יום שישי, 19.04.2024 שעה 17:08
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

ייצגה בכבוד: ק"ש ודינמו מוסקבה נפרדו ב-1:1

מוק' הליגה האירופית: מחזיקת הגביע הצנועה הצליחה לעמוד איתנה מול הרוסים ואף עלתה ליתרון מפתיע מרגליו של קולה, אך קוראני השווה. ניתן לעבור?

|
שחקני ק
שחקני ק"ש חוגגים (חגי ניזרי)

עירוני קריית שמונה סיפקה מעט נחת לאוהדי הכדורגל בישראל, כשסיימה הערב (חמישי) את משחק החוץ הקשה מול דינמו מוסקבה הרוסית בשוויון 1:1 באצטדיון החימקי ארנה, במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית.

עבור מחזיקת הגביע הצנועה מהצפון, מדובר באחת התצוגות המרשימות ביותר, בטח מול המועדון העשיר והמפואר שסיים במקום הרביעי בעונה החולפת בליגה הרוסית החזקה. מכבי והפועל תל אביב כבר טעמו העונה מאירופה וניסו לחבר את קבוצותיהן המתחדשות לכדי יחידה אחת, בעוד ק"ש הוכיחה שסגל טוב, מתואם ומיומן, יכול לספק את הסחורה - כלומר, סוס מנצח לא מחליפים. גם לא כזה שמסיים בתיקו מול דינמו מוסקבה.

קבוצתו של ברק בכר הגיעה למשחק במטרה לחולל סנסציה ולעשות תוצאה טובה על מנת להשאיר סיכוי לגומלין, כאשר עליונות הרוסים באה לידי ביטוי כבר בדקות בפתיחה. אלא שמול הבליץ הרוסי עמדה הגנה מסודרת, עקשנית, כזו שבאה לעשות את העבודה. ברק בכר מצדיק את איכויותיו הבלתי נילאות כמאמן מן השורה הראשונה בכדורגל הישראלי.

האסטרטגיה של ק"ש הייתה פשוטה, לא לנסות להיות מי שהיא לא. אך מנגד, גם לא ליפול לרגשי נחיתות שהיו חותמים את הסיכויים מלכתחילה.

וויליאם ואיינקור, כריסטיאן נובואה וקווין קוראני ניסו למצוא את השער של גיא חיימוב במחצית הראשונה, אך ללא הועיל. מנגד, רוג'רס קולה התעורר לקראת סיום המחצית וגם בפתיחת המחצית השנייה היה זה דוד מנגה שניסה להכניע את ולדימיר גאבולוב ולהעניק לק"ש יתרון מפתיע.

ככל שחלפו הדקות, כך הלחץ הרוסי נמשך והותיר את ההגנה של מוסקבה חשופה. כריסטופר סמבה נגח למשקוף, אלכסנדר קוקורין נשלח למערכה והחמיץ פעם אחר פעם, אך אז הגיע שער היתרון, דווקא מן העבר השני. מינדאוגאס פאנקה, המצטיין על כר הדשא, קיבל את הכדור מאחמד עאבד ומסר לרוג'רס קולה. החלוץ ממרכז אפריקה הסתובב ובעט כדור חזק ומדויק לפינה, 0:1 לק"ש.

היתרון החזיק מעמד בדיוק שמונה דקות, אז קוראני החליט שנמאס לו ושלח פצצה שנעצרה רק בחיבורי השער. עד הסיום הצליחה מחזיקת הגביע הישראלי לשמור על השער ולאחר חמש דקות תוספת זמן (שהתגלו כשש משום מה), נגמר המשחק.

בשבוע הבא יערך משחק הגומלין בקפריסין, כאשר תיקו מאופס יעלה את ק"ש לשלב הבא. האם הסנסציה אפשרית? האם גאוות המדינה תגיע דווקא מהקבוצה הקטנה מהצפון? התשובות - במשחק הגומלין.

מחצית ראשונה
השופט האיסלנדי כריסטין ג'קובסון הוציא את המשחק לדרך באצטדיון החימקי ארנה.

דקה 18: לאחר דקות ארוכות נטולות מצבים מסוכנים, וויליאם ואיינקור ניסה להפתיע את גיא חיימוב עם בעיטה מסובבת מצד שמאל, אך הכדור המשיך אל מעל השער.

דקה 23: כריסטיאן נובואה בעט כדור חופשי מ-27 מטרים שחלף את החומה ואילץ את חיימוב למתוח איברים ולהדוף לקרן.

רובן ראיוס (עמית מצפה)
אחמד עאבד (עמית מצפה)
 

דקה 25: בלזס דז'ודז'ק קיבל כדור מצוין באגף שמאל והרים כדור גובה מדוד למרכז הרחבה. קווין קוראני ניתר בצורה נהדרת ונגח למרכז השער, חיימוב קלט.

דקה 29: כדור קרן של הרוסים מצא את ראשו של ולדימיר גראנאט, אך הנגיחה של הבלם המשיכה החוצה.

דקה 37: שוב קוראני הגיע ראשון לכדור שעלה לרחבה, והצליח לנגוח היטב לפינה השמאלית. חיימוב היה במקום ולא התקשה לקלוט בקלות.

דקה 41: התקפה מצוינת של קריית שמונה. חן דלמוני הרים כדור למרכז הרחבה מצד שמאל, רוג'רס קולה הקדים את גראנאט ושיחרר בעיטת יעף שפספסה את הקורה במעט ויצאה החוצה.

מחצית שנייה
דקה 47: מנגה סיפק את ההזדמנות המסוכנת ביותר של ק"ש עד כה. החלוץ ממרכז אפריקה הסתובב על המגן על סף הרחבה, התקדם ובעט כדור מסוכן, אך לא מספיק מדויק, הניסיון המשיך החוצה.

דקה 52: רועי קהת ניצל בלבול בהגנת הרוסים כדי להכניס כדור עומק לרוג'רס קולה, שהסתובב ובעט החוצה מתוך הרחבה. 

עאבד מאוכזב (שי לוי)
עאבד מאוכזב (שי לוי)
 

דקה 57: כדור קרן רוסי מצא את כריסטופר סמבה ברחבה, שהתרומם היטב ונגח היישר למשקוף של חיימוב. הבליץ הרוסי נמשך ואלכסנדר קוקורין נגח ממטר אל מעל השער.

דקה 61: שוב כדור קרן מצא את ראשו של סמבה, שנגח היישר אל קוקורין. האחרון הסתובב שישה מטרים מקו השער ובעט גם הוא מעל השער.

דקה 63, ק"ש עולה ל-0:1: איזה יופי של התקפה. מחזיקת הגביע שהצליחה לשמור על שער ריק, פתחה בהתקפה מתפרצת ועקצה את הרוסית בשער חוץ יקר. אחמד עאבד התנהל עם הכדור בצד שמאל, חתך למרכז תוך שהוא משאיר מאחוריו את סמבה ומסר למינדאוגאס פאנקה בצד ימין. האחרון מסר כדור מצוין לקולה, שהסתובב תוך כדי ריצה ומתוך הרחבה בעט כדור מדויק לפינה הימנית.

דקה 71, דינמו מוסקבה משווה ל-1:1: היתרון החזיק מעמד בדיוק שמונה דקות, עד שקוראני החליט שנמאס לו, השתלט על כדור ברחבה, ניער מעליו את שיר צדק ורועי קהת ושלח פצצה שנעצרה רק בחיבורי השער. שוויון מוצדק לרוסים.

דקה 90: ק"ש ניסתה להפתיע בשנית, הפעם כשפאנקה מצא את אופיר מזרחי במרכז השדה. האחרון התקדם לכיוון הרחבה ובעט כדור חזק שנהדף על-ידי ולדימיר גאבולוב.

אופיר מזרחי עם הכדור (חגי ניזרי)
אופיר מזרחי עם הכדור (חגי ניזרי)
 

דקה 93: חיימוב הציל את הקרייה. קוקורין נשלח בכדור עומק פנטסטי ונותר לבדו ברחבה, אך השוער יצא בזמן ועצר את הניסיון של החלוץ הרוסי.

דינמו מוסקבה: ולדימיר גאבולוב, סטניסלב מנולב, כריסטופר סמבה, ולדימיר גראנאט, אלכסנדר בוטנר, וויליאם ואיינקור, בלזס דז'ודז'ק, אלקסיי יונוב, כריסטיאן נובואה (אלכסנדר קוקורין, 54'), איגור דניסוב וקווין קוראני.

עירוני קריית שמונה: גיא חיימוב, עודד אלקיים, קאסיו פרננדס, שיר צדק, חן דלמוני, וובה בראון, מינדאוגאס פאנקה, רועי קהת, אחמד עאבד (אופיר מזרחי, 85'), דוד מנגה (אדריאן רוצ'ט, 72') ורוג'רס קולה (גל מאיו, 90').

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */