יום שישי, 29.03.2024 שעה 11:30

פטרולול סיימה ב-1:1 מול פלזן, בישול לתמוז

מוק' הליגה האירופית: החלוץ הישראלי היה מעורב בשער של אדריאן מוטו (76). קולר השווה בתוספת הזמן. 72 דק' לרפאלוב ב-0:3 של ברוז' על ברונדבי

|
טוטו תמוז (צילום מסך)
טוטו תמוז (צילום מסך)

הסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית צבר היום (חמישי) תאוצה עם מספר משחקים מעניינים. פטרולול וטוטו תמוז אירחו את ויקטוריה פלזן הצ'כית והיו קרובים לצאת עם ניצחון דחוק, אבל ספגו שער בתוספת הזמן וההתמודדות הסתיימה ב-1:1.

בדקה ה-76 עלו המקומיים ליתרון לאחר שתמוז מסר לאדריאן מוטו, שבעט כדור חזק מכ-15 מטר שנכנס לרשת. הרומנים היו במרחק נגיעה מניצחון, אבל דניאל קולר השווה את התוצאה דקה בתוך תוספת הזמן.  

ליאור רפאלוב שיחק 72 דקות ב-0:3 הביתי של  קלאב ברוז' על ברונדבי. אוסקר דוארטה כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-14 וניקולס קסטילו הכפיל את היתרון בדקה ה-30. ויקטור ואזקס קבע את התוצאה הסופית בדקה ה-63.    

משחק מסקרן נוסף הפגיש את מיינץ עם  אסטרס טריפוליס היוונית. שינג'י אוקזאקי כבש את השער היחידי במשחק בדקה ה-45 וסידר למארחים יתרון מינמלי לקראת הגומלין שיערך ביוון. מי שעוד יצאה עם יתרון סולידי לקראת הגומלין היא פ.ס.וו איינדהובן, שניצחה בבית 0:1 את סט. פולטן האוסטרית. לוק דה יונג כבש את השער היחידי במשחק בדקה ה-56.        

ליון יצאה למשחק חוץ בצ'כיה על מנת להתמודד מול מלאדה בולסלב ועשתה צעד משמעותי לעבר השלב הבא לאחר שניצחה 1:4. מוחמד יטרה כבש את השער הראשון של האורחים בדקה התשיעית ומקסים גונאלונס הכפיל את התוצאה בדקה ה-36.

אוהדי ליון חוגגים (רויטרס)
אוהדי ליון חוגגים (רויטרס)
 

יטרה השלים צמד בדקה ה-47 ואנטונין רוסה צימק ל-3:1 בדקה ה-66. המילה האחרונה הייתה שייכת לסמואל אומטיטי, שקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-67 וסידר לקבוצה של הובר פורנייה יתרון מבטיח לקראת הגומלין.

ריאל סוסיאדד גברה 0:2 בבית על אברדין. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, זורוטוזה שבר את הסכר עם שער בדקה ה-53. קנאלס הכפיל את היתרון הספרדי בדקה ה-68. בד בבד טורינו יצאה למשחק חוץ בשבדיה והביסה 0:3 את ברומפויקרנה.  מרסלו לרונדו העלה את האיטלקים ליתרון עם פנדל בדקה ה-45 והשלים צמד עם שער בדקה ה-53. בארטו כבש את השלישי של האורחים בדקה ה-58.          

תוצאות נוספות: שחטאר קראגנדי - היידוק ספליט 2:4, אסטנה - א.י.ק סולנה 1:1, נפטצ'י באקו - צ'יחורה 0:0, אומוניה ניקוסיה - מטאלורג סקופיה 0:3, אסטרה ג'יורג'יו - סלובן ליברץ' 0:3, רוך צ`ורז`וב - אסביירג 0:0, אלפסבורג -  אף.אייג' 1:4, קראבוקספור - רוזנבורג 0:0, גרודיג - זימברו קישינב 2:1.

טרנצ'ין - האל סיטי 0:0, דינמו מינסק - קלוז' 0:1, גטבורג - ריו אבה 1:0,  זוריה - מולדה 1:1, יאנג בויז - ארמיס 0:1, RNK ספליט - אודסה 0:2, זולט וורגם -  שחטיור סליהורסק 5:2, ויקינגור - רייקה 5:1, דיושגיור - קרסנודאר 5:1, סטיארנן - לך פוזנאן 0:1, סרייבו - אטרומיטוס 2:1, סט. ג'ונסטון - ספרטק טרנאבה 2:1.  

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */