ורג'יב רם נוצחו בחצי גמר טורניר הזוגות בוושינגטון, 6:4 ו-6:2 ע"י הוריה טיקו מהפיליפינים וז'ין ז'וליאן רוג'ר מהולנד. ארליך ורם נשברו שלוש פעמים ולא הגיעו אפילו לנקודת שבירה אחת מול יריביהם, שהשלימו את הנצחון בשעה ושבע דקות.

גמר קנדי בוושינגטון, סרינה בגמר סטנפורד
הטניס הקנדי, שנמצא בתנופה אדירה, ייצר לפנות בוקר (בין שבת לראשון) גמר ATP כל קנדי בטורניר וושינגטון שהוא גם גמר ה-ATP הכל קנדי הראשון בהיסטוריה - מילוש ראוניץ' ו-ואצ'ק פוספיסיל.

ראוניץ´ בטירוף (רויטרס)
ראוניץ'. יפגוש את פוספיסיל בגמר (רויטרס)
 

ראוניץ', המדורג שני בטורניר ושביעי בעולם, גבר בחצי הגמר על דונלנד יאנג 4:6 ו-5:7. פוספיסיל, 36 בעולם, שהפסיד בשבוע שעבר לדודי סלע באטלנטה, השלים קודם כל נצחון ברבע הגמר על סנטיאגו ג'ילארדו מקולומביה 7:6, 3:6 ו-4:6 במשחק שהופסק עקב גשם ואחרי מנוחה עלה וניצח גם את רישאר גסקה הצרפתי במשחק דרמטי 7:6, 3:6 ו-5:7. גסקה כבר הוליך 0:3 במערכה השלישית לפני שפוספיסיל שבר פעמיים בחזרה וניצח. עבור פוספיסיל זה יהיה גמר ראשון בקריירה. ראוניץ' חיפש את התואר השביעי שלו בסבב.

הראשונה בעולם, סרינה וויליאמס, עלתה לגמר טורניר סטנפורד לאחר שניצחה את הגרמניה אנדריאה פטקוביץ' (18), 5:7 ו-0:6. פטקוביץ' הדיחה ברבע הגמר את אחותה של סרינה, ונוס. סרינה תשחק בגמר מול הגרמניה אנג'ליקה קרבר, שניצחה את וארבה לאפצ'נקו מארה"ב 6:4, 6:7 ו-2:6. לאפצ'נקו היתה קרובה בגיל 28 לגמר ראשון בקריירה כשהגישה למשחק ביתרון 3:5 במערכה השנייה, אבל לא הצליחה לסגור עניין. המערכה הגיעה לשובר שוויון בו ניצחה הגרמניה ששלטה במערכה השלישית.

בטלנה קוזנצובה מרוסיה הויפנית העולה קרומי נארה ישחקו בגמר הנשים בוושינגטון. קוזנצובה גברה על בת ארצה קטרינה מקרובה 3:6 ו-2:6, נארה ניצחה את מרינה ארקוביץ' מניו זילנד 6:0, 4:6 ו-4:6.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */